:cns
Χωρίς να έχω μπει στην ΒΕΤΑ και διαβάζοντας μόνο το εδώ φόρουμ καταλήγω στο συμπέρασμα πως αυτή η αναβάθμιση είναι μια μεγάλη φούσκα , η οποία όταν ξεφουσκώσει θα σημάνει και την καταστροφή του παιχνιδιού. (θα καταλάβετε γιατί όταν τελειώσω την σκέψη μου)
όλοι έχουμε καταλάβει πως αυτή η αναβάθμιση που κάνουν είναι για να μας "αναγκάσουν" να σπαταλήσουμε περισσότερα σβόλια, που σημαίνει περισσότερα λεφτά για την εταιρία. οι χαρακτήρες - παίχτες χωρίζονται σε 3 (κατά την γνώμη μου) κατηγορίες στους α) νο πρεμ (δεν αγοράζουν σβόλους), β) απλούς πρεμ (που βάζουν σβόλους για να έχουν τα μπόνους χαρακτήρων και κατευνασμό σαμάνου) και τους γ)φουλ πρεμ (που αγοράζουν τα ΠΑΝΤΑ με σβόλους, από μπόνους χαρακτήρων, από προϊόντα, από κασελάκια-δώρα Χριστουγέννων και ιδιότητες/ικανότητες. η αναβάθμιση αυτή όμως θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το χάσμα μεταξύ αυτών των κατηγοριών με αποτέλεσμα η κατηγορία (α) να μην μπορεί να ανταγωνιστεί πλέον την κατηγορία (β) και θα παρατήσουν το παιχνίδι (τι είχαν τι έχασαν, τσάμπα ήταν, έχει και άλλα παιχνίδια το διαδίκτυο). η κατηγορία (β) από εκεί που ήταν στη μέση της αλυσίδας θα βρεθεί στον πάτο χωρίς να μπορεί να ανταγωνιστεί την κατηφοριά (γ) θα ξενερώσει και θα αποχωρήσει σιγά-σιγά αφήνοντας πλέον την κατηφοριά (γ) να βασιλεύει στο παιχνίδι που όμως χωρίς ανταγωνισμό το όποιο θα τους οδηγήσει σε αντενεργούντα(σιγά μην το παρατήσουν έτσι απλά τόσα λεφτά που σπατάλησαν) η οποία όμως αργότερα θα γίνει απομάκρυνση από το παιχνίδι.
Επιπλέον βλέπω πολλές αδικίες προς τους παίχτες και πολλά σφάλματα για το ίδιο το παιχνίδι, με πρώτη και καλύτερη αδικία οι ανταμοιβές από τις μάχες οχυρών. Μας αποσύρουν τα κασελάκια-θήκες-τσάντες από τις επιβραβεύσεις μας για καλή επίδοση σε κάποια μάχη οχυρού. Όμως η αξιολόγηση είναι τελείως άδικη. Σε μια μάχη εγώ που θα έπαιρνα μια ξύλινη θήκη θα πάρω στη θέση της 1 ομόλογο, το ίδιο όμως σύστημα αξιολογεί τη ξύλινη θήκη για 25 ομόλογα συνεπώς τα υπολειπόμενα 24 ομόλογα που μέχρι πρότινος με επιβράβευε δεν μου τα δίνει πλέον. Επίσης, άμα κάποιος μπορούσε να διάθεση ένα 2ωρο στο παιχνίδι και αυτό, συνήθως, για κάποια μάχη οχυρού το πιθανότερο ήταν να κερδίσει κάποια θήκη μέσα σε 10-15 μάχες ενώ τώρα με αυτό το σύστημα ίσως χρειαστεί και 25 μάχες (άμα δεν κερδίσει καμία μάχη) για να πάρει αυτή τη θήκη. Ποιοι είναι το κίνητρο που δίνει το νέο σύστημα σε αυτόν το παίχτη? Κανένα! ΙΣΑ-ΙΣΑ που τον αποθαρρύνει από το να συνεχίσει. Τέλος αυτοί που στις μάχες έπαιρναν τσάντες γιατρού τώρα δεν τους επιβραβεύει το σύστημα , αυτοί αδικούνται πλήρως!!!
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη του συστήματος είναι τα «αντικείμενα» που μπορείς να αγοράσεις (ανεξάρτητα του τρόπου αγοράς) από το νέο μαγαζάκι . σκέφτηκε κάνεις πως θα αποδυναμωθούν πλήρως τα επαγγέλματα??? (πιστεύω πως τα επαγγέλματα ήταν η 2ο ωραιότερη αναβάθμιση που βαλαν στο παιχνίδι μετά τα οχυρά). Θα εξηγήσω τι εννοώ : ποιος θα σπαταλήσει ώρες ατέλειωτες για να μαζεύει υλικά για να καταφέρει να ανεβάσει τον οπλουργό στο απαραίτητο επίπεδο για να μπορεί να φτιάξει το φλασκί που δίνει +40-40 στα οχυρά όταν μπορεί να πάει απλά να το αγοράσει από το μαγαζί??? Ας δούμε τις αντικειμενικές αξίες των αντικειμένων, το λαδάκι από το νέο μαγαζί κάνει 25 ομόλογα/σβόλους, ενώ για να φτιάξει ο οπλουργός το φλασκί θέλει 1 ασήμι, 13 κάρβουνα, 2 βαριοπούλες, 3 πέτρες, 1 βαμβάκι, 1 πυρίτη, 2 ξύλα, 2 σιδερένια καλάμια, όλα αυτά τα υλικά μπορείς να τα αγοράσεις άμεσα με σβόλους και θα κοστίσουν 334 σβόλους αλλά επειδή είναι για δυο χρήσεις για μια μάχη θα σπαταλήσεις τους «μισούς « σβόλους δλδ 167 και είναι και κατώτερο μπόνους. Συνεπώς οι παίχτες κατηγορίας (γ) –βλέπε παραπάνω- θα μπορέσουν με 25 σβόλους να πάρουν εύκολα και γρήγορα το μπόνους για μια μάχη οχυρού, ενώ οι κατηγορίες (α) και (β) που δεν μπορούν, θα πρέπει να καταναλώσουν χρόνο και ενέργεια για κάτι που η αξία του είναι 5 φορές πάνω και η δυναμικότητα του κατώτερη!! Το ίδιο ισχύει και με όλα τα άλλα επαγγέλματα.
Κλείνοντας τα επικριτικά μου σχόλια θέλω να επισημάνω ένα ακόμα πιθανό πρόβλημα, θα μπορείς να πάρεις τουλάχιστον 1 ομόλογο για κάθε μάχη οχυρού που παίρνεις μέρος …. Βρείτε μου κάποιον που θα μπορέσει να σταματήσει τον οδοστρωτήρα Λάκορα (στον Κ6) και τον Στελιος1980 (πάλι Κ6) από το να βάζουν πολλαπλές μάχες οχυρών??!!!!!
Υπάρχει όμως και η θετική πλευρά των πραγμάτων. Πρέπει να ομολογήσω πως η ιδέα για την επιβράβευση της ενεργητικότητας του κάθε παίχτη είναι καλή και όλος ο κόσμος θα την δεχτεί θερμά. Άμα αυτό το σύστημα όμως γίνει «σωστά» τότε όχι μόνο δεν θα καταστραφεί το παιχνίδι αλλά θα γίνει ακόμα καλύτερο και θα μπορέσει να προσελκύσει νέους παίχτες. Με τη έννοια «¨σωστά» εννοώ να μην γίνει με τον κερδοσκοπικό χαρακτήρα που θέλει η εταιρία να γίνει τώρα αλλά με σκοπό να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των κατηγοριών (α), (β) και (γ).
Προτείνω :
-να παραμείνει ο τρόπος με τον οποίο μπορείς να μαζέψεις τα ομόλογα με τη μόνη διαφορά στις αναφορές από τις μάχες οχυρών : να παίρνεις 1 ομόγονο για την παρουσία σου στη μάχη και 1 ακόμα ομόλογο σε περίπτωση νίκης, αλλά να υπάρχει ένα όριο των 3 αναφορών ανά ημέρα ανά χαρακτήρα από μάχες οχυρών που θα μπορείς να πάρεις ομόλογο (και αυτό το όριο για να μην οδηγηθεί το σύστημα σε πολλαπλές μάχες οχυρών)
-να παραμείνουν στις αναφορές οχυρών οι θήκες και οι τσάντες γιατρών (τα παραπάνω ομόλογα να είναι έχτρα)
-να απομακρυνθούν από το νέο μαγαζί η δυνατότητα αγοράς θηκών, αντικείμενα που αναπληρώνουν ενεργεία, ζωή, δίνουν έχτρα μπόνους σε εργασίες, μονομαχίες, οχυρά κτλ (για να μην αποδυναμωθούν τα επαγγέλματα )
-το νέο μαγαζί να έχει συγκεκριμένη λίστα αντικειμένων που μπορεί ο παίχτης να αγοράσει είτε με τα ομόλογα είτε με σβόλους τα οποία μάλιστα να μην έχουν δυνατότητα δημοπρασία. Τα αντικείμενα αυτά να είναι όλα τα μυθικά και ίσως κάποια πολύ σπάνια. Επίσης να υπάρχουν οι τσάντες επαγγελμάτων έτσι ώστε άμα κάποιος έχει όλα τα άλλα αντικείμενα να μπορεί να έχει κάπου να σπαταλήσει τα ομόλογα σε κάτι που θα του είναι πάντα χρήσιμο. (προϊόντα για τα επαγγέλματα)
Αυτό που προτείνω πιστεύω δεν θα απογοητεύσει τους παίχτες και θα φέρει νέους. Οι παίχτες κατηγορίας (γ) μπορούν να αγοράσουν άμεσα όλα τα μυθικά, να φτιάξουν τα αντικείμενα από το επάγγελμα τους εύκολα αγοράζοντας τις τσάντες επαγγελμάτων, οι παίχτες κατηγορίας (β) θα συνεχίσουν να προσπαθούν να ανταγωνιστούν την κατηγορία (γ) γιατί μια ελπίδα στο τέλος του τούνελ ενώ η κατηγορία (α) θα ξέρει πως για να γίνει ανταγωνιστική απέναντι στους άλλους 2 θα πρέπει να περάσει πολύς χρόνος στο παιχνίδι αλλά τουλάχιστον θα έχει αυτή τη δυνατότητα.
Με εκτίμηση,
froutofylakas