cord
Ex-The West Team
Όπως ίσως να γνωρίζετε, οι μονομαχίες είναι μια πτυχή του παιχνιδιού για την οποία δεν ήμασταν απόλυτα ικανοποιημένοι πρόσφατα. Αυτό αναλύεται σε δύο μέρη: τους υπολογισμούς αποτελέσματος και την αυξανόμενη εξάπλωση των μονομάχων μηδενικού κίνητρου σε σύγκριση με τους μονομάχους εμπειρίας. Λόγω της μεγάλης απαίτησης της κοινότητας των παιχτών, σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε μια επερχόμενη αναβάθμιση για να αντιμετωπίσουμε αυτό το δεύτερο πρόβλημα.
Οι προηγούμενες ενημερώσεις έχουν προσπαθήσει να λύσουν αυτό το πρόβλημα με την προσθήκη των αντικινήτρων ή περιορισμών στο μηδενικό κίνητρο μονομαχίας. Η επόμενη αναβάθμιση αντιμετωπίζει την ανισορροπία μεταξύ μηδενικού κίνητρου και εμπειρίας μονομαχίας. Θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε σχόλια της κοινότητας, ειδικά από παίχτες του beta κόμου που συνέβαλαν σε προηγούμενες συζητήσεις που έχουν γίνει στο αντίστοιχο forum, αλλά και σε αξιόλογες ιδέες παιχτών απο forum διάφορων άλλων χωρών.
Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, παρακάτω ακολουθούν οι σχεδιαζόμενες αλλαγές:
Αυτές οι αλλαγές θα κάνουν την εμφάνισή τους στον δημόσιο κόσμο beta στην επόμενη αναβάθμιση, ενδεχομένως και αυτή την εβδομάδα ή στις αρχές της επόμενης. Ελπίζουμε να σας αρέσουν και να απολαύσετε τη δοκιμή τους όσοι παίζετε στον κόσμο beta. Παρακαλούμε μη διστάσετε να μοιραστείτε τις σκέψεις σας και τις απόψεις σας για τις αλλαγές αυτές και εδώ.
Ευχαριστούμε.
Οι προηγούμενες ενημερώσεις έχουν προσπαθήσει να λύσουν αυτό το πρόβλημα με την προσθήκη των αντικινήτρων ή περιορισμών στο μηδενικό κίνητρο μονομαχίας. Η επόμενη αναβάθμιση αντιμετωπίζει την ανισορροπία μεταξύ μηδενικού κίνητρου και εμπειρίας μονομαχίας. Θα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε σχόλια της κοινότητας, ειδικά από παίχτες του beta κόμου που συνέβαλαν σε προηγούμενες συζητήσεις που έχουν γίνει στο αντίστοιχο forum, αλλά και σε αξιόλογες ιδέες παιχτών απο forum διάφορων άλλων χωρών.
Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, παρακάτω ακολουθούν οι σχεδιαζόμενες αλλαγές:
- Τα επίπεδα μονομαχίας θα φτάνουν στο τετρακόσια πενήντα
Μόλις το επίπεδο μονομαχίας σας φτάσει το 450, δεν θα συνεχίζει πλέον να αυξάνεται. Όπως και το κανονικό επίπεδο φτάνει το 150, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε εμπειρία μονομαχίας αφού έχετε φτάσει στο όριο του επιπέδου μονομαχίας, συμβάλλοντας στην κατάταξη της μονομαχίας. Αυτό θα επιτρέψει στους μονομάχους υψηλού επιπέδου να μπορούν να μονομαχήσουν ένα ευρύτερο φάσμα στόχων σε όλο τον κόσμο, ώστε να μην περιορίζονται σε μια άσκοπα μικρή δεξαμενή πιθανών στόχων.
- Χάνοντας μια μονομαχία θα αφαιρείται το ένα τρίτο της εμπειρίας μονομαχίας που θα αποκτούνταν για τη νίκη αυτή
Για παράδειγμα, ο παίκτης Α νικάει τον παίκτη Β. Αν ο παίκτης Β είχε κερδίσει, θα είχε αποκτήσει εμπειρία 90 κανονική και 30 μονομαχίας. Για την ήττα, δεν κερδίζει καμία κανονική εμπειρία και χάνει 10 εμπειρία μονομαχίας. Αυτό θα αποτρέψει τα επίπεδα μονομαχίας να αυξάνονται εκθετικά σε βάρος των μονομάχων εμπειρίας, οι οποίοι στη συνέχεια εκτίθενται σε άλλους μονομάχους με πολύ περισσότερες ικανότητες και ιδιότητες. Θα εξασφαλίσει επίσης ότι οι μη-μονομάχοι θα διατηρούν ένα επίπεδο μονομαχίας κοντά στο κανονικό επίπεδο του χαρακτήρα τους.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι κατατάξεις μονομαχίας θα συνεχίσουν να βασίζονται στην εμπειρία μονομαχίας, εξαιρουμένων των προκυπτωνένων απώλειών. Με άλλα λόγια, η αλλαγή αυτή δεν έχει καμία επίπτωση στην κατάταξη μονομαχίας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι κατατάξεις μονομαχίας θα συνεχίσουν να βασίζονται στην εμπειρία μονομαχίας, εξαιρουμένων των προκυπτωνένων απώλειών. Με άλλα λόγια, η αλλαγή αυτή δεν έχει καμία επίπτωση στην κατάταξη μονομαχίας.
- Ενεργοί χαρακτήρες χωρίς εκκίνηση μονομαχίας τις τελευταίες σαράντα πέντε ημέρες, θα χάνουν 1% της τρέχουσας εμπειρίας μονομαχίας τους κάθε εβδομάδα
Μία φορά την εβδομάδα, χαρακτήρες οι οποίοι δεν είχαν κάνει μονομαχία ως επιτιθέμενοι τις τελευταίες 45 ημέρες (30 για τον beta), θα χάνουν 1% της εμπειρίας μονομαχίας τους, υπό την προϋπόθεση ότι εξακολουθούν να είναι ενεργοί. Αυτό θα φθίνει αργά το επίπεδο μονομαχίας των πρώην μονομάχων εμπειρίας, ο οποίοι θα κάνουν ολική αναδιανομή των ικανοτήτων/ιδιοτήτων τους προκειμένου να παίξουν διαφορετικά το παιχνίδι (π.χ. για μάχες οχυρών).
- Το κίνητρο μονομαχίας δεν θα πέφτει ποτέ κάτω από το 1%
Όταν το κίνητρο μονομαχίας σας ΠvΠ (Παίκτη εναντίον Παίκτη) πέφτει στο 1%, δεν θα μειωθεί περαιτέρω και ποτέ δεν θα φτάσει στο 0%. Θα εξακολουθείτε να είστε σε θέση να κανετε μονομαχίες χωρίς περιορισμούς. Πάνω από ένα χρονικό διάστημα ετών, αυτό θα αυξήσει σταδιακά το επίπεδο μονομαχίας του μονομάχων μηδενικού κίνητρου για παλιότερους κόσμους.
- Η λιποθυμία από εργασίες δεν θα παρέχει πλέον προστασία από μονομαχίες
Αν λιποθυμήσετε σε κάποια δουλειά, δεν θα λαμβάνετε πλέον 48 ώρες προστασία από μονομαχία. Αυτή γίνεται για την εξισορρόπηση των επιπτώσεων της διάσπασης κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ (Παίκτη εναντίον Παίκτη) και ΠvΛ (Παίκτη εναντίον Ληστή) και την αύξηση του χαμηλότερου δυνατού κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ.
Αυτές οι αλλαγές θα κάνουν την εμφάνισή τους στον δημόσιο κόσμο beta στην επόμενη αναβάθμιση, ενδεχομένως και αυτή την εβδομάδα ή στις αρχές της επόμενης. Ελπίζουμε να σας αρέσουν και να απολαύσετε τη δοκιμή τους όσοι παίζετε στον κόσμο beta. Παρακαλούμε μη διστάσετε να μοιραστείτε τις σκέψεις σας και τις απόψεις σας για τις αλλαγές αυτές και εδώ.
Ευχαριστούμε.