Νέα Ιδέα ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

Kontrapparos

Νέο Μέλος
Καλησπέρα, θα ήθελα να συμφωνήσω με τον χρήστη iosteo, κυρίως έχει καλύψει το θέμα, μια δίκαιη ισοκατανομή των ομάδων για αρχή καλό θα ήταν, όπως επίσης και αλλαγή των ανταμοιβών, δηλαδή πιο δελεαστικές ανταμοιβές ίσως προσελκύσουν περισσότερο κόσμο στις περιπέτειες και να γίνονται συχνότερα παιχνίδια. Επίσης θα ήθελα να θέσω ένα θέμα, πιθανό τουρνουά περιπετειών, δηλαδή να επιλεχθούν παίκτες έτσι ώστε να εκπροσωπήσουν την χώρα στο παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στο τοπικό-κάτι ανάλογο με τις μάχες οχυρού. Ακόμη θα πρότεινα σε αυτή την ιδέα μικρό τουρνουά στους ελληνικούς σέρβερ με ανταμοιβές έτσι ώστε περισσότερος κόσμος να έρθει στις περιπέτειες.

Κοντράππαρος
 
Τελευταία επεξεργασία:

knightmaregr

Μέλος προσωπικού
Community Manager
Θα παρακαλούσα θερμά να μείνετε στο θέμα για το οποίο ανοίχτηκε το τρέχον νήμα. Οποιαδήποτε άλλη κόντρα μεταξύ σας ως παίκτες δεν αφορούν κανέναν.
 

Don Iglo

Νέο Μέλος
Επίσης, σκέφτηκα πως καλό θα ήταν να βάλουν bots από το game και να είναι ανάλογης δυσκολίας με το επίπεδο των παιχτών που θα παίζουν. Ώστε να κλείνουν και αποστολές όποιοι θέλουν, αλλά και για μας να μπορούμε να παίζουμε νορμάλ παιχνίδια όσο πιο συχνά γίνεται.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Πολυ ωραιες ιδεες :)

Συμφωνω με την ιδεα του ιοστεο κ νομιζω πως ειναι αρκετα εφικτο να πραγματοποιηθει...

Δεν ξερω Don ποσο ειναι εφικτο να γινει αυτο που λες...αν κ οπως ειπες θα ελυνε τα χερια πολλων ;)
 

Don Iglo

Νέο Μέλος
Δεν είναι δύσκολο melio, απλό είναι, παίρνεις ένα καλό δείγμα παιχνιδιών από τους καλύτερους παίχτες - μεσαίους παίχτες - χειρότερους παίχτες βάσει κατάταξης ή βάσει επιπέδου και προσαρμόζεις τα npc σου. Εφόσον μπορεί να γίνει σε πολύ πιο περίπλοκα παιχνίδια σίγουρα μπορεί να γίνει και εδώ.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Το ξερω αυτο που λες κ στη Dota 2 που επαιζα παλαιοτερα ειχε τετοια bots που λες (κ μαλιστα εχει καποια χρονια που κ εκει αλλα υποθετω κ σε αλλα παιχνιδια βγαζουν τα AI(Artificial Intelligent) bots, δηλαδη bots τα οποια πρακτικα εχουν νοημοσυνη(απο εκει βγαινει κ το ονομα τους ;) ) κ εχουν "προπονηθει" (train) απο δεδομενα κανονικων παιχτων)...δεν ξερω αν αναφεροσουν στα απλα bots ή στα AI bots, αλλα ναι οτι εχει γινει σε πολλα παιχνιδια ισχυει, δεν ξερω οι προγραμματιστες του west ποσα γνωριζουν απ αυτα :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Don Iglo

Νέο Μέλος
Το ξερω αυτο που λες κ στη Dota 2 που επαιζα παλαιοτερα ειχε τετοια bots που λες (κ μαλιστα εχει καποια χρονια που κ εκει αλλα υποθετω κ σε αλλα παιχνιδια βγαζουν τα AI(Artificial Intelligent) bots, δηλαδη bots τα οποια πρακτικα εχουν νοημοσυνη(απο εκει βγαινει κ το ονομα τους ;) ) κ εχουν "προπονηθει" (train) απο δεδομενα κανονικων παιχτων)...δεν ξερω αν αναφεροσουν στα απλα bots ή στα AI bots, αλλα ναι οτι εχει γινει σε πολλα παιχνιδια ισχυει, δεν ξερω οι προγραμματιστες του west ποσα γνωριζουν απ αυτα :p
Αυτό ακριβώς εννοώ!!!
 
Μην περιμενετε τρομερες αλλαγες, γιατι το γουεστ εχει αναπτυχθει πανω σε 'αρχαία' μορφη και εχουν δεμενα τα χερια τους οι κυριοι προγραμματιστες... γιαυτο και τοσο καιρο δεν κανουν τπτ και ουτε προκειτε...μονο νεα σετακια και να ευνοουν τους νεους παιχτες για να μπορεσουν να υπαρχουν και αυτοι στο παιχνιδι,και αυτο για να επενδυουν και να φτασουν τους παλιωτερους, οπως γινετε και στα περισσοτερα ον λαιν games. εδω μετα απο 11? χρονια συνδεσανε το φορουμ με το παιχνιδι και με ακρως διδακτορικο τροπο τα παιδια που (τρομπαρουν) για την αγαπημενη τους εταιρια, μας ειπαν ειτε πατε με οτι σας λεμε ειτε διαγραφεστε. αλλα τι να λεμε και να ψαχνουμε οταν εχουμε μνηνη χρυσοψαρου... τοσες γνωμες εχουν γραφτει, πειτε μου 5 απο αυτες που περασανε και εφαρμοστικαν σε ολα αυτα τα χρονια και δεν ειναι λιγα...διαφημησαν νεα φορμουλα για τις μαχες οχυρων και αντι να γινετε κατι καλυτερο συνεχιζουν να καταστρεφουν αυτο που μαζευει τον περισσοτερο κοσμο που εχει απομεινει,χαχαχ. ανταυτου το μονο σωστο και υποτιμιτικο που επραξαν ηταν η μειωση συμμετοχης(μπραβο για τους στοχους σας) στα μικρα οχυρα γιατι μονο εκει πλεον γινοντε οι περισσοτερες μαχες και μονοπλευρα μπονους της αμυνας να δινει λιγο ενδιαφερον στο χαλι τους και νεα ψευτοδεδομενα για εμας να περναμε μηχανικα την ωρα μας. Δημιουργουνε μαχες και ιβεντ που αντι να γινοντε σε ολους τους κοσμους, κανουν εκει που δεχοντε τις περισσοτερες πιεσεις η ειναι ο ΄'αγαπημενος' τους σερβερ. μοιραζουν δωρα στην αρχη στους καλυτερους ανα ειδος και μετα αφου 'καταλαβαινουν?΄ το αδικο πανε σε κληρωση...δεν ξερετε τι σας γινετε παιδια της διαχειρησης και το μονο που κανετε ειναι να υπερασπιζεστε κατι που δεν αξιζει και κοροιδευει την πελατεια του. ειστε συνυπευθυνοι σε αυτο!!! αλλα ποιος ηταν αυτος που δεν θελησε να κανει κατι καλο και μετα τον κυριαρχησε η αρρωστη δυναμη για εξουσια και βαζουν τιτλο ΔΙΚΑΣΤΗΣ... :D ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΤΣΕΝΙΑ, ΤΕΛΟΣ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΕΙΑΣ..χαχα α ρε χατζηστεφανου..
 

Pathfinder31

Νέο Μέλος
Καλησπέρα, θα πρέπει να δοθεί κίνητρο στους παίχτες για να αρχίσουν να παίζουν ξανά περιπέτειες. Τον τελευταίο καιρό τα παλιότερα σετ έχουν αναβαθμιστεί κάτι αντίστοιχο θα μπορεί να γίνει αρχικά με το σετ παράνομου που πολλοί παίχτες θα έχουν και που τώρα δεν χρησιμοποιούν και έτσι να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στις περιπέτειες.

Η ανανέωση του Shop με θήκες με νέα ρούχα, όπλα θα είναι μια καλή κίνηση όπως και να αυξηθούν τα ποσοστά ως προς τα ρούχα και τα όπλα που βρίσκει κανείς από τις θήκες και να μειωθούν τα ποσοστά για τα φίλτρα και τα διάφορα άλλα αντικείμενα που έχουν οι θήκες. Επίσης να διοργανωθεί αρχικά κάποιο ιβέντ σε κάθε κόσμο με καλές ανταμοιβές ώστε να ασχοληθούν και παίχτες που δεν παίζουν καθόλου περιπέτειες και αν αυτό πάει καλά να διοργανωθεί ένα διεθνές τουρνουά όπως έχει γίνει με μάχες οχυρών, μονομαχίες. Επίσης θα μπορούσαν να αυξηθούν οι πόντοι βετεράνου σε κάθε παιχνίδι ώστε να μπορούν οι παίχτες να μαζεύουν πιο ευκολά πόντους για να αγοράζουν θήκες.
 

spartan

Νέο Μέλος
To post εγινε για να δουμε πως μπορει ενα κομματι του παιχνιδιου να γινει καλυτερο και οχι να μας πεις αν σου αρεσει αυτο η οχι.Δεν περιμενα να αρεσει σε καποιον που δεν ξερει οτι στην περιπετεια υπαρχει κινηση και βολη!
Θα συμφωνήσω σε κάποια ζητήματα. Ακούγεται ενδιαφέρον η πρόταση.
 

iosteo

Μέλος
και εμπειρια θα μπορουσε να δωθει (οπως γινεται και με τις μαχες οχυρων) στην ομαδα που κερδιζει την περιπετεια.
 

MeliodaS

Παλαίμαχος
Λοιπον τρ που περασαν λιγες μερες στο διεθνες ειδα κ μιλησα κ με 5-10 ατομα καταλαβα τα εξης σχετικα με τις περιπετειες:

- στους παιχτες δεν αρεσουν οι ανταμοιβες των περιπετειων (ουτε των νικητων ουτε των χαμενων)

- δυστηχως, δεν υπαρχει κινητρο γι αυτες, οι περισσοτεροι τις θεωρουν χασιμο χρονου αντι να τις θεωρουν εναν ευχαριστο τροπο να περνας την ωρα οσο π.χ. κανεις 1 10λεπτο,1 ωρα ή ταξιδευεις απο ενα μερος σ ενα αλλο

- τα droprates των ανταμοιβων ειναι πολυ χαμηλα

- το συστημα καταταξης ειναι τραγικο, αν δεν γινεται να αλλαχτει στους κανονικους σερβερ οκ...ωστοσο στους διαγωνισμους επιβαλλεται να αλλαχθει για να εχει νοημα η καταταξη των περιπετειων (οπως εχουν κ οι υπολοιπες καταταξεις) γιατι απλα οπως ειναι τρ με τις λιποθυμιες μετραει ποιος ειναι καλυτερος στο να κλεβει τη σειρα. Εγω ειχα προτεινει 2-3 πραματα παλαιοτερα για το πως μπορει να αλλαχθει, αυτο που (προσωπικα δεν το ειχα σκεφτει) προτεινουν οι περισσοτεροι παιχτες ειναι αντι για τις λιποθυμιες ειναι κατι πολυ απλο: να ειναι το συνολικο αθροισμα των ποντων βετερανων που εχουν μαζεψει οι παιχτες (οχι ποσους βετερανους εχει στην κατοχη του τρ, αλλα ποσους εχει βγαλει συνολικα, μαζι μ αυτους που ξοδεψε)

Στο διεθνες, αντιθετα με τους Ελληνικους σερβερ που ψαχνεις κατα μεσο ορο 10 λεπτα, βρισκεις ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ περιπετεια κ μαλιστα συνηθως 4vs4
(Λογικο βεβαια λογω του πληθους των συμμετεχοντων, εδω υπαρχουν καθημερινα 4 σαλουν...)

Αυτο που μπορει να κανει η Inno (και ελπιζω να προωθηθει απο τη διαχειρηση παρακαλω) ειναι να ετοιμασει ενα καταλληλο ερωτηματολογιο για τις περιπετειες κ να ρωτησει τις γνωμες των παιδιων στο διεθνες για να εντοπισει ποια ειναι τα προβληματα (ουσιαστικα να επιβεβαιωσει τα παραπανω λεγομενα των παιχτων) κ να παρει δραστικα μετρα για να τα επιλυσει

Αλλα ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ, εχει περασει τοσος καιρος κ δεν εχουν αλλαξει τπτ σχετικα με τις περιπετειες

Λυσεις εχουν προταθει απο πολλους παιχτες...αλλες καλυτερες αλλες χειροτερες, το θεμα ειναι να ακουστουν κ να γινουν στην πραξη, οχι μονο στη θεωρια
 
Τελευταία επεξεργασία:

MeliodaS

Παλαίμαχος
Καλα παιξε στο διεθνες που τους νοιαζουν μονο τα βραβεια (κ σιγα τα βραβεια εν τελη αλλα τεσπα) κ θα δεις...δν μπορω να σε πεισω αλλιως :)

Γι αυτο ειπα να γινει ενα ερωτηματολογιο να εκφραστουν οι αποψεις των παιχτων.

Εδω χασαμε με ποση διαφορα επειδη ο αλλος εκανε του κεφαλιου του κ γυριζει κ μ λεει στο τελος "Everything is good i got 5 k.os" .... και αντε αν ελεγες οτι το κανει 1 παιχτης θα ελεγες οτι εχει θεμα ο συγκεκριμενος. Οταν μιλας ομως με ποσα παιδια κ γυριζουν κ σ λενε "I only care for the k.os and the prizes, this system is not fair, it's bad/wrong" λεει πολλα νομιζω.

Η καταταξη προφανως δεν ειναι το μονο προβλημα αλλα ουτε το πιο σημαντικο, ωστοσο δεν παυει να ειναι ενα προβλημα που το αναγνωριζουν πολλοι παιχτες. Κατ' εμε το πιο σημαντικο προβλημα ειναι οι ανταμοιβες κ το οτι δεν δινουν κινητρο στους παιχτες να παιζουν περιπετειες γι αυτο κ παιζουμε μονο 10-20 ατομα απ ολους τους Ελληνικους σερβερς.

Γι αυτο κ λεω αν δεν θελουν/μπορουν να το αλλαξουν στους κανονικους σερβερς, κατανοητο...στους διαγωνισμους πρεπει να γινει αλλαγη ομως
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chief *Kounelos*

Μέλος
Στους διεθνείς κόσμους(ΑΝ μιλάς για το νέο που άνοιξε και όχι beta ή net(γιατί απλά αυτοί οι κόσμοι έχουν πληθυσμό ) ) που ανέφερες τα ρούχα παρανόμου δεν είναι κακά γιατί δεν υπάρχουν αλλά ..Άρα είναι λογικό να σπαμάρουν (όπως όταν ανοίγει ένας νέος κόσμος πολλοί παίκτες διαλέγουν να παίξουν για να βοηθήσουν το χαρακτήρα τους ).. Επίσης δεν υπάρχουν ενισχύσεις καλύτερες από αυτές που προσφέρουν τα βότανα αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα Craft lvl με την ίδια ευκολία..

Κίνητρο δεν υπάρχει στο παιχνίδι καιρό τώρα.. και δεν είναι μόνο στις περιπέτειες (αυτό μπορεί κάποιος να το καταλάβει και μόνο από το shop στο οποίο χαλάς ομόλογα και σχόλια καθώς δεν έχει υπάρξει κάποια ανανέωση)Φαντάσου λοιπόν τι κίνητρο δημιουργούν για κάτι Free

Το σύστημα κατάταξης δε ξέρω γιατί το αναφέρεις ..Ανέφερες πιο πάνω ότι πουθενά αλλού δε μετράνε οι λιποθυμίες κτλπ όμως κάνεις λάθος..οι λιποθυμίες κτλπ συμβάλουν στην κατάταξη των πόλεων όσον αφορά τις μονομαχίες τουλάχιστον.. οπότε αυτό που υπόθηκε ήταν λάθος ( απλά στις περιπέτειες τα stats μετράνε για την προσωπική κατάταξη και όχι της πόλης)

Όσο αφορά το τι μπορεί να γίνει είναι μόνο να μπει κάποιο νέο σετάκι - ενισχύσεις.. Να αναβαθμιστεί το παρανόμου ενώ υπάρχουν πολύ παλιότερα σετ είναι λίγο αδύνατη σκέψη (για την ώρα νομίζω )

Ένα θετικό που θα μπορούσε να δημιουργηθεί είναι η υπάρχουσα έκπτωση στα αντικείμενα του shop κάθε σουκού να υπάρχει με την τάδε έκπτωση στο shop βετεράνου αλλά και πάλι δεν θα είχε νόημα αν δε δοθεί κίνητρο στους παίκτες να παίξουν! ΜΟΝΟ σε μια λοταρία η νίκη στις περιπέτειες δίνει 250 λουλούδια κτλπ ενώ στα άλλα event προσφέρει ένα 50 και αυτό είναι μείον για το νου της κοινότητας ..

Τέλος σχετικά με τον καταμερισμό παικτών μπορεί κάλλιστα να μπει σύστημα εμπειρίας όμως αν γίνει αυτό θα σου αποφέρει μόνο μειονέκτημα καθώς ΑΝ προσθέσουν κάτι τέτοιο θα είναι με στυλ λβλ μονομαχίας ένα αντίστοιχο λβλ περιπέτειας (αυτό στην ουσία θα βοηθήσει και τους παίκτες που θέλουν απλά να μπουν για αποστολή )

ΥΣ: Θα μου πεις πως θα βρούμε game ; απλό μειώνοντας τους παίκτες στις περιπέτειες ανά παιχνίδι ..έτσι θα μειωθεί και ο χρόνος αναζήτησης!


END
 
Τελευταία επεξεργασία:

MeliodaS

Παλαίμαχος
Ο διεθνης κοσμος που αναφερομαι ειναι αυτος που ανοιξε για 1 μηνα: https://www.events.the-west.net/

Οπως πολυ σωστα ανεφερες οι λιποθυμιες ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ στην καταταξη των πολεων, δηλαδη δεν γινεται μια πολη 1η στην καταταξη μονο κ μονο επειδη εχει τα περισσοτερα κ.ο ;) , σ' αντιθεση με τις περιπετειες που 1ος ειναι αυτος με τα περισσοτερα κ.ο (πραγμα που δεν λεει κατι, γιατι οπως ξερεις στις περιπετειες αυτο με τα κ.ος γινεται πολυ ευκολα, αρκει καποιος να κλεψει τη σειρα ενος παικτη για να παιξει 1ος σε καποιους γυρους)

Ομοιως στις μονομαχιες, τα κ.ος ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ στην καταταξη των μονομαχιων, δηλαδη δεν ειναι 1ος αυτος με τα περισσοτερα κ.ος αλλα αυτος με την περισσοτερη κερδισμενη εμπειρια :)

Το αναφερω γιατι οπως εξηγησα, οι περιπετειες ειναι παιχνιδι ΟΜΑΔΙΚΟ 3v3, 4v4, 5v5 ... δεν πρεπει να νοιαζει τους παικτες ποσα κ.ο θα παρουν, αλλα να τους νοιαζει η νικη, κατι που δυστηχως οπως ειναι το παρον συστημα δεν συμβαινει...γι αυτο καθισταται αναγκη η αλλαγη της παρουσας καταταξης τουλαχιστον στους κοσμους με διαγωνισμους

Ειναι η ιδια λογικη με την καταταξη στα οχυρα, που χρονια γινεται λογος να μην ειναι κυριο κριτηριο η ζημια, γι αυτο σχεδον παντου βλεπεις στην τοπ καταταξη των οχυρων τους μονομαχους

Γι αυτο, με το 250 που λες κ το 50 εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ κ συμφωνω απολυτα μαζι σου :) , δεν ξερω γιατι γινεται αυτο

Για εμενα πρεπει να βαλουν default ανταμοιβες κ για τους νικητες κ για τους χαμενους
π.χ. 250 για τους νικητες κ 125 για τους χαμενους...γιατι αν ο κλασσικος παικτης χασει 1-2 φορες (που ειναι πολυ συνηθες φαινομενο) κ παρει το πολυ 10-20 καρδιες καθε φορα ε δεν προκειται να ξανασχοληθει δυστηχως
ενω αν υπαρχει στανταρ ανταμοιβη πιστευω θα τον κερδισουν οι περιπετειες ;)

Ο δικαιος καταμερισμος των παικτων ειναι πολυ δυσκολη συζητηση...αυτο που ελπιζω να γινει σε 1η φαση, ειναι να μπορεις να μπαινεις στις περιπετειες με ομαδα της επιλογης σου (με προσκλησεις φιλων κτλ δηλαδη) (που απ' οσο εχω ακουσει αυτο γινεται στον beta νομιζω)
 

Skarpe

Νέο Μέλος
Ίσως έχει αναφερθεί και νωρίτερα με συγχωρείται αν επαναλάβω κάτι.

Ο τρόπος χωρισμός των παικτών βάση επιπέδου ναι μεν είναι σωστός αλλά όταν υπάρχει ισοβαθμία στα επίπεδα π.χ. 4χ150, ο χωρισμός τους γίνεται βάση ονόματος το οποίο δεν είναι δίκαιο. Εκεί πρέπει να ληφθεί υπόψη η εμπειρία που έχει ο παίκτης στις περιπέτειες!

2ο) Καλό θα ήταν να γίνει ένα rework στα σετ που δίνουν οι περιπέτειες. Πασχίζαμε να μαζέψουμε τα παρανόμου και πλέον δεν έχουν ουδεμία αξία στο παιχνίδι και είναι και το σετ που θεωρητικά προσφέρει το παιχνίδι ως ανταμοιβή.

3ο) Για οποιαδήποτε ανταμοιβή θέλει πάρα πολλούς πόντους που στο τέλος δεν αξίζουν κιόλας. Εφόσον δεν βελτιώνεται το σετ και τις ανταμοιβές μειώστε τους πόντους που χρειάζεται για να αποκτήσει κάποιος ένα κουτί.

Πολλοί παίκτες έπαιξαν λόγω αποστολών και κανένας δεν συνέχισε να παίζει για τους παραπάνω λόγους.
Συγγνώμη αν ανέφερα κάτι που έχετε ήδη αναφέρει, αλλά και εγώ θέλω να βελτιωθεί λίγο το παιχνίδι!
 

iosteo

Μέλος
Ημερα περιπετειας.
θα μπορουσε να γινει μια φορα την εβδομαδα και για μια τυχαια ημερα καθε φορα ενα event που θα παιρνανε μερος 3 vs 3 ατομα σε περιπετειες με οπλα και ρουχα που θα δινει το παιχνιδι σε ολους τους συμμετεχοντες.
Αυτο θα μπορουσε να δινει στην ομαδα που θα εχει νικη διάφορα δωρα οπως:Ομολογα-φιλτρα(οχι σαν αυτα που δινει το τσιρκο)-οπλα-θηκες και με ποσοστο να δινει ενα νεο σετ για περιπετειες και οχυρα.
Υ.Γ. το 3 vs 3 το λεω για να μπορουνε να μπουνε πολλες ομαδες.
 
Κορυφή