Σχόλια για περιπέτειες...

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser6807
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser3157

Guest
Αν αυξηθει ο χρονος τοτε θα γινει πολυ αργο το παιχνιδι και θα χαλασει. Ειναι απλες οι οδηγιες και συντομα θα ερθουν και συντομεψεις μαλλον. Ειναι καλυτερο ετσι γρηγορο. Οσο για την ζωη/ικανοτητες λενε πως ερχονται μονο απο το οπλο. Ειναι ομως πραγματι ετσι? Δεν επηρεαζει πχ η αλογοσελα αν δινει μπονους μαχης οχυρου?
 

DeletedUser6275

Guest
Ακουγονται πολλα (περα απο το θεμα υγειας) και στο θεμα ταχυτητα γι αυτο ζηταω μια επισημη θεση καθως το εγχειριδιο οδηγιων δεν αναφερει τιποτα πανω στο θεμα. Καποιος μου ειπε οτι αυξημενη ηγεσια σε ωθει να παιζεις πιο γρηγορα (το οποιο ειναι ασχετο κατ εμε καθως αναφερεται πως οι ικανοτητες δε παιζουν κανενα ρολο). ειναι επισης οτι καποια ρουχα (αλογο-σελα ντικ, το σαλι της μαγια αυξανουν τη ζωη). Ισως αν καποια στιγμη διορθωθουν τα σφαλματα καταλαβουμε τι συμβαινει επιτελους.

Οσο για το χρονο, ας καταργησουν το τσατ τοτε. Αλλιως μονο μιλωντας με στενογραφια μπορεις να κινηθεις/πυροβολησεις και να δωσεις οδηγιες...εκτος αν εχω γερασει τοσο κι εχω χασει απελπιστικα την ταχυτητα αντιδρασης! :wk
 

DeletedUser6531

Guest
Andrew, δοκιμασε να παιξεις με σαλι μαγιας, αλογο-σελα ντικ να δεις αν υπάρχει διαφορα στην ζωη σου.

Εγω την πρωτη φορα που μπηκα σε περιπετεια φορουσα ρουχα για εμπορικο γραφειο (+μανιτου). Ζωη ειχα γυρω στα 4700. Κανω 500+ ζημιες σε καθε βολη. :w
Μια φορα ξεχασα να βαλω τα μανιτου και ημουν με αρκουδακι (αλλα και παλι κερδισε η ομαδα μου). Η ζωη με μαξιλαρι+αρκουδακι επεσε γυρω στα 2200. Συνηθως οταν παιζω φοραω σετ υπναρα και μανιτου και ΠΑΝΤΑ εχω την ιδια ζωη με την πρωτη φορα που επαιζα με ρουχα εμποριου...και σκαω παντα τις ιδιες ζημιες. Προσωπικα, μεχρι τωρα εχω δει οτι μονο τα οπλα παιζουν ρολο σε θεμα υγειας.

Ισως αυτο διαλευκανει μερικα πραγματα ---> http://forum.the-west.gr/showpost.php?p=126087&postcount=6
Εδω δεν λεει πουθενα οτι η ικανότητα ηγεσια κανει αυτο και το αλλο. Εγω βλεπω οτι ΜΟΝΟ οι ιδιοτητες κανουν κατι.
Τωρα το τι λεει ο καθε "τα ξερω ολα" ειναι αλλο θεμα..

Τωρα το αλλο.. καπου ειδα κατι περι ποιος κινειται πρωτος, ποιος βαραει πρωτος.. αλλα δεν θυμαμαι που ηταν..
Νομιζω πως ο cord εγραψε καπου (δεν περνω και ορκο ομως) οτι οι κινησεις γινονται με βαση ποιος τις βαζει πρωτος. Π.χ αν προλαβω και βάλω στοχο στον παικτη Α πριν αυτος προλαβει να βαλει κινηση για να ξεφυγει, τοτε θα δεχτει ζημια/κανει αποφυγη. Αν προλαβει αυτος να βαλει κινηση πριν εγω βαλω στοχο, τοτε θα ξεφυγει σε αλλο κουτακι και η σφαιρα θα παει στο απειρο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6275

Guest
Ευχαριστω για τις απαντησεις σου. Η αληθεια ειναι πως ακομη δε δοκιμαζω ρουχα καθως παιρνω εμπειρια φορωντας ολημερις το "πρασινακι" οπου κι αν ειμαι. Αμα φτασω 150 πολλα θα αλλαξουν... Το ζητημα ειναι πως και τα ρουχα δεν επρεπε να παιζουν ρολο (εκτος απο παρανομου) κι ειναι σφαλμα αυτο καθως αναφερει πως το οπλο οχυρου και το επιπεδο ειναι αυτα που καθοριζουν την υγεια σου.

Ακομα παιζω για την πλακα μου, εχω πανω απο 15Κ ποντους βετερανους και καμμια 80αρια περιπετειες. Το ζητημα δεν ειναι να αναφερει ο καθενας τι εχει παρατηρησει κι εχει βρει απο την εμπειρια του αλλα μια ξεκαθαρη θεση απο τους υπευθυνους στο θεμα κινηση. Αυτο ζηταω αλλα καθως φαινεται ειναι υπερβολικο το αίτημα μου. :w
 

melenmaria

Μέλος
Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν στη βοήθεια του παιχνιδιού.

Κίνηση >> [SPOIL]Κάθε ομάδα έχει στροφές οι οποίες εκτελούνται από μια ικανότητα η κάθε μία, με τη σειρά που έχουν προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης από την μπλε ομάδα κινείται και στη συνέχεια πυροβολεί πριν ένας παίκτης από τη κόκκινη ομάδα χρησιμοποιήσει θεραπεία περιοχής, αυτές οι ικανότητες θα εκτελούνται με αυτή τη σειρά:

Κίνηση, θεραπεία περιοχής, βολή. Αυτό το πρότυπο ισχύει ακόμα και αν υπάρχει ένας άνισος αριθμός ικανοτήτων που χρησιμοποιούνται από κάθε ομάδα, έτσι οι υπόλοιπες ικανότητες της ομάδας που έχει προγραμματίσει περισσότερες, θα πραγματοποιηθούν σε μια σειρά από τη στιγμή που η άλλη ομάδα έχει ολοκληρώσει τις στροφές της.[/SPOIL]

Ικανότητες >> [SPOIL]Υπάρχουν δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τα στατιστικά στις Περιπέτειες: το επίπεδο του χαρακτήρα σας και το όπλο οχυρού. Σε αντίθεση με τις μάχες οχυρών, δύο παίκτες με ίδιο επίπεδο και όπλο οχυρού, θα έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα, ακόμη και αν έχουν διαφορετική υγεία και ικανότητες.

Επίπεδο Χαρακτήρα Το επίπεδο του χαρακτήρα σας καθορίζει τη βάση της υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας δεν επιβάλλει ποινή στην αποτελεσματικότητα σας σε άλλους τομείς.

Όπλο Οχυρού Μόνο η ζημιά και τα χαρακτηριστικά του όπλου οχυρού βελτιώνουν τα στατιστικά σας Περιπέτειας, όχι οι (κλασικές) ικανότητες ή άλλα μπόνους.


Δύναμη
Η Δύναμη καθορίζει το μπόνους υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας επιβάλλει ποινή στις πιθανότητες σας για Στόχευση και Αποφυγή.

Κινητικότητα
Η Κινητικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας για αποφυγή.

Επιδεξιότητα
Η Επιδεξιότητα καθορίζει το κύριο μπόνους για τη ζημιά που θα προκαλέσετε.

Χαρισματικότητα
Η Χαρισματικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας να προκαλέσετε ένα κρίσιμο χτύπημα (critical hit).[/SPOIL]
 

DeletedUser3157

Guest
Νομιζω δεν ειναι ικανοποιητικες οι απαντησεις. Δεν μιλαει για ρουχα, δηλαδη το σετ παρανομου δεν δινει κατι? Το σαλι της Μαγιας δεν δινει κατι?

Αν ειναι ετσι τοτε ολοι θα ειμαστε το ιδιο, στο ιδιο λεβελ, αν κραταμε ενα απο τα οπλα που δινει +3 σε ολα.

Κατι αλλο, για τις θηκες νομιζω θα ηταν καλυτερα αντι για 20% του ντροπ, να υπαρχει μια μπαρα που γεμιζει κατα 20% καθε φορα. Οταν φτανει στο 100% να περνουμε θηκη. Μετα να μηδενιζεται παλι. Ετσι θα ξερεις οτι σιγουρα καθε 5 νικες θα πεφτει η θηκη..οχι να εχει ο ενας 30% επιτυχια και ο αλλος 10%
 

melenmaria

Μέλος
Απο προσωπικη δοκιμη το σαλι της Μαγια δινει μπονους. Το σετ παρανομου δεν το εχω αλλα και αυτο δινει. Επισης, η ζημια του οπλου αυξανει απο τις αναλογες ενισχυσεις (ξιφολογχη κτλ)
 

DeletedUser6210

Guest
Νομιζω δεν ειναι ικανοποιητικες οι απαντησεις. Δεν μιλαει για ρουχα, δηλαδη το σετ παρανομου δεν δινει κατι? Το σαλι της Μαγιας δεν δινει κατι?

Αν ειναι ετσι τοτε ολοι θα ειμαστε το ιδιο, στο ιδιο λεβελ, αν κραταμε ενα απο τα οπλα που δινει +3 σε ολα.

Κατι αλλο, για τις θηκες νομιζω θα ηταν καλυτερα αντι για 20% του ντροπ, να υπαρχει μια μπαρα που γεμιζει κατα 20% καθε φορα. Οταν φτανει στο 100% να περνουμε θηκη. Μετα να μηδενιζεται παλι. Ετσι θα ξερεις οτι σιγουρα καθε 5 νικες θα πεφτει η θηκη..οχι να εχει ο ενας 30% επιτυχια και ο αλλος 10%

Εδώ το ρολόι από την ληστεία αποίκων έχει περίπου ντροπ 24% και σχεδόν ποτέ δεν παίρνω έστω ένα. Φανταστείται στα 20% που είναι οι θήκες λαφύρων. Εγώ έπαιξα γύρο στις 10-15 περιπέτιες για να μου τύχει μία θήκη! (η οποία φυσικά περιείχε κάτι από το λούνα πάρκ...)

+1 στην ιδέα :))


.
 

DeletedUser6275

Guest
Κάθε ομάδα έχει στροφές οι οποίες εκτελούνται από μια ικανότητα η κάθε μία, με τη σειρά που έχουν προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης από την μπλε ομάδα κινείται και στη συνέχεια πυροβολεί πριν ένας παίκτης από τη κόκκινη ομάδα χρησιμοποιήσει θεραπεία περιοχής, αυτές οι ικανότητες θα εκτελούνται με αυτή τη σειρά:

Κίνηση, θεραπεία περιοχής, βολή. Αυτό το πρότυπο ισχύει ακόμα και αν υπάρχει ένας άνισος αριθμός ικανοτήτων που χρησιμοποιούνται από κάθε ομάδα, έτσι οι υπόλοιπες ικανότητες της ομάδας που έχει προγραμματίσει περισσότερες, θα πραγματοποιηθούν σε μια σειρά από τη στιγμή που η άλλη ομάδα έχει ολοκληρώσει τις στροφές της.

Κατ αρχην ευχαριστω για την απάντηση σου. Σε διαβεβαιω οτι ειχα διαβασει και το γουικι κι οτιδήποτε ειχε γραψει ο σινιορ κορντ σε αυτο εδω το χωρο. Αλλα βρε κοπελλιά, για ποιες στροφες μιλαμε; Τρέχουμε σε κανα στιβο και δε το γνωρίζω; τοσο δύσκολο ειναι να γραψουν κινήσεις; Διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντας λοιπόν την ασαφή αυτη πρόταση θέτω ενα ερώτημα (ανόητο ίσως αλλά το θέτω) και ζητώ μιαν απάντηση (με ενα ναι ή οχι αν ειναι δύσκολη η εξήγηση).

Παίζει πρώτος αυτος που θα προλάβει κι απο τις δυο ομάδες να βάλει πιο γρήγορα κίνηση ή να δώσει κάποια ενέργεια ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
 

Mythodeia

Νέο Μέλος
Οι κινήσεις για να τελειώνουμε μ`αυτή την καραμέλα πανε με την σειρά που μπαίνουνε και από τις 2 ομάδες(όχι μόνο της δικής μας ομάδας).Ο πιο γρήγορος κινείται ή πυροβολεί πρώτος...αν είσαι πιο γρήγορος το βλέπεις για την ομάδα σου....στην κίνηση θα δεις όντως αν είσαι πιο γρήγορος από τον αντίπαλο!!!

Ομως δεν αρκεί να κινούμαστε γρήγορα...αλλά και σωστά :w
Υπολογίζουμε που θα πάμε ή αν θα πυροβολήσουμε πρώτα και ποιον...ειδικά αν στην πορεία της βολής είναι Ή θα μπει συμπαίκτης μας.......γιατί θα την φάμε από πισω που λεέι και η θειά μου :gl
 

DeletedUser6275

Guest
Οι κινήσεις για να τελειώνουμε μ`αυτή την καραμέλα πανε με την σειρά που μπαίνουνε και από τις 2 ομάδες(όχι μόνο της δικής μας ομάδας).Ο πιο γρήγορος κινείται ή πυροβολεί πρώτος...

αυτη την εντυπωση εχω κι εγω, απλα περιμενω επιβεβαιωση απο τους υπευθυνους γιατι ακουγονται διαφορα. Που το ξερεις ας πουμε οτι εισαι ο πιο γρηγορος και δεν τρεχει κατι αλλο; Ειναι κι αυτη η <μπιπ:cns> μπαρα που ανεβοκατεβαινει και δεν ειναι στη θεση της οταν τη θελεις να βαλεις κινηση γρηγορα οποτε... γιου νοου γουατ αι μην. :w
 

Mythodeia

Νέο Μέλος
αυτη την εντυπωση εχω κι εγω, απλα περιμενω επιβεβαιωση απο τους υπευθυνους γιατι ακουγονται διαφορα. Που το ξερεις ας πουμε οτι εισαι ο πιο γρηγορος και δεν τρεχει κατι αλλο; Ειναι κι αυτη η <μπιπ:cns> μπαρα που ανεβοκατεβαινει και δεν ειναι στη θεση της οταν τη θελεις να βαλεις κινηση γρηγορα οποτε... γιου νοου γουατ αι μην.

Είμαι πιο γρήγορος από τη σκιά μου,εκτός αν κάποιος είναι πιο γρήγορος από μένα...οπότε τον πυροβολεί η σκιά μου :lf

Πέρα από την πλάκα...αν περιμένεις επίσημη ανακοίνωση.....λιωωωώνωω :nw Ότι ξέρουμε ξέρουν και οι 29 κατασκευαστές περιπετειών :tmbl
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser6152

Guest
Θα πρεπει σιγουρα να αλλαξει αυτο που γινετε με τις ενισχυσεις μαχης οχυρου.
Δεν γινετε να βαζουμε δυτικο για τις μαχες οχυρων και οι περιπετειες να τις χρησιμοποιουν.
Φτιαξτε αλλες ενισχυσεις για τις περιπετεις και να μην καταναλωνονται οι ενισχυσεις για τα οχυρα.
Επισης δεν εχω καταλαβει ακομα πως σχετιζονται οι ενισχυσεις οπλου οχυρου με τις ενισχυσεις οπλου μονομαχιας και το ενα αναιρει το αλλο.
Ισως κι αυτο πρεπει να το αλλαξετε.
 

DeletedUser3157

Guest
Πολυ σωστο και αυτο, λεω κι εγω που πηγε η πανοπλια μου! Πολυ ερασιτεχνικα αυτα τα πραγματα, σαν να μην ξερουν καν οι ιδιοι τι εχουν δημιουργησει. Ο πρωτος κανονας του παιχνιδιου ειναι να ξερεις τους κανονες!
 

melenmaria

Μέλος
Παίζει πρώτος αυτος που θα προλάβει κι απο τις δυο ομάδες να βάλει πιο γρήγορα κίνηση ή να δώσει κάποια ενέργεια ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

ΝΑΙ, οι κινησεις γινονται με τη σειρα που μπαινουν απο τον καθε παιχτη ανεξαρτητου ομαδας... :w
 

DeletedUser6275

Guest
Ευχαριστω πολυ. Θα με ειχες πεισει αν δεν υπηρχε αυτο το σφυριγμα στο τελος. :wk
 

DeletedUser4509

Guest
Πολυ σωστο και αυτο, λεω κι εγω που πηγε η πανοπλια μου! Πολυ ερασιτεχνικα αυτα τα πραγματα, σαν να μην ξερουν καν οι ιδιοι τι εχουν δημιουργησει. Ο πρωτος κανονας του παιχνιδιου ειναι να ξερεις τους κανονες!

Αντε και νομιζα οτι τρελαθηκα εγω... σε 2 μερες εφαγα 2 δυτικο και ελεγα στον εαυτο μου "μπα ντεζαβου θα ειναι".
Ερασιτεχνες με τα ουλα τους! Γελαει ο κοσμος... :cns :grr :cns

Για κονονιστε να μας επιστραφουν οτι χαλασαμε μιας και δεν ειδα να αναφερετε πουθενα οτι βαζοντας ενισχυεις οχυρου πανε και στις περιπετιες!!!

EDIT

Επησης κατι που προσεξα με την ζωη Κανονικα εχω 110 δυναμη και βγαζω μεσα στις περιπετειες 2.370 (εξω εχω 2760 ζωη)
Φοροντας το οπλο οχυρου Περιστροφο Εμβελειας Δυναμης (δινει +11 δυναμη) εχω πλεον 121 δυναμη και στις περιπετειες εχω 5.120 (εξω εχω 2.870)

Αλλο πειραμα:
Εβαλα ρουχα που δεν δινουν Χαρισμασματικοτητα και εχω 75 Χαρισματικοτιτα και με οπλο οχυρου Περιστροφο Εμβελειας Δυναμη 257-297 κανω Μ.Ο. ζημια 260.
Βαζοντας φουλ σετ Doolin + σετ οπλων Munny εχω 165 Χαρισματικοτητα και το οπλο οχυρου κανει ζημια 250-350 κανω Μ.Ο. ζημια 475.

Θα συνεχησω τα πειραματα με διαφορα ρουχα και θα σας πω.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αυτοματος ακυρονετε αυτο που λεγανε στην αρχη οτι "στις περιπετειες μπαινεις οποτε θες και δεν χρειαζεται τιποτα".
Προς το παρων μαθαμε οτι οι περιπετεις τρωνε τις ντοπες του οχυρου (ΜΕΓΑ ΦΑΟΥΛ) και οτι θα πρεπει να ντυθουμε σα καρναβαλοι και να ειμαστε ευαλοτοι σε μονομαχιες ή μη μποροντας να κανουμε οποια δουλεια θελουμε, αν θελουμε να παιζουμε αποτελεσματικα περιπετειες! Αντε γεια...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφή