Οι μάχες οχυρών πλέον έχουν πεθάνει γενικώς. Όχι μόνο στους ελληνικούς σέρβερ. Από τη στιγμή που στο παιχνίδι μπήκαν οι περιπέτειες ένα νέο στοιχείο του παιχνιδιού, πολύ πιο ωραίο αισθητικά και σίγουρα πιο πολύπλοκο, αν και ακόμα είναι στην αρχή και σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσαν θα εξεληχθούν. Εμένα πλέον δεν μου λέει τίποτα ένα σωρό από κόκκινες και μπλε κουκήδες σε ένα ταμπλό που: 1 βαράς στην τυχη, 2 δεν ξέρεις εκεί που είσαι αν κάποιος σε βαράει και κάποιος όχι, 3 για να παίξεις αξιοπρεπώς πρέπει να γα... το υπόλοιπό σου παιχνίδι (δουλειές, αποστολές, μονομαχίες) 4ο σου τρώει πολύ χρόνο και στο τέλος τσαντίζεσαι με τους οφ και τους αφκ που αν δεν ήταν μπορεί και να κέρδιζες αλλά και να κερδίσεις... χου γκιβς ε σιτ (sic).
Για όσους δεν με ξέρουν ήμουν μια ζωή οχυράς
- Οι περιπέτειες είναι μια ακόμη αποτυχημένη προσπάθεια της Innogames, να δώσει κάτι νέο στο παιχνίδι χωρίς αποτέλεσμα. Κάτι σαν το πόκερ που είχε μπει παλαιότερα και δεν πρόσφερε τίποτε. Απλώς για να περνάει τον χρόνο του κάποιος. Τό ότι έχει έχει ωραία γραφικά δεν σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο κομμάτι του παιχνιδιού, μάλλον το αντίθετο.
- Το «πιο πολύπλοκο» δεν καταλαβαίνω που ακριβώς βρίσκεται στις περιπέτειες; Μόνο πολύ μονότονο μπορεί να το χαρακτηρίσει κάποιος. Δεν υπάρχει τακτική στις περιπέτειες, σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί ή να ανταγωνιστεί τις μάχες οχυρών.
- Μετά από περίπου 5500 μάχες στο ενεργητικό μου, έμελλε να το διαβάσω κι αυτό. Ότι στις μάχες οχυρών «βαράω στην τύχη» και ότι «εκεί που βρίσκομαι δεν γνωρίζω αν με βαράει κάποιος ή όχι». Αντιθέτως στις περιπέτειες δεν ξέρεις ποιος σε βαράει και ποιος όχι. :lf Κι αυτό γραμμένο από κάποιον που «ήταν μια ζωή οχυράς». Όσον αφορά το ότι για να παίξει κάποιος μάχες οχυρών πρέπει να παρατήσει το υπόλοιπο παιχνίδι, στους 13 κόσμους που παίζω, σε όσους είμαι οχυρομάχος είμαι στην κορυφή της κατάταξης σε αντίθεση με τους κόσμους στους οποίους δεν παίζω στα οχυρά. Τέλος συμφωνώ ότι οι μάχες απαιτούν αρκετό χρόνο, ειδικά στα μεγάλα οχυρά. Αλλά στις μάχες οχυρών μπορεί κάποιος να παίξει και σαν offline και σαν αφκ συχνά, στις περιπέτειες δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Οι offline στις μάχες οχυρών παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο για την έκβαση της μάχης, τώρα αν δεν το καταλαβαίνει κάποιος αυτό, θα χρειαζόταν μια ολόκληρη έκθεση για να του το εξηγήσει κάποιος.
- Στις περιπέτειες το μόνο που κερδίζει κάποιος είναι κάτι πόντοι βετεράνου για να αγοράσει κάποιες θήκες που συνήθως δεν έχουν τίποτε αξιόλογο να του προσφέρουν και σπανίως μπορεί να κερδίσει κάποιες υπό προϋποθέσεις θήκες που επίσης δεν έχουν να δώσουν κάτι, πλην ενός άχρηστου σετ (όταν το συμπληρώσει κάποιος).
- Στις περιπέτειες δεν υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξει κάποιος τους συμπαίκτες του, αυτό γίνεται αυτόματα με έναν αλγόριθμο του συστήματος.
- Στις μάχες οχυρών κερδίζει κάποιος εμπειρία και επιπροσθέτως ομόλογα.
- Στις περιπέτειες κερδίζει η ομάδα που έχει κάποιον παίκτη με μοναδικά όπλα.
Τώρα όσον αφορά τους κόσμους και το (ανύπαρκτο) μέλλον τους:
Ο καθένας εδώ (ως γνήσιοι Έλληνες) γράφει και ζητάει αυτό που συμφέρει τον ίδιο. Ο ένας γιατί θέλει να πάει σε κάποιον συγκεκριμένο κόσμο. Ο άλλος γιατί πρέπει να διαγράψει κάποιον χαρακτήρα και δεν θέλει. Ο άλλος δεν θέλει να χάσει τα αντικείμενα σε κάποιον κόσμο. Άλλος πάλι θέλει όλα τα αντικείμενα που έχει σε όλους τους κόσμους να τα πάρει σε έναν μόνο κόσμο. Άλλος θέλει αγοραπωλησίες στημένες προ και μετά των μετακινήσεων.
Για την ουσία του προβλήματος όμως δεν γράφει κανένας. Πως θα κρατηθούν μερικοί κόσμοι ζωντανοί στο μέλλον, γιατί λύση δεν είναι να μαζέψουμε αρκετούς σε έναν κόσμο για μια σαιζόν και μετά να βρεθούμε πάλι να συζητάμε τα ίδια. Πόσο κράτησε ο Κ1 μετά από όλες τις μετακινήσεις; ! χρόνο μόνο. Οδεύει για λιγότερους από 1000 παίκτες. Πιο είναι το μέλλον του Κ8 με 796 παίκτες; Όταν ο ίδιος ο Κ7 έχει 620 παίκτες; Πιθανώς μερικοί αθροίζουν αυτά τα νούμερα και έχουν ήδη έτοιμη την λύση στο μυαλό τους. Αδιαφορούν ότι οι περισσότεροι που παίζουν στους υπόλοιπους κόσμους, παίζουν και στον Κ8.
Εκτός αυτού είθισται οι μετακινήσεις να γίνονται από νεώτερους κόσμους σε παλαιότερους κόσμους. Το αντίθετο δεν έχει συμβεί ακόμη. Δηλαδή πιο πιθανή θα ήταν μια μετακίνηση από Κ8 προς Κ7 παρά από Κ7 προς Κ8.
Το πρόβλημα με τους ελληνικούς κόσμους και γενικότερα με το παιχνίδι είναι, ότι οι παλαιοί κόσμοι αδειάζουν και δεν εγγράφονται νέοι παίκτες. Λύση θα ήταν να δοθούν κίνητρα σε κάποιους κόσμους επιλεκτικά, ώστε να εγγραφούν νέοι παίκτες ώστε να αναπληρώνονται αυτοί που εγκαταλείπουν το παιχνίδι.
Τέλος μια κι αναφέρθηκε κι ο Κ9: Ο Κ9 ήταν «καμένος» κόσμος από την ημέρα που ξεκίνησε. Αρκετοί επένδυσαν στον Κ9, αγνοώντας ότι ήταν ένας κόσμος που δεν ενδείκνυτο ούτε για μάχες οχυρών, ούτε και για μονομαχίες, αφού οι περισσότεροι επέλεξαν χαρακτήρα μονομάχο για να παίζουν κυρίως στα οχυρά.
Χαίρετε!