Ν Ε Α

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
μα αν ειναι να τον δωροδοκησουν οι αντιπαλλοι τοτε ποιος ο λογος να προσληφθει; για να χασει ο προσλαμβανων τα χρηματα του και να φαει και την μονομαχια;! και τι γινεται οταν καποιος ειναι μικρο επιπεδο που δεν εχει τοσα χρηματα εναντι στα μεγαθηρια που εχουν θησαυρους; αρα ως μην γενομενο σαν σκεψη!

Η σκέψη ήταν πως εσύ προσλαμβάνεις κάποιον για να σε προστατέψει...αν εσύ δεν είσαι οκ απέναντι του πχ δεν τον πληρώνεις, να του δίνεται η επιλογή να δεχτεί χρήματα από άλλους με σκοπό να σε εκδικηθεί.
 

DeletedUser6632

Guest
Εμένα προσωπικά με τρελαινει η ιδέα του σερίφη. Πραγματικά θα δώσει νέα πνοή στο παιχνίδι. Αν δε συνδυαστεί με δικαίωμα σε κάποιες ομάδες να κάνουν επίθεση στην τράπεζα μιας πόλης με σκοπό την ληστεία και ο εκάστοτε σερίφης με τα μέλη της πόλης να αμύνονται κάτι σε στυλ οχυρό να υποθέσουμε τότε γίνετε πολύ ρεαλιστικό. Οι ληστές θα μπορούν να πάρουν το 25% των χρημάτων μιας πόλης ή σε περίπτωση που χάσουν θα μένουν φυλακή μία μέρα. Μέρος στη μάχη θα λαμβάνουν ο σερίφης , οι βοηθοί και όσοι πολίτες βρίσκονται εκέινη τη στιγμή στην πόλη ή όσοι προφτάσουν να ερθουν πόλη μέσα σε 5 λεπτά απο την εκδήλωση της επίθεσης. τα ρουχα που θα μετράνε θα είναι και μονομαχίας και οχυρων.
 

DeletedUser4530

Guest
Η σκέψη ήταν πως εσύ προσλαμβάνεις κάποιον για να σε προστατέψει...αν εσύ δεν είσαι οκ απέναντι του πχ δεν τον πληρώνεις, να του δίνεται η επιλογή να δεχτεί χρήματα από άλλους με σκοπό να σε εκδικηθεί.

στην περιπτωση αυτη μπορει απλα να προπληρωνεται απο το προσλαμβανον ο σωματοφυλακας. ετσι κι αλλιως κατι αναλογο ειναι και λογικο και ρεαλιστικο. οποτε η εχει και τον προσλαμβανει η δεν εχει και δεν τον προσλαμβανει. αν δεν του φτανουν μπορει να παρει καποιον που να το σηκωνει το πουγκι του!
τα λεω αυτα διοτι υποτιθεται οτι η σκεψη ειναι να προστατευτει καποιος απο επιθεσεις κι οχι να τρωει και του σωματοφυλακα απο πανω! αλλιως απλα δεν θα το κανει. απ την αλλη παλι αν θελουμε να πλησιασουμε στην ρεαλιστικοτητα του παιχνιδιου, ναι θα μπορουσε να δωροδωκηθει ο σωματοφυλακας (βλεπε καλος κακος και ο ασχημος τον λιβαν κλιφ στην αρχη). εδω θα μπορουσε να παιξει ρολο και κατι σαν φημη για τον καθε σωματοφυλακα και γενικοτερα σχετικα με το αν πληρωνει η οχι, αν δωροδωκειται η οχι κτλ. *

αν συνδυαστει το προτζεκτ με επιθεσεις στην πολη η/και αυτο με τον σωματοφυλακα ειναι πολυ καλη η ιδεα του σεριφη και των βοηθων του της πολης που εχει να κανει με μελη της πολης και μονο. ετσι ας πουμε θα μπορουσε μερος των χρηματων της τραπεζας που γλυτωσαν απο επιθεσεις να πηγαινουν στον σεριφη και στους βοηθους (που θα οριζει η πολη, ισως με ψηφοφορια η οι ιδρυτες), σαν αμοιβη τους. οπως και κατι αντιστοιχο για επιθεσεις στα μελη της πολης. ο σωματοφυλακας μπορει να παιξει ανεξαρτητο ρολο σας επιπλεον προστασια για τους πολιτες η για αυτους που δεν ειναι σε πολη για να εχουν την προστασια του σεριφη αν τελικα και οι εκτος πολης δεχονται μονομαχιες. κι οπως ειπε ο σιρας, οι χαμενοι να μενουν φυλακη για ενα ευλογο μικρο διαστημα και να μην μπορουν να κανουν τιποτα (κινηση, εργασιες, μονομαχιες, οχυρομαχιες κτλ), χανοντας και τα χρηματα που εχουν πανω τους (αν και φανταζομαι οτι δεν θα παει καποιος με ενα τσουβαλι λεφτα να κανει ληστεια!

γενικα θα μπορουσε να υπαρξει φημη στα πλαισια του χαρακτηρα, που να μετραει καποια πραγματα οπως τι ενεργειες κανει (εργασιες, μονομαχιες, οχυρομαχιες κτλ) και ενα σωρο αλλα πραγματα που υπαρχουν στο παιχνιδι που μπορουμε να επιλεξουμε να μπουνε το ποια θελουμε η οχι για να μην γεμησουμε και τον χαρακτηρα με ενα σωρο μπαρες και επιθετα!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6257

Guest
ωραια ολα αυτα με τους νπσιδες αλλα σκεφτομαι 1 βημα παραπερα,να πληρωνουμε και νπσιδες να μας κανουν τις αποστολες,τις δουλειες,τα κραφτ,χτισιμο και οτι αλλο εχει σχεση με το παιχνιδι.Και για να ειναι πιο ρεαλιστικο να προσλαβανουμε αφροαμερικανος.
 

cord

Ex-The West Team
Η σκεψη που εχει προταθει απο πολλους παιχτες, να προσλαμβανει δηλαδη καποιος παιχτης εναν αλλον παιχτη ως σωματοφυλακα ειναι αρκετα ενδιαφερουσα και θα την θεσουμε στο τραπεζι με τις προεκτασεις που διατυπωνονται εδω ωστε να δουμε κατα ποσο και πως μπορει να πραγματοποιηθει.
 

dimitrisCh

Μέλος
Αναρωτιέμαι ποιος «φωστήρας» εκεί στην Innogames το σκέφτηκε αυτό με τους παίκτες εκτός πόλεων με το να μπορούν να δέχονται μονομαχίες. Και περισσότερο με ανησυχεί, ότι αρκετοί το βλέπουν θετικά αυτό σε συνδυασμό με την πρόσληψη σωματοφύλακα, που θα λαμβάνει άκουσον άκουσον το 25% των χρημάτων που κερδίζει οι παίκτης.

Έχετε σκεφτεί, ότι ένας παίκτης εκτός πόλης πληρώνει φόρους 20% στην τράπεζα; Αν του πάρετε και άλλο 25% για σωματοφύλακα, θα του μένουν κάτι λιγότερα από τα μισά απ' όσα κερδίζει. :eek:m

Πιθανόν αυτοί εκεί στην Innogames σχεδιάζουν και αποφασίζουν χωρίς να έχουν καμια σχέση με την πραγματικότητα του The West, και χωρίς να μετράνε όλες τις παραμέτρους όταν προσθέτουν κάτι νέο, γιατί δεν έχουν παίξει ποτέ ή έχουν παίξει και παίζουν σε εσωτερικούς κόσμους με έτοιμους χαρακτήρες, και γι αυτό με ότι προσθέτουν, απλώς καταστρέφουν το παιχνίδι περισσότερο και απομακρύνουν τους εν δυνάμει νέους παίκτες από το παιχνίδι.
 

DeletedUser4530

Guest
αποψη μου ειναι οτι ο νεος εμπορας, το λουκ αυτο ειναι χαλια. δεν ξερεις αν ενα αντικειμενο το εχεις η οχι. οταν μου καθονταν αυτο το λουκ μεχρι τωρα σε καποιον κοσμο εβριζα και περιμενα ποτε θα αλλαξει! θα πρεπει για καθε αντικειμενο να ανατρεχεις για να δεις αν το εχεις.
επισης δεν καταλαβαινεις αν τα λεφτα που εχεις σου φτανουν η οχι να αγορασεις το αντικειμενο. τουλαχιστον εκει που εχει πρασινο $ θα μπουρουσε να ειναι κοκκινο $ οταν δεν εχεις τα χρηματα να το αγορασεις. και καλο ειναι αν γινεται να επανελθει το συστημα που να σου λεει αν το εχεις και ποσα (στην παρενθεση) το καθε αντικειμενο.
 

cord

Ex-The West Team
Αγαπητή κοινότητα,

Είναι η πρώτη ημέρα του 2014 και ελπίζουμε πως όλοι "επιζήσατε" από τα Πρωτοχρονιάτικα πάρτυ και θα μπορέσετε να ξεκινήσετε ευτυχισμένα και ξεκούραστα αυτό το νέο έτος.

Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την ημέρα για να σας παρουσιάσουμε τη νέα έκθεση, η οποία θα είναι διαφορετική από τις προηγούμενες. Δεδομένου ότι άλλη μια χρονιά έχει τελειώσει, θέλουμε να αδράξουμε την ευκαιρία και να ρίξουμε μια ματιά στο τι συνέβη το 2013, πριν δώσουμε μια σύντομη επισκόπηση για τα σχέδιά μας για το 2014.
Γίνεται όλο και πιο σημαντικό για μας να σας κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον και να μοιραστούμε τα σχέδιά μας, τις σκέψεις μας και τους λόγους για αυτό που κάνουμε μαζί σας, έτσι ώστε να κατανοήσετε τις αποφάσεις μας, να έχετε το χρόνο να γράψετε σχόλια και να μας βοηθήστε στην ανάπτυξη του καταπληκτικού παιχνιδιού μας!


Ανακεφαλαίωση του 2013
Το 2013 ήταν μια συναρπαστική χρονιά. Το The West 2.0 δεν είναι κάτι καινούργιο πια, έχουμε συνηθίσει στα νέα γραφικά, στο νέο περιβάλλον και όλα τα νέα χαρακτηριστικά, αλλά η έκδοση 2.0 δεν ήταν το τέλος των σχεδίων μας για το The West. Πέρυσι αλλάξαμε βασικούς μηχανισμούς του παιχνιδιού, κάναμε πολλές εξισορροπήσεις βελτιώσεων και πρόσθεσαμε νέα όμορφα χαρακτηριστικά. Φυσικά λάβαμε και κακές αποφάσεις, οι οποίες έπρεπε να προσαρμοστούν, να επανασχεδιαστούν ή ακόμα και να θέσουμε κάποια χαρακτηριστικά πίσω μετά την επισκόπηση στα σχόλιά σας, αλλά αυτό είναι εντελώς φυσιολογικό και έτσι θα πρέπει να λειτουργεί. Ακούμε τα σχόλιά σας και θέλουμε να παίρνουμε τις σωστές αποφάσεις με βάση το τι προτείνετε όποτε αυτό είναι δυνατόν.

...περσισσότερη ανακεφαλαίωση θα συμπληρωθεί εδώ εντός των ημερών...


Σχεδια για το 2014
Υπάρχουν πολλά περισσότερα που σχεδιάζουμε για το 2014 από περισσότερες αποστολές και βελτιώσεις στον Μαυροπίνακα όπως την εξισορρόπηση και εκδηλώσεις μέσα στο παιχνίδι. Η ομάδα μας αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω σε ένα χάρτη πορείας μετά και από όλες τις γνώμες που εδωσαν οι παιχτες στα forum των 20 διαφορετικών εκδόσεων του παιχνιδιου. Ταξινομήσαμε και φιλτράραμε τις 100 καλύτερες ιδέες τις οποίες και συζητούμε τώρα εσωτερικά για να δούμε ποιες από αυτές μπορούμε να εφαρμόσουμε στο επόμενο έτος. Θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες, διότι αυτό είναι ένα από τα κύρια θέματα μας το 2014, αλλά φυσικά έχουμε τις δικές μας ιδέες που θέλουμε επίσης να υλοποιήσουμε.

- Γνωρίζετε ήδη τα 2 μεγάλα χαρακτριστικά για το 2014. Την αύξηση των επιπέδων και τα MPI (Multiplayer Instances). H αύξηση των επιπέδων έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται εσωτερικά. Θα κυκλοφορήσει στους δημόσιους beta κόσμους πολύ σύντομα και αναμένουμε τις γνώμες των παιχτών. Αυτή θα είναι και η πρώτη μεγάλη αναβάθμιση στο 2014 και είμαστε ήδη πολύ ενθουσιασμένοι γι' αυτό.

- Τα MPI είναι ένα εντελώς νέο χαρακτηριστικό που παίρνει πολύ χρόνο και απαιτεί πολύ νέο κώδικα για να γραφτεί, και θα μπορούσατε να δείτε τον πρώτο χάρτη στην InnoGamesΤV όπου θα δείτε πως έχουμε κάνει καλή πρόοδο. Έτσι, ελπίζουμε ότι θα μπορέσετε να δοκιμάσετε τα MPI πάρα πολύ σύντομα. Φυσικά, σχεδιάζουμε να δημιουργήσουμε πολλούς περισσότερους χάρτες για τα MPI.

Επιπλέον, θέλουμε να ρίξουμε μια βαθύτερη ματιά σε κόσμους ταχύτητας/επίτευξης που τρέχουν πολύ πιο γρήγορα και έχουν ένα σαφή στόχο από την αρχή. Επίσης, θέλουμε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πάνω στο νέο διαδραστικό σύστημα μονομαχίας, σε βελτιώσεις σε μάχες οχυρών και δημιουργίας και πολλά άλλα πράγματα που θα σας παρουσιάσουμε όταν θα οριστικοποιηθεί ο χάρτης πορείας του παιχνιδιού.
Το σχέδιό μας είναι να σας παρουσιάσουμε τον χάρτη πορείας μόλις ολοκληρωθεί και να συζητήσουμε όλα τα χαρακτηριστικά μαζί σας έτσι ώστε να μπορούμε να συλλέξουμε τα σχόλιά σας από την αρχή και να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας για να σας δώσουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα.

Ανυπομονούμε για το επόμενο έτος, θα είναι τουλάχιστον τόσο συναρπαστικό όσο και αυτό που πέρασε και ελπίζουμε ότι όλοι θα μείνετε μαζί μας σε αυτό το μεγάλο ταξίδι.
Ευχαριστούμε θερμά όλους για τη στήριξη, τη βοήθεια και τα σχόλια και γνώμες που μας έχετε δώσει.
Συνεχίζουμε έτσι! :)
 

cord

Ex-The West Team
Οπως υποσχεθηκαμε, παρουσιαζουμε σημερα το πλανο για το 2014, αντι για την μηνιαια ανακοινωση νεων, και ειμαστε σιγουροι πως θα το βρειτε πολυ ενδιαφερον.
Το παρακατω πλανο αποτελει το καλυτερο σεναριο αλλα ειμαστε πεποισμενοι πως θα μπορεσουμε να ενσωματωσουμε το μεαγαλυτερο μερος του αυτη τη χρονια. Υπαρχουν σχεδια για τα περισσοτερα κομματια και καποια απο αυτα βρισκονται ηδη υπο υλοποιηση, ηδη η αυξηση επιπεδων εχει πραγματοποιηθει. Για καποια αλλα κομματια δεν εχουμε ακομη καποιο συγκεκριμενο σχεδιο και ετσι δεν μπορουμε ακομη να μοιραστουμε τις σκεψεις μας μαζι σας. Παρολα αυτα, θα σας ενημερωσουμε το συντομοτερο οταν θα εχουμε κατι πιο συγκεκριμενο.

Επιπλεον, παρα πολλες νεες αποστολες και εκδηλωσεις σας περιμενουν το 2014. Δεν αναφερονται ολα στο παρακατω πλανο αλλα αποτελουν για εμας κυριο σημειο και παλι. Οποτε δεν υπαρχει ανησυχια καθως θα υπαρχει για σας πολυ νεο περιεχομενο. Οπως παντα, τα σχεδια μπορει να αλλαξουν και χαρακτηριστικα μπορει να αφαιρεθουν ή να προστεθουν κατα τη διαρκεια της χρονιας. Πιστευουμε οτι με αυτο το πλανο μπορουμε να παμε το παιχνιδι σε νεα επιπεδα διασκεδασης, ποιοτητας και ποικιλομορφιας, και προχωρουμε προς αυτη την κατευθυνση πολυ ενθουσιασμενοι.

