Ν Ε Α

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης

cord

Ex-The West Team
Αλλαγες σε μαχες οχυρων
Ενα απο το πιο πολυσυζητημενα θεματα ηταν και ειναι οι μαχες οχυρων και η εξισορροπηση τους για αρκετο καιρο. Εχουμε κανει καποιες αλλαγες ηδη αλλά ουτε εμεις, ουτε εσεις, οι ενεργοι παιχτες ειμαστε πληρως ικανοποιημενοι με αυτες. Γι 'αυτό θέλουμε να συνεχίσουμε τη δοκιμή νέων τύπων και αλλαγων εξισορρόπησης στους beta κόσμους. Ένα ακόμα πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να γινουν οι μαχες οχυρων πιο προσιτες και πιο εμφανεις έτσι ώστε οι νέοι παίκτες και γενικα περισσότεροι παίκτες να μάθουν πόσο φοβερες και εξαιρετικες είναι οι μάχες οχυρων. Οι μαχες οχυρων ειναι σιγουρα το πιο κουλ χαρακτηριστικο που κανενα αλλο παιχνιδι περιηγητη δεν εχει και ειναι σημαντικο για εμας να κανουμε αυτο που αξιζουν οι μαχες οχυρων, δηλαδη να πεισουμε οσο το δυνατον περισσοτερους παιχτες για αυτο.

Η ομαδα προγραμματισμου δουλευει προς αυτη την κατευθυνση αυτη τη στιγμη: http://devblog.the-west.net/?p=1228&lang=en



Περιπτωσεις Multiplayer
Δεν εχουμε μιλησει πολυ για τις περιπτωσεις multiplayer (Multiplayer Instances - MPI) ακομη. Οι περισσοτεροι απο εσας πιθανον να εχετε ακουσει για αυτες απο τα ετησια πλανα μας, αλλά προκειται ενα εξαιρετικο χαρακτηριστικο το οποιο βασιζεται στους μηχανισμους των μαχων οχυρων αν και ειναι διαφορετικο και πολυ πιο ευελικτο. Εχουμε ολοκληρωσει σχεδια για το MPI και εχουμε αρχισει να να δουλευουμε πανω σε αυτα εδω και μερικες εβδομαδες.

Οπότε, τι ειναι το MPI?

Προκειται για διαδραστικες χρονικες περιπετειες πραγματικου χρονου τις οποιες μικρες ομαδες παιχτων μπορουν να τις κανουν μαζι. Παραδειγματα αποτελουν το κυνηγι αρκουδας, η ληστεια αμαξας, ή η μαχη εναντιον συμμοριας ληστων. Οπότε, φανταστειτε εναν ομορφο χαρτη μαχης οχυρου με μερικους NPC που θα πρεπει να πυροβολησετε αλλά χωρις να μπορεσουν να σας πλησιασουν πολυ κοντα, ή ενα τραινο που θα περναει αργα στον χαρτη και να πρεπει να πυροβολησετε τους NPC που θα το υπερασπιζονται για να το σταματησετε χτιζοντας γραγματα στις ραγες ή πυροβολωντας τους NPC που θα οδηγουν την αμαξοστοιχια. Τα MPI θα ειναι χαρακτηριστικα που θα μπορειτε να χρησιμοποειτε οταν για παραδειγμα θα περιμενετε να γεμισει η ενεργεια σας ή περιμενοντας να ολοκληρωθει καποια δουλεια που θα κανετε. Αποτελουν δε, ανεξαρτητα χαρακτηριστικα τα οποια βρισκονται ενα επιπεδο πανω απο το παιχνιδι καθαυτο και προσπαθουμε επισης να τα κανουμε εξαπλωμενα σε κοσμους ωστε παιχτες απο διαφορετικους κοσμους να μπορουν να παιζουν μαζι.

Αυτη τη στιγμη δουλευουμε ανω σε εναν επεξεργαστη χαρτη, γραφικων και σχεδιαση οθονης. Τιποτα δεν ειναι ακομη οριστικο και θα παρει μερικους μηνες πριν να μπορεσουμε να παιξουμε τα πρωτα MPI.

Περισσοτερες πληροφοριες για το θεμα αυτο θα ακολουθησουν στο devblog πιθανοτατα σε λιγες εβδομαδες.



Πολεμωντας μονομαχους με μηδενικο κινητρο
Αλλο ενα πρόβλημα που υπαρχει για αρκετό χρονικό διάστημα. Έχουμε συζητήσει αυτό το θεμα εσωτερικά τόσες πολλές φορές και για τοσες πολλες ώρες αλλά ποτέ δεν βρεθηκε μια λύση με την οποια να ήμασταν όλοι απόλυτα ικανοποιημένοι. Θέλουμε να αλλάξουμε κάτι επιτέλους και επομένως σύντομα το κίνητρο μονομαχίας με NPC και με παιχτη θα χωριστει και θα το δοκιμάσουμε αυτο στον beta κοσμο. Ομως, αυτή η αλλαγή μόνη της δεν θα δώσει τη λύση και περαιτέρω αλλαγές πρέπει να γίνουν. Μια ιδέα είναι να τειθονται τα δύο κίνητρα πίσω στο 100% κάθε βράδυ. Αυτό θα σήμαινε ότι πολλά αναλώσιμα/ενισχυσεις θα ειναι άχρηστα και δεν θα υπάρχει τίποτα να σταματήσει τους μονομαχους από μόνιμες μονομαχίες πια. Αυτό δεν θα ήταν ενδεχομενως ένα κακό πράγμα, αλλά κάτι που θα άλλαζε την μηχανική και το στυλ του παιχνιδιου πολύ.



Το μελλον της μονομαχιας
Μιλώντας για μονομαχίες, θα θέλαμε να πουμε μερικα πραγματα λίγο, για μεγαλύτερες ιδέες που έχουμε κατά νου για τις μονομαχίες. Έχουμε εργαστεί σε ένα πρωτότυπο για ένα διαδραστικό σύστημα μονομαχίας με ικανότητες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν καθως και ένα ειδικό δέντρο δεξιοτήτων για μονομαχίες. Σχεδιάζουμε να κρατήσουμε και να εφαρμόσουμε αυτή την ιδέα, αλλά προκειται για μεγάλη προσπάθεια στον σχεδιασμό του παιχνιδιού και χρειάζεται λίγο περισσότερη σκέψη. Κυρίως συζητήσαμε ακριβώς ένα σύστημα Aρένας για μονομαχίες που θα είναι μια περιοχή στο χάρτη (καμιά ιδεα για το που ακριβως?). Μονομαχιες παιχτων εναντιον παιχτων θα ειναι δυνατες μονο στην Αρενα, πουθενα αλλου στον χαρτη πλεον. Οι παίκτες που δεν θέλουν να δεχονται μονομαχιες και να ειναι λιποθυμοι θα σωθουν και οι μονομαχοι θα έχουν ένα εξαιρετικο μέρος όπου θα βρισκουν πάντα αντιπάλους. Για να αντισταθμιστεί η απώλεια αντιπαλων των μονομαχων που θα έχουν σίγουρα, θέλουμε να βάλουμε μερικους NPC στον χάρτη που να είναι διαθέσιμοι σε διαφορετικά επίπεδα δυναμικοτητας. Πιθανο θα ήταν επίσης να υπαρχουν και κάποια κινουμενα αφεντικά NPC που να δίνουν μεγαλύτερη εμπειρία και την ευκαιρία να πάρουν οι παιχτες απο αυτους ένα σπάνιο αντικειμενο ως ανταμοιβή.

Παρολα αυτα ομως, αυτη ειναι μια νεα ιδεα, τιποτα απο αυτα δεν θα γινει στο κοντινο μελλον.



Η Κύρια Ιστορία
Μετα την εισαγωγη εκαντονταδων αποστολων στο παιχνιδι πιστευουμε, και αυτο επιβεβαιωνεται και απο πολλους παιχτες και νεους χρηστες που καλεσαμε για δοκιμες, πως η ιστορια του The West στερειται ενος χρυσου θεματος. Μια ιστορια που θα οδηγει σε ολοκληρο το παιχνιδι, την ιστορια του χαρακτηρα σας. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και να το ονομάσαμε η κύρια ιστορία. Θα εχει 9 μερη. Καθε μερος θα απαιτει ενα ορισμένο επίπεδο χαρακτήρα, με το τελευταιο να αρχιζει στο επιπεδο 91. Θα κυκλοφορησουμε την Κύρια Ιστορία ανα μερος (1 μερος καθε μερικες εβδομαδες), ξεκινώντας απο τα τελη Οκτωβρίου.



Άλλα
- Στην έκδοση 2.07 θα συμπεριλάβουμε την μπάρα Φίλων η οποία θα είναι ένα στοιχείο περιβάλλοντος που θα δείχνει τους φίλους σας, μέλη Πόλης σας και Συμμαχίας σας. Μέσω της μπάρας, θα μπορείτε γρήγορα να τους στείλετε ψίθυρο, τηλεγραφήματα ή να τους κεντράρετε στον χάρτη.

- Δουλεύουμε πάνω σε μια ιδέα για άμεση αγοροπωλησια παίκτη προς παίχτη

- Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του συστήματος αποστολών, θα προσθέσουμε πιθανώς κάποιες νέες απαιτήσεις (Ολοκλήρωση σειρας οδηγου, id 544, ή χαμηλώνοντας απαιτήσεις επίπεδου) σε μερικές σειρές αποστολών.

- Δουλεύουμε πάνω σε ένα ένα πολύ ωραίο και αστείο γεγονός (event) που είμαστε σίγουροι ότι θα απολαύσετε!


Παρακαλούμε να έχετε κατά νου ότι όλο αυτό είναι μια πρόχειρη επισκόπηση σχετικά με τα εσωτερικά τρέχοντα γεγονότα σε ολόκληρη την ομάδα του παιχνιδιου παγκοσμίως. Τα περισσότερα από αυτά δεν είναι οριστικά και μπορεί να αλλάξουν. Σκοπεύουμε να τα ανακοινώνουμε δημόσια στο μέλλον και καλύτερα. Αυτό όμως θα λειτουργήσει μόνο αν σέβονται οι χρήστες τι σχεδιάζουμε να κάνουμε.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό και ανυπομονούμε να τα σχόλιά σας!
Ολα τα σχολια, προτάσεις, ιδέες σας, θα συλλεγουν, θα μελετηθουν και θα παρουσιαστουν σε ολοκληρη την ομαδα του The West εφοσον είναι ενδιαφέροντα, ωστε να αξιολογηθουν μεταξύ άλλων και κατά πόσο μπορουν να υλοποιηθουν. Ήδη εχουμε συλλεξει τις καλύτερες ιδέες των χρηστων απο το forum και τις εχουμε ή θα τις παρουσιάσουμε ανάλογα.

(περιττα σχολια και spam θα διαγραφονται)
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser

Guest
πολλες και ενδιαφερουσες αλλαγες αλλα αναρωτιεμε αμα αυτο το multiplayer θα επιβαρυνει το παιχνιδι, ακομα για την αρενα πιστευω το καταλληλο μερος ειναι το κεντρο του χαρτη να ξεπροβαλει μεσα απο τα συννεφα χεχε :D
 

DeletedUser6632

Guest
Καλή η ιδέα της αρένας αλλά έτσι θα στερηθεί από τις μονομαχίες η αξία του να κρατας λιπόθυμους τους παίχτες της αντίπαλης πόλης. Τώρα ο καθένας κάνει μια επιλογή για την πορεία του χαρακτήρα του (μονομάχος-εμπορος ή οχυρομάχος ) παίρνοντας και το αντίστοιχο ρίσκο. Με την αρένα θα μειωθεί δραστικα και ο αριθμός των διαθέσιμων παιχτων για μονομαχία αλλά και το αίσθημα της αντιπαλότητας.
 

DeletedUser4530

Guest
υπαρχουν πολλες ιδεες αλλα και αλλαγες που μερικα πραγματα μενουν στασημα σε βαθμο να δυσκολευουν την εξελιξη...

- οταν πριν μερικα χρονια καλεστικα μεσα απ το παχνιδι να επιλεξω (οπως και πολλοι αλλοι συμπαικτες) κατηγορια χαρακτηρα, επελεξα (κομπογιαννιτη) συμφωνα με τα τοτε δεδομενα που ειχαν σαν μπονους ολοι οι χαρακτηρες. σημερα, εχουν αλλαξει τοσα που πλεον ειναι αχρηστα καποια μπονους σε ορισμενες κατηγοριες φερνοντας τους σε μειωνεκτικη θεση σε σχεση με αλλους. τετοιες περιπτωσεις ειναι ο τυχας που πλεον ξεκληδωθηκαν ολες οι εργασιες, ο στρατιωτης που ειναι μειον του να βαζει ζωη με το νεο συστημα μαχων, ο εργατης που τα οχυρα με τα τοσα υλικα τα περισσοτερα μενουν αχτιστα η οι πολεις εχουν ελθει σε κορεσμο χτισιματος με εξαιρεση τις εκλησιες κι ο μονος που δεν ειχε πειραχτει μεχρι τωρα ηταν ο μονομαχος και για τον λογο αυτον στην ουσια ηταν σε πλεονεκτηκοτερη θεση απο τους αλλους σε γενικες γραμμες. σε δυο περιπτωσεις θυμαμαι εχουν επιστραφει καποια σκιλλς πισω με την μορφη μηδενισμου μεσο καποιον αποστολων. καλο αυτο αλλα... δεν φτανει. οταν σημερα ερχονται να συσωρευτουνε ουσιαστικες αλλαγες θα πρεπει να δινεται και η δυνοτητα επανεξετασης της κατηγοριας του χαρακτηρα, η αλλαξτε τα μπονους και προσαρμοστε τα με τις νεες αλλαγες διοτι πολλα βγαινουν αχρηστα.

- σχετικα με τις μονομαχιες ισως θα επρεπε να ξεχωριζουν οι μονομαχιες με νπσ (κινητρο κτλ) με αυτες των παικτων οπως ξεχωριζουν και στις επιτευξεις. ειναι αδικο για καποιον που να θελει να παρει την ημερησια με τις μονομαχιες με νπσ και αυτοματα να ριχνει το κινητρο του με 3 μονομαχιες. αν αλλαξετε κατι ουσιαστικο προσεξτε να ΜΗΝ βγουν αχρηστα καποιες ενισχυσεις διοτι εκτος απο τα γλυκισματα θα βγουν αχρηστα και καποιες κατασκευες των επαγκελματων οποτε παλι αχρηστευουμε επιλογες και καταστασεις. απ την αλλη παλι οι μονομαχοι εχουν τοσο ισχυροποιηθει που το να μηδενιζει το κινητρο καθε βραδυ θα τους εκανε απιστευτα μην ανταγωνιστικους σε πολλα σημεια.

- καλη η αρενα αλλα το να μην μονομαχεις καποιον στο γενικο χαρτη παρα μονο στην αρενα το βρησκω κακο και καλο. καλο διοτι ο καθενας θα ηρεμησει και θα κανει και "γυμνος" ακομα οτι θελει χωρις τον φοβο μονομαχιες. κακο διοτι χανει την ρεαλιστικοτητα του παιχνιδιου με την παλια εποχη στο φαρ ουστ που πανω σ αυτο στηριζεται το παιχνιδι. οποτε φανταζομαι οτι οι γνωμες θα διαφερουν σχετικα με αυτο.

- εκμεταλευτειτε το κεντρο του χαρτη για κατι καλυτερο απο μια απλη... αρενα. υπαρχει τοσο μυστηριο γυρο απο την περιοχη και τοσες ιδεες που θα ηταν κριμα να χαραμιστει για μια αρενα (αν εχετε κατα νου κατι τετοιο). φαντασια υπαρχει... απλα υλοποιηστε την!

- πολυ καλο αυτο με την κυρια ιστορια που εχει να κανει με το μπαγκραουν του χαρακτηρα! κι εδω μπορουν να μπουν πολλες και καλες ιδεες αν και δεν ξερω τι περιθωρια υπαρχουν μιας και θα υλοποιηθει σε λιγοτερο απο ενα μηνα.
μπορουν να μπουνε συμφωνα με το "μονοπατι" που ακολουθει ο παικτης-χαρακτηρας κι αναλογοι χαρακτηρισμοι, αντιμετωπισεις, και αλλα. πχ αν καποιος ασχολειται με το εμποριο να εχει καποιο μπονους σε αυτο, αν καποιος κανει μονομαχιες να εχει καποιο μπονους με αυτο κοκ. θα μπορουσε να μπει κατι σαν φημη που αναλογα με αυτο που κανει να του δινει κι αναλογο μπονους που αναβαθμιζεται κατι σαν επιπεδα.
υπαρχουν πορα πολλα πραγματα που θα μπορουσανε να μπουνε εδω οπως το αν καποιον επιτιθεται σε μελη μιας πολης συνεχεια να μην μπορει να γινει δεκτος σε αυτην η να αγορασει απο την συγκεκρημενη. και αλλα παρα πολλα!

- πολυ καλο το εμποριο μεταξυ δυο παικτων. ισως ενα κουμπι μαζι με τα αλλα της φιλιας, προσκληση πολης κτλ να ηταν αρκετα χρησιμο και αμεσο!

ιδεες υπαρχουν αφθονες. προθυμια και καλη θεληση να υπαρξει και... καλη μας διασκεδαση! :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser1748

Guest
Ωραιες καποιες αλλαγες αλλα η αρενα πιστευω θα καταστρεψει τις μονομαχιες. Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος να ασχοληθει με αυτην την κατηγορια αν θα πρεπει σαν τον "λεπρο" να καθεσαι ολη μερα σε ενα μερος για να μονομαχεις...Ολη η γλυκα της υποθεσης ειναι που περιφερεσαι γυρω γυρω και μονομαχεις...Τωρα αμα θελετε να βοηθησετε αυτους που ειναι εργατες και φαρμεραδες ( ενημερωστε μας οτι το παιχνιδι γυρναει σε τυπου farmville :) )

P.S: xryma οι μονομαχοι που λες πως ειναι σε πλεονεκτικη θεση ? οταν οι στρατιωτες παιρνουν μπονους 50% σε τακτικες ,25% σε ηγεσια, ζωη ,λεβελ μικροτερο για οπλα και οι τυχαδες ειναι φαντασματα σε οχυρα + τα μπονους που εχουν για εργασιες κτλπ Να μου πεις οτι οι εργατες και οι μονομαχοι ειναι οι χειροτεροι να το καταλαβω αλλα οχι και σε πλεονεκτικη θεση ...
 

DeletedUser4456

Guest
Τα εχουμε ξαναπει αυτα. Το west ΗΤΑΝ και θα ΕΠΡΕΠΕ να ειναι ενα 100% ατμοσφαιρικο παιχνιδι οπου μεταφερει τον παιχτη στην εποχη και στην τοποθεσια της αγριας Δυσης, οπως ακριβως την βλεπαμε σε ταινιες western type. Τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω. Νομιζω οτι βαζοντας μικρα "αστεια" (για μενα γελοια) παιχνιδακια και event (γρηγορου κερδους) τα οποια λιγη σχεση και πιθανοτητα να συμβουν εχουν με την αγρια Δυση και την ζωη της, δημιουργουμε μια πολυ κακη συνταγη "μακαροναδας με μερεντα". Ανα κατηγορια εχουμε και λεμε λοιπον:

- Οχυρα..: οσο πειραζουμε skills κλπ και κανουμε τους μαθητευομενους μαγους, τοσο νομιζω κακο κανουμε. Αυτα ειναι καθαρα θεματα που επρεπε να εφαρμοζονται / τεσταρονται σε κοσμους beta και οχι να εχουμε τετοιες συζητησεις εδω. Αν θελουμε να αναβαθμισουμε τις μαχες οχυρων, ας φτιαξουμε λιγακι το περιβαλλον στα οχυρα με οχυρωσεις κανονια κλπ. και ας αφησουμε αθικτες συνταγες που δουλευαν διαχρονικα και εκαναν το παιχνιδι γνωστο.

- MPI ΚΑΙ μονομαχιες..: Το καλο με τα NPC (οσοναφορα στο MPI που ειχα ακουσει την συνεντευξη του developer τοτε που το ελεγε) ειναι οτι μπορεις να ασχολεισαι ατομικα με αυτα (-ωπ τι εγινε δεν εχουμε παιχτες?.. γιατι?-) αλλα ποτε ενα NPC δεν θα ειναι τοσο ενδιαφερον και ρεαλιστικο σε μαχη κλπ οσο ενας παιχτης. (Γιαυτο και εχουν επιτυχια τα παιχνιδια στο ιντερνετ και δεν παιζουμε cd games οπως παλια).

Αντι λοιπον να "καλουπωσετε" τις μονομαχιες ωστε να "κρατησετε" τον κοσμο (γτ ετσι απλα ξενερωνετε τους ενεργους παιχτες που μπαινουν να ξεσπασουν με καμια μονομαχια), θα επρεπε απλα να σκεφτειτε για οσους κανουν παραπονα οτι τρωνε μονομαχιες, (-ουτε καν θα επρεπε να παιζει το οτι καποιος επειδη δεν ανηκει σε πολη δεν τρωει μονομαχιες, απεναντιας, αμα εισαι μονος να σε τρωνε τα κορακια-), ΠΩΣ θα μπορουσαν να προστατευτουν στην τοτε εποχη, εκτος απο τις επικυρηξεις. Θα μπορουσε για παραδειγμα τα NPC να τα προσλαμβανε καποιος επιτυχημενος κατοικος εναντι αδρας αμοιβης και μαλιστα καθημερινης, για να τον προστατευουνε απο τυπους που πανε γυρευοντας. Ή αν δεν ειχε οικονομικη επιφανεια, ο δημαρχος της πολης να του πληρωνε για καποιο χρονικο διαστημα την προστασια αυτη, αν ο ιδιος πιστευε οτι τα κονδυλια της πολης του θα επρεπε να πανε εκει. Να ειχαμε μαζικες αμυνες σε καταστασεις λεηλασιων, ληστιες τραπεζων και τρενων ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΑΙΧΤΩΝ εκκατερωθεν και οχι NPC μονο, το οποιο ειναι το κυριαρχο σημειο στην αγρια δυση και μαζικες αμυνες σε επιδρομες πολεων. Συνεπως οι ιδεες με αρκουδες, αρενες κλπ. καλυτερα να πανε μια βολτα σε παιχνιδι με Κολοσσαιο και αρχαια Ρωμη... :D

- ΙΣΤΟΡΙΑ..: Ναι οκ δεν ειναι κακο να εχουμε ιστορια χαρακτηρα, αλλα μαλλον εχουμε ξεχασει οτι αυτο ειναι ξαναζεσταμενο φαι αλλα με περισσοτερα καρικευματα, αφου αν θυμαστε καλα, ο καθε χαρακτηρας ειχε ενα ξεχωριστο σετ αποστολων που επαιρνε και τελειωνε αναλογα με την κατηγορια χαρακτηρα του. Αρα τωρα τι λεμε εδω? Να εχουμε 2 ιστοριες, ή να καταργησουμε τις παλιες αποστολες του καθε χαρακτηρα, ή να τις συνεχισουμε? (ασαφεια). Οποτε θελει προσοχη στο τι παμε να κανουμε για να δωσουμε ενδιαφερον στο παιχνιδι.
Αντιπροταση: βελτιωστε ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ τα μπονους ανα κατηγορια.
Ο εργατης γιατι να χτιζει? πρεπει να του δωσετε κινητρο να κερδιζει πραγματα ωστε να χτιζει σπιτια κλπ σε μια πολη. Οποτε βελτιωστε και τις πολεις! Ή θα μπορει καποιος να κανει εργασια για την πολη του, μαζευοντας π.χ. υλικα και να αμοιβεται γιαυτο με skills Ή αλλα ενδιαφεροντα κινητρα.
Ο τυχας θα επρεπε να ειχε μπονους για τα παντα οσο ηταν ας πουμε εκτος πολης. Αλλα και αυτος θα ετρωγε μονομαχιες και θα επαιρνε μερος σε οχυρα ακομα και εκτος πολης.
Ο στρατιωτης καλυτερα μπονους σε ομαδικες μαχες και ανταμοιβες για συμμετοχη σε αυτες.
Ο μονομαχος καλυτερα μπονους σε μονομαχιες και -//-
Τελος απλοποιηστε επιτελους τις ιδιοτητες και ικανοτητες αφου μετα το ανοιγμα των εργασιων ανα επιπεδο, δεν εχουν σχεδον κανενα νοημα καποιες απο αυτες. Γιατι να εχουμε τακτικες σε μονομαχια και οχι σε οχυρα? Η να εχουμε ενα σωρο ασχετες ικανοτητες (εξαιρετικες, ζωωδες κλπ πλεον)? Δηλ. ανα ικανοτητα τι θα μπορουσε ρεαλιστικα να προσφερει αυτη στον χαρακτηρα, αντι απλα να του πιανει μια θεση εκει? Ρεαλιστικα, γιατι το σημαδι να μην μετραει στα οχυρα? δηλ, οκ ειναι παιχνιδι αλλα πως να το νιωσεις οτι ταξιδευεις αλλου παιζοντας?...

Εν κατακλειδι πιστευω οτι το παιχνιδι δεν στερειται τοσο ιστοριας, οσο ατμοσφαιρας και ρεαλισμου πλεον. Νιωθω πως περισσοτερη ατμοσφαιρα ειχε οταν αρχισε παρα κατοπιν που μπηκαν ενα σωρο ασχετα πραματακια που επικεντρωναν την προσοχη του παιχτη καθε αλλο παρα στην "?Αγρια Δυση?"... Την ιστορια εξαλλου η μαγκια του καθε παιχτη ειναι να την γραψει αυτος μοναδικα με την πορεια του στο παιχνιδι (και π.χ. το hall of fame, το οποιο θα επρεπε να αναβαθμιζεται συνεχως).
:w
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser3039

Guest
Αυτό για τις μονομαχίες σε αρένα δεν νομίζω ότι είναι καλό, και έτσι χάνουν το πλεονέκτημα που έχουν οι στημένοι μονομάχοι (θα μονομαχούν μόνο με μονομάχους). Αν θέλει να προστατευτεί κάποιος από μονομαχίες για ένα διάστημα, πχ για να ολοκληρώσει με την ησυχία του κάποιες αποστολές έχει τη δυνατότητα να βγει προσωρινά εκτός πόλης.
 

DeletedUser6257

Guest
Καλησπέρα και απο μένα.Πρέπει κατι να γινει γιατί έχει χάσει τη μαγέια του παιχνίδι.Καταρχας εχετε πολλα <<ακυρα>> πραγματα μεσα.Ιδεες εχετε πολλες απο τους παικτες.
Τωρα για την ιστορια το μονο που σκεφτομαι ειναι ο Καρνεισον να σωζει την Λολα
 

DeletedUser

Guest
Ήμουνα άμυνα σε μια μάχη οχυρού και καθόμουνα πάνω στον πύργο μου. Εκεί έκπληκτος κοιτώντας τα στατιστικά στοιχεία είδα τα εξής

ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΥΣΤΟΧΙΑΣ 120%

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει αυτό το 120% από μαθηματικής άποψης πάντα?

Στις 100 βολές που θα ρίξεις οι 120 θα είναι εύστοχες?

Ή ότι η πιθανότητα ευστοχίας είναι 120% δηλαδή 1.2 ? (Ως γνωστόν κάθε πιθανότητα είναι μεταξύ 0 και 1)
 

DeletedUser5084

Guest
Στατιστική

Το 120 πιθανότητα στόχευσης (το οποίο οι εργάτες το πετυχαινουν στο πύργο τους εδω και πολυ καιρο, πριν τη πρόσφατη αναβάθμιση) δεν ειναι ποσοστό επι τοις εκατο. Ειναι απλα ενα νουμερο.

Για να βγάλει κάποιος συμπέρασμα του ποσο "ευστοχος" ειναι ή τι αποφυγές κανει σε μια μαχη, θα πρέπει να συγκρίνει τα στατιστικά του με συμπαίκτες πλησίον του ή με τους "απεναντι" του.

Βεβαία, ο αστάθμητος παράγοντας τυχη, διαδραματίζει πάντα ένα ρόλο που σε μερικές των περιπτώσεων αποκλίνει κατά πολη του μέσου όρου στατιστικών μας, είτε προς το καλό ειτε προς το κακό.
 

DeletedUser6199

Guest
- You will no longer need to belong to a town to attend on fort battles

- We want to add an attending button in the fort battle overview

- A player does not be present at a fort to register, just during the battle

- Fort battles of my alliance will be more highlighted in fort overview

- Screen to choose your side will be reworked and simplified

- The tactic screen will be simplified and will give you an overview what is required todo

- You will get a kind of buff icon if you are attending to a battle which also shows the timer when the battle starts and reminds you to travel

- There will be chat announcements if battles starts within an hour and not full yet

- You will have the option to get a reminder mail for fort battle

Το μόνο που βλέπω εδω εγω ειναι "καμπανακια" κ προειδοποιησεις για τη μαχη και καμμια ουσιαστικη αλλαγη εκτος απο το οτι δεν θα ειναι αναγκη να εισαι μελος πολης για να λαβεις μέρος σε μια μάχη,κατι που δεν το βλεπω κ τοσο καλο,διοτι εγω παραδειγματος χαρη αν ειμαι καθαρός οχυρομάψος, για να γλιτώσω μονομαχιες θα παρατησω την πολη μου εφ οσων θα μπορω να πηγαινω ουτως η αλλος σε μαχες,με αποτελεσμα να αποδυναμωνονται και να γινονται περισσοτερο "αχρηστές" οι πολεις
Αν θελουμε να μιλησουμε για ουσιαστικες αλλαγες στις μαχες και να κανουμε τους παιχτες να ενδιαφερθουν περισσοτερο,οι οποιοες αλλαγές στα σκιλς κ τα "καμπανακια" δεν ωφελουν.Υπαρχουν τοσες ιδεες απο παικτες (κανονια κλπ) που θα καναν πιο ενδιαφερουσες τις μαχες οχυρων για τους νεους,αλλα κ για τους παλιους παικτες που εχυν ψιλοβαρεθει.Ο τομεας των μαχων ειναι αρκετα παραμελημενος κ πστευω οτι εκει πρεπι να δωσετε περισσοτερη προσοχη
 

DeletedUser4530

Guest
για να κανω και τον δικηγορο... προσωπικα δεν με διωχνει απο τις οχυρομαχιες καποιο συστημα αλλα η συμπεριφορα ορισμενων παικτων. ειδικα αυτο το καμπερωμα που γινονταν στον 5 (δεν ξερω για αλλου) ειδικα απο τους στρατιωτες στον πυργο τους ειναι το κατι αλλο. οχι πως αλλοι δεν την κανανε με ελαφρα πισω για να πανε τα κοροιδα μπροστα ωστε να πεσουνε μιας κι αυτο προσταζε ο συντονιστης! φυσικα αν δεν εκτελουσες σου βαζανε και τις φωνες διοτι καθηστερησες να τρεξεις να πεθανεις! και φυσικα μετα την μαχη τα κοκορεματα των καμπερηδων και των "εξυπνων" πηγαινε κι ερχονταν που σχεδον παντα ηταν οι ιδιοι (με μικρες εξαιρεσεις οπως απο λαθος η απροβλεπτο θανατο καποιου)!
μετα μην λεμε οτι φταινε τα συστηματα που δεν παταει κοσμος. και για να προλαβω τις γλωσσες να επισημανω οτι ουκ ολιγες φορες υπηρχαν διαφωνειες και διαμαχες ακομα και την ωρα της μαχης για αυτο (ας θυμηθουμε λιγακι και θα δουμε οτι ισχυει). ακομα και στο τουρνουα οι συμμετοχες ηταν ελαχιστες!

δεν φταινε (παντα) τα συστηματα αν δεν υπαρχουν συμμετοχες!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Αγαπητέ Κωνσταντίνε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου απλά επεσήμανα το τι ακριβώς διαβάζω.
πιθανότητα ευστοχίας 120%
 

DeletedUser

Guest
Sick σου εξήγησε ο Nagual τι σημαίνει αυτό. Το λάθος είναι που λέει την λέξη "πιθανότητα", ενώ δεν είναι κάποιο ποσοστό επι τις 100. Απλά, όπως είπε και ο Nagual, όσο μεγαλύτερος είναι αυτός ο αριθμός τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να κάνεις εύστοχη βολή. Δεν είναι ο ίδιος ο αριθμός η πιθανότητα εύστοχης βολής. Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν να έλεγε ποσό στόχευσης, ικανότητα στόχευσης ή κάτι τέτοιο.
 

cord

Ex-The West Team
Αγαπητη Κοινοτητα,

Ενα μηνα μετα την πρωτη αναρτηση μας, η οποια εδωσε μια εκ των εσω ματια για ολα συζητουμε σαν ομαδα του The-West, ιδεες για το παιχνιδι και θεματα που αναπτυσουμε, εχουμε λαβει πολλες και σημαντικες προτασεις. Γι αυτο το λογο, θα συνεχισουμε την ενημερωση πανω σε αυτο θεμα. Βεβαια, με την προηγουμενη αναρτηση, τα περισσοτερα θεματα που αναφερθηκαν δεν εχουν τυπικα σχεδιαστει ακομη και ενδεχεται να αλλαξουν. Αναζητουμε παντα τις απαντησεις σας και ελπιζουμε να σας αρεσουν οι ιδεες μας!

Λαβαμε αρκετες απαντησεις, ιδεες, πρατασεις στο θεμα με την Αρενα για τις μονομαχιες. Μια και οι περισσοτερες ηταν αρνητικες με την ιδεα αυτη, την αφησαμε προς το παρον και θα ξανασκεφτουμε την ιδεα αυτη προκειμενου να παρουσιασουμε ενα πλανο για αυτο το θεμα. Χωρισαμε το κινητρο της μονομαχιας στα δυο, ομως θα ενεργοποιησουμε αυτη την αλλαγη στους κοσμους beta μονο για να δουμε τις αλλαγες στη συμεπριφορα της μονομαχιας στο παιχνιδι.

