Το ακόλουθο μήνυμα παρακαλώ να μεταφερθεί προς την εταιρία του the-west.
Halloween bug
Μετά το τέλος της 24ωρης τιμωρίας μου, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να διαμαρτυρηθώ προς την Innogames.
Ψάξαμε και στο ελληνικό φόρουμ καθώς και στου νετ, για να δουμε αν ειχε βγει καποια ανακοινωση. Δεν βρηκαμε κατι. Το θεωρήσαμε μέρος του παιχνιδιου και το συνεχισαμε. Έφτασα μέχρι το στάδιο των 99 επαναλαμβανόμενων αποστολών γιατι τυχαία κάποιος μου είπε οτι τελικά ακούγεται για bug κι ετσι δεν συνέχισα.
Λίγες ώρες πριν τιμωρηθούμε, είχα διαβάσει στο φόρουμ της συμμαχίας μας, οτι υπήρξε πιθανότητα τιμωρίας με 1-2 μέρες, αλλά το θεώρησα απίθανο, μιας και θα ηταν πολύ ακραία συμπεριφορά εκ μέρους της innogames. Περίμενα μονο την αφαιρεση του xp και οποιουδηποτε οφελους ειχε ο καθενας απο το bug αλλα μεχρι εκει.
Κι ομως συνεβει... η innogames προτίμησε να δείξει ενα σκληρό πρόσωπο απέναντι στους παίκτες-πελάτες της για ενα θέμα που προέκυψε με δική της υπαιτιότητα.
Σταματήστε πια την καραμέλα του κανονισμού γιατί αρκετοί σκέφτηκαν ότι έγινε επίτηδες και μάλιστα το άφησαν και τόσες πολλές ώρες για να διαδοθεί και να το κάνουν όλοι.
Όντως κάποιοι άλλοι σκέφτηκαν οτι ήταν bug αλλά λογικά, κάποιος τιμωρείται εφόσον πιστοποιηθεί ότι υπάρχει bug και συνεχίζει να το χρησιμοποιεί ενω δεν έχουν προλάβει να το φτιάξουν. Όχι όμως να τιμωρούν εφόσον ήταν διφορούμενο στο αν ειναι bug ή όχι. Καλώς σκέφθηκαν να αφαιρέσουν έπαθλα που αποκτήθηκαν εξαιτίας του bug αλλά είναι ΑΚΡΟΤΗΤΑ να εντάξουν ταυτόχρονα και τιμωρία μαζί με τη διόρθωση.
Δεν με αφορούν οι ελληνες διαχειριστές και το γιατί δεν έκαναν μια ανακοίνωση (έστω και με επιφύλαξη) εγκαίρως, εφόσον κατάλαβαν οτι μάλλον θα είναι bug. Είναι προσωπικό τους θέμα το αν βρίσκονται εδώ εθελοντικά άρα και δεν μπορώ να απαιτήσω εξυπηρέτηση εκ μέρους τους.
Απαιτώ όμως διαφάνεια και σεβασμό στις διαδικασίες απο την εταιρία που εμείς στηρίζουμε για να υπάρχει.
Απαιτώ μια συγνώμη απο την innogames προς όλους τους παίκτες για το θέμα που αντιμετώπισε λανθασμένα.
Αν θέλει να συνεχίσει να μας έχει πελάτες της, θα πρέπει να μας σέβεται και να ξέρει οτι με την τιμωρία δεν καταφέρνεις να τιθασεύεις τους πελάτες σου αλλα καταφέρνεις μόνο να τους απομακρύνεις.
Αν εσεις μας τιμωρειται για κατι που δεν ειχε καν διερευνηθεί οτι ηταν bug, τι να πουμε εμεις για τα ΑΠΕΙΡΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ, που συμβαινουν κατα διαστηματα και μεχρι να τα βελτιωσετε, τα πληρωνουμε με το αζημιωτο?
Στηρίζω όλους τους ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ πελάτες του THE-WEST και περιμένω ΕΜΠΡΑΚΤΑ απο την εταιρία και μόνο, να αντιμετωπίζει με περισσότερη σοβαρότητα τους ανθρώπους που καθημερινά την στηρίζουν.
Περιμένω την άμεση ανταπόκριση της εταιρίας για να αποκαταστήσει το κλίμα αγανάκτησης που επικρατεί, αν θέλει να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε εδώ.