cord
Ex-The West Team
Αλλαγες σε μαχες οχυρων
Ενα απο το πιο πολυσυζητημενα θεματα ηταν και ειναι οι μαχες οχυρων και η εξισορροπηση τους για αρκετο καιρο. Εχουμε κανει καποιες αλλαγες ηδη αλλά ουτε εμεις, ουτε εσεις, οι ενεργοι παιχτες ειμαστε πληρως ικανοποιημενοι με αυτες. Γι 'αυτό θέλουμε να συνεχίσουμε τη δοκιμή νέων τύπων και αλλαγων εξισορρόπησης στους beta κόσμους. Ένα ακόμα πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να γινουν οι μαχες οχυρων πιο προσιτες και πιο εμφανεις έτσι ώστε οι νέοι παίκτες και γενικα περισσότεροι παίκτες να μάθουν πόσο φοβερες και εξαιρετικες είναι οι μάχες οχυρων. Οι μαχες οχυρων ειναι σιγουρα το πιο κουλ χαρακτηριστικο που κανενα αλλο παιχνιδι περιηγητη δεν εχει και ειναι σημαντικο για εμας να κανουμε αυτο που αξιζουν οι μαχες οχυρων, δηλαδη να πεισουμε οσο το δυνατον περισσοτερους παιχτες για αυτο.
Η ομαδα προγραμματισμου δουλευει προς αυτη την κατευθυνση αυτη τη στιγμη: http://devblog.the-west.net/?p=1228&lang=en
Περιπτωσεις Multiplayer
Δεν εχουμε μιλησει πολυ για τις περιπτωσεις multiplayer (Multiplayer Instances - MPI) ακομη. Οι περισσοτεροι απο εσας πιθανον να εχετε ακουσει για αυτες απο τα ετησια πλανα μας, αλλά προκειται ενα εξαιρετικο χαρακτηριστικο το οποιο βασιζεται στους μηχανισμους των μαχων οχυρων αν και ειναι διαφορετικο και πολυ πιο ευελικτο. Εχουμε ολοκληρωσει σχεδια για το MPI και εχουμε αρχισει να να δουλευουμε πανω σε αυτα εδω και μερικες εβδομαδες.
Οπότε, τι ειναι το MPI?
Προκειται για διαδραστικες χρονικες περιπετειες πραγματικου χρονου τις οποιες μικρες ομαδες παιχτων μπορουν να τις κανουν μαζι. Παραδειγματα αποτελουν το κυνηγι αρκουδας, η ληστεια αμαξας, ή η μαχη εναντιον συμμοριας ληστων. Οπότε, φανταστειτε εναν ομορφο χαρτη μαχης οχυρου με μερικους NPC που θα πρεπει να πυροβολησετε αλλά χωρις να μπορεσουν να σας πλησιασουν πολυ κοντα, ή ενα τραινο που θα περναει αργα στον χαρτη και να πρεπει να πυροβολησετε τους NPC που θα το υπερασπιζονται για να το σταματησετε χτιζοντας γραγματα στις ραγες ή πυροβολωντας τους NPC που θα οδηγουν την αμαξοστοιχια. Τα MPI θα ειναι χαρακτηριστικα που θα μπορειτε να χρησιμοποειτε οταν για παραδειγμα θα περιμενετε να γεμισει η ενεργεια σας ή περιμενοντας να ολοκληρωθει καποια δουλεια που θα κανετε. Αποτελουν δε, ανεξαρτητα χαρακτηριστικα τα οποια βρισκονται ενα επιπεδο πανω απο το παιχνιδι καθαυτο και προσπαθουμε επισης να τα κανουμε εξαπλωμενα σε κοσμους ωστε παιχτες απο διαφορετικους κοσμους να μπορουν να παιζουν μαζι.
Αυτη τη στιγμη δουλευουμε ανω σε εναν επεξεργαστη χαρτη, γραφικων και σχεδιαση οθονης. Τιποτα δεν ειναι ακομη οριστικο και θα παρει μερικους μηνες πριν να μπορεσουμε να παιξουμε τα πρωτα MPI.
Περισσοτερες πληροφοριες για το θεμα αυτο θα ακολουθησουν στο devblog πιθανοτατα σε λιγες εβδομαδες.
