Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν στη
βοήθεια του παιχνιδιού.
Κίνηση >> [SPOIL]Κάθε ομάδα έχει στροφές οι οποίες εκτελούνται από μια ικανότητα η κάθε μία, με τη σειρά που έχουν προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης από την μπλε ομάδα κινείται και στη συνέχεια πυροβολεί πριν ένας παίκτης από τη κόκκινη ομάδα χρησιμοποιήσει θεραπεία περιοχής, αυτές οι ικανότητες θα εκτελούνται με αυτή τη σειρά:
Κίνηση, θεραπεία περιοχής, βολή. Αυτό το πρότυπο ισχύει ακόμα και αν υπάρχει ένας άνισος αριθμός ικανοτήτων που χρησιμοποιούνται από κάθε ομάδα, έτσι οι υπόλοιπες ικανότητες της ομάδας που έχει προγραμματίσει περισσότερες, θα πραγματοποιηθούν σε μια σειρά από τη στιγμή που η άλλη ομάδα έχει ολοκληρώσει τις στροφές της.[/SPOIL]
Ικανότητες >> [SPOIL]Υπάρχουν δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν τα στατιστικά στις Περιπέτειες: το επίπεδο του χαρακτήρα σας και το όπλο οχυρού. Σε αντίθεση με τις μάχες οχυρών, δύο παίκτες με ίδιο επίπεδο και όπλο οχυρού, θα έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα, ακόμη και αν έχουν διαφορετική υγεία και ικανότητες.
Επίπεδο Χαρακτήρα Το επίπεδο του χαρακτήρα σας καθορίζει τη βάση της υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας δεν επιβάλλει ποινή στην αποτελεσματικότητα σας σε άλλους τομείς.
Όπλο Οχυρού Μόνο η ζημιά και τα χαρακτηριστικά του όπλου οχυρού βελτιώνουν τα στατιστικά σας Περιπέτειας, όχι οι (κλασικές) ικανότητες ή άλλα μπόνους.
Δύναμη
Η Δύναμη καθορίζει το μπόνους υγείας σας. Αυτό το είδος υγείας επιβάλλει ποινή στις πιθανότητες σας για Στόχευση και Αποφυγή.
Κινητικότητα
Η Κινητικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας για αποφυγή.
Επιδεξιότητα
Η Επιδεξιότητα καθορίζει το κύριο μπόνους για τη ζημιά που θα προκαλέσετε.
Χαρισματικότητα
Η Χαρισματικότητα καθορίζει το κύριο μπόνους της πιθανότητας σας να προκαλέσετε ένα κρίσιμο χτύπημα (critical hit).[/SPOIL]