Halloween bug

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser

Guest
διέγραψα τους λογαριασμούς σε k2-k3-k4-k5 η τους έβαλα σε διακοπές λόγο ότι έχω εμπορεύματα στις αγορές μου λένε και k1 μέχρι να δω την εξέλιξη τις δημοσκοπήσεις (λίγες μέρες) τον διαγράφω και από εκεί

όσο αναφορά τον arizona θα περιμένω να τελείωση η τιμωρία και θα μπω να μοιράσω όλα τα αποθέματα μου και θα τον διαγράψω και από εκεί

η σεμνή τελετή έλαβε τέλος

game is over
 

melenmaria

Μέλος
Συνοψίζοντας όλα αυτά, δύο βασικά ερωτήματα δεν μας έχετε απαντήσει ακόμα:
1. Αφού γνωρίζατε από νωρίς ότι υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν ενημερώσατε στο φόρουμ ή δε βγάλατε κάποια ανακοίνωση για αυτό?
«Παιδιά υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αποστολή, δεν έχουμε πλήρη ενημέρωση,
η αποστολή κρατάει πολλές μέρες περιμένετε να δούμε τι γίνεται και σας ενημερώνουμε»
2. Σίγουρα πολλοί το κατάλαβαν και το έκαναν εκ του πονηρού είτε για εξπι είτε για επιτεύγματα.
Είναι όμως 100% σίγουρη η εταιρεία ότι μέσα σε όλους αυτούς που τιμωρήθηκαν δεν υπήρχαν παιδιά που πραγματικά νόμιζαν κάτι άλλο
(trick-or-treating ή ότι μπορεί να ήταν κάτι ανάλογο του πρωταπριλιάτικου διαστημόπλοιου)???
Από τη στιγμή που δεν κατάλαβαν ακόμα και διαχειριστές του παιχνιδιού ότι ήταν bug γιατί έπρεπε να το καταλάβει ο οποιοσδήποτε παίχτης?
Η αδράνεια προκαλεί χάος…
Αν πάρουμε κάποιες απαντήσεις σε αυτά ίσως να αλλάξει γνώμη ο Στέλιος
και δεν τον ακολουθήσουν κι άλλοι...
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser4399

Guest
Εγω μαρία έχω αρχίσει να πιστεύω ότι έχουν καταλάβει ότι κάνανε λάθος άλλα δεν το παραδέχονται γιατί αυτό θα σημαίνει ότι πρέπει να υπάρξουν κυρώσεις προς το πρόσωπο τους,είτε με απόλυση ,είτε με κάποιο άλλο τρόπο και έτσι βρήκαν τα εύκολα θύματα τους παίχτες!!!
Εγω την γνώμη μου την λέω ελέυθερα και δημοκρατίκα.Νομίζω οτι οι κύριοι coma,admins moderators δεν κάνουν καθόλου καλά την δουλεία τους.
Και αυτό Δεν λέγεται επίθεση κατά των admin ΑΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ ,ειδικά σε ένα προιον που χρησιμοποιώ και είμαι πέλατης.
Όπως στο προαναφερθέν παράδειγμα με την τράπεζα άμα ο υπάλληλος δεν μου συμπεριφέρεται καλά ή δεν είναι εξηπηρετικός οφείλω να κάνω τα παράπονα μου στην κεφαλή της τράπεζας!
δοξα συ ο θεος δημοκρατία και ελευθερία έχουμε!!!!

Υπάρχει και Διεύθυνση e-mail: info@innogames.de
εεεε αμα στείλουμε 10 ατομα e-mail ,μάλλον θα γίνει κατι ;);)
 

melenmaria

Μέλος
Παντελή το κακό δεν είναι να γίνει κάποιο λάθος. Αλίμονο!
Το κακό ειναι να το βλέπεις και να μην το διορθώνεις για να μην το παραδεχτείς.
Εγω αυτη την αισθηση εχω μετα απο ολα αυτα τα μηνύματα διαμαρτυρίας από το πρωί και χωρίς καμία επίσημη απάντηση ακόμα.
 

DeletedUser482

Guest
@melenmaria
Οι απαντήσεις είναι γνωστές αλλά θα γραφούν για ακόμα μία φορά.

1) Δεν το έμαθε η ομάδα διαχείρισης "νωρίς", ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ το έμαθε πολύ αργά!!!
Γι' αυτό και υπάρχουν και διαχειριστές τιμωρημένοι.

