Ν Ε Α

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης

cord

Ex-The West Team
dimitrisCh > Δεν γνωριζουμε ακομη ποσο xp θα χρειαζεται για το επιπεδο 150, και ουτε γνωριζουμε ακομη αν θα ειναι επιπεδο 150 ή 140 ή κατι αλλο. Επισης δεν εχει ακομη αποφασιστει με ποιον τροπο θα κατανεμηθει το xp που εχουν συλλεξει οι παιχτες ως τωρα για τα νεα επιπεδα.
Οταν θα γινουν γνωστα τα νεα χαρακτηριστικα αλλα και οταν θα μας δωθει η αδεια να τα ανακοινωσουμε θα το κανουμε.
Ειναι νωρις ακομη για τετοιες σκεψεις.

Mythodeia > Οι ιδεες που ανακοινωνονται στον .net ειναι και αυτες μεταφρασμενες απο τα Γερμανικα στα Αγγλικα και μεταφραζονται σε ολες τις γλωσσες που παιζεται το παιχνιδι και παρουσιαζονται ταυτοχρονα. Ο συλλογισμος σου ειναι λαθος, δημιουργει ψευδεις εντυπωσεις και σωστα διαγραφηκε η αναρτηση σου αυτη. Για περισσοτερα μπορεις να στειλεις αιτηση υποστηριξης οπου ευχαριστως να σου εξηγησουμε τις οποιες πιθανες διαφορες και διαφοροποιησεις, εδω ομως δεν θα απαντηθει κατι τετοιο γιατι το θεμα μας ειναι αλλο και καλο ειναι να παραμεινουμε σε αυτο.

xryma > Με το ιδιο σκεπτικο διαγραφηκε σωστα και η δικη σου αναρτηση. Το θεμα μας εδω ειναι αλλο, για αυτα που αναφερεις μπορεις να στειλεις αιτηση υποστηριξης ή να ανοιξεις ενα νεο θεμα οπου μπορεις να προβαλεις τους προβληματισμους σου μεσα στα ορια των κανονισμων παντα.

Εδω το θεμα ειναι μονο κριτικη, σκεψεις, ιδεες πανω σε οσα ανακοινωνονται για το μελλον και την εξελιξη του παιχνιδιου. Γινονται ανακοινωσεις πανω στις σκεψεις της εταιρειας για νεα χαρακτηριστικα στο παιχνιδι και βελτιωσεις του και οι παιχτες αναφερουν την αποψη τους για αυτα. Ερωτησεις δεν μπορουν να απαντηθουν εκ των πραγματων καθοτι προκειται για ιδεες μονο και οχι για κατι που εχει αρχισει να υλοποιειται αμεσα ωστε να γνωριζουμε περισσοτερα. Εμεις διαβαζουμε τις αποψεις που εχουν να προτεινουν κατι, βλεπουμε τις τασεις των παιχτων σε οσα θεματα αρεσουν ή οχι και τις μεταφερουμε στην εταιρια ωστε να υπαρχει μια οσο το δυνατον ολοκληρωμενη εικονα για το πως βλεπουν οι παιχτες τις σκεψεις αυτες σε ολες τις χωρες.
Οσες αναρτησεις δεν εχουν σχεση με αυτο, σωστα διαγραφονται. Υπαρχουν αλλα θεματα οπου μπορει καποιος να ρωτησει αυτο που θελει οπως και το κεντρο υποστηριξης το οποιο απανταει και σε περισσοτερο τεχνικα θεματα τα οποια εδω δεν μπορουν να απαντηθουν.
 

DeletedUser6275

Guest
Μια προταση για βελτιωση του χαρακτηρα μονομαχου (γιατι δεν υπαρχει κανενας ΣΟΒΑΡΟΣ λογος να μην παιξεις στρατιωτη σα μονομαχο που παιρνει μπονους τακτικων). Αντι εκείνη την ανοησια που αυξανει το κινητρο μονομαχιας και την αλλη που μας δινει περισσοτερα χρηματα να αντικατασταθουν με μπονους εμφανισης (οπως ο στρατιωτης εχει μπονους τακτικων). Ας μην ειναι το διππλασιο αλλα ενα ποσοστο (το μισο ας πουμε). Κατι χρησιμο καθως ο "φανταρος" εχει μπονους υγειας για οχυρα και μπονους τακτικων στη μονομαχια. Προταση μου ειναι που θα παει ακλαφτη αλλα εγω τουλαχιστον το προτεινα. :gl
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser5084

Guest
Ας ξεκινησουμε απο τα ευκολως ενοουμενα

Μια προταση για βελτιωση του χαρακτηρα μονομαχου (γιατι δεν υπαρχει κανενας ΣΟΒΑΡΟΣ λογος να μην παιξεις στρατιωτη σα μονομαχο που παιρνει μπονους τακτικων). Αντι εκείνη την ανοησια που αυξανει το κινητρο μονομαχιας και την αλλη που μας δινει περισσοτερα χρηματα να αντικατασταθουν με μπονους εμφανισης (οπως ο στρατιωτης εχει μπονους τακτικων). Ας μην ειναι το διππλασιο αλλα ενα ποσοστο (το μισο ας πουμε). Κατι χρησιμο καθως ο "φανταρος" εχει μπονους υγειας για οχυρα και μπονους τακτικων στη μονομαχια. Προταση μου ειναι που θα παει ακλαφτη αλλα εγω τουλαχιστον το προτεινα. :gl

Το μπόνους του μονομάχου στις μάχες οχυρού, υπερκαλύπτει τις όποιες φαινομενικά "αδυναμίες" του. Κατά την άποψη μου δε χρειάζεται να λάβει κάτι επιπλέον ο μονομάχος. Αν θα έπρεπε να βελτιώσουν το μπόνους κάποιου χαρακτήρα, αυτός θα ήταν ο εργάτης. :gl

Λίγο μεγαλύτερο μπόνους/απόδοση χτισίματος θα ήταν ωφέλιμο τόσο για την εκάστοτε κοινότητα, όσο και για τους υπάρχοντες χαρακτήρες οι οποίοι είναι ελάχιστοι συγκριτικά με τις υπόλοιπες τρεις κατηγοριες
 

cord

Ex-The West Team
Αγαπητή κοινότητα,

Δημοσιεύουμε σήμερα το τρίτο μέρος θέλοντας να μοιραστούμε και πάλι μερικές ιδέες για το τι σκεφτόμαστε, τι συζητούμε και τι αναπτύσουμε τις τελευταίες 4 εβδομάδες. Όπως και σε όλες τις προηγούμενες εκθέσεις, ότι αναφέρεται παρακάτω δεν είναι τελικό σχέδιο και μπορεί να αλλάξει.

Ανακοινώσαμε την αύξηση των επιπέδων τον περασμένο μήνα και από τότε εργαστήκαμε σε πολλά θέματα σχεδίασης του παιχνιδιού, όπως νέες δουλειές, νέα αντικείμενα και νέες αποστολές. Τα περισσότερα από τα γραφικά για τα αντικείμενα και τις δουλειές έχουν ήδη τελειώσει και είμαστε αισιόδοξοι πως θα είμαστε σε θέση να δώσουμε την αύξηση των επιπέδων και φέτος ακόμα.

Επίσης, η Κύρια Ιστορία 3 έχει κυκλοφορήσει και το μέρος 4 μεταφράζεται αυτή τη στιγμή. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τα θετικά σχόλια για τις Κύριες Ιστορίες και ως εκ τούτου, έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν όλα τα μέρη της ήδη. Όμως, θέλουμε να διατηρήσουμε το σχέδιο και να τα δίνουμε κομμάτι κομμάτι.

Επιπλέον, ανακοινώνουμε νέο στυλ για το forum. Όλες οι κύριες οθόνες έχουν επανασχεδιαστεί και φαίνεται αρκετά τακτοποιημένο ήδη. Αναμένουμε για μια ενημέρωση από το vBulleting αν (v. 5.1) που υποτίθεται ότι διορθώνει έναν αριθμό δυσλειτουργιών.


Multiplayer Instances (MPI)
Εκτός από την αύξηση των επιπέδων εξακολουθούμε να επικεντρωνόμαστε στο MPI και μόλις την περασμένη εβδομάδα είδαμε ένα πρώτο λειτουργικό τμήμα. Οι προγραμματιστές έκαναν μια φανταστική δουλειά. Το πρώτο MPI έχει να κάνει με το κυνήγι αρκούδας και παρά μια δυσλειτουργία που έκανε την αρκούδα να συμπεριφέρεται περισσότερο σαν λαγός μια και πάντα έτρεχε μακριά από τους παίκτες, ήταν ήδη πολύ διασκεδαστικό και όταν θα διαβάζετε αυτές τις γραμμές η αρκούδα θα είναι μια τρομακτική θανατηφόρα grizzly...
Ετοιμαζόμαστε να σας δείξουμε μερικές φωτογραφίες από το MPI σύντομα έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε πώς θα μοιάζει.


Προστασία Μονομαχίας
Είχαμε μια πολύ μακρά συζήτηση για το πως θα σώσουμε τους παίχτες από το να δέχονται μονομαχίες εαν δεν το θέλουν, αλλά χωρίς να απομακρύνουμε πολλούς στόχους από όσους μονομάχους έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση για την ανάπτυξη του χαρακτήρα τους.
Με αυτήν την έννοια όλοι οι παίκτες θα μπορούν να δεχτούν μονομαχία, ανεξάρτητα από το αν ανήκουν σε μια πόλη ή όχι. Για μας αυτό είναι ένα καλό βήμα, διότι δεν θέλουμε οι παίκτες που είναι μέλη μιας πόλης να έχουν ένα μειονέκτημα που οι παίκτες "εκτός πόλης" δεν έχουν.
Επίσης, σκεφτήκαμε ότι ίσως να αξίζει μια δοκιμή να αφήσουμε τους παίκτες να μονομαχούν όχι μόνο σε ένα συγκεκριμένο εύρος επιπέδου μονομαχίας. Οπότε, πώς θα μπορεί ένας παίκτης να προστατευθεί από το να δεχτεί μονομαχία? Οι μονομαχίες είναι ένα σημαντικό κομμάτι του The West, αλλά και κάτι που οι παίκτες δεν θα πρέπει να είναι σε θέση να αποφύγουν χωρίς κάποιο αισθητό μειονέκτημα.
Επιλέξαμε το σύστημα του Σωματοφύλακα που πολλοί παίκτες το έχουν προτεινει ήδη ως μια λύση για την προστασία από μονομαχία. Ο Σωματοφύλακας μπορεί να προσληφθεί μόνο από μέλη πόλης και θα δέχεται όλες τις πιθανές μονομαχίες, αντί του χαρακτήρα σας. Εφόσον ο χαρακτήρας σας θα είναι υπό την προστασία των σωματοφυλάκων σας δεν θα χάνετε ζωή από μονομαχίες. Τα στατιστικά για τους Σωματοφύλακες θα είναι ένας καθρέφτης των στατιστικών και του εξοπλισμού σας, έτσι ώστε να είναι πάντα ακριβώς τόσο ισχυρός όσο ο δικός σας χαρακτήρας.
Όμως, η ενεργοποίηση του Σωματοφύλακα φέρνει μερικά μειονεκτήματα. Κατ 'αρχάς, θα παίρνει ως αμοιβή το 25% του συνόλου των χρημάτων που κερδίζετε, ενώ παίζετε. Επιπλέον, τα χρήματα που θα χάνετε ως αμοιβή του Σωματοφύλακα πρέπει να είναι τουλάχιστον 500$ την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παίζετε τόσο ενεργά ώστε να κερδίζετε τουλάχιστον 2000$ την εβδομάδα, προκειμένου να είναι σε θέση να πληρωθεί ο Σωματοφύλακας (Όλοι οι αριθμοί είναι φυσικά μόνο παραδείγματα και δεν είναι οριστικοί). Επίσης, ο Σωματοφύλακας θα παύει να σας προστατεύει για μερικές εβδομάδες, αν ξεκινήσετε μια μονομαχία, ενώ ο Σωματοφύλακας είναι ενεργός.
Παρά το ότι μας αρέσει η ιδέα αυτή, δεν έχουμε ακόμη προχωρήσει περαιτέρω, επειδή μονομαχώντας τον Σωματοφύλακα ενός παίκτη είναι πολύ διαφορετικό το παίξιμο απο το να γίνεται μονομαχία στον παίκτη και θα επιφέρει την έλειψη στρατηγικής ομαδικής εργασίας, όπως επιδρομές σε πόλεις και λιποθυμίες όλων των κατοίκων τους.