Μιλησαμε επισης για αλλαγες στις μαχες οχυρων και ειπαμε πως θα προσπαθησουμε να φερουμε τις σχεδιασμενες αλλαγες στους beta κοσμους το συντομοτερο. Δυστυχως αυτο θα παρει λιγο χρονο ακομη γιατι ανακαλυψαμε μερικες αδυναμιες στις φορμουλες που ειχαμε σχεδιασει και επρεπε να αλλαξουμε αρκετες τιμες και υπολογισμους. Αυτο παραμένει ενα πολυ σημαντικο θεμα για εμας και συζητουμε για αυτο σχεδον καθε μερα ωστε να βρουμε κι αλλες πιθανες αδυναμιες καθως και να κανουμε ρυθμισεις σε διαφορες αλλες πτυχες. Ειμαστε σχεδον σιγουροι πως σε λιγες εβδομαδες αυτα θα ερθουν στους beta κοσμους.

Επισης, λαβαμε αρκετες απαντησεις σχετικα με την μπαρα φιλων αφου την ενεργοποιησαμε στους κοσμους beta. Εντοπισαμε καποιες βελτιωσεις που θελουμε να κανουμε ωστε να πιανει λιγοτερο χωρο η μπαρα φιλων και να ειναι περισσοτερο χρησιμη για τους παιχτες. Ετσι, θα απενεργοποιηθει προς το παρον μεχρι να ολοκληρωθουν οι τροποποιησεις αυτες.

Τα δυο σημεια που δινουμε εμφαση αυτη τη στιγμη ειναι το MPI (Multiplayer Instances) και η αυξηση των επιπεδων που μας φερνουν ουσιαστικα στο κεντρικο νοημα της δευτερης αναρτησης μας.


Multiplayer Instances
Τον περασμένο μήνα σας παρουσιάσαμε το MPI. Η βασικη μηχανικη έχει σχεδόν τελειώσει και χρειάζεται μόνο μερικες ακομη ρυθμισεις και βελτιώσεις χρηστικότητας. Αρχίσαμε να δουλευουμε για το σύστημα μάχης καθαυτο ήδη και οι προγραμματιστές συζητουν ένα σχέδιο πολύπλοκο με σκιτσα για το πώς π.χ. μια αρκούδα θα μπορούσε να μετατραπεί σε επιτιθεμενο απο αρκετες γωνιες και πώς θα πρέπει να είναι το οπτικό της πεδίο. Σκέφτονται τρόπους για το πως η αρκούδα θα μπορει να επιτίθεται και φαίνεται να πηγαινει καλα. Υπάρχουν δύο γραφικά για τη νεα μάχη οχυρού ήδη, καθώς φαίνεται να ειναι πολύ υποσχόμενη. Δεν μπορουμε να περιμένουμε μέχρι να μας επιτραπει να μοιραστουμε κάποια πρώτα screenshots και γραφικα μαζί σας. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε επισης και μια αναρτηση στο devblog σύντομα.


Αύξηση Επιπέδων
Σε μία από τις πολλές συναντήσεις μας για ιδέες και έννοιες καταληξαμε στο συμπέρασμα ότι η αύξηση των επιπεδων δεν θα δώσει μόνο στους παίκτες υψηλων επιπέδων κάτι για να κανουν και πάλι, αλλά επίσης θα βοηθήσει και με αλλα θεματα. Έτσι αποφασίσαμε ότι αυτή είναι μία από τις επόμενες προτεραιοτητες μας. Σκεφτηκαμε το τι χρειαζόμαστε, στην αυξηση των επιπεδων και εκτος απο αποστολές, νέες δουλειες και επιτευγματα, το πιο σημαντικό πράγμα θα είναι τα νέα αντικειμενα. Γρηγορα ομως θυμηθηκαμε πως ακόμα και αυτή τη στιγμή δεν έχουμε όλα τα αντικειμενα για επιπεδα μεταξύ του 50 και του 120, οποτε δεν θα ειχε και πολύ νόημα να δημιουργήσουμε αντικειμενα για ανω του επιπεδου 120 τώρα.
Συνεπώς, το πρώτο βήμα θα είναι να δημιουργησουμε όλα τα αντικειμενα που λείπουν μέχρι το επίπεδο 120 και ναι βεβαιωθουμε ότι θα είναι όλα καλά ισορροπημένα. Εχουμε ηδη δημιουργησει 279 νεα αντικειμενα για αυτο τον σκοπο (με την ευκαιρια, θα υπαρξει νεα σειρα απο καπελα επισης). Για να εξισορροπησουμε ολο το συστημα αντικειμενων, έπρεπε να αλλαξουμε πολλά αντικειμενα που υπαρχουν ηδη στο παιχνιδι. Ειδικα τα αντικειμενα για το λαιμο (περιλαιμια, σαλια κτλ) εχουν δεχτει μερικες αλλαγες. Ποτέ δεν είχαν απαιτηση επιπεδου, ακόμα και τα πιο καλα, γραβάτες και χρυσά περιδέραια θα μπορούσαν να εξοπλιστουν στο επίπεδο 1. Τώρα θα έχουν ολα απαιτηση επιπεδου. Επίσης, θα υπάρξουν πολλά νέα φανταχτερά και αντικειμενα με ονομα, τα λεγομενα σπανια και ιδιαίτερα όσοι από εσάς είναι συλλέκτες και αναζητουν τα πιο πολυτιμα και σπάνια αντικείμενα θα έχετε πολλά να ανακαλυψετε και πάλι. (Μην παραμελειτε ομως και τις μαχες οχυρων της Συμμαχιας σας, αν ανηκετε σε καποια!)

Υπάρχουν ακομη περισσότερες αλλαγές που θα σας ενημερώσουμε σχετικά, εντός των προσεχών εβδομάδων. Μείνετε συντονισμένοι!


Νεες Αποστολες
Σε ολους μας αρεσουν οι αποστολες, καποιες ειναι πολυ καλες, καποιες οχι τοσο αλλά οι αποστολες γενικα αποτελουν ένα θετικό και συναρπαστικό στοιχειο του παιχνιδιου. Έτσι, θα συνεχίσουμε να προσθετουμε όλο και περισσότερες αποστολές μεσα στους επόμενους μήνες. Υπαρχουν ηδη μερικες αποστολες ετοιμες και το μονο που περιμενουν ειναι η ημερομηνια εναρξης τους. Οι σειρες "Γραμματα απο το πουθενα" και "Κυρια Ιστορια 2" αρχιζουν ηδη και στην "Κυρια Ιστορια" υπαρχουν ακομη πολλα μερη. Επιπλέον, θα υπάρξει μια πολύ ειδικη σειρα αποστολων για τα μέσα και υψηλα επιπεδα παιχτων η οποια ξεκινα τον Νοεμβριο που είμαστε βέβαιοι ότι θα απολαύσετε και αυτό δεν είναι όλο. Έχουμε πολλά περισσότερα που δεν μπορούμε να περιμένουμε για να σας παρουσιάσουμε...!


Διαφορα
- Δουλεύουμε πάνω σε ένα νέο φανταχτερό στυλ φόρουμ για τη νεότερη έκδοση του λογισμικού φόρουμ μας vbuelletin 5.
- Δουλεύουμε πάνω σε ιδέες για μια νέα αρχική σελίδα του παιχνιδιού.
- Αναλυουμε την εξισορροπιση του Λουνα Παρκ ωστε το χτισιμο του να ειναι περισσοτερο ωφελιμο για τους παιχτες.
- Μερικες νεες συνταγες αναμενεται να ειναι ετοιμες συντομα και θα προστεθουν στο παιχνιδι.
 

DeletedUser5084

Guest
Σε καλό δρόμο είμαστε!

η αύξηση των επιπεδων […] αποφασίσαμε ότι αυτή είναι μία από τις επόμενες προτεραιοτητες μας
-> Όλε (ή και ωλαι)

Αναλυουμε την εξισορροπιση του Λουνα Παρκ ωστε το χτισιμο του να ειναι περισσοτερο ωφελιμο για τους παιχτες.
-> Σωστος!

Μερικες νεες συνταγες αναμενεται να ειναι ετοιμες συντομα και θα προστεθουν στο παιχνιδι
-> ιτ γουόζ αμπάουτ τάιμ!

Χωρισαμε το κινητρο της μονομαχιας στα δυο
-> Τι θελει να πει ο ποιητης? Μπορουμε να μαθουμε περισσοτερα στοιχεια?
 

DeletedUser6978

Guest
Σχετικά με το κίνητρο μάλλον εννοεί διαφορετικό κίνητρο για μονομαχίες με npc και διαφορετικό με παίκτες.
 

DeletedUser4530

Guest
- υπαρχουν παρα πολλα προιοντα απο εργασιες που ειναι παντελως αχρηστα οπως τα λαθραια εμπορευματα η το πακετο και μερικα αλλα προιοντα που ενω ηταν χρησιμα παλιοτερα σε καποιο κραφτ, τωρα ειναι κι αυτα παντελως αχρηστα οπως το χρυσος των αζτεκων με εξαιρεση την χρησιμοτητα καποιον σε μια αντε δυο αποστολες το πολυ. προτεινω να βρεθει μια χρησημοτητα και για αυτα διοτι αδικουνται ως προιοντα και κατ επεκταση σαν εργασιες. θα μπορουσε να μπει στις ημερησιες αποστολες προιοντα που δεν εχουν καμια χρησιμοτητα και να αφεραιθουνε απο τις ημερησιες τα προιοντα που ειναι χρησιμα σε παρα πολλα πραγματα οπως κραφτ, χτισιματος οχυρου, ημερησιες κτλ. ετσι θα υπαρξει μια ισοροπια στα προιοντα ως προς την αναγκαιοτητα ευρεσης τους και κατ επεκταση και στο εμποριο.
- επισης υπαρχουν αντικειμενα απο πολυ παλια που ενω υπαρχουν, τα βρησκουμε σε εργασιες κτλ, δεν εχουν καμια χρησιμοτητα οπως το φυλακτο, πετρινη αλυσιδα κτλ. τουλαχιστον ας τους δωθουνε καποια μπονους η συμπεριληφθουνε σε καποιο σετ που δεν υπαρχουν αντιστοιχα αντικειμενα για τις θεσεις που πιανουν.
- ακομα υπαρχουν καποια αντικειμενα που ειναι παντελως αχρηστα οπως ο πυροσβεστικος καδος που μεχρι να ανοιξει η αποστολη της πυρσοβεσης εχεις βρει πολυ καλυτερα αντικειμενα η συνδυασμους αντικειμενων για να κανεις την εργασια, οποτε η χρηση τους ειναι ανυπαρκτη.

δωστε αξια και χρησιμοτητα στα αντικειμενα και προιοντα που ηδη υπαρχουν και που τωρα ειναι απο αχρηστα εως αδιαφορα!
 

DeletedUser66

Guest
επισεις και το ξηρο μοσχαρισιο κρεας που φτιαχνει ο μαγειρας ειναι αχρηστο :w
 

DeletedUser3157

Guest
Εχω τις επιφυλαξεις μου σχετικα με τα νεα αντικειμενα. Ενταξει, να γινει διορθωση αναλογα με τα λεβελ αλλα "279 νεα αντικειμενα!!!" ειναι υπερβολικα. Ήδη εχουμε χασει την μπαλα με ολα αυτα τα καινουργια σετ, που σε κανουν να νοιωθεις κοροιδο αφου δινεις χρηματα για να εχεις το καλυτερο σετ, και μετα απο 2-3 μηνες βγαινει κατι ακομη καλυτερο.

Για το Multiplayer Instances, αν καταλαβα καλα ειναι σαν τα Flash Games που ειχαμε προτεινει? Αν ναι, ειναι πολυ καλη ιδεα και θα κανει το παιχνιδι πολυ πιο ενδιαφερον.

Για τις αυξησεις των επιπεδων και τις νεες αποστολες..ειμαι θετικος
 
Κορυφή