Πολεμωντας μονομαχους με μηδενικο κινητρο
Αλλο ενα πρόβλημα που υπαρχει για αρκετό χρονικό διάστημα. Έχουμε συζητήσει αυτό το θεμα εσωτερικά τόσες πολλές φορές και για τοσες πολλες ώρες αλλά ποτέ δεν βρεθηκε μια λύση με την οποια να ήμασταν όλοι απόλυτα ικανοποιημένοι. Θέλουμε να αλλάξουμε κάτι επιτέλους και επομένως σύντομα το κίνητρο μονομαχίας με NPC και με παιχτη θα χωριστει και θα το δοκιμάσουμε αυτο στον beta κοσμο. Ομως, αυτή η αλλαγή μόνη της δεν θα δώσει τη λύση και περαιτέρω αλλαγές πρέπει να γίνουν. Μια ιδέα είναι να τειθονται τα δύο κίνητρα πίσω στο 100% κάθε βράδυ. Αυτό θα σήμαινε ότι πολλά αναλώσιμα/ενισχυσεις θα ειναι άχρηστα και δεν θα υπάρχει τίποτα να σταματήσει τους μονομαχους από μόνιμες μονομαχίες πια. Αυτό δεν θα ήταν ενδεχομενως ένα κακό πράγμα, αλλά κάτι που θα άλλαζε την μηχανική και το στυλ του παιχνιδιου πολύ.
Το μελλον της μονομαχιας
Μιλώντας για μονομαχίες, θα θέλαμε να πουμε μερικα πραγματα λίγο, για μεγαλύτερες ιδέες που έχουμε κατά νου για τις μονομαχίες. Έχουμε εργαστεί σε ένα πρωτότυπο για ένα διαδραστικό σύστημα μονομαχίας με ικανότητες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν καθως και ένα ειδικό δέντρο δεξιοτήτων για μονομαχίες. Σχεδιάζουμε να κρατήσουμε και να εφαρμόσουμε αυτή την ιδέα, αλλά προκειται για μεγάλη προσπάθεια στον σχεδιασμό του παιχνιδιού και χρειάζεται λίγο περισσότερη σκέψη. Κυρίως συζητήσαμε ακριβώς ένα σύστημα Aρένας για μονομαχίες που θα είναι μια περιοχή στο χάρτη (καμιά ιδεα για το που ακριβως?). Μονομαχιες παιχτων εναντιον παιχτων θα ειναι δυνατες μονο στην Αρενα, πουθενα αλλου στον χαρτη πλεον. Οι παίκτες που δεν θέλουν να δεχονται μονομαχιες και να ειναι λιποθυμοι θα σωθουν και οι μονομαχοι θα έχουν ένα εξαιρετικο μέρος όπου θα βρισκουν πάντα αντιπάλους. Για να αντισταθμιστεί η απώλεια αντιπαλων των μονομαχων που θα έχουν σίγουρα, θέλουμε να βάλουμε μερικους NPC στον χάρτη που να είναι διαθέσιμοι σε διαφορετικά επίπεδα δυναμικοτητας. Πιθανο θα ήταν επίσης να υπαρχουν και κάποια κινουμενα αφεντικά NPC που να δίνουν μεγαλύτερη εμπειρία και την ευκαιρία να πάρουν οι παιχτες απο αυτους ένα σπάνιο αντικειμενο ως ανταμοιβή.
Παρολα αυτα ομως, αυτη ειναι μια νεα ιδεα, τιποτα απο αυτα δεν θα γινει στο κοντινο μελλον.
Η Κύρια Ιστορία
Μετα την εισαγωγη εκαντονταδων αποστολων στο παιχνιδι πιστευουμε, και αυτο επιβεβαιωνεται και απο πολλους παιχτες και νεους χρηστες που καλεσαμε για δοκιμες, πως η ιστορια του The West στερειται ενος χρυσου θεματος. Μια ιστορια που θα οδηγει σε ολοκληρο το παιχνιδι, την ιστορια του χαρακτηρα σας. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και να το ονομάσαμε η κύρια ιστορία. Θα εχει 9 μερη. Καθε μερος θα απαιτει ενα ορισμένο επίπεδο χαρακτήρα, με το τελευταιο να αρχιζει στο επιπεδο 91. Θα κυκλοφορησουμε την Κύρια Ιστορία ανα μερος (1 μερος καθε μερικες εβδομαδες), ξεκινώντας απο τα τελη Οκτωβρίου.
Άλλα
- Στην έκδοση 2.07 θα συμπεριλάβουμε την μπάρα Φίλων η οποία θα είναι ένα στοιχείο περιβάλλοντος που θα δείχνει τους φίλους σας, μέλη Πόλης σας και Συμμαχίας σας. Μέσω της μπάρας, θα μπορείτε γρήγορα να τους στείλετε ψίθυρο, τηλεγραφήματα ή να τους κεντράρετε στον χάρτη.
- Δουλεύουμε πάνω σε μια ιδέα για άμεση αγοροπωλησια παίκτη προς παίχτη
- Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του συστήματος αποστολών, θα προσθέσουμε πιθανώς κάποιες νέες απαιτήσεις (Ολοκλήρωση σειρας οδηγου, id 544, ή χαμηλώνοντας απαιτήσεις επίπεδου) σε μερικές σειρές αποστολών.
- Δουλεύουμε πάνω σε ένα ένα πολύ ωραίο και αστείο γεγονός (event) που είμαστε σίγουροι ότι θα απολαύσετε!
Παρακαλούμε να έχετε κατά νου ότι όλο αυτό είναι μια πρόχειρη επισκόπηση σχετικά με τα εσωτερικά τρέχοντα γεγονότα σε ολόκληρη την ομάδα του παιχνιδιου παγκοσμίως. Τα περισσότερα από αυτά δεν είναι οριστικά και μπορεί να αλλάξουν. Σκοπεύουμε να τα ανακοινώνουμε δημόσια στο μέλλον και καλύτερα. Αυτό όμως θα λειτουργήσει μόνο αν σέβονται οι χρήστες τι σχεδιάζουμε να κάνουμε.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό και ανυπομονούμε να τα σχόλιά σας!
Ολα τα σχολια, προτάσεις, ιδέες σας, θα συλλεγουν, θα μελετηθουν και θα παρουσιαστουν σε ολοκληρη την ομαδα του The West εφοσον είναι ενδιαφέροντα, ωστε να αξιολογηθουν μεταξύ άλλων και κατά πόσο μπορουν να υλοποιηθουν. Ήδη εχουμε συλλεξει τις καλύτερες ιδέες των χρηστων απο το forum και τις εχουμε ή θα τις παρουσιάσουμε ανάλογα.
(περιττα σχολια και spam θα διαγραφονται)
Ενα απο το πιο πολυσυζητημενα θεματα ηταν και ειναι οι μαχες οχυρων και η εξισορροπηση τους για αρκετο καιρο. Εχουμε κανει καποιες αλλαγες ηδη αλλά ουτε εμεις, ουτε εσεις, οι ενεργοι παιχτες ειμαστε πληρως ικανοποιημενοι με αυτες. Γι 'αυτό θέλουμε να συνεχίσουμε τη δοκιμή νέων τύπων και αλλαγων εξισορρόπησης στους beta κόσμους. Ένα ακόμα πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να γινουν οι μαχες οχυρων πιο προσιτες και πιο εμφανεις έτσι ώστε οι νέοι παίκτες και γενικα περισσότεροι παίκτες να μάθουν πόσο φοβερες και εξαιρετικες είναι οι μάχες οχυρων. Οι μαχες οχυρων ειναι σιγουρα το πιο κουλ χαρακτηριστικο που κανενα αλλο παιχνιδι περιηγητη δεν εχει και ειναι σημαντικο για εμας να κανουμε αυτο που αξιζουν οι μαχες οχυρων, δηλαδη να πεισουμε οσο το δυνατον περισσοτερους παιχτες για αυτο.
Η ομαδα προγραμματισμου δουλευει προς αυτη την κατευθυνση αυτη τη στιγμη: http://devblog.the-west.net/?p=1228&lang=en
Περιπτωσεις Multiplayer
Δεν εχουμε μιλησει πολυ για τις περιπτωσεις multiplayer (Multiplayer Instances - MPI) ακομη. Οι περισσοτεροι απο εσας πιθανον να εχετε ακουσει για αυτες απο τα ετησια πλανα μας, αλλά προκειται ενα εξαιρετικο χαρακτηριστικο το οποιο βασιζεται στους μηχανισμους των μαχων οχυρων αν και ειναι διαφορετικο και πολυ πιο ευελικτο. Εχουμε ολοκληρωσει σχεδια για το MPI και εχουμε αρχισει να να δουλευουμε πανω σε αυτα εδω και μερικες εβδομαδες.
Οπότε, τι ειναι το MPI?
Προκειται για διαδραστικες χρονικες περιπετειες πραγματικου χρονου τις οποιες μικρες ομαδες παιχτων μπορουν να τις κανουν μαζι. Παραδειγματα αποτελουν το κυνηγι αρκουδας, η ληστεια αμαξας, ή η μαχη εναντιον συμμοριας ληστων. Οπότε, φανταστειτε εναν ομορφο χαρτη μαχης οχυρου με μερικους NPC που θα πρεπει να πυροβολησετε αλλά χωρις να μπορεσουν να σας πλησιασουν πολυ κοντα, ή ενα τραινο που θα περναει αργα στον χαρτη και να πρεπει να πυροβολησετε τους NPC που θα το υπερασπιζονται για να το σταματησετε χτιζοντας γραγματα στις ραγες ή πυροβολωντας τους NPC που θα οδηγουν την αμαξοστοιχια. Τα MPI θα ειναι χαρακτηριστικα που θα μπορειτε να χρησιμοποειτε οταν για παραδειγμα θα περιμενετε να γεμισει η ενεργεια σας ή περιμενοντας να ολοκληρωθει καποια δουλεια που θα κανετε. Αποτελουν δε, ανεξαρτητα χαρακτηριστικα τα οποια βρισκονται ενα επιπεδο πανω απο το παιχνιδι καθαυτο και προσπαθουμε επισης να τα κανουμε εξαπλωμενα σε κοσμους ωστε παιχτες απο διαφορετικους κοσμους να μπορουν να παιζουν μαζι.
Αυτη τη στιγμη δουλευουμε ανω σε εναν επεξεργαστη χαρτη, γραφικων και σχεδιαση οθονης. Τιποτα δεν ειναι ακομη οριστικο και θα παρει μερικους μηνες πριν να μπορεσουμε να παιξουμε τα πρωτα MPI.
Περισσοτερες πληροφοριες για το θεμα αυτο θα ακολουθησουν στο devblog πιθανοτατα σε λιγες εβδομαδες.
Πολεμωντας μονομαχους με μηδενικο κινητρο
Αλλο ενα πρόβλημα που υπαρχει για αρκετό χρονικό διάστημα. Έχουμε συζητήσει αυτό το θεμα εσωτερικά τόσες πολλές φορές και για τοσες πολλες ώρες αλλά ποτέ δεν βρεθηκε μια λύση με την οποια να ήμασταν όλοι απόλυτα ικανοποιημένοι. Θέλουμε να αλλάξουμε κάτι επιτέλους και επομένως σύντομα το κίνητρο μονομαχίας με NPC και με παιχτη θα χωριστει και θα το δοκιμάσουμε αυτο στον beta κοσμο. Ομως, αυτή η αλλαγή μόνη της δεν θα δώσει τη λύση και περαιτέρω αλλαγές πρέπει να γίνουν. Μια ιδέα είναι να τειθονται τα δύο κίνητρα πίσω στο 100% κάθε βράδυ. Αυτό θα σήμαινε ότι πολλά αναλώσιμα/ενισχυσεις θα ειναι άχρηστα και δεν θα υπάρχει τίποτα να σταματήσει τους μονομαχους από μόνιμες μονομαχίες πια. Αυτό δεν θα ήταν ενδεχομενως ένα κακό πράγμα, αλλά κάτι που θα άλλαζε την μηχανική και το στυλ του παιχνιδιου πολύ.
Το μελλον της μονομαχιας
Μιλώντας για μονομαχίες, θα θέλαμε να πουμε μερικα πραγματα λίγο, για μεγαλύτερες ιδέες που έχουμε κατά νου για τις μονομαχίες. Έχουμε εργαστεί σε ένα πρωτότυπο για ένα διαδραστικό σύστημα μονομαχίας με ικανότητες που μπορουν να χρησιμοποιηθουν καθως και ένα ειδικό δέντρο δεξιοτήτων για μονομαχίες. Σχεδιάζουμε να κρατήσουμε και να εφαρμόσουμε αυτή την ιδέα, αλλά προκειται για μεγάλη προσπάθεια στον σχεδιασμό του παιχνιδιού και χρειάζεται λίγο περισσότερη σκέψη. Κυρίως συζητήσαμε ακριβώς ένα σύστημα Aρένας για μονομαχίες που θα είναι μια περιοχή στο χάρτη (καμιά ιδεα για το που ακριβως?). Μονομαχιες παιχτων εναντιον παιχτων θα ειναι δυνατες μονο στην Αρενα, πουθενα αλλου στον χαρτη πλεον. Οι παίκτες που δεν θέλουν να δεχονται μονομαχιες και να ειναι λιποθυμοι θα σωθουν και οι μονομαχοι θα έχουν ένα εξαιρετικο μέρος όπου θα βρισκουν πάντα αντιπάλους. Για να αντισταθμιστεί η απώλεια αντιπαλων των μονομαχων που θα έχουν σίγουρα, θέλουμε να βάλουμε μερικους NPC στον χάρτη που να είναι διαθέσιμοι σε διαφορετικά επίπεδα δυναμικοτητας. Πιθανο θα ήταν επίσης να υπαρχουν και κάποια κινουμενα αφεντικά NPC που να δίνουν μεγαλύτερη εμπειρία και την ευκαιρία να πάρουν οι παιχτες απο αυτους ένα σπάνιο αντικειμενο ως ανταμοιβή.
Παρολα αυτα ομως, αυτη ειναι μια νεα ιδεα, τιποτα απο αυτα δεν θα γινει στο κοντινο μελλον.
Η Κύρια Ιστορία
Μετα την εισαγωγη εκαντονταδων αποστολων στο παιχνιδι πιστευουμε, και αυτο επιβεβαιωνεται και απο πολλους παιχτες και νεους χρηστες που καλεσαμε για δοκιμες, πως η ιστορια του The West στερειται ενος χρυσου θεματος. Μια ιστορια που θα οδηγει σε ολοκληρο το παιχνιδι, την ιστορια του χαρακτηρα σας. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό και να το ονομάσαμε η κύρια ιστορία. Θα εχει 9 μερη. Καθε μερος θα απαιτει ενα ορισμένο επίπεδο χαρακτήρα, με το τελευταιο να αρχιζει στο επιπεδο 91. Θα κυκλοφορησουμε την Κύρια Ιστορία ανα μερος (1 μερος καθε μερικες εβδομαδες), ξεκινώντας απο τα τελη Οκτωβρίου.
Άλλα
- Στην έκδοση 2.07 θα συμπεριλάβουμε την μπάρα Φίλων η οποία θα είναι ένα στοιχείο περιβάλλοντος που θα δείχνει τους φίλους σας, μέλη Πόλης σας και Συμμαχίας σας. Μέσω της μπάρας, θα μπορείτε γρήγορα να τους στείλετε ψίθυρο, τηλεγραφήματα ή να τους κεντράρετε στον χάρτη.
- Δουλεύουμε πάνω σε μια ιδέα για άμεση αγοροπωλησια παίκτη προς παίχτη
- Προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του συστήματος αποστολών, θα προσθέσουμε πιθανώς κάποιες νέες απαιτήσεις (Ολοκλήρωση σειρας οδηγου, id 544, ή χαμηλώνοντας απαιτήσεις επίπεδου) σε μερικές σειρές αποστολών.
- Δουλεύουμε πάνω σε ένα ένα πολύ ωραίο και αστείο γεγονός (event) που είμαστε σίγουροι ότι θα απολαύσετε!
Παρακαλούμε να έχετε κατά νου ότι όλο αυτό είναι μια πρόχειρη επισκόπηση σχετικά με τα εσωτερικά τρέχοντα γεγονότα σε ολόκληρη την ομάδα του παιχνιδιου παγκοσμίως. Τα περισσότερα από αυτά δεν είναι οριστικά και μπορεί να αλλάξουν. Σκοπεύουμε να τα ανακοινώνουμε δημόσια στο μέλλον και καλύτερα. Αυτό όμως θα λειτουργήσει μόνο αν σέβονται οι χρήστες τι σχεδιάζουμε να κάνουμε.
Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό και ανυπομονούμε να τα σχόλιά σας!
Ολα τα σχολια, προτάσεις, ιδέες σας, θα συλλεγουν, θα μελετηθουν και θα παρουσιαστουν σε ολοκληρη την ομαδα του The West εφοσον είναι ενδιαφέροντα, ωστε να αξιολογηθουν μεταξύ άλλων και κατά πόσο μπορουν να υλοποιηθουν. Ήδη εχουμε συλλεξει τις καλύτερες ιδέες των χρηστων απο το forum και τις εχουμε ή θα τις παρουσιάσουμε ανάλογα.
(περιττα σχολια και spam θα διαγραφονται)
Τελευταία επεξεργασία: