cord
Ex-The West Team
Σε αυτο το θεμα, μπορουμε να γραψουμε ιδεες για νεα αντικειμενα που θα θελαμε στο παιχνιδι καιθως και να σχεδιασουμε δικα μας τα οποια εφοσον κριθουν καταλληλα
θα προωθηθουν στην εταιρεια για να αποφασιστει κατα ποσο ειναι εφικτη η ενσωματωση τους στο παιχνιδι.
:: Παραδειγμα σχεδιασης αντικειμενου
Ολες τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ειναι απλα ενδεικτικα και δεν μας απασχολουν.
Μπορουμε να σχεδιασουμε κυριως οπλα και κομματια που υπολειπονται απο τα υπαρχοντα set (ζωνες και παντελονια).
Iδεες και γραφικα που δεν θα ειναι καταλληλα θα διαγραφονται ωστε να μεινουν μονο οσα θα αξιζουν να προωθηθουν.
Στο θεμα αυτο μπορουν να λαβουν μερος ολοι οι παιχτες καθως και τα μελη της ομαδας διαχειρισης.
Το αντικειμενο που πιθανον θα ενσωματωθει στο παιχνιδι θα παρει το ονομα που θα επιλεξει ο παιχτης/παιχτρια που θα το φτιαξει καθως και σβολους ως μια μικρη ανταμοιβη.
Για οσους/ες θα ασχοληθουν με την κατασκευη οπλων, πρεπει να καταβασουν απο εδω το αρχειο το οποιο πρεπει να χρησιμοποιησουν ως αρχικο template για την κατασκευη
τους.
Eνημερωση (13/02/2011)
Ανανεωθηκε το template λογω του οτι σε ολα τα αντικειμενα μετα τις τελευταιες αναβαθμισεις εχει αλλαξει το πλαισιο τους.
Ετσι, το αρχειο οδηγος ειναι το παρακατω
το οποιο μπορειτε να το καταβασετε και απο εδω
Μας ενδιαφερει μονο το γραφικο και οχι η ονομασια του και τα χαρακτηριστικα του.
Αυτα, οποιος επιθυμει μπορει να τα συμπληρωσει στο post που θα κανει ως απλο κειμενο.
Λογω του οτι πολλοι χρηστες μας ρωτουν πως θα σχεδιασουν ενα αντικειμενο, πρεπει να πουμε οτι αυτο ειναι στην ευχαιρεια του καθενος αναλογα με το software επεξεργασιας και δημιουργιας εικονας που χρησιμοποιει, το ποσο καλα γνωριζει τις λειτουργιες του και βεβαια τον βαθμο επιδεξιοτητας στη σχεδιαση που διαθετει ο καθενας. Δεν υπαρχει ενας τροπος αλλα παρα πολλοι τροποι.
Η μονη σταθερα ειναι οτι αυτο που θα σχεδιασουμε πρεπει να εχει σχεση με το παιχνιδι, τοσο αισθητικα οσο και χρονολογικα.
Ενα καλο και επιτρεπτο μεγεθος π.χ. για ενα οπλο ειναι
Μηκος:76pixels x Υψος:111pixels
θα προωθηθουν στην εταιρεια για να αποφασιστει κατα ποσο ειναι εφικτη η ενσωματωση τους στο παιχνιδι.
:: Παραδειγμα σχεδιασης αντικειμενου
Ολες τα υπολοιπα χαρακτηριστικα ειναι απλα ενδεικτικα και δεν μας απασχολουν.
Μπορουμε να σχεδιασουμε κυριως οπλα και κομματια που υπολειπονται απο τα υπαρχοντα set (ζωνες και παντελονια).
Iδεες και γραφικα που δεν θα ειναι καταλληλα θα διαγραφονται ωστε να μεινουν μονο οσα θα αξιζουν να προωθηθουν.
Στο θεμα αυτο μπορουν να λαβουν μερος ολοι οι παιχτες καθως και τα μελη της ομαδας διαχειρισης.
Το αντικειμενο που πιθανον θα ενσωματωθει στο παιχνιδι θα παρει το ονομα που θα επιλεξει ο παιχτης/παιχτρια που θα το φτιαξει καθως και σβολους ως μια μικρη ανταμοιβη.
Για οσους/ες θα ασχοληθουν με την κατασκευη οπλων, πρεπει να καταβασουν απο εδω το αρχειο το οποιο πρεπει να χρησιμοποιησουν ως αρχικο template για την κατασκευη
τους.
Eνημερωση (13/02/2011)
Ανανεωθηκε το template λογω του οτι σε ολα τα αντικειμενα μετα τις τελευταιες αναβαθμισεις εχει αλλαξει το πλαισιο τους.
Ετσι, το αρχειο οδηγος ειναι το παρακατω
το οποιο μπορειτε να το καταβασετε και απο εδω
Μας ενδιαφερει μονο το γραφικο και οχι η ονομασια του και τα χαρακτηριστικα του.
Αυτα, οποιος επιθυμει μπορει να τα συμπληρωσει στο post που θα κανει ως απλο κειμενο.
Λογω του οτι πολλοι χρηστες μας ρωτουν πως θα σχεδιασουν ενα αντικειμενο, πρεπει να πουμε οτι αυτο ειναι στην ευχαιρεια του καθενος αναλογα με το software επεξεργασιας και δημιουργιας εικονας που χρησιμοποιει, το ποσο καλα γνωριζει τις λειτουργιες του και βεβαια τον βαθμο επιδεξιοτητας στη σχεδιαση που διαθετει ο καθενας. Δεν υπαρχει ενας τροπος αλλα παρα πολλοι τροποι.
Η μονη σταθερα ειναι οτι αυτο που θα σχεδιασουμε πρεπει να εχει σχεση με το παιχνιδι, τοσο αισθητικα οσο και χρονολογικα.
Ενα καλο και επιτρεπτο μεγεθος π.χ. για ενα οπλο ειναι
Μηκος:76pixels x Υψος:111pixels
Τελευταία επεξεργασία: