Γεια χαρα!
Μετα απο τα συναρπαστικα σχεδια για τη νεα χρονια, την εκδηλωση του Αγ. Βαλεντινου και τις προετοιμασιες για αλλα σημαντικα επερχομενα χαρακτηριστικα, ειναι ωρα για νεα ενημερωση. Μια και δεν υπαρχουν μεγαλες ενημερωσεις με μακρια κειμενα αλλαγων, ειναι απαραιτητο να σας δωσουμε μια επισκοπηση για του τι συμβαινει. Πολλα συναρπαστικα χαρακτηριστικα ερχονται και ειμαστε ευτυχεις και ενθουσιασμενοι να τα μοιραστουμε μαζι σας.
Ως συνηθως, μπορειτε να κανετε τις ερωτησεις σας για ολα οσα παρουσιαζουμε εδω, με χαρα θα απαντησουμε οσες περισσοτερες μπορουμε.
Γενική ενημέρωση
Συνδιασαμε τα τελευταια νεα με συντομη ανασκοπηση του 2013 και μια πρωτη ματια στα σχεδια μας για το 2014 ανακοινωνοντας τα προηγουμενως. Τωρα, μετα τους πρωτους μηνες του 2014, ας δουμε που βρισκομαστε.
Νωρίτερα φέτος καναμε μια μεγάλη ενημέρωση με την αύξηση των επιπεδων, πολλά νέα αντικειμενα, δουλειες και αποστολες. Οι πρώτοι παίκτες έχουν φτάσει στο επίπεδο των 150 ήδη, αλλά η πλειοψηφία είναι ακόμη απασχολημένη με τη συλλογή αντικειμενων και πόντων εμπειρίας. Επίσης, το επανασχεδιασμένο Shop έχει σχεδόν τελειώσει. Υπάρχουν αυτόματες προσφορες για τα ΣαββατοΚύριακα που τονίζονται επίσης στο περιβάλλον και υπάρχει μια τελευταία αλλαγή που λείπει και θα ανακοινωθεί σύντομα.
Το μεγαλύτερο χαρακτηριστικό για τα σχεδια της φετινής χρονιάς είναι τα MPI που είναι επίσης ο βασικός μας στόχος αυτή τη στιγμή. Μετά από πολλές συναντήσεις για την όψη και τον σχεδιασμό των MPI, έχουμε καταλήξει σε μια απόφαση και θα υπάρχει μια ισομετρική όψη ως προεπιλογή όλων των MPI. Η ισομετρική όψη φαίνεται πολύ πιο ομορφη και κάνει τα MPI να μοιάζουν με ένα μοντέρνο χαρακτηριστικό, προσφέροντας διασκέδαση στο παιχνίδι. Η όψη κορυφής προς τη βάση που χρησιμοποιούμε για τις μάχες οχυρών αυτή τη στιγμή προσφέρει ορισμένα πλεονεκτήματα, καθώς και ότι είναι πιο σημαντική για στρατηγικές μάχες, όπως είναι οι μάχες οχυρών. Αυτός είναι ο λόγος που αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ολόκληρο το frontend σε πλατφορμα που επιτρέπει να έχουμε δύο διαφορετικές όψεις, ώστε να έχουν τη δυνατότητα οι παίκτες για εναλλαγή προβολών ή τουλάχιστον να ρίξουν μια ματιά σε ένα στρατηγικό χάρτη για μια καλύτερη εικόνα.
Το κομμάτι του διακομιστή έχει σχεδόν τελειώσει ήδη, αλλά και με τη δομή του διακομιστή δεν κάναμε κανένα συμβιβασμό, φτιάχνοντας ένα ωραίο χαρακτηριστικό που μας επιτρέπει να τρέξουμε τα MPI ανεξάρτητα από τον κόσμο ώστε παίκτες από διαφορετικούς κόσμους να μπορούν να παίξουν ένα MPI μαζί. Με αυτό τον τρόπο θα πρέπει να είναι δυνατό να βρει κανείς παίκτες ακόμη και από μικρότερους ποσοτικά κόσμους.
Στοχεύουμε να έχουμε ένα πρώτο καθαρό κομμάτι παιχνιδιού σε λίγες μέρες και όσο το συντομότερο το frontend μας είναι σε ένα επίπεδο που να φαίνεται πραγματικά πολύ όμορφο (έχουμε περάσει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου στην πλευρά του Backend μέχρι τώρα), θα μοιραστούμε μαζί σας screenshots και φυσικά μια έκδοση προς παίξιμο το συντομότερο δυνατό.
Οχυρό Game Master
Σας δώσαμε μια πρώτη ματιά του οχυρού Game Master στο τελευταίο επεισόδιο της InnoGamesTV ήδη, αλλά θέλουμε να συνοψίσουμε στο τι είναι περίπου αυτό το χαρακτηριστικό. Στη μέση του χάρτη μπορείτε να δείτε ένα νέο οχυρό, το Awesomnia, με ένα ειδικό γραφικό εικονίδιο στον χάρτη. Αυτό το οχυρό θα χρησιμοποιηθεί ως οχυρό για εκδηλώσεις μαχών οχυρών το οποίο, σε σύγκριση με τις κανονικές μάχες οχυρών, έχει ειδικές ρυθμίσεις. Έχουμε αναπτύξει ένα διαχειριστικό εργαλείο που μας επιτρέπει να κάνουμε πολλά ωραία πράγματα όπως να θέτουμε παραμετροποιημένες απαιτήσεις, περιορίζοντας τον αριθμό των παικτών ανά πλευρά καθώς και τις ανταμοιβές των νικητών της μάχης οι οπίες θα δίνονται αυτόματα. Το πιο πολύπλοκο εργαλείο είναι ο editor προυποθέσεων. Εκεί μπορούμε να περιορίσουμε τους παίκτες που μπορούν να συμμετάσχουν σε μάχες οχυρών. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαμε για παράδειγμα να έχουμε μια μάχη οχυρού με 140 παίχτες επιπεδου 10, εναντίον 10 παικτών επιπέδου 100, ή τυχοδιώκτες έναντιον στρατιωτών, ή ένα συνδυασμό και των δύο. Έχουμε επίσης την δυνατότητα να περιορίσουμε τις συμμετοχές σε συγκεκριμένες πόλεις ή συμμαχίες, έτσι ώστε να είναι δυνατό να οργανωθούν ειδικές μάχες οχυρών για τους παίχτες.
Οι πρώτες εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν σύντομα ή έχουν ήδη ξεκινήσει και αναζητούμε περισσότερες ιδέες για συναρπαστικές μάχες/εκδηλώσεις οχυρού και από εσάς.
Κόσμοι Ταχύτητας
Τώρα, αυτό είναι ένα θέμα που έχουμε συζητήσει πολύ εσωτερικά κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, αλλά έχει πάντα τεθεί στο περιθώριο και πάλι λόγω των τεχνικών και σχεδιαστικών θεμάτων. Μας ενθουσίαζε πάντα η ιδέα της ύπαρξης κόσμων ταχύτητας ή κόσμους εκδηλώσεων για το The-West, αλλά ποτέ δεν βρήκαμε τη σωστή προσέγγιση. Επειδή εσείς, οι παίκτες, το έχετε ζητήσει αυτό αρκετά συχνά και για τόσα πολλά χρόνια, επειδή ακόμα αγαπάμε την ιδέα και επειδή θέλουμε να αρχίσουμε νέους κόσμους πιο τακτικά, χωρίς να κλέβουμε παίκτες από άλλους κόσμους, θέλουμε να κάνουμε τους κόσμους ταχύτητας πραγματικότητα αυτό το έτος και θα είναι το επόμενο μεγάλο χαρακτηριστικό μας μετά τα MPI. Αυτή τη στιγμή οι σχεδιαστές μας είναι απασχολημένοι με σχέδια προς αυτή τη κατεύθυνση και έχουμε δημιουργήσει μερικές λεπτομέρειες ήδη: Ένας κόσμος ταχύτητας πρέπει να τρέξει για περίπου 1-3 μήνες. Κάθε γύρος ταχύτητας θα έχει έναν στόχο. Οι στόχοι θα στην αρχή είναι αρκετά απλοί, όπως την επίτευξη συγκεκριμένου επιπεδου, νίκες σε x μονομαχίες ή την εύρεση συγκεκριμένων αντικειμένων. Αργότερα θα προσθέσουμε επίσης multiplayer στόχους, όπως x πόντους πόλης ή να έχουν στη κατοχή τους ένα ορισμένο αριθμό οχυρών. Εάν δούμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και σας αρέσουν οι κόσμοι ταχύτητας θα επεκτείνουμε τους στόχους σε πιο σύνθετους και θα οργανώσουμε κόσμους διασκέδασης όπως "ο τελευταίος επιζών" το οποίο σημαίνει ότι θα είστε εκτός παιχνιδιού, όταν λιποθυμήσετε και ο τελευταίος επιζών κερδίζει. Φυσικά, εμείς θα πρέπει να προσαρμόσουμε τη μηχανική του παιχνιδιού για αυτό, αλλά θα μπορούσε να είναι πολύ διασκεδαστικό !
Νέο Φόρουμ
Η πρώτη έκδοση του νέου φόρουμ της κοινότητας μας (όχι φόρουμ πόλης!) έχει ολοκληρωθεί. Βασίζεται στην τελευταία έκδοση του λογισμικού vbulletin 5.1, η οποία είναι πολύ πιο ασφαλής και παρέχει αρκετά νέα χαρακτηριστικά. Το πιο ενδιαφέρον μέρος για εσάς όμως, θα είναι ο νέος σχεδιασμός. Ο παλιός σχεδιασμός του φόρουμ μας είναι πολύ βασικός. Μερικά χρώματα εδώ και εκεί, τυπικά emoticons και μια "ωραία" επικεφαλίδα. Το νεό forum μας θα φανεί πολύ πιο όμορφο, πιο μοντέρνο και πιο ελκυστικό συνολικά, χωρίς να χάσει την απλότητα και την καθαρότητα. Είμαστε ακόμα σε δοκιμές για να βεβαιωθούμε πως θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες προσαρμογές και διορθώσεις, αλλά προσπαθούμε να αναβαθμίσουμε το φόρουμ του Beta σε λίγες εβδομάδες, έτσι ώστε να μπορείτε να δείτε και να δοκιμάσετε το νέο στυλ του φόρουμ όσο το δυνατόν συντομότερα.
Όρια Μπάρας Φίλων
Όπως γνωρίζετε υπάρχει ένα όριο το πόσους παίκτες μπορείτε να προσκαλέσετε ως φίλους στο παιχνίδι. Αυτό είναι σημαντικό για εκδηλώσεις όπως η εκδήλωση του Αγίου Βαλεντίνου, όπου είχατε ένα πλεονέκτημα στο να έχετε πολλούς φίλους. Δυστυχώς, υπήρχε τρόπος παράκαμψης του οριου, γιατί αυτή τη στιγμή ο έλεγχος γινόταν κατά την αποστολή ενός αιτήματος φιλίας. Παρόλα αυτά, κατά την αποδοχή φίλίας, το όριο δεν ελέγχόταν έτσι ώστε να μπορούσατε να αποδεχθείτε αιτήσεις φιλίας ακόμα κι αν είχατε ήδη 100 φίλους. Αυτό θα διορθωθεί στην επόμενη ενημέρωση, πράγμα που σημαίνει ότι οι παίκτες που έχουν πάνω από 100 φίλους + εκκρεμείς αιτήσεις φίλων θα χάσουν φίλους ή αιτήσεις. Το σύστημα θα διαγράψει αυτόματα τους φίλους με βάση το πότε εστάλησαν τα αιτήματα φιλίας. Οι τελευταίες αιτήσεις θα διαγραφούν μέχρι να απομείνουν μόνο 100. Αν θέλετε να αναδιοργανώσετε τη λίστα των φίλων σας πριν από την αναβάθμιση μπορείτε φυσικά να το κάνετε.
Ανυπομονούμε για τα σχόλια, τις ερωτήσεις και τις ιδέες σας. Πείτε μας τι νομίζετε για αυτά τα θέματα, αλλά όπως πάντα: Τίποτα εδώ δεν είναι οριστικό και μπορεί ακόμη να αλλάξουμε τα σχέδια και τις ιδέες μας.
Οτιδήποτε γράφεται εδώ, αξιολογείται και μεταφέρεται πάντα για περαιτέρω αξιολόγηση.
Γι 'αυτό, αναμένουμε ιδιαιτέρως και τη δική σας συμβολή.