Ο διεθνης κοσμος που αναφερομαι ειναι αυτος που ανοιξε για 1 μηνα:
https://www.events.the-west.net/
Οπως πολυ σωστα ανεφερες οι λιποθυμιες ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ στην καταταξη των πολεων, δηλαδη δεν γινεται μια πολη 1η στην καταταξη μονο κ μονο επειδη εχει τα περισσοτερα κ.ο
, σ' αντιθεση με τις περιπετειες που 1ος ειναι αυτος με τα περισσοτερα κ.ο (πραγμα που δεν λεει κατι, γιατι οπως ξερεις στις περιπετειες αυτο με τα κ.ος γινεται πολυ ευκολα, αρκει καποιος να κλεψει τη σειρα ενος παικτη για να παιξει 1ος σε καποιους γυρους)
Ομοιως στις μονομαχιες, τα κ.ος ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ στην καταταξη των μονομαχιων, δηλαδη δεν ειναι 1ος αυτος με τα περισσοτερα κ.ος αλλα αυτος με την περισσοτερη κερδισμενη εμπειρια
Το αναφερω γιατι οπως εξηγησα, οι περιπετειες ειναι παιχνιδι ΟΜΑΔΙΚΟ 3v3, 4v4, 5v5 ... δεν πρεπει να νοιαζει τους παικτες ποσα κ.ο θα παρουν, αλλα να τους νοιαζει η νικη, κατι που δυστηχως οπως ειναι το παρον συστημα δεν συμβαινει...γι αυτο καθισταται αναγκη η αλλαγη της παρουσας καταταξης τουλαχιστον στους κοσμους με διαγωνισμους
Ειναι η ιδια λογικη με την καταταξη στα οχυρα, που χρονια γινεται λογος να μην ειναι κυριο κριτηριο η ζημια, γι αυτο σχεδον παντου βλεπεις στην τοπ καταταξη των οχυρων τους μονομαχους
Γι αυτο, με το 250 που λες κ το 50 εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ κ συμφωνω απολυτα μαζι σου
, δεν ξερω γιατι γινεται αυτο
Για εμενα πρεπει να βαλουν default ανταμοιβες κ για τους νικητες κ για τους χαμενους
π.χ. 250 για τους νικητες κ 125 για τους χαμενους...γιατι αν ο κλασσικος παικτης χασει 1-2 φορες (που ειναι πολυ συνηθες φαινομενο) κ παρει το πολυ 10-20 καρδιες καθε φορα ε δεν προκειται να ξανασχοληθει δυστηχως
ενω αν υπαρχει στανταρ ανταμοιβη πιστευω θα τον κερδισουν οι περιπετειες
Ο δικαιος καταμερισμος των παικτων ειναι πολυ δυσκολη συζητηση...αυτο που ελπιζω να γινει σε 1η φαση, ειναι να μπορεις να μπαινεις στις περιπετειες με ομαδα της επιλογης σου (με προσκλησεις φιλων κτλ δηλαδη) (που απ' οσο εχω ακουσει αυτο γινεται στον beta νομιζω)