2) Φαντάζομαι πως η πρώτη πρόταση του 2ου ερωτήματος θα πρέπει να τελειώνει με ερωτηματικό...
Η απάντηση είναι πως κανείς από την ομάδα διαχείρισης δεν ανήκει στην διοίκηση της INNO GAMES ώστε να γνωρίζει το σκεπτικό των ενεργειών και δεν έχει ενημερωθεί γι' αυτό.
Η δεύτερη πρόταση απλά απαντά στο πρώτο ερώτημα...

@ Όλους

Σταματήστε να στοχοποιείτε την ομάδα διαχείρισης για ότι στραβό σας συμβαίνει.

Το θέμα θα καθαριστεί από τα σπαμ και θα παρακαλούσαμε να κρατήσετε το θέμα σε κόσμιο επίπεδο.

 

DeletedUser4399

Guest
Άρα κάποιοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους.
Σε ρωτάω επρεπε να ενημερώσουν επίσημα με κάτι ναι ή οχι??
έγινε αυτό?? ναι η οχι??
στο τέλος ποιος την πληρωσε ..οι admins (που ξεραν) ή oi παίχτες ( οι περισσότεροι με άγνοια)??
και αντι να υπάρξει συγνώμη εκλαμβάνουμε ειρωνείες και αόριστες απαντήσεις!!
Δεν είναι το μπαν που με νοιαζει ,είναι η λαθος στάση που ακόμα έχουν προς το πρόσωπο μας!
 

melenmaria

Μέλος
1) Δεν το έμαθε η ομάδα διαχείρισης "νωρίς", ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ το έμαθε πολύ αργά!!! Γι' αυτό και υπάρχουν και διαχειριστές τιμωρημένοι.

Αν εχεις διαβασει απο την αρχη ενημερωθηκα μεσω συμμαχικου τσατ κατα τυχη στις 4 το πρωι που γυρισα και ανοιξα αυτο το θεμα στις 12:38 το μεσημερι γνωριζοντας οτι υπαρχει προβλημα και περιμενοντας μια επισημη ενημερωση. Η ενημερωση αυτη ηρθε στις 20:45.

2) Φαντάζομαι πως η απαντηση αυτη θετει εκ νεου το ερωτημα μου...
Απο τη μια μας λετε οτι επρεπε να εχουμε καταλαβει οτι ειναι bug και απο την αλλη λεω οτι αφου ηταν τοσο πασιφανες γιατι δεν το καταλαβαν ουτε οι διαχειριστες του παιχνιδιου?
 

DeletedUser4399

Guest
φίλε μου EL telehi κάνεις ένα μεγάλο λάθος δυστυχως.
ο CORD μας το σπάμαρε στο chat της συμμαχιας 30 λεπτα αφού άλλαξε η μέρα και μπήκε το χαλογουιν.Υπάρχουν και παίχτες που μπορούν να στο επιβεβαιώσουν αυτο!!
Άρα το έμαθε πολύ νωρίς ωστε να κάνει κάτι για να γλιτώσουν οι περισσότεροι παιχτες απο τα μπαν..Και φαντάσου για να κάνεις την απλή αποστολή που έδινε 990 έπρεπε να είσαι στην πόλη φάντασμα.Αν εξαιρέσεις τα λίγα ατομα μπορούσαν πολύ παίχτες να γλιτώσουν το μπαν.
ξαναλέω ήμουν μεσα όταν βγηκε στο συμμαχιο τσατ μιση ώρα μετα την αλλαγη της μέρας και είπε οτι είναι bug και παρόλαυτα δεν έγινε τπτ.


Άρα το πρώτο σου επιχείρημα ΔΕΝ ισχυει...ΤΟ ξέρατε πολύ νωρις κιόλας μάλιστα!!!
 

DeletedUser4995

Guest
Πέρα απ΄όλο το χαβαλέ που κάνω από το πρωί! Ο cord όντως μας το είπε στο τσατ της συμμαχίας αφού οι περισσότεροι από εμάς είχαμε ολοκληρώσει την αποστολή 99 φορές και μας πόσταρε και την κύρωση της εταιρίας για όποιον κάνει κατάχρηση bug η οποία φυσικά και είναι ο μόνιμος αποκλεισμός του παίκτη!
Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα αυτή την κύρωση από το να μπαίνω σε διλήμματα για το πώς θα ενεργήσω από εδώ και στο εξής!
Αν αποφασισθεί από τους περισσότερους παίκτες διαγραφή λογαριασμού εγώ θα συμμετάσχω πάντως!
 

DeletedUser3527

Guest
Επειδί δεν έχω καταλάβει κάτι και αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος.

1)Οι διαχειριστές που μπαναριστικανε για ποιό λόγο τιμωρήθηκαν?

Πραγματικά ελπίζω να τιμωρήθηκαν για άλλο λόγο. Γιατί αν τιωρήθηκαν για το bug υπάρχει θέμα.... Γιατι εγώ ειπα "δεχομαι τους όρους του παιχνιδίου" ο διαχειστής τους εφαρμόζει και τους πρωοθεί (για να μην πω επιβάλλει γιατί θα το παρετε στραβά ενω το εννοω με την καλή εννοια)



2) Παρατήρησα ότι μερικοί παίχτες ακόμα δεν εχουν ξετιμωρηθεί ενώ κάποιοι διαχειριστές ξετιμορηθήκαν. Δηλαδή εγώ ειμαι διαχειρστής και το bug το εκμεταλευόμαι αντι να "Ο κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να αναφέρει bugs που έχει βρει στο κέντρο υποστήριξης. Η εκμετάλλευση προβλημάτων που τυχών έχεις βρει στο παιχνίδι οδηγεί σε μόνιμο αποκλεισμό" οπως λέει στους κανονες και κατεπέκταση να ενημερώσω τους υπόλοιπους παίχτες, όπως όντως έκαναν ορισμένοι από ότι μαθαίνω και μπράβο τους. Εγώ λοιπόν σαν διαχειριστής αντί να ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ καταχράζομαι και την πατάνε και άλλοι. Εγώ σασν διαχειριστής δεν έπρεπε να τιμωρηθώ τουλάχιστον όσο τιμωριθηκε ο απλός παίχτης με ποινή ίση με αυτήν της μεγαλυτερης ποινής που επιβλήθηκε (ξαναλέω τουλάχιστον γιατί εγώ σαν διαχειριστής το διάλεξα να ειμαι και εγώ απολαμβάνω προνόμια που άλλοι παίχτες πληρώνουν)????

3) Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα ποστ με προσοχή και θα επανέλθω
 

DeletedUser

Guest
ξέρετε και ξέρουμε τι έχει γίνει
όσο επιμένετε να προσπαθείτε να μας πείσετε ότι είμαστε ελεφαντες μας ξενερώνετε ακόμα ποιο πολύ

τα πράγματα είναι πασιφανές και είναι ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ η στάση τις εταιρίας προς τους παίχτες

το μονο που καταφέρνει με την στάση τις αυτή είναι να μας απομακρύνει από αυτό το παιχνίδι

στα μαγαζιά που έχω δουλέψει όταν γινόταν μια πατάτα εν ώρα δουλειάς και είχε ως αποτέλεσμα να εκνευρίζεται ο πελάτης, του στέλναμε μπουκάλια ουίσκι και δεν του περνάμε φράγκο..

εδώ όχι μονο δεν παραδέχονται την πατάτα που έκανε η εταιρία αλλα προσπαθείτε να μας την δώσετε να την φάμε...(έχω mania με τις πατάτες έτσι?):w

δεν σας κρύβω πως έχω στεναχωρηθεί παρα πολύ με ότι έχει γίνει και αναγκάζομαι να διαγράψω τους λογαριασμούς μου από τους κόσμους ως ένδειξη διαμαρτυρίας σε αυτή την αδικία

3 χρονια έχω αφιερώσει εκατοντάδες ώρες και ξενύχτια πάνω από το pc για το παιχνίδι που γουστάρω και εσείς με κάνατε να το μετανιώσω

σας ευχαριστεί πολύ η γυναικα μου που καταφέρατε να με ξενερώσετε και να τα παρατήσω
 

DeletedUser3527

Guest
για να μην παρεξηγηθώ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗΣ
 

DeletedUser4399

Guest
σας ευχαριστεί πολύ η γυναικα μου που καταφέρατε να με ξενερώσετε και να τα παρατήσω

Χαχαχαχαχ παιζει την δεδομένη στιγμή να ειναι το μοναδικό άτομο στην Ελλάδα που ευχαριστεί πραγματικά τους admin!


Περιμένω μια απάντηση στο αντεπιχειρημα μου αν και νομιζω οτι δεν θα παρω :w:w:w

Τέτοιο αλάθητο απο εσάς ουτε ο Πάπας δεν έχει :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Το ακόλουθο μήνυμα παρακαλώ να μεταφερθεί προς την εταιρία του the-west.