Κατάστημα UP
Μετά από σύγκριση πολλών αριθμών, αποφασίσαμε να αλλάξουμε στη νέα διάταξη του Shop εντελώς. Δεν θα αλλάξουμε απλά όλα τα παλιά καταστήματα στη νέα διάταξη, αλλά επίσης θα προσθέσουμε μερικά ωραία νέα χαρακτηριστικά, όπως λειτουργία αναζήτησης. Θέλουμε επίσης να ενσωματωθεί ο Έμπορος στο Shop για να είναι και πιο ευδιάκριτος.
Επιπλέον, οι χρονικές ενισχύσεις όπως Ανώτατης Ενέργειας και Αυτοματισμού θα μετακινηθούν από τη σελίδα Premium στο Shop. Περισσότερα νέα για την αλλαγή αυτή θα ανακοινωθούν σύντομα.


Αύξηση ορίων Ομολόγων
Το τελευταίο πράγμα στην έκθεση αυτού του μήνα είναι μια συζήτηση σχετικά με το όριο των ομολόγων. Συζητήσαμε μερικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αύξησης του ορίου και ενώ δεν υπάρχει τελική απόφαση για το αν θα αυξηθεί το όριο ή όχι, υπάρχει μια καλή πιθανότητα θα διαβάσετε για μια αλλαγή σε ένα από τα επόμενα κείμενα νέων χαρακτηριστικών.
 

DeletedUser4530

Guest
νομιζω οτι ειναι λαθος αυτο που πατε να κανετε. θα ελεγα οτι ισως θα επρεπε να τονιστουνε περισσοτερο τα μειωνεκτηματα καποιου εκτος πολης για να μην εχει περιθωρια εκτος πολης. θα μπορουσε πχ να μην κανει καθολου χρηση της αγορας, οπως και καθολου χρηση ξενοδοχειων (αποκατασταση ζωης και ενεργειας), καταστηματων και οτι εχει γενικα μια πολη. ετσι τα μειωνεκτηματα ειναι αρκετα και σε συνδυασμο με το οτι καθε φορα που μπαινοβγαινει σε πολεις αυξανετε το χρονικο οριο για εισοδο του σε πολη θα ελεγα οτι επαρκουν ετσι ωστε καποιος να το σκεφτεται για το αν θα ειναι εκτος πολης.
το να βαλετε σωματοφυλακα το θεωρω επιηκως κοροιδια για τους στημενους μονομαχους. μα το μυστικο ειναι στο πως θα πετυχεις καποιον, να τον κυνηγισεις και να τον μονομαχησεις. αν λοιπον δεν εχεις να κανεις μαζι του τοτε ποιο το νοημα της μονομαχιας και γιατι να γινονται αλλωστε;! ειδικα στα μεγαλα επιπεδα που οπως εχω διαβασει πλεον ειναι μετρημενοι οι αντιπαλλοι τοτε βγαζετε ενα κομματι του παιχνιδιου αχρηστο!

το παιχνιδι στηριζεται σε 3-4 πραγματα. μονομαχιες, οχυρομαχιες, αποστολες, εργασιες. εχουν υπαρξει τοσες αλλαγες που το απομακρυνουν ολο και περισσοτερο απο το παιχνιδι που ξεκινησα πριν μερικα χρονια (μιλαω για μενα ως παλιος κι οχι για καποιον που θα ξεκινησει τωρα).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Mythodeia

Νέο Μέλος
Εγώ έχω απλά μία απορία...όλα τα παραπάνω είναι προτάσεις που θα καταθέσει η ελληνική διαχείρηση προς τους developers ή είναι κάποια μετάφραση από κάποιο site των developers του west και κάτι παραπάνω από την πλευρά μας ?

Κάποια από τα παραπάνω υπάρχουν στο http://devblog.the-west.net/ ...αλλά όχι όλα.

Ρωτάω γιατί δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό οπουδήποτε αλλού,αν είναι να μας παραπέμψετε στις συγγραφικές πηγές...δεν τα γνωρίζουμε και όλα.

Σε περίπτωση που υπάρχουν μέσα σε αυτά και ιδέες για προώθηση προς την μητρική εταιρία...να μας επιτρέψετε να δώσουμε και εμείς την γνώμη μας σε δημοσκοπήσεις για τα διάφορα θέματα.Αντί να καθόμαστε να γκρινιάζουμε γενικά σ`αυτό το ποστ χωρίς αποτέλεσμα δώστε μας συγκεκριμένα θέματα σε ξεχωριστά ποστ να ξεκινήσουμε να <<χώνουμε>> ιδέες...

Τουλάχιστον όσο αφορά το κομμάτι του gameplay καθαρά,όσον αφορά το κατάστημα σβόλων/φόρουμ ας κάνουν ότι θέλουν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser6275

Guest
Το μπόνους του μονομάχου στις μάχες οχυρού, υπερκαλύπτει τις όποιες φαινομενικά "αδυναμίες" του. Κατά την άποψη μου δε χρειάζεται να λάβει κάτι επιπλέον ο μονομάχος. Αν θα έπρεπε να βελτιώσουν το μπόνους κάποιου χαρακτήρα, αυτός θα ήταν ο εργάτης. :gl

Λίγο μεγαλύτερο μπόνους/απόδοση χτισίματος θα ήταν ωφέλιμο τόσο για την εκάστοτε κοινότητα, όσο και για τους υπάρχοντες χαρακτήρες οι οποίοι είναι ελάχιστοι συγκριτικά με τις υπόλοιπες τρεις κατηγοριες

Καταρχην τους μονομαχους δε τους ενδιαφερουν τα οχυρα οποτε δε νομιζω οτι υπερκαλύπτει τιποτα, ιδιαίτερα τωρα που αλλαξε η φόρμουλα οχυρών κι όλοι κανουν μια χαρα ζημιές. Δε διαφωνω για τον εργατη αλλα να μη λεμε κι οτι θέλουμε. Σιγα το μπόνους που έχουμε στις μονομαχιες! Γι αυτο η πλειοψηφια των μονομάχων γινονται "φαντάροι". :gl
 

DeletedUser6275

Guest
Προστασία Μονομαχίας
Είχαμε μια πολύ μακρά συζήτηση για το πως θα σώσουμε τους παίχτες από το να δέχονται μονομαχίες εαν δεν το θέλουν, αλλά χωρίς να απομακρύνουμε πολλούς στόχους από όσους μονομάχους έχουν επιλέξει αυτή τη κατεύθυνση για την ανάπτυξη του χαρακτήρα τους.
Με αυτήν την έννοια όλοι οι παίκτες θα μπορούν να δεχτούν μονομαχία, ανεξάρτητα από το αν ανήκουν σε μια πόλη ή όχι. Για μας αυτό είναι ένα καλό βήμα, διότι δεν θέλουμε οι παίκτες που είναι μέλη μιας πόλης να έχουν ένα μειονέκτημα που οι παίκτες "εκτός πόλης" δεν έχουν.
Επίσης, σκεφτήκαμε ότι ίσως να αξίζει μια δοκιμή να αφήσουμε τους παίκτες να μονομαχούν όχι μόνο σε ένα συγκεκριμένο εύρος επιπέδου μονομαχίας. Οπότε, πώς θα μπορεί ένας παίκτης να προστατευθεί από το να δεχτεί μονομαχία? Οι μονομαχίες είναι ένα σημαντικό κομμάτι του The West, αλλά και κάτι που οι παίκτες δεν θα πρέπει να είναι σε θέση να αποφύγουν χωρίς κάποιο αισθητό μειονέκτημα.
Επιλέξαμε το σύστημα του Σωματοφύλακα που πολλοί παίκτες το έχουν προτεινει ήδη ως μια λύση για την προστασία από μονομαχία. Ο Σωματοφύλακας μπορεί να προσληφθεί μόνο από μέλη πόλης και θα δέχεται όλες τις πιθανές μονομαχίες, αντί του χαρακτήρα σας. Εφόσον ο χαρακτήρας σας θα είναι υπό την προστασία των σωματοφυλάκων σας δεν θα χάνετε ζωή από μονομαχίες. Τα στατιστικά για τους Σωματοφύλακες θα είναι ένας καθρέφτης των στατιστικών και του εξοπλισμού σας, έτσι ώστε να είναι πάντα ακριβώς τόσο ισχυρός όσο ο δικός σας χαρακτήρας.
Όμως, η ενεργοποίηση του Σωματοφύλακα φέρνει μερικά μειονεκτήματα. Κατ 'αρχάς, θα παίρνει ως αμοιβή το 25% του συνόλου των χρημάτων που κερδίζετε, ενώ παίζετε. Επιπλέον, τα χρήματα που θα χάνετε ως αμοιβή του Σωματοφύλακα πρέπει να είναι τουλάχιστον 500$ την εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να παίζετε τόσο ενεργά ώστε να κερδίζετε τουλάχιστον 2000$ την εβδομάδα, προκειμένου να είναι σε θέση να πληρωθεί ο Σωματοφύλακας (Όλοι οι αριθμοί είναι φυσικά μόνο παραδείγματα και δεν είναι οριστικοί). Επίσης, ο Σωματοφύλακας θα παύει να σας προστατεύει για μερικές εβδομάδες, αν ξεκινήσετε μια μονομαχία, ενώ ο Σωματοφύλακας είναι ενεργός.
Παρά το ότι μας αρέσει η ιδέα αυτή, δεν έχουμε ακόμη προχωρήσει περαιτέρω, επειδή μονομαχώντας τον Σωματοφύλακα ενός παίκτη είναι πολύ διαφορετικό το παίξιμο απο το να γίνεται μονομαχία στον παίκτη και θα επιφέρει την έλειψη στρατηγικής ομαδικής εργασίας, όπως επιδρομές σε πόλεις και λιποθυμίες όλων των κατοίκων τους.

Δε νομίζω πως ο σωματοφύλακας θα λύσει τίποτα, πεταμενα λεφτα θα είναι. Τουλάχιστον τωρα εκτος πόλης είχες μια προστασία, τώρα και λεφτα θα δίνεις και ξύλο θα τρως. Γιατι να αλλάξει αυτο; Γιατι να μην προστατεύονται οι εκτος πόλης; Αντί να ψάχνετε τέτοιες αλχημείες, δε διορθώνετε το σύστημα μονομαχίας που είναι ρουλέτα; Οποιος βρει τα σημεία κι είναι πιο τυχερος κερδίζει!

Επίσης δε κατάλαβα αυτο που λετε για τα επίπεδα μονομαχίας. Τωρα δηλαδή θα ειναι ελευθερα ολοι με ολους; ο κακομοίρης ο μεσαίου επιπέδου θα τρώει τη σφαλιάρα απο οποιον μεγαλύτερο κανει κέφι; Μια διευκρίνηση αν ειναι δυνατον....
 

DeletedUser3157

Guest
Βρισκω πολυ θετικη την εισαγωγη του σωματοφυλακα αλλα τα ενδεικτικα ποσα τα βλεπω αρκετα χαμηλα.

Ιδεα για την προσληψη του σωματοφυλακα να μην χρειαζεται να δωσεις μονο λεφτα αλλα να χρειαζετε να τον συντηρεις, να τον ταιζεις ας πουμε με προιοντα..ουισκι, μπριζολες κτλ καθημερινα. Αν δεν το κανεις αυτο να πεφτει ο δεικτης ευχαριστης/δυναμης του και να χανει πιο ευκολα.

Επισής να εχει καποιο οριο ζωης που θα λιγοστευει αναλογα με τις ζημιες που δεχεται. Για να μεγαλωνει παλι η υγεια του να πρεπει να φτιαξεις καποιο κραφτ ή να ρισκαρεις να τον βαλεις για υπνο. Την ωρα που κοιματε να εισαι απροστατευτος. Κατι τετοια τελοσπαντων που να το κανει πιο ρεαλιστικο.
 

DeletedUser6614

Guest
Φτάνει με την γκρίνια. Απλά φτάνει. Για τους μονομάχους (οχι το class, το item και skillbuild εννοώ) ΕΛΕΟΣ πια, σας ανοίξαν όλες τις δουλειές και το κάνατε όλοι γαργάρα όταν όλοι οι τυχάδες έλεγαν πόσο άδικο είναι αυτό πλέον και δεν υπάρχει κίνητρο για δημιουργία τυχά ή εργάτη. Σας δώσαν έξτρα xp στις μονομαχίες σας και δεν μίλησε κανείς, γαργάρα νούμερο 2!
DELETE και REROLL αμα δεν σας αρέσει ο μονομάχος και αφήστε τα δακρύβρεχτα post στην άκρη.
Βγήκε η 2.07, άλλαξαν οι απαιτήσεις των αποστολών, βγήκαν 5347461234 νέα αντικείμενα, άλλαξε η φόρμουλα οχυρών, υπάρχει επικείμενη εισαγωγή instance pve και αλλαγή στο σύστημα pvp μονομαχιών, αλλά ακόμα παίζετε west όλοι οι παραπονιάρηδες που κράζατε κατά καιρούς, πριν καν δείτε τις αλλαγές στην πράξη! Αλλά βέβαια, το "αυτός είπε εκείνο" και το "άκουσα ότι αυτό άμα γίνει θα κάνουν delete όλοι οπότε δεν θα γίνει γιατί θέλαμε εμείς αλλά θέλαμε όμως οι άλλοι δεν θέλανε τότε αυτοί επειδή αφού....." έχει μεγαλύτερη σημασία από το να κάνεις υπομονή και να παίξεις ο ίδιος ένα patch ή ένα update.

ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ που για να προχωρήσω την κύρια ιστορία και να πάρω τα νέα αντικειμένα από υπάρχοντα σετ (μεξικάνος, ινδιάνος, κυρία κτλ) ΠΡΕΠΕΙ να ανήκω σε μια πόλη για να βγάλω μια επικύρηξη και να κερδίσω μια μονομαχία.
ΣΥΓΝΩΜΗ επίσης που επειδή δεν έχετε να βαρέτεσε άτομα στο lvl μονομαχιών σας πρέπει να αλλάξουν όλοι και όλα για ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως για τους μονομάχους το να νικήσουν το Χ npc των αποστολών είναι υπόθεση ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΩΝ διαχρονικά, αλλά για μένα που ΔΕ ΜΑΡΕΣΟΥΝ οι μονομαχίες -γιατί περισότερες πιθανότητες έχω να κερδίσω στο ΚΙΝΟ παρά να μαντέψω σημεία- είμαι αναγκασμένος να μένω για βδομάδες στο συγκεκριμένο npc και να ρυθμίζω όλο το παιχνίδι μου πάνω σε αυτό! Πρέπει να αγοράσω κατάλληλα ρούχα, να αγοράσω ενισχύσεις μονομαχίας, να χαλάσω όλη την ενέργειά μου γιατί κατα πάσα πιθανότητα θα φάω κάσα έτσι όρθιος που προσπαθώ να κάνω ένα hit, να μην βαρέσω το npc και μερικές μέρες γιατί θέλω να πάω και στο οχυρό και ανάμεσα σε όλα αυτά να ΜΗΝ ΦΑΩ RANDOM ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Χ ΠΑΙΧΤΗ.

Για πρώτη φορά το παιχνίδι θέλει να προστατέψει εμένα που ΔΕΝ θέλω να παίζω μονομαχίες έστω και με αμφιλεγόμενο τρόπο (σωματοφύλακας !?) και ΑΡΧΙΣΕ το κλάμα από τους μονομάχους. Δεν ξέρω αν έχετε έρθει σε επαφή με την έννοια "npc τύπου σωματοφύλακα" σε άλλα games, γι αυτό θα σας πω από τώρα πως είναι ΤΡΑΓΙΚΑ στο pvp με ελάχιστες εξαιρέσεις. Αν υλοποιηθεί η ιδέα και πραγματικά έχουν πρόβλημα οι μονομάχοι γιατί δεν θα μπορούν να περάσουν τους "σωματοφύλακες", ΘΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΠΑ.

ΔΙΚΑΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΝΟΜΑΧΙΩΝ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ! ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΡΑΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ CLASS BONUSES!
 

DeletedUser6275

Guest
Παλικαρι μου, προφανως δε γνωριζεις απο μονομαχιες οπως αναφερεις γι αυτο κατανοω την αγανακτηση και τις φωνες σου (κεφαλαια). Το οτι προτεινα (μια γνωμη ειναι στην τελικη) να βελτιωθει ο χαρακτηρας μονομαχος εναντι του στρατιωτη ειναι κατι που οι μονομαχοι μπορουν να κατανοησουν. Υπαρχει μια ανισορροπια μεταξύ των δυο αλλα αυτο δεν επηρεαζει τους μη μονομαχους (φαπες επεφταν και θα συνεχισουν να πεφτουν στους μη).

Οσο για τα θεματα που θιγω (σωματοφυλακας και μονομαχιες στους εκτος πολης) το κανω για να καταδειξω το ανουσιο του πραγματος. Δε θα λυσει κανενα προβλημα ο σωματοφυλακας. Οπως ειπα παραπανω, φαπες επεφταν και θα συνεχισουν να πεφτουν, τσαμπα χρηματα θα χαλατε για σωματοφυλακες. Το οτι θα υπαρχει η δυνατοτητα να μονομαχει καποιος ατομα εκτος πολης, το θεωρω ασχημο και αδικο καθως χανεται η προστασια που εδινε στους παιχτες. Αυτο ανεφερα αν διαβασες καλα τα γραφομενα μου. Ηρεμια λοιπον και διαβαζε καλυτερα αλλη φορα. Και δε χρειαζεται να χρησιμοποιεις κεφαλαια, τα βλεπουμε και μικρα. :wk

ΥΓ: Οσο για το οτι ανοιξαν οι δουλειες, ειναι αδιαφορο για τους καθαρους μονομαχους. Ο μονομαχος ουτε δουλειες κανει ουτε εχει αλλα ρουχα εκτος απο μονομαχιας. Αδιαφορει γι αυτα (οι καθαροι μονομαχοι, οχι οι ιμιτασιον). Καποιες δουλειες κανει, καποιες αλλες δε μπορει κι ετσι πρεπει να ειναι (καθως αυτες που ανοιξαν ειναι χασιμο χρονο με μεγαλη πιθανοτητα ατυχηματος αν δεν εχεις ποντους εργασιας). Απλα η γνωμη μου, την καλημερα μου σε ολους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6275

Guest
Συγχωρεστε μου τη διπλη αναρτηση αλλα σκεφτηκα καποια πραγματα τα οποια ηταν ανεξαρτητα απο την ανωθι απαντηση μου. Αν δηλαδη ενας μονομαχος ειναι με ρουχα δουλειας και του επιτεθει καποιος, θα εμφανιζεται κι εκει ο "σωματοφυλακας" του (ο εαυτος του δηλαδη) αλλα με ρουχα μονομαχιας να τον προστατευσει; Και τι γινεται με την ικανοτητα του μονομαχου να "βλεπει" το μπονους απο τα ρουχα του αντιπαλου του (θα εχει στο νου καποια μπονους που βλεπει και θα εμφανιζεται ο σωματοφυλακας ντυμενος αλλιως); Μηηπως τοτε πρεπει να σκεφτειτε την προταση που εκανα παραπανω σχετικα με την αλλαγη των χαρακτηριστικων του μονομαχου (χαρακτηρας οχι παικτης).

Απλα σκεψεις...
 

cord

Ex-The West Team
Οπως ειπαμε και στην αρχικη αναρτηση, η ιδεα ειναι να ειναι ο Σωματοφυλακας καθρεφτης του παιχτη που τον εχει προσλαβει, τοσο στις ικανοτητες/ιδιοτητες οσο και στον εξοπλισμο που θα φοραει (κατα την στιγμη της μονομαχιας).
Επισης, εχουμε τονισει οτι ολα αυτα ειναι απλα ιδεες και σκεψεις, δεν σημαινει οτι θα γινουν κιολας ή οτι θα γινουν με τον αρχικο τροπο που αναφερονται.
Γι αυτο ζηταμε τις γνωμες των παικτων ωστε να δουμε πως μπορουμε να τα κανουμε καλυτερα ή/και να δουμε αν αρεσουν πρωτα απ' ολα ή οχι.
Οποτε δεν χρειαζονται εντασεις.
 

Mythodeia

Νέο Μέλος
Γι αυτο ζηταμε τις γνωμες των παικτων ωστε να δουμε πως μπορουμε να τα κανουμε καλυτερα ή/και να δουμε αν αρεσουν πρωτα απ' ολα ή οχι.

Πρώτα απ`ολα αναμιγνύετε ιδέες από το επίσημο blog των developers με ιδέες προφανώς μόνο από την ελληνική πλευρά της διαχείρησης,και προσπαθείτε να τις <<ταίσετε>> όλες στον ελληνικό κόσμο ως επίσημες.

Αν δεν υπάρχει όντως κάποιος από την ελληνική διαχείρηση στην ομάδα δημιουργίας και κωδικοποίησης του παιχνιδιού,τότε όλες οι ιδέες που τίθονται προς κρίση,να μπούνε σε δημοσκόπηση,ώστε και αυτοί που δεν γράφουν εδώ να έχουν ψήφο.Ένα ναι ή όχι απ`αυτούς είναι αρκετό.

Όλα τα άλλα επίσημα φόρουμ που βάζουν συνέχεια δημοσκοπήσεις για ιδέες(άσχετα αν δεν είναι επίσημες,ούτε θα περαστούν ποτέ στο παιχνίδι)....τι κάνουν,του κεφαλιού τους?

Όσο για τον σωματοφύλακα...έχω να δω τόσο τραγική ιδέα πολύ καιρό,ούτε τους μονομάχους βοηθάει ούτε τα θύματα των μονομάχων....

Δηλαδή τι :
οι μονομάχοι θα βαράνε έναν <<τύπου>> npc αντι για κανονικούς παίκτες,ενώ όσοι δεν θέλουν να κάνουν μονομαχίες(ενώ ήδη υπάρχει τρόπος να τις αποφύγουν) θα πληρώνουν ένα npc ....

Kαι στην τελική αν κάποιος βαράει αυτό το ανδρείκελο θα παίρνει στατιστικά στις νίκες του,ενώ το ηττημένο <<σκιάχτρο>> θα δίνει στατιστικά στις ήττες του χαμένου ?

Απορίες,απορίες,απορίες....
 

DeletedUser4530

Guest
εχω μερικες αποριες και επισημανσεις:
- αφου ολοι θα δεχονται επιθεσεις εκτος και εντος πολεων, γιατι θα μπορουνε μονο οσοι ειναι μελη πολεων να προσλαμβανουν σωματοφυλακες.
- αν υποθεσουμε οτι ξεχωρησουν τα ΧΡ και το κινητρο μονομαχιας πσ απο νπσ, οταν χτυπαμε σωματοφυλακα τι θα θεωρειται οτι χτυπαμε; αν θεωρειται νπσ τοτε δεν ειναι αδικο αφου οι νπσ ειναι πολυ χαμηλοτερου βεληνεκους απο τους πσ;!
- θα μπορουνε να προσληφθουνε παραπανω απο εναν σωματοφυλακα την φορα;
- αφου ειναι καθρεπτης κι εχει ιδια στατιστικα αρα θα εχει και ιδια ζωη. αν ξαπλωσει ο σωματοφυλακας σε επομενη επιθεση που θα δεχθει ο παικτης τι θα γινει; (φανταζομαι οτι θα την φαει αλλα....).
- οταν ο σωματοφυλακα χασει ο επιτιθεμενος τι ΧΡ θα περνει; (φανταζομαι τα αντιστοιχα του πσ). χρηματα θα περνει; και ποιανου; το πσ η του νπσ;
- μεχρι τωρα αν καποιος δεχθει επιθεση και κερδισει περνει εκεινος χρηματα (αν ειναι διαθεσιμα στο επιτηθεμενο) και ΧΡ. στην περιπτωση του σωματοφυλακα τι γινεται;
- οταν ανεβαινει επιπεδα ο παικτης και υποθεσουμε οτι εχει καιρο εναν σωματοφυλακα, ο σωματοφυλακας θα μενει στασιμος (περα του εξοπλισμου και στατιστικων) η θα αναβαθμιζεται;
- μα αν ενας παικτης ειναι εργατης και ειναι φουλ κατασκευη ας πουμε, τι να τον κανει τον νπσ που ειναι καθρεπτης του στα στατιστικα; υποτιθεται οτι προσλαμβανεται επαγκελματιας μονομαχος σωματοφυλακας για προστασια. και σκοπος της προσληψης του σωματοφυλακα ειναι ο παικτης να μπορει να κανει τις εργασιες του ανενοχλητος με τον αναλογο εξοπλισμο κι οχι να φοραει εξοπλισμο μονομαχιας! αυτος δεν ειναι σωματοφυλακας αλλα σκιαχτρο!
- αυτοματα δυσκολευει σε σημειο ακατορθωτο, αποστολες η επιτευξεις οπως αυτη που λεει νικη με την μια και ξαπλωμα και γενικα καποιες αποστολες η επιτευξεις με μονομαχιες με παικτες.
- ο νπσ τι αποφυγες και βολες θα επιλεγει; ιδιες με του παικτη η κατι αλλο (τυχαια ας πουμε). συνανταμε σχεδον ολους τους νπσς να χτυπανε συγκεκριμενα, αναδιοργανωνομαστε και χτυπαμε ξανα και ξανα και μετα απο μερες. θα ισχυει το ιδιο; η συμετοχη του παικτη που θα ειναι;
- οι αμοιβες των σωματοφυλακων περα του 25%, ο εβδομαδιαιος μισθος του θα ειναι σταθερος για ολους η αναλογα το επιπεδο του παικτη;
- τα χρηματα σε μικρα επιπεδα ειναι δυσευρετα λογο συνεχομενων αγορων εξοπλισμου. στα μεγαλα επιπεδα τα ποσα (αν κρινω απο τις αγορες) ειναι περιουσιες ολοκληρες. θελω να πω οτι τα μικρα επιπεδα δεν θα μπορουν να υποστηριξουν ευκολα (που το εχουν και πιο αμεσα αναγκη) ενω τα μεγαλα θα εχουν σωματοφυλακα για πλακα, οποτε δεν βλεω καποιο αισθητο μειωνεκτημα για τους μεγαλους.

εγω θα προτεινα κατι αλλο και ισως ποιο απλο!
γιατι ενας παικτης να μην προσλαμβανει αλλον παικτη εναντι καποιας αμοιβης που θα οριζει το συστημα αυτοματα (για να μην υπαρξουν δυσαρεσκειες η πονηριες) και οτι παρει ο μονομαχος απο τον επιτιθεμενο δικα του (ΧΡ, χρηματα κτλ). δηλαδη οταν πχ εγω επιλεξω να μονομαχισω με τον Α παικτη, αυτοματα να μονομαχω με τον Β παικτη που θα ειναι σωματοφυλακας του Α και που ο σωματοφυλακας θα ειναι εξοπλισμενος με αναλογα αντικειμενα. ετσι γλιτωνει ο Α, παιζει καποιο ρολο ο παικτης Β ως μονομαχος, και ειναι πιο στρωτα τα πραγματα. θα μπορουσε να προσλαβει και 2ο σωματοφυλακα αν κριθει απο την εταιρεια αλλα με πολλαπλασιο κοστος που θα βγαινει επισης αυτοματα. ως αμοιβες μπορουν να ληφθουνε υποψη το επιπεδο μονομαχιας του σωματοφυλακα, το αναλογο εξοπλισμο που φορα την στιγμη της μονομαχιας μιας και θα εχει ξοδεψει δολαρια και ευρω, το ποσο ικανος σωματοφυλακας ειναι κι αλλα πολλα αν θελουμε. θα μπορουσε ο επιτηθεμενος να μην γνωριζει αν και ποιος ειναι ο σωματοφυλακας η αντιθετος να το γνωριζει ετσι ωστε να τον αποτρεπει απο μονομαχιες (κρυφος και φανερος σωματοφυλακας οπου θα επιλεγει ο παικτης που προσλαμβανει και θα συνυπολλογιζεται στον μισθο του σωματοφυλακα). θα μπορουσε να υπαρχει πινακας ανακοινωσεων (η αναλογο νεο κτιριο στις πολεις) οπου να μπαινουν αγγελιες προς προσφορα και ζητηση σωματοφυλακα. ισως μαλιστα αν οι παικτες (προσλαμβανον και σωματοφυλακας) ανοικουν στην ιδια πολη, να υπαρχει καποια εκπτωση, η καλυτερα να βγαινει μια μεση αμοιβη (οπως προανεφερα παραπανω) και να αυξομειωνεται κατα ενα μικρο ποσοστο αν ειναι εντος η εκτος πολης μας, εντος η εκτος συμμαχιας μας, αν ειναι φιλος μας, σε αλλη συμμαχια κτλ.

φανταζομαι οτι θα σας κουρασα οποτε αν θελετε κι αλλες λεπτομερεις μπορω να σας πω!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

cord

Ex-The West Team
Mythodeia > Δεν αναμιγνύουμε ιδεες απο το devblog. Αυτα που ανακοινωνουμε εδω ειναι οι επισημες ιδεες της εταιρειας και μπορεις να τις δεις αναρτημενες στα forum ολων των υπολοιπων χωρων.
Θα σε παρακαλουσα να εισαι λιγοτερο εριστικος, αν δεν θελεις να συμμετεχεις σε αυτο το θεμα μπορεις να μην το κανεις, δεν υπαρχει λογος να καταφερεσαι συνεχεια κατα της ομαδας διαχειρισης και για οτιδηποτε, οταν κυριως δεν εχεις καταλαβει τι αναφερουμε εδω.

xryma > Η ιδεα σου ειναι ενδιαφερουσα και θα την προωθησουμε για αξιολογηση. Οσο για τα υπολοιπα ερωτηματα σου καποια θεωρω οτι εχουν απαντηθει μεσω της ανακοινωσης, καποια αλλα δεν μπορουν να απαντηθουν απο εμας γιατι δεν υπαρχει ακομη κατι προς υλοποιηση οποτε δεν μπορουμε να γνωριζουμε εκ των προτερων πως θα γινει, αλλά τις κραταμε για αργοτερα οταν και θα ειμαστε σε θεση να τις απαντησουμε με την προυπόθεση βεβαια οτι η ιδεα αυτη θα εγκριθει.
 

DeletedUser4456

Guest
Προσπαθησα πολυ να συγκρατηθω, αλλα αφου γινεται συζητηση, ας εκφερω την γνωμη μου, αν και δεν πιστευω οτι θα αλλαξει κατι, οσο ωραια και αν τα λεμε εδω στα φορουμ, με ομορφες ιδεες κλπ. Οι οποιες αλλαγες θα ερθουν πιστευω οτι θα αφορουν τελικα μονο στο αμεσο ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ κερδος της ινο (σβολαρε κλπ). Παραυτα, επειδη η ελπιδα πεθαινει τελευταια, ας δουμε, μηπως και στο 92' το σωσει καθολου το παιχνιδι η εταιρεια.

- Ολα αυτα που λενε οτι θα κανουνε, συμβαλουν και κατα ποσο στο ΡΕΑΛΙΣΜΟ της Αγριας Δυσης, ο οποιος ας μην ξεχναμε εκανε το παιχνιδι να γινει αγαπητο οταν δημιουργηθηκε?

Νομιζω πως οχι. Τι θα πει καθρεπτης bodyguard και κουταμαρες? Πας βρισκεις εναν καλο μονομαχο-σωματοφυλακα, αναλογο απλα του επιπεδου σου (οπως ειναι τωρα στις μονομαχιες με NPC) στο σαλουν απο τους πιθανως διαθεσιμους και οσο καλυτερος ειναι, τοσο περισσοτερο πρεπει να τα χωσεις για να τον προσλαβεις και να τον κρατησεις. Μαλιστα, αν ξεμεινεις απο χρηματα, να σε μονομαχει για εκδικηση.
Γιατι να προστατευσουμε καποιους παιχτες αφου το παιχνιδι ετσι ειναι και ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ? Ρεαλιστικα, αν καποιος ειναι τουμπανο μονομαχος, ας νικησει τους σωματοφυλακες και μετα ας κανει και ζημια και στον παιχτη (αν θα του εχει μεινει ζωη). Επισης, ας εχουν τυχαια στατιστικα στο μαρκετ οι σωματοφυλακες και να μπορει ο παιχτης να τους δωσει και καποια απο τα items του στο inventory, να τους ντυσει δηλαδη για να γινουν λιγακι καλυτεροι.
Αν ο αντιπαλος λοιπον ειναι τοσο καλος, και νικησει πες max 3 σωματοφυλακες τοτε ας κανει και στον παιχτη μονομαχια, οπως εχει περιπου σημερα η μονομαχια στο west. Οποτε θα παιζει ρολο και πως στηνεις τους σωματοφυλακες σου. Και αν νικησει, ας παιρνει ανταμοιβες Χ 3. Αν εχεις ομως αμυνα και για πιστολαδες και για σπαθατους, πιστευω θα ειναι δυσκολο να περασει ο αλλος να σε μονομαχησει ετσι και αλλιως και ηδη ολο αυτο ειναι αρκετη προστασια για παιχτες που δεν θελουν να μονομαχουν, εντος ή εκτος πολης.

Τα αλλα που ακουγονται για αρκουδες NPC κλπ, νομιζω οτι δεν προσφερουν τιποτα ιδιαιτερο στο παιχνιδι και στον ρεαλισμο και ειναι απλα αλλο ενα αδιαφορο addition οπως τα λουνα παρκ κλπ, τα οποια φυσικα αντιτειθονται στην ατμοσφαιρα του παιχνιδιου. (Ουτε ενδεφερε π.χ. τον Κλιντ να κυνηγα αρκουδες σε απομερα κατατοπια, ουτε φυσικα να πηγαινει στο Λουνα παρκ και ουτε βεβαια να ιππευει καγκουρο και στρουθοκαμηλους).
Επισης να μπουν επιτελους οι ληστιες τραπεζων και πολεων. Ειναι τοσο δυσκολο ή απλα προτιμουν την ευκολη λυση εκει στην ΙΝΝΟ δηλ. να σχεδιαζουν οι ρελιαστρες τους 2-3 κομματια και να τα πουλανε στα κοροιδα?

- Ειναι δικαια και ποσο? Δηλ. θα μπορει και ο απλος παιχτης να ανταγωνιστει καπως τον ΧΟΣΕ ΕΥΡΟΥΛΑΡΕ ΝΤΕ ΛΑ ΣΒΟΛΑΓΙΑ?
Αυτο μενει ακομα μυστηριο και ελπιζουμε να μην κινηθει στα τωρινα δεδομενα, γιατι απλα οτι και να κανουμε θα αποτυχει παταγωδως για αλλη μια ακομα φορα.

Αν θελει λεφτα η ΙΝΝΟ θα πρεπει να κανει πραγματικο GAME DEVELOPMENT γιατι αυτο που βλεπω τωρα σιγουρα στερειται φαντασιας και συνεπως ρεαλισμου. Αν εχεις καλη ιδεα, ισορροπημενο game σε ενα καλο ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ περιβαλλον, τοτε τα μπικικινια θα ερθουν απο μονα τους χωρις να πρεπει να πουλας χαζοεικονικα σετ σε πλειστηριασμους γιατι αυτο δεν ειναι παιχνιδι αλλα το e-shoping, μονο που δεν φορας και πραγματικα ρουχα :D
Ας παει ο dev λοιπον να μεταφερει απλα τον εαυτο του στην Αγρια Δυση, τοσο απλα...
Τελος αν αυτες οι ομορφες ιδεες ΔΕΝ μπορουν να πραγματοποιηθουν σε περιβαλον browser, και ηδη ειναι βαρυ το περιεχομενο των σελιδων, τοτε δεν βλεπω γιατι ακομα και να μην αλλαξει αυτη η πλατφορμα, αφου ηδη με τις νεες εκδοσεις αλλαξανε ενα σωρο πραματα και προκαλεσανε ακομα περισσοτερες αδικιες με ανισες ανακατανομες κλπ. Τουλαχιστον ας αξιζε τον κοπο, γιατι τωρα παιζεις και σε ενα περιβαλλον που ολο κολλαει να φορτωσει η αλλαγη, πρεπει να κανεις ολο refresh, εχεις αρκετα bug και νιωθεις και ανασφαλεια πως παλι ο,τι προοδο και να κανεις, μπορει ανα πασα στιγμη να σκασει αναβαθμιση να στην παρει πισω χωρις λογο και αιτια... :grr
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Νομιζω πως οχι. Τι θα πει καθρεπτης bodyguard και κουταμαρες? Πας βρισκεις εναν καλο μονομαχο-σωματοφυλακα, αναλογο απλα του επιπεδου σου (οπως ειναι τωρα στις μονομαχιες με NPC) στο σαλουν απο τους πιθανως διαθεσιμους και οσο καλυτερος ειναι, τοσο περισσοτερο πρεπει να τα χωσεις για να τον προσλαβεις και να τον κρατησεις. Μαλιστα, αν ξεμεινεις απο χρηματα, να σε μονομαχει για εκδικηση.

+1 και θα μπορουσε ακομα να τον δωροδοκουν και οι αντιπαλοι....
 

DeletedUser4530

Guest
+1 και θα μπορουσε ακομα να τον δωροδοκουν και οι αντιπαλοι....

μα αν ειναι να τον δωροδοκησουν οι αντιπαλλοι τοτε ποιος ο λογος να προσληφθει; για να χασει ο προσλαμβανων τα χρηματα του και να φαει και την μονομαχια;! και τι γινεται οταν καποιος ειναι μικρο επιπεδο που δεν εχει τοσα χρηματα εναντι στα μεγαθηρια που εχουν θησαυρους; αρα ως μην γενομενο σαν σκεψη!
 

DeletedUser4509

Guest
:cnsΛογοκριμενο:cns

edit by joahna
εγινε επεξεργασία
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφή