Μάχες οχυρών. Άμυνα γρανίτης

  • Δημιουργός θέματος nivas
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser2677

Guest
εγω συμφωνω,σε ολα τα ποστ νομιζω,με τον νιβα.βεβαια οι αλλοι χωσατε κ τα μαθηματικα μεσα κ μιας κ δεν εχω την φημη του μαθηματικου μυαλου στην παρεα θα παω με τον πιο κατανοητο.
δεν εξηγειται καποιος με 5.000 ζωη,10 στοχευση,10 αποφυγη,10 κρυψιμο,10 αντοχη κ 10 ηγεσια να ειναι καλυτερος απο τον 100 στοχευση 100 αποφυγη κλπ.
(τα νουμερα ειναι ενδεικτικα.)
η υγεια δεν αναγραφεται πουθενα να εχει καποιο + στα μπονους.τωρα τι ακριβως παιζει δεν ξερω,πλεον εχω χασει τον μπουσουλα με την αξια καθε ικανοτητας.
θυμαμαι απο προσωπικο,δικο μου στησιμο,ειχα 0 στοχευση,μονο οτι μου διναν τα ρουχα.η ευστοχια μου αγγιζε το 70-80%,δλδ απο τα 10 χτυπηματα,τα 7-8 ηταν ευστοχα,με στοχευση 9,απο τα ρουχα μονο.
τα εχουν περιπλεξει τρομερα τα πραγματα,με αποτελεσμα οι μαχες οχυρων να εχουν καταντησει βλακεια.οι μεν αμυνομενοι καθονται πασαδες σε πυργους κ τειχη λιωνοντας τους επιτιθεμενους,οι δε επιτιθεμενοι καταποντιζονται κατα κρατος απο τους αμυνομενους με αποτελεσμα να μην βγαινουν πλεον επιθεσεις..
τρελο ενδιαφερον..
 

DeletedUser4456

Guest
Δεν θα μπω σε περιττες μαθηματικες αναλυσεις, γτ πραγματικα κανεις μπορει να κανει... Φαντασου ομως, οτι στον πυργο σε π.χ. χτισμενο παιρνεις το συνολο επιθεσης σου και αμυνας σου απο 3 πραγματα, περιπου ισοδυναμα κατανεμημενα (αναλογα και με το οχυρο)... Φαντασου οτι για να παρεις το μπονους αμυνας που δινει αρχικα σε ολους (+10 pts), στον πυργο ΣΟΥ εχεις περιπου πανω κατω +30 pts και με skills παιρνεις +20 περιπου ακομα ή και πιο λιγο αν δεν εχεις καλο επιπεδο. Δηλ. 1/3 της αποφυγης παιζει ρολο το skills ως εδω περιπου, μη λαμβανοντας υποψη και τις ζαριες. (Χοντρικα μιλαμε, ο ενας απο τους παιχτες σου εχει 40 ο αλλος περιπου 60 αμυνα, με λιγα λογια μικρη διαφορα και αν ειδες δεν λαμβανω υποψη την ζωη τους).

Η διαφορα που δινουν τα μπονους χωρις σκιλς στην αμυνα ειναι λοιπον σχεδον ισα με τα μπονους που δινουν οσοι βαρανε σε επιθεση (+25+skills) vs (+40). (Αυτα πρπ να συγκρινουν λοιπον οι 2 ζαριες των αντιπαλων). Συνεπως δεν ειναι λογικο, αν ο επιτειθεμενος δεν μπορει να υπερκαλυψει ευκολα (παρα μονο με ζαριες) αυτους τους 15 ποντους διαφορας απο τα σκιλς του, να εχουμε αυτο το αποτελεσμα που περιγραφεις? Σιγουρα φυσικα, αν εχει και σκιλς σαν αμυνομενος, θα τα παει καλυτερα, αλλα οχι σε αισθητο για την μαχη βαθμο, ειδικα αν υποθεσουμε οτι ο αντιστοιχος αμυνομενος εχει πολυ περισσοτερη ζωη απο αυτον και οτι μετρα και η τυχη. Ο βαθμος θα γινει καπως πιο αισθητος, οταν π.χ. ανεβουν και οι επιτειθεμενοι σε μπονους και αρχισει το πανυγυρι με τις ζαριες... Ομως εκει ποσο περισσοτερο θα αντεξει ενας λογο skills εναντια στην τυχη πολλων ΚΑΙ χωρις ζωη?

Τσεκαρε το κ ελπιζω να συμφωνεις.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Ε αυτο ακριβως λεω απο την αρχη :))

Στην πραγματικοτητα οτι ικανοτητες κι αν βαλεις δεν παιζουν απολυτως κανενα ρολο. Στην ουσια ολα τα κανουν τα μπονους (πριμιουμ-χρυσο-μπονους οχυρου- μαντζουνια).
Αν εχεις αυτα, ακομα και χωρις ρουχα και χωρις ικανοτητες και κατσεις στον πυργο θα εισαι καλυτερος απο τον επιτιθεμενο απεναντι σου που ειναι 120 επιπεδου καθαρος οχυρομαχος.

Και αναρωτιεμαι για ποιον λογο γιναμε οχυρομαχοι???
 

dimitrisCh

Μέλος
Από την βοήθεια του παιχνιδιού:
Αρκετοί παράγοντες είναι σημαντικοί στο ερώτημα αν τα καταφέρεις να πετύχεις ή όχι τον στόχο σου. Οι ικανότητες σου και αυτές τους αντιπάλου σου είναι σημαντικές, αλλά επίσης και οι θέσεις σας, η απόσταση και βεβαίως... και λίγη τύχη.

Παιδιά η τύχη παίζει σημαντικό ρόλο στην ανταλλαγή βολών.
Οι βολές γίνονται ως εξής:
Ο κάθε παίκτης έχει 2 τιμές μια για αποφυγή και μια για στόχευση. Οι τιμές που φαίνονται κάτω από το άβαταρ του παίκτη στην μάχη.
Πρώτα πυροβολεί ο αμυνόμενος, και υπολογίζεται η στόχευση του, αφαιρείται η απόσταση και τυχόν ποινές και πολλαπλασιάζεται με μια τυχαία τιμή από 1 μέχρι 9.
Για τον επιτιθέμενο μετράει η αποφυγή του, αφαιρούνται τυχόν ποινές και πολλαπλασιάζεται με μια τυχαία τιμή από 1 μέχρι 9.

Αν αυτό που δίνει για τον αμυνόμενο είναι μεγαλύτερο από αυτό που δίνει για τον επιτιθέμενο, τότε είναι εύστοχη η βολή, διαφορετικά είναι άστοχη.

Και με τον ίδιο τρόπο υπολογίζεται και για τον επιτιθέμενο.

@Vayia
Πρόσφατα σε μάχη ήμουν επιτιθέμενος, επίπεδο 120 με χρυσό, κολλημένος στο τείχος και δέχθηκα 2 βολές από παίκτη επίπεδου 40 που στεκόταν απέναντί μου. Η απόσταση ήταν μηδενική οπότε πυροβολούσε και χωρίς ποινή.
Εγώ καθαρός τυχάς οχυρομάχος, αυτός μονομάχος, προφανώς θα είχε αρκετή στόχευση - αποφυγή.
Δεν νομίζω όμως ότι οι ικανότητες του και τα συνολικά μπόνους ήταν μεγαλύτερα από τα δικά μου. Ήταν καθαρά θέμα τύχης.

Δεν σου έχει τύχει πολλές φορές να είσαι στο ίδιο σημείο, πχ σε έναν πύργο και να πυροβολείς στον ίδιο παίκτη στο ίδιο σημείο, πχ σε απέναντι πύργο για συνεχόμενους γύρους, και κάποιες φορές να τον πετυχαίνεις και κάποιες όχι; Ενώ έχετε και οι δύο τις ίδιες ικανότητες; Οφείλεται καθαρά στην τύχη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser4456

Guest
Οχυρομαχος γινεται κατ εμε καποιος που απλα αγαπα το ομαδικο παιχνιδι και οχι για να παιρνει απλα οχυρα. (Σιγουρα αν δεν εχει και ενα οχυρο, ειναι καπως ασχημο, αλλα δεν ειναι αυτο το ζουμι νομιζω προσωπικα).

Επισης αν οι επιτειθεμενοι οπως ειδες, εχουν καλα skills ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΑΧΟΥΣ, μπορουνε με καποια τυχη να νικησουνε και λογο πλυθησμου τους αμυνομενους. Αν ειδες δηλ τελικα, ολα ειναι στα ισα μοιρασμενα περιπου (40 ο αμυνομενος + ζωη, 25+σκιλς (<>15) ο επιτειθεμενος, και θεωροντας τυχον ποινες αμελητεες, αρα μονο οι καλες αλλαγες μενουν για την αμυνα)... Γιαυτο ειπα στο 1ο μου ποστ, ισως ενα μικρο μπονους τερεν θα εκανε καπως πιο ενδιαφερουσα την μαχη, κυριως για οταν εχουν ισορροπημενα τα σκιλς και την ζωη τους οι αμυνομενοι στον πυργο τους (βλεπεις μετρανε και τα σκιλς στην αμυνα οσο και αν δεν το πιστευεις).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

dimitrisCh

Μέλος
Λίγο πιο εξειδικευμένα:
Αμυνόμενος στον πύργο έχει τουλάχιστον 80 αποφυγή.
Επιτιθέμενος έχει μια στόχευση 40.
Οι τιμές είναι λογικές για καλούς οχυρομάχους.

Ο επιτιθέμενος θα πρέπει να έχει τύχη 2:1 τουλάχιστον για να είναι εύστοχη η βολή του.
Δηλαδή 8 έναντι 4, 6 έναντι 3, κοκ.
Είναι φανερό ότι ο αμυνόμενος ευνοείται :p
 

DeletedUser

Guest
Το αρχικο μου ποστ δεν εγινε για να μαθω πώς λειτουργει η φορμουλα των οχυρων. Γνωριζω πολυ καλα.

Η τυχη επαιζε ετσι κι αλλιως ρολο. Εξακολουθει να παιζει. Ομως πλεον εκτος απο αυτη μπαινουν και τα υπολοιπα μπονους στο παιχνιδι (χρυσα-μαντζουνια κλπ κλπ). Και μαζι με την τυχη δημιουργουν υπερανθρωπους.

Οι 100 αποφυγες στη μαχη ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ με τιποτα. Οταν απεναντι σου εχεις τερματισμενους παικτες και καθαρους οχυρομαχους με μοιρασμενα σκιλς, δεν μπορει να υπαρξει λογικη εξηγηση.

Και επ'αυτου λοιπον λεω οτι ετσι κι αλλιως ευθυς εξαρχης απο τον σχεδιασμο των οχυρων οι αμυνομενοι ειχαν το πλεονεκτημα των μπονους οχυρου.
Οι επιτιθεμενοι ειχαν το πλεονεκτημα να ειναι περισσοτεροι.

Οτιδηποτε περαιτερω πας να πειραξεις εκει χαλας αυτη την ισορροπια και δημιουργεις ειτε το αισχος που ζησαμε με το προσθετικο μπονους των χρυσων ανα τομεα (οπου μαζευοταν 36 χρυσα και εκαναν ζημια 1000+ το καθενα ανα γυρο), ειτε αυτο που ζουμε τωρα με την επιθεση να εχει ευστοχια κατω απο 30% (για τους δυνατους οχυρομαχους) και κατω απο 15-20% για τους υπολοιπους.

Λεω λοιπον πως οποιαδηποτε προσθηκη θελουν να διδεται με τη μορφη μπονους θα πρεπει να ειναι σε επιμερους ικανοτητες (π.χ. +10 στοχευση ή +10 ηγεσια κλπ κλπ). Ωστε να σε κανει μεν καλυτερο αλλα χωρις να σε κανει ατρωτο. Και οχι αυτο που κανουν τωρα με τα μπονους που δινουν +3 αμυνα ή +3 επιθεση κλπ.
 

dimitrisCh

Μέλος
Ότι προστίθεται, προστίθεται και για τις δύο πλευρές και σε αμυνόμενους και σε επιτιθέμενους. Απλώς οι αμυνόμενοι είχαν και έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα. Και ότι προστίθεται τους ευνοεί περισσότερο.
Δεν διαφωνώ όμως στο ότι κάτι πρέπει να αλλάξει, ώστε να μην τους κάνει τόσο άτρωτους.
 

DeletedUser3157

Guest
Αυτο που κάνει τον παίκτη με υγεία να αποφεύγει βολές είναι το ίδιο που κάνει ένα παίκτη μικρού λέβελ να μπορεί να κάνει ευστοχή βολή σε ένα μεγαλύτερο οχυρομάχο. Δεν είναι το ίδιο με τις μονομαχίες, που αν δεν είσαι οριακά με τον αλλό, ξέρεις το αποτέλεσμα πριν γίνει η μονομαχία.
Αυτό είναι και το ωραίο της μάχης, διαφορετικά, δεν θα λάμβαναν μέρος τα μικρά λεβελ, και οι μάχες θα κερδίζονταν μόνο απο μια πλευρά και θα έχαναν τον ενδιαφέρον τους.
Το να είσαι στημένος οχυρομάχος σημαίνει πως έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνεις εύστοχες και άστοχες βολες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είσαι άτρωτος. Το αρχικό μπονους του 25 και 10 δίνει τρομερή ωθήση στην εξίσωση, σε σχέση με την κατανομή των ιδιoτήτων ^0.4
Εγώ θα ήθελα να δω πιο πολλούς με γεμάτη ζωή, ανεξαρτήτος παράταξης, και να δοκιμάζουν τρελά πράγματα στις επιθέσεις χωρίς στερεότυπα
 

DeletedUser

Guest
Ακριβως το αντιθετο απο αυτο που περιγραφεις συμβαινει τωρα.

Στο αρχικο μπονους του +25 προσθετεις +3 το χρυσο, +3 απο μαντζουνι +ηγεσια απο φανταρους και το αποτελεσμα ειναι οχι απλως να μην μπορουν να σε πετυχουν τα μικρα λεβελς αλλα να μην μπορει να σε πετυχει κανενας.

Αυτο που λες για τα μικρα λεβελς επισης δεν υπαρχει.
Στις αναφορες μπορεις να βρεις πολλους παικτες που εχουν πολλη υγεια να κανουν πανω απο 80-90 αποφυγες αλλα δεν προκειται να βρεις κανεναν παικτη χαμηλου λεβελ να εχει κανει πολλες ευστοχες βολες.
 

DeletedUser

Guest
Συμφωνώ και εγώ τον Νιβα...όπως και οι περισσοτεροι. Επειδη όμως το θεμα, τείνει να ξεφυγει ας επικεντρωθούμε σε αυτο που εχει ζουμι:

Θα αγνοήσω τις προσθήκες κραφτινγκ και χρυσών. Η άμυνα έχει προφανώς καλύτερη θεση από τους επιτιθεμενους. Και είναι απλά λογικό, καθώς με βαση την λογική όταν είσαι "οχυρομένος" είσαι σε καλύτερη θέση από κάποιον άλλο που είναι "ακάλυπτος". Η εταιρεία προσπάθησε να το εξισταθμίσει αυτό με την συμμετοχή περισσοτερων παικτών από την μεριά της επίθεσης.

Βλέπουμε τώρα ότι αυτό δεν αρκεί. Είναι δυσκολο να κάνει rollback (πολύυυυυυ μεγάλο rollback ) η εταιρεία ώστε να τραβηξει πισω όλα αυτά που αναφέρονται ως αρνητικά. (μαντζουνια, χρυσα κτλ). Οπότε πειτε μου εσείς, τι θα προτεινετε για την διόρθωση αυτού?

Εγώ για αρχή θα έλεγα, να μην είναι μόνιμο το προνομιο της "πρώτης κινησης" από την άμυνα. θα ελεγα να πάει εναλλάξ. Ή και εξολοκλήρου στην επίθεση. Δεν βρισκω λόγο, η άμυνα που έχει μπονους από δω μέχρι τον Θεό, να κινειται πρώτη εξαλειφοντας όλους τους επιτιθέμενους και στερώντας αλλαγές.
 

DeletedUser

Guest
Εκτος απο το μπονους τομεα στην επιθεση που ειπωθηκε και πριν...

Η "σειρα κινησης" θα μπορουσε να εξαρταται απο καποιο σκιλλ ή απο τον συνδιασμο των σκιλλς μαχων οχυρου γενικοτερα. Ετσι καποιος παιχτης με πολυ ζωη (που λογικα εχει αρκετα χαμηλοτερα τα σκιλλς μαχης οχυρου) θα κινειται τελευταιος, ενω καποιος με ποντους σε σκιλλς οχυρων θα κανει πρωτος κινηση.
 

DeletedUser3157

Guest
Δεν ξέρω τι γίνεται στον Κ1 για αυτό ίσως μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Αν μπορεί να κανει 80-90 αποφύγες τότε ειναι εξωπραγματικό και λάθος του παιχνιδιού! Εγώ στον Κ4 με 10κ ζωή κάνω 30-35 αποφυγές και 30-35 λαμβανομενα κτυπήματα μέχρι να πέσω.
 

DeletedUser

Guest
Δεν χρειαζεται να γινει ρολμπακ. Οπως δεν εγινε και με το μπονους τομεα των χρυσων οπλων.
Πολλα θα μπορουσαν να γινουν.

Ειπα για παραδειγμα οτι θα μπορουσε να αλλαξει το μπονους απο τα μαντζουνια. Το +3 ειναι εξωπραγματικο. Θα μπορουσε να ειναι +20 σε καποια ικανοτητα οχυρου π.χ. Το οποιο επισης δινει πλεονεκτημα αλλα οχι εξωπραγματικο.

Θα μπορουσε στη φορμουλα υπολογισμου να περιοριστει το ποσοστο τυχαιοτητας της ευστοχιας. Το οποιο σημερα πρεπει να φτανει ως και 40%.
Δηλαδη ο καλυτερος οχυρομαχος του κοσμου αν βαρεσει 10 φορες εναν παικτη λεβελ 1, τις 4 θα αστοχησει!!!

Αλλα κυριως πρεπει να αλλαξει η φιλοσοφια των επιπλεον μπονους στο μελλον. Να ξεφυγουμε απο τη λογικη των υπεροπλων που κανουν τεραστια ζημια και των υλικων που δινουν τεραστιο πλεονεκτημα.

Αν δεν το εχετε παρατηρησει υπαρχουν πολλοι παικτες πλεον με ποσοστο επιτυχιας στον πυργο τους ανω του 120% (καποιοι λιγοι εχουν υπερβει και το 130) και ποσοστο αποφυγης πανω απο 90-100%.
 

dimitrisCh

Μέλος
Αν δεν το εχετε παρατηρησει υπαρχουν πολλοι παικτες πλεον με ποσοστο επιτυχιας στον πυργο τους ανω του 120% (καποιοι λιγοι εχουν υπερβει και το 130) και ποσοστο αποφυγης πανω απο 90-100%.

Αυτό μαθηματικά πως εξηγείται; Δεν το κατάλαβα. Βαράνε 10 βολές και πετυχαίνουν 12; :blk
 

DeletedUser4433

Guest
Λιγακι σπαμ...το rifle εχει τετοια διατρητικη ικανοτητα που ριχνει στον 1 και βγαινει απο την αλλη και χτυπαει και τον πισω αλλα λιγακι!!!!χαχαχαχαχαχαχα


Υ.γ Γεια σου ρε νιβα μου ελειψες!!!!Απο τα καλυτερα παιδια του κ1 οπως και ολη η παλιοπαρεα του πυργου ΧΤΙΣΤΩΝ!!!!Δημητρη εσυ οχι ιδιατερως εχουμε πιο στενη σχεση....
 

DeletedUser

Guest
Αυτό μαθηματικά πως εξηγείται; Δεν το κατάλαβα. Βαράνε 10 βολές και πετυχαίνουν 12; :blk


Μπα. Ακομα κι αυτοι καποιες φορες βαρανε αντιπαλο εξ επαφης και αστοχουν :D
Δεν ξερω πώς εξηγειται μαθηματικα. Αναφερομαι στις πιθανοτητες ευστοχιας και πιθανοτητες αποφυγης που γραφει κατα τη διαρκεια της μαχης αν κλικαρεις πανω στον παικτη σου.
 

DeletedUser4456

Guest
http://www.westforts.com/gr6/battles/battle/3987

Δειτε μια ομορφη μαχη να καταλαβουμε οτι δεν ειναι και τοσοοοο χαλια τα πραγματα οσο τα περιγραφουμε εδω. Σιγουροι πολλοι παιχτες και απο τις 2 πλευρες ειχαν φαει BAN, αλλα οκ οι επιτειθεμενοι τα πηγαν πολυ καλα, παροσα λεμε εδω. Οσο για τις αρχικες ζωες, ηταν πολυ κοντα, δηλ διαφορα 30000 ζωης σε μεγαλο οχυρο για τους επιτειθεμενους ειναι λογικη, να μην πω μικρη (περιπου 1600 ζωη ανα ατομο για τα 20 παραπανησια ατομα).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

dimitrisCh

Μέλος
Μπα. Ακομα κι αυτοι καποιες φορες βαρανε αντιπαλο εξ επαφης και αστοχουν :D
Δεν ξερω πώς εξηγειται μαθηματικα. Αναφερομαι στις πιθανοτητες ευστοχιας και πιθανοτητες αποφυγης που γραφει κατα τη διαρκεια της μαχης αν κλικαρεις πανω στον παικτη σου.
Δεν είναι ποσοστά, είναι δεκαδικοί αριθμοί 105,45 πχ. Έγραψες 120% πιθανότητες ευστοχίας και δεν ήταν κατανοητό :p
 

DeletedUser3157

Guest
Σιγουρα δεν ειναι ποσοστο γιατι ξεπέρασε το 100 και υπαρχουν αστοχίες

Όπως το σκέφτομαι εγώ, χωρίς καμια επίσημη πληροφόρηση, πρεπει να έχει να κάνει με την διαίρεση της ευστοχίας του αντιπάλου με την αποφυγή σου.
Δηλαδη αν έχεις 70 στοχευση και ο αντίπαλος έχει 50 αποφυγη τότε το 70/50 μπαίνει σε μια εξίσωση μαζι με τυχη κτλ και σου βγάζει το ποσοστό επιτυχήμενης βολής. Όσο μεγαλώνεις το νουμερο σου, τόσο πιο πιθανον να κάνεις ευστοχη βολή.

Για αυτό και στην εξίσωση βολής και αποφυγης, όσο και να φτίαξεις τα στατιστικα δεν μπορεις να κάνεις ενα οχυρομαχο που θα έχει φουλ αποφυγες, λόγω του αρχικου +25 στην βολη και του +10 στην αποφυγη.
 
Κορυφή