Halloween bug

Μετά το τέλος της 24ωρης τιμωρίας μου, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να διαμαρτυρηθώ προς την Innogames.

Ψάξαμε και στο ελληνικό φόρουμ καθώς και στου νετ, για να δουμε αν ειχε βγει καποια ανακοινωση. Δεν βρηκαμε κατι. Το θεωρήσαμε μέρος του παιχνιδιου και το συνεχισαμε. Έφτασα μέχρι το στάδιο των 99 επαναλαμβανόμενων αποστολών γιατι τυχαία κάποιος μου είπε οτι τελικά ακούγεται για bug κι ετσι δεν συνέχισα.

Λίγες ώρες πριν τιμωρηθούμε, είχα διαβάσει στο φόρουμ της συμμαχίας μας, οτι υπήρξε πιθανότητα τιμωρίας με 1-2 μέρες, αλλά το θεώρησα απίθανο, μιας και θα ηταν πολύ ακραία συμπεριφορά εκ μέρους της innogames. Περίμενα μονο την αφαιρεση του xp και οποιουδηποτε οφελους ειχε ο καθενας απο το bug αλλα μεχρι εκει.

Κι ομως συνεβει... η innogames προτίμησε να δείξει ενα σκληρό πρόσωπο απέναντι στους παίκτες-πελάτες της για ενα θέμα που προέκυψε με δική της υπαιτιότητα.
Σταματήστε πια την καραμέλα του κανονισμού γιατί αρκετοί σκέφτηκαν ότι έγινε επίτηδες και μάλιστα το άφησαν και τόσες πολλές ώρες για να διαδοθεί και να το κάνουν όλοι.

Όντως κάποιοι άλλοι σκέφτηκαν οτι ήταν bug αλλά λογικά, κάποιος τιμωρείται εφόσον πιστοποιηθεί ότι υπάρχει bug και συνεχίζει να το χρησιμοποιεί ενω δεν έχουν προλάβει να το φτιάξουν. Όχι όμως να τιμωρούν εφόσον ήταν διφορούμενο στο αν ειναι bug ή όχι. Καλώς σκέφθηκαν να αφαιρέσουν έπαθλα που αποκτήθηκαν εξαιτίας του bug αλλά είναι ΑΚΡΟΤΗΤΑ να εντάξουν ταυτόχρονα και τιμωρία μαζί με τη διόρθωση.

Δεν με αφορούν οι ελληνες διαχειριστές και το γιατί δεν έκαναν μια ανακοίνωση (έστω και με επιφύλαξη) εγκαίρως, εφόσον κατάλαβαν οτι μάλλον θα είναι bug. Είναι προσωπικό τους θέμα το αν βρίσκονται εδώ εθελοντικά άρα και δεν μπορώ να απαιτήσω εξυπηρέτηση εκ μέρους τους.

Απαιτώ όμως διαφάνεια και σεβασμό στις διαδικασίες απο την εταιρία που εμείς στηρίζουμε για να υπάρχει.
Απαιτώ μια συγνώμη απο την innogames προς όλους τους παίκτες για το θέμα που αντιμετώπισε λανθασμένα.

Αν θέλει να συνεχίσει να μας έχει πελάτες της, θα πρέπει να μας σέβεται και να ξέρει οτι με την τιμωρία δεν καταφέρνεις να τιθασεύεις τους πελάτες σου αλλα καταφέρνεις μόνο να τους απομακρύνεις.
Αν εσεις μας τιμωρειται για κατι που δεν ειχε καν διερευνηθεί οτι ηταν bug, τι να πουμε εμεις για τα ΑΠΕΙΡΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ, που συμβαινουν κατα διαστηματα και μεχρι να τα βελτιωσετε, τα πληρωνουμε με το αζημιωτο?

Στηρίζω όλους τους ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ πελάτες του THE-WEST και περιμένω ΕΜΠΡΑΚΤΑ απο την εταιρία και μόνο, να αντιμετωπίζει με περισσότερη σοβαρότητα τους ανθρώπους που καθημερινά την στηρίζουν.

Περιμένω την άμεση ανταπόκριση της εταιρίας για να αποκαταστήσει το κλίμα αγανάκτησης που επικρατεί, αν θέλει να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε εδώ.
 

DeletedUser

Guest
Καλημερα και απο μενα..

Δεν ειμαι απο τα παιδια που τιμωρηθηκαν..απλα και μονο γιατι δεν ηξερα..Η γνωμη μου ειναι οτι εαν μεσα στο παιχνιδι ειχε μαθει ολος ο κοσμος οτι υπαρχει κατι τετοιο..τοτε πολυ απλα 15000-17000 παικτες που παιζουν σε ολους τους κοσμους θα ηταν μπαναρισμενοι..
Δεν μιλαμε για κατι τρανταχτο..Μιλαμε για λαθος..Δεν υπαρχει περιπτωση να ηξερε καποιος αυτες τις συνεπειες και να εκανε το λαθος..
Αποδειξη σε αυτο οτι τιμωρηθηκαν παιδια -διαχειριστες..που κατα την γνωμη μου οπως τα βλεπω δεν φερουν καμια ευθυνη και ας σταματησουμε ολοι να τους καταλογιζουμε ευθυνες..
Ειναι καθαρα ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ..Ειναι φως φαναρι..

Θα μιλησω με το μυαλο του εμπορα αλλα και του ανθρωπου που εχει μαθει α σεβεται τους παντες..

Αυτες τις φρασεις ας φτασουν στα αυτια αυτων που πρεπει..
Κατα ποσο εμπορικο ειναι να πετας απο το μαγαζι σου πελατες που τοσα χρονια σε στηριζουν?Πελατες που ξερεις οτι εχουν ηθος τοχα χρονια..Πελατες που σε στηριξαν στα δυσκολα..Πελατες που τους κατευθυνεις οπως θες..Πελατες που αγαπησανε το προιον σου με τους οποιους ορους του επεβαλλες..
Πελατες που ακομα και τωρα στις δυσκολες εποχες..θα βαλει στην ακρη κατι απο το κομποδεμα του για να στηριξει το προιον σου αλλα και σιγουρα να ασχοληθει με το αγαπημενο του παιχνιδακι.
Ειναι λαθος?Ειναι πονηρια?Ας το δεχτω και ετσι..
Εσυ αφεντικο τι κανεις?Εξω απο το μαγαζι μου του λες?Δεν νομιζω..δεν ειναι εμπορικο αυτο..αλλα και απο την αλλη..καπως μου ερχεται ρε παιδια..
Με ποιους συναναστρεφομαι τελικα?Ανθρωπινα και μονο το λεω..Μην τα ισοπεδωνουμε ολα..
Περιμενουμε την στραβη...και μπαμ??
Οχι δεν ειναι ετσι σεβαστα μου και αξιολογα ατομα της innogame..
Εγραψαν αξιολογοι και αξιορεπεις ανθρωποι εδω..Δειτε το..3 χρονια τους ξερετε..
Ασχοληθηκαν και ασχολουνται..
Ειμαστε μαζι τους λοιπον ολοι..Ειμαστε με το δικιο..Ακομα και λαθος να ειναι..αγνοηστε τις ποινες..Γιατι?Γιατι ειμαστε εμεις και μας ξερετε..
Εχετε αντιπροσωπους σε αυτα ..Παιδια διαχειριστες που κανουν σωστα την δουλεια τους/ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΙΘΟΝΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ..ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ..
Στην ουσια λοιπον..θα πω κατι τελευταιο για να μην κουραζω κανεναν..

Μπραβο σε ολους σας εδω για το ηθος σας και για την σταση σας..Ειμαστε μαζι σας..
Ας τελειωνει το θεμα η εταιρεια ομαλα και ομορφα..Να συνεχισουμε να ασχολουμαστε τελος παντων ηρεμα..
..και στην τελικη..εμεις κιολας που ειμαστε και στις διοικησεις των συμμαχιων..κανουμε αμαν να φερουμε τον κοσμο πισω..κανουμε αμαν αυτα τα 3000 ατομα του κοσμου 1 να γινουν 5000 και παει λεγοντας..
Δεν ειναι δικια μας η επιχειρηση..Δειτε και αποφασηστε λοιπον..πρωτου στηθουν στο τοιχο ολα αυτα τα σεβαστα τα παιδια..

Καλημερα και παλι αδερφια..
 

DeletedUser

Guest
καλημερα .
Θελω για αλλη μια φορα να επαναλαβω για να καταλαβουν ορισμενοι που δεν εχουν καταλαβει ακομα.

μια αποστολη μπηκε καποιοι καταλαβαν οτι ηταν λαθος καποιοι αλλοι οχι καποιοι το εκαναν 20 φορες καποιοι 100 ισως και παραπανω.
το θεμα ειναι οτι κ α ν ε ν α ς δεν μπορει να αποδειξει οτι οι χρηστες το καταλαβαν διοτι σε μια αποστολη halloween πολλα μπορει να ισχυουν.

αλλα και παλι το θεμα δεν ειναι εκει.

λετε οτι δεν μας ενημερωσε η διαχειρηση κτλ κτλ ,ουτε εκει ειναι το θεμα μας
(Εγω απο την αρχη καταλαβα οτι ηταν λαθος το εκανα ομως 100 φορες με τσαμπουκα και με το ετσι γουσταρω οπως και καθε λαθος και κενο που υπαρχει θα το εκμεταλευομε παντα )
ουτε η ποινη ειναι το θεμα μας καθε ποινη που ειναι σωστη καλως μπαινει .
ΑΛΛΑ
βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος.

η ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ

1. δεν τιμωρησε τους παικτες με μονιμο αποκλεισμο οπως πρεπει (γιατι αραγε ???? αν ηταν ενας θα τον εστελναν για τσαι ??? μαλλον αλλα πολλοι πελατες δεν λεει ετσι ??)
2.χρησιμοποιησε script για να τιμωρηση τους παικτες πραγμα που και αυτο απαγορευετε (χρηση οποιουδηποτε script που μειωνει τα κλικ ) και ποιος μου λεει εμενα οτι και αυτο δεν εχει καποιο προβλημα και αφερεθηκαν παραπανω ποντους εμπειριας ?????

δεν ζηταμε τιποτα παραπανω απο ενα συχνωμη απο την εταιρια για τους προγραμματιστες τηςκαι τα λαθη της .ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ .

ουτε το παιχνιδι βαρεθηκα ουτε αφορμη για να σταματισω ψαχνω. ειμαι 3 χρονια στο παιχνιδι και γουσταρω να παιζω δεν γουσταρω ομως να μου φερονται απροσωπα (παταω το κουμπι και βγαινει μια χοντρη και λεει στα παιδια νιξ φαι ).

το προφιλ μου στον αριζονα θα μεινει ετσι για οσο χρειαστει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

dimitrisCh

Μέλος
1. δεν τιμωρησε τους παικτες με μονιμο αποκλεισμο οπως πρεπει (γιατι αραγε ???? αν ηταν ενας θα τον εστελναν για τσαι ??? μαλλον αλλα πολλοι πελατες δεν λεει ετσι ??)
Το έχω γράψει εδώ:http://forum.the-west.gr/showpost.php?p=108723&postcount=166

Στους Γενικούς Όρους Συναλλαγών δεν αναφέρει μόνιμο αποκλεισμό αλλά για ενδεχόμενο μόνιμο αποκλεισμό.
§ 10 Ασφάλεια, απάτη
10.2 Απαγορεύεται η εκμετάλλευση σφαλμάτων (bugs) ή/και λαθών στον προγραμματισμό των παιχνιδιών προς όφελος του χρήστη, για προσωπικούς και/ή άλλους λόγους. Εάν ο χρήστης ανακαλύψει σφάλματα θα πρέπει να ενημερώσει άμεσα την InnoGames. Εάν ο παίκτης είχε κάποια οφέλη, θα πρέπει να επιστραφούν στο βαθμό του δυνατού. Εάν χρησιμοποιήθηκαν τα σφάλματα ή/και τα λάθη με πρόθεση, ενδέχεται να καταγγελθεί η Σύμβαση Άδειας και να διαγραφεί ο λογαριασμός.

Στους κανόνες:
§5) Bugs
Ο κάθε παίκτης είναι υποχρεωμένος να αναφέρει bugs που έχει βρει στο κέντρο υποστήριξης. Η εκμετάλλευση προβλημάτων που τυχών έχεις βρει στο παιχνίδι οδηγεί σε μόνιμο αποκλεισμό.

Φαίνεται ότι το πρώτο αναιρεί το δεύτερο.

Επεξεργασία
Τώρα που συγκρίνω τους κανόνες στα ελληνικά και τους κανόνες στα γερμανικά:
§ Programmfehler
Jeder Spieler ist dazu verpflichtet, kritische Fehler umgehend z.B. dem Support zu melden. Das Ausnutzen von Fehlern zieht eine Accountsperrung oder andere Strafen nach sich.

Το οποίο μεταφράζεται:
Η κατάχρήση σφαλμάτων επιφέρει αποκλεισμό λογαριασμού ή άλλες ποινές.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser

Guest
ας πούμε ότι η πολύ λίγη εταιρία (innogames---που έκατσα και την ψήφισα ο μαμάκας) είναι ένα πολύ μεγάλο εστιατοριο που καλύπτει το πρωτόκολλο όλον τον θέσεων (βάζο το μαγαζάκι την οίνο να είναι εστιατόριο μιας και ξέρω πολύ καλά πως δουλεύουν τα εστιατόρια μιας και είναι το αντικείμενο τις δουλειάς μου)

λοιπόν οι γερμανοί αφεντικά είναι αυτοί που έχουν το εστιατόριο και οι διαχειριστές είναι οι μετρ - hosters - σεφ ανάλογα την θέση τους

όλοι οι παραπάνω πρέπει να έχουν τους πελάτες τους ΟΠΟΥ από αυτούς βγαίνει ο μισθός τους στα όπα όπα εκτος πολύ λίγων περιπτώσεων

λοιπόν εμείς όλοι οι παίχτες που παίζουμε σε αυτό το μικρό μαγαζάκι (είναι προσωπική μου γνώμη και εάν δεν σας αρέσει να φάτε μονο τις πατάτες) είμαστε οι πελατες

λοιπόν έχουμε παραγγείλει το φαγητό μας και αυτό έρχεται σε μας ανάλατο καμένο και με πολύ άχυμη μυρωδιά

άμεσος κάναμε τα παράπονα στον μετρ - σεφ- hosters και αυτοί μας βάλανε χέρι που παραγγείλαμε το συγκεκριμένο φαγητό

όλοι οι πελάτες οι δυσαρεστημένοι κάνανε παράπονα αλλα όχι μονο δεν βρήκανε το δίκιο τους αλλα τους βάλανε με το ζόρι να φάνε το φαγητό

αυτοί είστε όλοι σας

οι διαχειριστές του παιχνιδιού εκτος από το ότι πρέπει να επιβάλουν την τάξη σε κάποιους μη σωστούς παίχτες-πελάτες η υπόλοιπη δουλειά τους είναι να εξυπηρετούν του παίχτες-πελάτες και να είναι πάντα σε θέση να διορθώνουν κάθε πρόβλημα του μικρού μαγαζιού απέναντι σε αυτούς

πρώτη φορα στην ζωή μου βλέπω πελάτες ζώα μα εντελώς ζώα (μέσα και εγώ αλλα και εσύ) να δίνουν τα λεφτά τους σε απαράδεχτες επιχειρήσεις όπου φανερά τους εκμεταλλεύονται φάτσα κάρτα

στο τέλος θα μείνουν εδώ στο παιχνίδι μονο όσοι παίχτες έχουν μάθει να είναι κουλιδες σκυμμένοι που τρώνε ρύζι με kari

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΩ

ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
 

DeletedUser4399

Guest
Φίλε απο πάνω έχεις δίκιο.
Εμένα δεν με νοιαζει αν έφταιγε η Ιννο με αυτό που έκανε ή οι διαχειριστές που άργησαν να το πουν και δεν θα σταθώ εκει.
Πες δεν το ξέρατε να μας ενημερώσετε άμεσα ( γιατί τοι ξέρατε),αλλα λέω πες δεν το ξέρατε ανθρώποι είσασταν ,είχατε παέι για ένα ποτο.
Την επόμενη μέρα λές και εμείς φταίμε για όλα,δεν γίνεται να έχετε τέτοια συμπεριφορά απέναντι μας.
δλδ άμα μας λέγατε ένα συγνώμη και έχετε δίκιο( όχι σαν εκπρόσωποι της Ιννο σαν παιδια τα οποία παιζετε κ εσείς το παιχνιδι και ίσως με μερικούς είστε φίλοι),κ εμεις δεν το καταλάβαμε έγκαιρα ,και πάρτε και ενα κουτί γλυκά στα αποθέματα σας και όσοι είχατε πρενιουμ πάρτε σβόλους και πάλι συγνώμη φταίμε κ εμεις λίγο που δεν το αντιληφθήκαμε και μπλα μπλα μπλα Πιστευω ότι δεν θα είχαμε τόσα ποστ και τέτοιο κλίμα απέναντι σας.
εμένα δεν με διαφέρει αν το κανετε για 2 δουλεια,ή αν δεν πληρώνεστε ή για χαβαλέ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ μάθετε να το κάνετε σωστά και όχι εε αφου εθελοντικά το κάνω ας πω οτι φταινε αυτοι κ τελος..!!
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμα δεν έχετε καταλάβει τι γίνεται. Εχουν γίνει πολλά παράπονα εδω μέσα και ακόμα συνεχίζεται να μας ρίχνετε το φταίξιμο.
Όλοι κάνουμε λάθη το θεμα να τα αναγνψρίζουμε και όχι να πετάμε τα βέλη μας σε άλλους
Εμένα προσωπικα με πείραξε πιο πολύ αυτο , το μπαν ειτε 6 ,ειτε 16 ,ειτε 26 μέρες ενταξει μπαν θα έμενε,αλλα η συμπεριφορα....!!!!
 

DeletedUser

Guest
και όσο δεν βγαίνουν να μιλήσουν και να πουν κάτι σωστό και αληθινό θα συνεχίσω να ποστάρω μέχρι να βγει κάποιος και να πω ότι ναι αξίζει να είναι διαχειριστής και να μου εξήγηση όλα αυτά όχι by the book γραμμένο από γερμανικά χερια αλλα από την καρδια τους και να δώσουν μια προσωπική γνώμη (ναι θα τρέξουν στέλιο όλοι τους να σου απαντήσουν)

παιδιά συγγνώμη κιόλας αλλα εσάς έχουν εκπροσωπους τους οι γερμανοί εσείς θα ακούτε αυτά που λέμε
εάν δεν θέλετε να μας πείτε που να απευθυνθούμε σε αυτούς

θα ποστάρω μια απάντηση που έδωσα στον πολύ καλο μου φίλο Revolver Ocelot που έγραψε την άποψη του πάντα σεβαστη και υπολογίσιμη




[player]Revolver Ocelot[/player] διάβασα με προσοχή την γνώμη σου την σέβομαι δεν μπορώ να πω ότι είναι σωστή η λάθος

αυτό που μπορώ να πω και εγώ είναι η δικια μου γνώμη

και σε ρωτάω σαν φιλαράκια που είμαστε και πίνουμε καφέ..

πρέπει να έχω τις γνώσεις για να καταλάβω εάν οι προγραμματιστές έχουν κάνει λάθος (που δεν θα έπρεπε διότι πληρώνονται για να μην κάνουν λάθη) και ότι η αποστολή είναι bug (που τώρα έμαθα τι είναι bug) και δεν είναι σαν βοήθημα για να φτάσεις ποιο γρήγορα στις 1000 επεναληψημες ημερήσιες αποστολές?

και εάν πάρουμε εξαρχής την ιστορία αυτή ξεκινάμε από την εταιρία και τους προγραμματιστές τις

εάν είχαν κάνει σωστά την δουλειά τους που εμείς πληρώνουμε ένα μικρό η μεγάλο μέρος από τον μισθό τους δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο

έτσι?

και εφόσον μας φτάσανε όλοι τους σε αυτό το σημείο πρέπει να μας τιμωρήσουν για κάτι που αυτοί το ξεκίνησαν?

δεν μπορούσαν δηλαδή να μας δώσουν 5 πόντους ποινής και να μας αφαιρέσουν τα χρ που πήραμε? (έλεος 120 level είμαι ποια χρ?)

πρέπει να μας φορτώσουν το λάθος τους σε μας?

εγώ είμαι ένας αγράμματος χαζός και ηλίθιος noubas που μονο που ξέρει είναι να βάζει τον κωδικό του και να μπαίνει στο παιχνίδι

είπαν πουθενά πως το παιχνίδι πρέπει να το παίζουν διάνοιες και να καταλαβαίνουν αυτοί πρώτοι τα λάθη τον προγραμματιστών και να τους ειδοποιούμε και εάν δεν το κάνουμε να μας τιμωρούν?

είμαστε σοβαροί???????????

τα λόγια κάποιον ΠΟΥ ΚΑΙ καλά τώρα τι έγινε μορε...ένα παιχνίδι είναι... και αυτοί είναι οι κανόνες.... μου θυμίζουν τους τώρα και πριν πολιτικούς που έχουμε και τα λένε σε κόσμο, που αξίζουν μια θέση για το κοινό στα παρατραγουδα

εγώ δεν είμαι τέτοιος
εγώ θα παλέψω για την κάθε αδικία που γίνετε is βάρος μου και is βάρος πολλων άλλων παιδιων

εάν σκύψω τώρα το κεφάλι μου σε αυτό το τόσο προφανές και το δεχτώ σαν δικό μου λάθος τότε την επομενη φορα που θα κανει πάλι βλακεία η εταιρία θα μου στείλουν και εξώδικο??????????

ΟΧΙ ΠΑΙΔΙΑ

ΟΧΙ

ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΙ

ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΙΩΠΩΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ
ΕΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Κορυφή