Παμε λοιπον:

Αυξηση επιπεδων
  • Αυξηση επιπεδων στο 150
  • Νεο περιεχομενο (Αντικειμενα, Αποστολες, Δουλειες)
  • Αποκαλυψη του κεντρου του χαρτη με 30 νεες δουλειες

Union Pacific Shop
  • Εκδοση για μικροτερες αναλυσεις οθονης
  • Διαφορες μικρες βελτιωσεις παραθυρων
  • Αυτοματες εκπτωσεις και μηχανισμοι εκδηλωσεων (events)

Οχυρο Εκδηλωσεων
  • Ελεγχομενο απο τη Διαχειριση και την ομαδα εκδηλωσεων θα χρησιμοποιειται για εορταστικες μαχες οχυρων και διαγωνισμους
  • Διαφορες αλλες ρυθμισεις οπως προστασια αλλαγης κατοχης, γρηγοροτεροι γυροι, πιθανοτητα προσθηκης npc, ειδικες ανταμοιβες
  • Η τοποθεσια του θα ειναι στο κεντρο του χαρτη

MPI (Multiplayer Instances)
  • Αποστολες τυπου μαχης οχυρου για περιπου 5-20 παιχτες (πχ το κυνηγι αρκουδας)
  • Eιδικες ανταμοιβες
  • Θα μπορει να παιχτει παραλληλα με αλλες ασχολιες στο παιχνιδι

Κοσμοι Ταχυτητας και Εκδηλωσεων
  • Περιορισμενου χρονου κοσμοι εκδηλωσεων
  • Ειδικος στοχος επιτευξης (τελευταιος επιζων, ευρεση αντικειμενου, πιασιμο x επιπεδου)
  • Ενας κοσμος εκδηλωσεων ανα χωρα και/ή ενας παγκοσμιος κοσμος εκδηλωσεων

Ενισχυση Καταταξης
  • Βελτιωσεις Εξισορροπησης (π.χ για την καταταξη της ολης)
  • Νεες καταταξεις (για δημιουργιες, για μαχες οχυρων, για κατασκευες)
  • Καταταξεις με βαση το χρονο

Συστημα Μονομαχιας
  • Αξιολογηση διαφορων ιδεων
  • Διαδραστικο πρωτοτυπο συστημα μονομαχιας
  • Βελτιωσεις Εξισορροπησεων

Μαυροπινακας
  • Λυση για τους κατασκοπους και τους παικτες που δεν ενδιαφερονται πραγματικα για την διαμονη τους στην πολη
  • Ευχρηστία και βελτιώσεις περιβαλλοντος

Νεο Στυλ Forum
  • Ωρα ηταν, ναι?
  • Νεα διαταξη για το forum της κοινοτητας
  • Αναβαθμιση στο vbulletin 5.1

Ανταλλαγες αντικειμενων μεταξυ παικτων
  • Δυνατη η μεταφορα ή το εμποριο αντικειμενων απευθειας αναμεσα σε 2 παικτες
  • Απευθειας εμποριο αντικειμενων μονο με φιλους / μέλη πολης απο τη μπαρα φιλων

Ενισχυση Δημιουργιων
  • Αυξηση μεγιστου επιπεδου δημιουργιας
  • Περισσότερες συνταγές
  • Εφαρμογή βελτιωσεων χρηστικότητας

Χρόνος ταξιδιού (Σιδηροδρομος)
  • Ταξιδι στον χαρτη γρηγοροτερα
  • Ενδεχομένως, μέσω σταθμών που μπορούν να κατασκευαστούν σε πόλεις


Νεα Αρχικη Σελιδα
  • Μοντερνος σχεδιασμος
  • Περισσοτερες πληροφοριες απο μέσα ενημερωσης σχετικα με το παιχνιδι

Ελπιζουμε στις γνωμες σας και μπορειτε να μοιραστειτε τις πληροφοριες αυτες με τους συγκατοικους και συμμαχους σας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser3328

Guest
Ειναι ευκολο να ανοιξει και η μετακινηση απο παμπαλαιους κοσμους και προς κοσμο colorado?
 

DeletedUser6888

Guest
σκεφτηκε ποτε κανεις οτι υπαρχουν παιχτες που δεν ενδιαφερονται για μονομαχιες?

δεν θα ηταν καλο να υπαρχει επιλογη δυνατοτητας για μονομαχιες με καθυστερηση ενεργοποιησης και απενεργοποιησης?
(δλδ αν θελεις να γινεις ενεργος ως προς μονομαχιες το ανοιγεις αλλα ενω μπορεις να δεχθεις μονομαχιες εσυ θα μπορεις να τις προκαλεσεις μετα απο χ ωρες και οταν το απενεργοποιησεις θα περιμενεις ψ ωρες μεχρι να βγεις εκτος συστηματος μονομαχιων)
σχεδον οπως στην πραγματικοτητα, οποιος δεν ενδιαφεροταν για μονομαχιες δεν μονομαχουσε!

ωστοσο, θεωρω καποιες ιδεες θετικες, οπως του σεριφη (επιθεση ληστων στη πολη-τραπεζα), σταθμου τραινου για ταχεια κινηση (αλλα και ξεκουραση) μεταξυ πολεων
 

DeletedUser

Guest
Σωστό αυτό που λες.
Υπάρχουν παίχτες που δεν ενδιαφέρονται για μονομαχίες όπως υπάρχουν παίχτες που δεν ενδιαφέρονται για μάχες οχυρών κτλ.

Αυτοί που δεν θέλουν να ασχοληθούν με μονομαχίες θα τους αναγκάσετε αλλά αυτούς που δεν θέλουν να ασχοληθούν με μάχες οχυρών ... τί θα τους κάνετε ... τίποτα;

Εξάλλου ξεχάσατε ότι υπάρχουν και οι λεγόμενοι "Κατηγορίες χαρακτήρων" ... τυχοδιώκτες, μονομάχοι, στρατιώτες, εργάτες; Ο κάθε χαρακτήρας νομίζω ότι αντικατοπτρίζει τον ρόλο του στο παιχνίδι αλλιώς βγάλτε τους.

Αρκετές καλές ιδέες αλλά μερικές άλλες είναι ακραίες ...

Αυτός που δεν έχει πόλη πληρώνει για να ξεκουράζεται και χάνει με τον φόρο στην κατάθεση τράπεζας τόσα! Χάνει και αρκετές αποστολές και καλές αγορές από την συμμαχία. Για να μην έχει πόλη πάει να πει ότι δεν θέλει να μονομαχεί. Επιλογή που την πληρώνει νομίζω αρκετά. Εξάλλου πόσοι είναι χωρίς πόλη ... έλεος ... αυτό είναι το πρόβλημα;

Το παιχνίδι πρέπει να καλύπτει όλους του παίχτες ... και αυτούς που έχουν χρόνο να παίξουν αλλά και αυτούς που δεν έχουν αλλά τους αρέσει το παιχνίδι και ασχολούνται λίγο λιγότερο. Εάν αρχίσω εγώ προσωπικά να ψάχνω κάποιον να με προστατεύει, να πληρώνω και να ... να ... να ... να ... ε παιδιά έλεος και πάλι.

Μην οδηγήτε τα πράγματα σε μονόδρομους !
Το παιχνίδι είναι ωραίο αλλά πρέπει να έχει και επιλογές για όλους και όχι να είναι παιχνίδι για λίγους.
 

DeletedUser6275

Guest
το παιχνιδι εχει ως τιτλο και νοημα την Δυση (την "αγρια" Δυση δυο αιωνες πριν). Εκει και μονομαχιες υπηρχαν και μαχες κι ολα τα σχετικα. Αμα δε θελετε μονομαχιες παιξτε κατι αλλο ή απλα βγητε εκτος πόλης. Απλα πραγματα... :w
 

DeletedUser1797

Guest
βγαλτε το σινεμα. βλεπω κατι σινεφιλ και τετοια στα επιτευγματα.. τι σχεση εχει με την αγρια δυση? ακυριλα..
 

DeletedUser6637

Guest
μια χαρα ειναι το παιχνιδι

αν δε σου αρεσουν οι μονομαχιες μενεις εκτος πολης κ πληρωνεις το τιμημα

αν δε σου αρεσουν οι μονομαχιες αλλα θελεις να εισαι σε πολη,δικο σου το θεμα δικιες σου κ οι φαπες απο κομπλεξικους μονομαχους

αν δε σου αρεσουν οι μονομαχιες κ εισαι οχυρας κ παιρνεις απο αλλους τα οχυρα που τα εχουν χτισει με μαυρο δακρυ ,καλα κανουν κ σε κοπανανε οι κακοι μονομαχοι

αν εισαι τυχας κ σε πολη κ τους γδερνεις με τις τιμες που πουλας
καλα κανουν κ σε φαρμαρουν οι κομπλεξικοι μονομαχοι

αν εισαι εργατης κ σου αρεσει μονο να χτιζεις κ δε σου αρεσουν ουτε οι αποστολες,ουτε τα ντροπ,ουτε τα οχυρα,ουτε οι μονομαχιες
ας γινεις μονομαχος η παιξε φαρμαβιλ!!!!!!



αν σε καποιους δεν τους αρεσε το χιουμορ μου,ας με κανουν επικυρηξη στον μπαφαλο που παιζω.........

**** edit by joahna****
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
κομπλεξικους...ναι μαλιστα

αρα λες οι εργατες να σταματησουν να παιζουν επειδη γουσταρουν να χτιζουν και ισως να χουν κανει ρεσκιλλ μονο και μονο για να βοηθησουν τη συμμαχια σε επιπεδο πολης και οχυρου! ετσι φαρμβιλλ δεν επιτρεπετε να σε εργατης πρεπει να τρως ξυλο και υστερα να παρατησεις το γκειμ για φαρμβιλλ στα τρεναααα

οσον αφορα της μονομαχιες καλος η κακος οι μονομαχοι χτυπαν οποιον θελουν σε αυτο σε καλυπτει βεβαια εν μερει το παιχνιδι λογο του επιπεδου μονομαχιας και εξαλλου δεν τιμαει την ικανοτητα του να παιζει σαν μονομαχος αυτος που βαραει εργατες και τυχαδες, αυτος ειναι που μειωνει τον ευατο του σαν μονομαχος και εσυ χανεις καποια δολαρια ισως και μια λιποθυμια

οσο για τα οχυρα ναι ειναι κοπος να τα χτισεις αλλα για να το κανεις αυτο σημαινει οτι εχεις και κοσμο πισω να τα κρατησει αν οχι τα χανεις καπως ετσι κινητε το παιχνιδι και βγαζει ανταγωνισμο και ενδιαφερον
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6637

Guest
πιστευω ο ατρομητος12 ειναι ο τσακ νορις κ μας το κρυβει

αγαπητε ατρομητε12 η τσακ νορις

δεν γινεται να τα εχουμε ολλα στη ζωη

εξισου το ιδιο ισχυει κ στα ιντερνετικα παιχνιδια,εκτος κ αν εισαι ο τσακ νορις
(εμενα βασικα μου αρεσε περισοτερ ο στιβεν σιγκαλ δεν τον τσαλακωνε ουδης)

φανταζομαι εισαι τυχας κ σε εχουν ριμαξει στο αρμεγμα οι κακοι μονομαχοι

χελοουυυυυ
ειμαστε στην αγρια δυση!!!!!!

υ.γ
σε τσεκαρα στον μπαφαλο κ εισαι καθαρος τυχας σε πολη χωρις οχυρα,σε συμμαχια για καλυψη κ εχεις πατησει 3 φορες μονο σε μαχες οχυρων

μας πεθαινεις στις τιμες κρεοπολειου στην αγορα ,δεν πατας στα οχυρα αν και ανοικεις σε πολη που ειναι σε συμμαχια με οχυρα

κ συγχρωνος δε θελεις να σε φαρμαρουν οι κακοι μονομαχοι

πασακο μου επιασες το λοττο θα σε ριμαξω στις επικυρηξεις,γιατι τα θες ολλα μονα ζυγα δικα σου!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6637

Guest
στην αγρια δυση δεν υπειρχε αρενα μονομαχων μην μπερδευεται τις Η.Π.Α με την ΡΩΜΗ

θα ειθελα επισης να πω την αποψη μου κ την τοποθετηση μου για το θεμα της κομητειας-αρενας

το θεωρω ατοπο κ ασχετο με την αγρια δυση

επισης θεωρω αν γινει αυτο θα ενοχλησει πολλους μονομαχους,διοτι θα χανεται η χαρα του εφνιδιασμου

καληστα θα μπορω να πηγαινω στην αρενα ,θα καθομαι ανεμελος,θα τα εχω γυρισει ολλα σε τακτικες κ αποφυγες κ θα γελαω με τους αλλους

εμενα πρωσοπικα μου αρεσει το παιχνιδι για τις μονομαχιες,δεν ζυτησα ομως απο την διαχειριση να γινονται μαχες οχυρων μια φορα την ευδομαδα , ωστε να ευχαριστιεμαι μονο εγω το παιχνιδι!!!!!

εξαλου οταν βαρας συνεχεια οχυραδες η τυχαδες καποια στιγμη θα αναιβεις επιπεδο κ θα σε περιμενουν οι μεγαλοι μονομαχοι σαν το στραβογιαννο που παει πρωτη μερα στην μοναδα(χε χε χε χε)

θερμη παρακληση στην διαχειριση>>>>>>>>
διορθωστε οτι θελεται,ΜΗΝ ΑΛΑΞΕΤΕ ουσιοδες δεδομενα που μας εκαναν να αγαπησουμε το παιχνιδι!!!!!
 

DeletedUser

Guest
κοιτα καταλαβενω οτι προσπαθεις να γινεις αστειος ενταξει το καταλαβαινω και δεν παρεξηγω

οσο για μενα προσωπικα μαθε τα εξης:

ο κοσμος μπαφαλο για μενα ειναι πληρως αδιαφορος παιζω απο το 1 λεβελ τυχας μονο και μονο για τη φαση μπαινω μια φορα την ημερα αμα εχω χρονο και ασχολουμε ελαχιστα βαζοντας 4ωρα πλανοδιο μπορω να σε διαβεβεωσω διχνωντας σου οποτε θες ολες μου τις αναφορες ωστε να διαπιστωσεις οτι δεν με χτυπαει κανεις (τελειωμενος κοσμος εδω και καιρο ετσι και αλλιως δεν περιμενα κατι καλυτερο)
αν θες να με επικυρηξεις εχεις το ελευθερο δεν με συγκινει ο μπαφαλο οπως προανεφερα

ο κοσμος στον οποιο παιζω ενεργα ειναι ο κοσμος 1 (στον οποιο μεταφερθηκα απο τον κοσμο 4 τον αυγουστο) εκει ασχολουμε αποκλειστικα με τα οχυρα και οταν δεν εχω μαχες μαζεβω υλικα για το νεο οχυρο που απεκτησε η πολη μας, οσον αφορα τις μονομαχιες εχω διαμορφοσει το στησιμο μου ωστε να μην χανω ευκολα στις μονομαχιες (σε συνδιασμο με ενα καλο εξοπλισμο)

αυτα ωστε να καταλαβεις οτι οι μονομαχιες δεν με επιρεαζουν και δεν με αφορουν απλα βλεπω πως κινειτε το παιχνιδι και το σχολιαζω

οσο για αυτο το ''χελοου ειμαστε στην αγρια δυση'' τα οκτομπερ φεστ και οι πολλες αλλες προσθηκες προδιδουν πως μονο αγρια δυση δεν ειναι το παιχνιδι, πριν καποια χρονια μπορει να ειχε καποια προσομοιωση με την εποχη τωρα οχι...

αν καταλαβα καλα εσυ εισαι μονομαχος (δεν ξερω βεβαια) και προσπαθεις αδεξια να δειξεις οτι οι μονομαχιες ειναι οτι καλυτερο στο παιχνιδι


Υ.Γ εχουν σχεδον αλλαξει τα ουσιοδες δεδομενα που λες που μας εκαναν και αγαπησαμε το παιχνιδι εδω και πολυ πολυ καιρο....
 

DeletedUser6637

Guest
το να παιζεις σε πανω απο εναν κοσμο χανεις την ουσια

αγαπητε χερομαι πραγματικα που κατανοεις το χιουμορ μου

το να παιζεις πανω απο εναν κοσμο χανεις την ουσια ,
αυτο που δεν καταλαβα ακομα ειναι .....εφοσον δεν σε ενδιαφερουν οι μονομαχιες αλλα ουτε σε αγγιζουν οι μονομαχοι για διαφορους λογους που προαναφερες .........
γιατι φαγωθηκες να αλαξουν οι μονομαχιες???

(αναβω τσιγαρο κ ξινω το κεφαλι μου για να καταλαβω τον συνιρμο σου πραγματικα)

ασε να ασχοληθουμε με τις μονομαχιες εμεις που γουσταρουμε τις μονομαχιες
(και πιστεψε με ειναι πολλοι)

υ.γ 1
ο αντιλογος μας απο την μερια μου τελιωνει με το υ.γ3

υ.γ 2
η εταιρια που παιζουμε το γουεστ ειναι γερμανικη
λογικο ειναι να βαλει στην αγρια δυση κατι απο την κουλτουρα της χωρας της

υ.γ 3
το μυαλο ειναι σαν το αλεξιπτωτο
λειτουργουν καλυτερα και τα 2 οταν ειναι ανοιχτα!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφή