Μάχες οχυρών. Άμυνα γρανίτης

  • Δημιουργός θέματος nivas
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Οι μαχες οχυρων αποτελουν εναν απο τους κυριαρχους λογους για να εξακολουθουν παικτες να ασχολουνται με παλιους κοσμους και ισως ο σπουδαιοτερος για να εχει καποιος πριμιουμ σε αυτους.

Ειδικοτερα στον Κ1 ενα μεγαλο ποσοστο των ενεργων παικτων εχει ολες τις ικανοτητες αποκλειστικα για οχυρα.

Μεσα στις συμμαχιας κανουμε συνεχεις προσπαθειες να κρατησουμε ενεργους οσο μπορουμε περισσοτερους παικτες ωστε να μπορουμε να απολαυσουμε αυτο που μας αρεσει και αυτο για το οποιο φημιζεται ο Κ1. Ομορφες μαχες.

Δυστυχως η προσεγγιση της εταιριας πανω στο θεμα αυτο δεν μας βοηθαει καθολου. Οι developers του παιχνιδιου μαλλον δεν συμμεριζονται την αποψη οτι οι μαχες βασιζονται στην τακτικη. Επιδιωκουν λοιπον καθε τοσο να δημιουργησουν "υπερανθρωπους" οι οποιοι ειναι ατρωτοι.
Μια με τα χρυσα οπλα, μια με το κραφτιγκ, μια με επιμερους αλλαγες που δεν ανακοινωνονται και επακριβως, κανουν τις μαχες μας ανουσιες.
Κυριως ομως κανουν τον κοσμο που ενδιαφερεται γι'αυτες να ξενερωνει και να μην συμμετεχει.

Ιδου μερικες αναφορες του τελευταιου διμηνου:

140 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 120 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
140 επιτιθέμενοι έπεσαν. 56 αμυνόμενοι έπεσαν.

140 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 120 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
140 επιτιθέμενοι έπεσαν. 46 αμυνόμενοι έπεσαν.

100 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 84 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
100 επιτιθέμενοι έπεσαν. 34 αμυνόμενοι έπεσαν.

40 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 42 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
40 επιτιθέμενοι έπεσαν. 2 αμυνόμενοι έπεσαν.

92 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 84 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
92 επιτιθέμενοι έπεσαν. 53 αμυνόμενοι έπεσαν.

140 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 120 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
140 επιτιθέμενοι έπεσαν. 41 αμυνόμενοι έπεσαν.

50 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 42 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
50 επιτιθέμενοι έπεσαν. 17 αμυνόμενοι έπεσαν.

50 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 42 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
25 επιτιθέμενοι έπεσαν. 42 αμυνόμενοι έπεσαν.

100 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 84 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
100 επιτιθέμενοι έπεσαν. 19 αμυνόμενοι έπεσαν.

100 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 84 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
100 επιτιθέμενοι έπεσαν. 17 αμυνόμενοι έπεσαν.

100 μαχητές επιτέθηκαν στο Οχυρό. 84 αμυνόμενοι αμύνθηκαν.
100 επιτιθέμενοι έπεσαν. 17 αμυνόμενοι έπεσαν.



Τα μονα οχυρα δηλαδη που εχουν πεσει τελευταια ειναι 2 μικρα.
Τα μεσαια και τα μεγαλα, οχι απλως δεν πεφτουν αλλα οι επιτιθεμενοι παθαινουν πανωλεθρια. Συνηθως δεν μπορουν καν να αδειασουν μια πλευρα και να ανεβουν σε τειχη-πυργους.
Μια μονο πλευρα της αμυνας ειναι ικανη να σταθει απεναντι σε ολη την επιθεση.

Προσωπικα λυπαμαι παρα πολυ για αυτη τη καταντια.
Θα ηθελα να σημειωσω προς τους developers οτι το παιχνιδι εχει παρα πολλα θεματα με τα οποια μπορει κανεις να πειραματιστει και να εισαγει καινοτομες ιδεες. Ας αφησουν ομως ανεπαφες τις μαχες οχυρων. Εχουμε επενδυσει σε αυτες χρονο και χρημα. Προσπαθουμε να κραταμε τους κοσμους ενεργους και καταληγουμε να χανουμε καλους και παλιους παικτες οι οποιοι τα παρατανε αγανακτισμενοι με τις συνεχεις τροποποιησεις.

Παρακαλω λοιπον να πουμε οχι στη δημιουργια "υπερανθρωπων".
Οι μαχες οχυρων ηταν και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ να ειναι, θεμα τακτικης.

Αν πρεπει να δωθουν μπονους στους παικτες ας ειναι μπονους σε συγκεκριμενες ικανοτητες. +10 αποφυγη ή +10 ηγεσια ή +10 κρυψιμο κ.ο.κ.
Που μπορουν να δημιουργησουν πολυτιμους επιμερους χαρακτηρες οι οποιοι θα τεθουν στη διαθεση της ομαδας για να χρησιμοποιηθουν με τη σωστη στρατηγικη στη σκακιερα των τακτικων της μαχης.

Οταν ομως σε εναν καθαροαιμο οχυρομαχο με χρυσο οπλο και πριμιουμ που ειναι πανω στον πυργο του (ηδη δηλαδη εχει +3 σε αμυνα και επιθεση με το χρυσο, εχει +μπονους του πυργου και εχει και +μπονους χαρακτηρα απο το πριμιουμ) δινεις και επιπλεον +1 ή 2 ή 3 απο το κραφτιγκ τοτε δημιουργεις εναν σουπερμαν που δεν πεφτει ποτε.

Εχει μετρησει ποτε κανενας developer ποσοι ποντοι ικανοτητων παραπανω ειναι ενα μπονους +6 στην αμυνα ή +6 στην επιθεση σε παικτες 120 λεβελ???
Εχει αναλογιστει κανενας οτι ειναι σαν να τους δινεις τουλαχιστον 100 ποντους ικανοτητων παραπανω? Δηλαδη σαν να τους δινεις 30-35 λεβελ ωθηση... Με ποιον τροπο θα τους αντιμετωπισει η επιθεση?

Κλεινω με την υποσημειωση οτι τοτε με τα μπονους των χρυσων στους τομεις των οχυρων, πιστευα οτι μπορει να βγει αμυνα και αναζητουσα τον τροπο.
Τωρα ειμαι πεπεισμενος οτι δεν μπορει να βγει επιθεση (σε μεσαιο και μεγαλο οχυρο) αφενος και αφετερου βαρεθηκα τις συνεχεις αλλαγες καθε τοσο. Ειδικα αυτες που δεν ενισχυουν τις τακτικες στα οχυρα αλλα δημιουργουν υπερανθρωπους.
 

DeletedUser

Guest
Το εχω ξαναπει και αλλου και θα το ξαναπω, τα χρυσα οπλα (και οχυρου και μονομαχιων) χαλασαν και τις μαχες οχυρων και τις μονομαχιες καθως οι ζημιες και τα μπονους ειναι υπερβολικα.

Απο εκει και περα το οτι δεν πεφτουν πολλοι αμυνομενοι οφειλεται και στο γεγονος οτι πρωτα πυροβολουν και κανουν αλλαγη θεσης πριν τους πυροβολησουν, πραγμα που δεν ισχυει στην επιθεση.
 

DeletedUser3541

Guest
Εν μέρει συμφωνώ.

Προσωπικά πιστεύω ότι οι μάχες οχυρών παραμένουν ακόμα θέμα τακτικής.
Γιατί το λέω αυτό? Ας τολμήσει κάποια Άμυνα σε οποιοδήποτε μέγεθος οχυρού να κάνει λάθος κίνηση/τακτική. Πολύ απλά οι "υπεράνθρωποι" της Άμυνας θα ηττηθούν πανηγυρικά. Ας μην λησμονούμε ότι για να νικήσει η Επίθεση δεν χρειάζεται να αφανίσει όλους τους "υπερανθρώπους", αρκεί να παραμείνει στην σημαία 5 γύρους!

Ας μην ξεχνάμε ότι στον Κ1 υπάρχουν συντονιστές και παίκτες με τρομερή εμπειρία και τακτικές δοκιμασμένες χρόνια τώρα.

Καταλήγω στο ότι το υψηλό επίπεδο οχυρομάχων του Κ1 κάνει τις Άμυνες να φαίνονται άτρωτες και ανίκητες. Αλλά σας υπόσχομαι ότι αν κάνουν λάθος οι της Άμυνα, οι "υπεράνθρωποι" της Επίθεσης θα τους καταπιούν αμάσητους!
 

DeletedUser

Guest
Φιλε dog οι αναφορες που παρεθεσα ειναι και των 2 πλευρων.
Ειναι και επιθεσεις της sbs και της Parliament.
Και τις εχουν συντονισει μερικοι απο τους εμπειρους συντονιστες που ανεφερες.
Και εχουν συμμετασχει οι εμπειροι παικτες που λες.

Συνεπως τα δεδομενα ειναι ακριβως τα ιδια με πριν απο 2-3 μηνες.
Το αποτελεσμα ομως ειναι διαφορετικο.

Και δεν ανεφερα πουθενα οτι πρεπει να αφανισει η επιθεση ολους τους αμυνομενους. Εδω δεν καταφερνει καν να ριξει μια μονο πλευρα της αμυνας. Ολοκληρη η επιθεση βαραει σε μια μονο πλευρα (100 ή 140 ατομα δηλαδη) και δεν τη ριχνει.
Παικτες με 70-80 και 100 αποφυγες σε καθε μαχη. (100 αποφυγες σημαινει οτι επι σειρα γυρων δεχοσουν πυρα απο ολοκληρη την επιθεση και δεν σε πετυχαιναν).
Επιτιθεμενοι 120 λεβελ ΚΑΘΑΡΟΙ ΟΧΥΡΟΜΑΧΟΙ με 15 και 20 αστοχες βολες στην επιθεση...

Με αυτα τα δεδομενα οι τακτικες πανε περιπατο :))
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Οποτε αν καταλαβαινω σωστα αυτο που θελει να πει ο nivas,
το φυσιολογικο θα ητανε να ειναι περιπου 50-50 οι επιτυχημενες και οι αποτυχημενες επιθεσεις σε οχυρο, ασχετα με το αν εκανε η αμυνα λαθος ή οχι.
 

DeletedUser3541

Guest
nivas... σε μια γραμμή αυτό που θέλω να τονίσω...
οι άμυνες λόγω εμπειρίας δεν κάνουν λάθη με αποτέλεσμα να μην κερδίζουν ποτέ οι επιτηθέμενοι!
 

DeletedUser

Guest
Αυτο που δε μαρεσει στα οχυρα ειναι οτι οι τακτικες και τα κολπα ειναι περιορισμενα , υπαρχουν 5 τροποι αμυνας και αλλοι τοσοι επιθεσης , δε μπορω να σκεφτω πως θα γινει αλλα ισως θα επρεπε η εταιρια να κανει ποιο πολυπλοκες τις μαχες οχυρων.
 

DeletedUser

Guest
Φιλε dog το ζητημα δεν ειναι οτι δεν κερδιζει η επιθεση.
Δεν φτανω καν ως εκει.

Το ζητημα ειναι οτι 100 επιτιθεμενοι ριχνουν μολις και μετα βιας 20 αμυνομενους!!!

Και αυτο εχει συμβει και στις 2 πλευρες.

Αν λοιπον πρεπει να πεσουν ολοι οι επιτιθεμενοι μονο και μονο για να ριξουν 20 αμυνομενους (με 20 αμυνομενους λιγοτερους δεν αδειαζει καν μικρη πλευρα οχυρου) τοτε τί τακτικη να ακολουθησεις? Πώς να πας για σημαια? Απο πού να μπεις?

Αυτο που λες εσυ αφορα στις κινησεις της αμυνας. Εχεις δικιο.
Εγω δεν λεω καν για κινησεις. Οπως ξεκιναει η μαχη. Ολη η επιθεση ειναι στημενη σε μια μονο πλευρα και στην αμυνα υπαρχουν ατομα που κανουν 100 αποφυγες. Δεν ειναι φυσιολογικο αυτο.
 

DeletedUser4356

Guest
Εν ολίγοις κατι έχει αλλάξει και όλοι ψαχνουμε το γιατι.....πριν αρκετο καιρο τα οχυρα πέφτανε και αλλαζανε χερια συχνα και πιστευω οτι αυτη ειναι η χαρα του παιχνιδιου!

Αυτο εχει αλλαξει άρδην....πιστευω ότι πολλοι απο εσας ξενερωνουν στην επιθεση οπως κι εγω γιατι πολυ απλα δεν βγαινει η επιθεση....μα ότι και να κανεις...οι ενισχυσεις στην αμυνα ειναι τεραστιες και η επιθεση δεν μπορει να τις υποσκελισει με τιποτα.

Και οι δυο πλευρες εχουν τουμπανα οχυρομαχους οι οποιοι στην επιθεση πανε ακλαφτοι.

Σε γενικες γραμμες οι μαχες εχουν γινει πολυ πολύπλοκες αλλα και συναμα πολυ απλες...κοβεις τομεις ενισχυεις τους πυργους, 10-20 σωστες αλλαγες γινονται και πάπαλα.....οσο πιο πολυ κετσαπ βαζεις τόσο πιο αηδια γινεται το φαγητο!
 

dimitrisCh

Μέλος
Δεν συμμετέχω ενεργά στις μάχες στον Κ1 αλλά τις παρακολουθώ και βλέπω και τα Replay μαχών.

Θελω να πω όμως κάποια πράγματα:

Ο/Η nivas έγραψε:
Κλεινω με την υποσημειωση οτι τοτε με τα μπονους των χρυσων στους τομεις των οχυρων, πιστευα οτι μπορει να βγει αμυνα και αναζητουσα τον τροπο.
ΛΑΘΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΣ
Πριν από την αφαίρεση του μπόνους των χρυσών στον τομέα, ήταν ΑΔΥΝΑΤΗ η άμυνα. Ειδικά στα μικρά οχυρά δεν υπήρχε άμυνα απέναντι στα χρυσά.
Το ζήτημα με το μπόνους των χρυσών στον τομέα που μοίραζαν όλα τα χρυσά μπόνους, εντοπίστηκε αρχικά στον Κ6 στις αρχές της άνοιξης όταν τα χρυσά δεν ήταν πολλά, αλλά ήταν περισσότερα σε σχέση με τους άλλους κόσμους, επειδή μπορούσαν να αποκτηθούν πιο εύκολα. Και εντοπίστηκε και σε άλλους παρόμοιους κόσμους με πλήρες premium όπου υπήρχαν πολλά χρυσά.
Από προσωπική εμπειρία, συμμετείχα σε μάχες που έγιναν σε κάποιους κόσμους, και αποδείξαμε τότε, ότι δεν μπορεί να υπάρξει ούτε καν στοιχειώδη άμυνα σε μικρό οχυρό, απέναντι στα χρυσά.
Συγκεκριμένα σε δοκιμές που κάναμε, βάζαμε 6 χρυσά στον τομέα απέναντι από την πύλη και από 3 χρυσά στους κάτω πύργους. Οι κάτω πύργοι δεν άντεχαν ούτε 5 γύρους. Και πολύ φυσιολογικό ήταν αφού 36 παίκτες βαρούσαν με x6 μπόνους χρυσών έναντι 18 που βαρούσαν με x3 μπόνους χρυσών. Οι δε μάχες τελείωναν με τους αμυνόμενους να πέφτουν σε 30 γύρους περίπου, σε μερικές πιο νωρίς, και με το πολύ 10 απώλειες από τους επιτιθέμενους και σε μερικές περιπτώσεις με λιγότερες απώλειες.
Τα αποτελέσματα στάλθηκαν στην innogames και προχώρησε στην αφαίρεση του μπόνους των χρυσών, και πολύ καλώς έπραξε. Φαντάσου 36 παίκτες με χρυσά στον τομέα απέναντι από την πύλη (τον μεγαλύτερο τομέα του χάρτη), και σήμερα υπάρχει αυτή η πολυτέλεια, να δίνουν σε όλους x36 μπόνους. Το οχυρό θα έπεφτε σε 10-15 γύρους το πολύ.

Ο/Η dog300 έγραψε:
Καταλήγω στο ότι το υψηλό επίπεδο οχυρομάχων του Κ1 κάνει τις Άμυνες να φαίνονται άτρωτες και ανίκητες.
Δεν διαφωνώ με το υψηλό επίπεδο οχυρομάχων στον Κ1. Υπάρχουν κορυφαίοι οχυρομάχοι. Οι μάχες οχυρών έχουν αλλάξει όμως. Βλέπω στις μάχες οχυρών μάχες και πολλούς παίκτες με κάτω από 2000 ζωή. Με την εξέλιξη του παιχνιδιού και με όλες αυτές τις προσθήκες που μπήκαν, χρυσά, crafting κλπ, είναι αδιανόητο κατά την άποψη μου ένας μέτριος οχυρομάχος να μην έχει πάνω από 3000 ζωή, γιατί όπως ανέφερε πιο πάνω ο PaloukiLuke, τα όπλα κάνουν πλέον υπερβολικές ζημιές και ας μην ξεχνάμε και τα κριτικαλ, έτσι η ζωή εξανεμίζεται πολύ γρήγορα.
Επίσης βλέπω ότι λείπουν και τα "θωρηκτά" με πολύ ζωή και εννοώ 10000 ζωή και περισσότερη. Με τις υπάρχουσες συνθήκες, το να πέσει ένα μεγάλο οχυρό (χωρίς λάθος της άμυνας εννοείται), αν δεν διαθέτουν οι επιτιθέμενοι τουλάχιστον 3-4 με ζωή άνω 10000 και αρκετούς GHOST με γύρω στις 5000 ζωή, είναι μάλλον πολύ δύσκολο για να μην πω αδιανόητο.
Σήμερα ένας μέτριος οχυρομάχος θα πρέπει, να μπορεί να αντέξει τουλάχιστον 2 γύρους όταν τον βαράει η μισή πλευρά του οχυρού, ώστε να προλάβει να κάνει αλλαγή, έχοντας δεχθεί ένα αξιοπρεπή αριθμό βολών και να μην είναι απαραίτητο να αλλάζει ανά γύρο αυτός που βγαίνει μπροστά.
Και επίσης ένας τυχάς που βγαίνει μπροστά, θα πρέπει να έχει την αρκετή ζωή που απαιτείται για να μπορεί να αντέξει μερικούς γύρους όταν το βαράει το μισό οχυρό. Φυσικά σε αυτήν την περίπτωση τις βολές θα τις δεχθούν οι διπλανοί ή οι από πίσω παίκτες.

Ο/Η nivas έγραψε:
Εγω δεν λεω καν για κινησεις. Οπως ξεκιναει η μαχη. Ολη η επιθεση ειναι στημενη σε μια μονο πλευρα και στην αμυνα υπαρχουν ατομα που κανουν 100 αποφυγες. Δεν ειναι φυσιολογικο αυτο.
Συνήθως αυτό τον υπερβολικό αριθμό αποφυγών τον κάνουν οι χαρακτήρες στρατιώτες και είναι φυσιολογικό όταν έχουν πολύ ζωή (10000-12000) Στρατιώτης με 12000 ζωή σε πύργο δέχεται 1 στις 4, δλδ 130-135 βολές περίπου με μέση οπλική ζημιά 400 (μαζί με τα κριτικαλ) Εκεί κοντά είναι τα νούμερα.
Για έναν τυχά είναι πολύ δύσκολο να κάνει 100 αποφυγές και αυτό έχει και αρνητικό αποτέλεσμα και στο XP που παίρνει μετά την μάχη. Σε αυτό με τις αποφυγές είναι κάπως άτυχοι οι τυχάδες. Λιγότερες αποφυγές, λιγότερο XP.

Αυτό με το μπόνους χαρακτήρα στους στρατιώτες πιστεύω, ότι μάλλον θα πρέπει να επανεξεταστεί κάπως από την innogames. Ένας πύργος με 9 στρατιώτες από 10000 ζωή, δεν μπορεί να πέσει εύκολα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

DeletedUser4356

Guest
Η αμυνα που ειχε βγει τοτε ηταν με το συσωρευμενο bonus των χρυσων!!!
Μαλλον κανεις κάποιο λαθος.....
 

DeletedUser4356

Guest
Μιλαω για Κ1 παντα.....αμυνα ηταν η side by side και επιθεση η parliament....το θυμαμαι καλα....
 

dimitrisCh

Μέλος
Οι δοκιμές στις οποίες αναφέρομαι εγώ έγιναν σε ξένους κόσμους, όχι στοκ Κ1.
 

DeletedUser

Guest
Δημητρη καταρχην στον Κ1 βγηκαν 2 φορες αμυνες εναντιον των χρυσων.
Το ζητουμενο ηταν πώς θα μπορεσεις να σπασεις τα χρυσα και να μην βρισκονται ολα στον ιδιο τομεα.

Τωρα ομως δεν υπαρχει τροπος να παρακαμψεις την αμυνα. Δεν μπορεις να την παρασυρεις διοτι μιλαμε για το αρχικο στησιμο.

Οι αποφυγες που σου λεω γινονται και απο στρατιωτες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΥΣ.

Και θα προσπαθησω να σου εξηγησω γιατι δεν ειναι -κατα την αποψη μου- φυσιολογικο.

Εχεις 2 οχυρομαχους. Πριμιουμ αν θες και οι 2. Ο ενας ξοδευει ολες τις ιδιοτητες σε δυναμη και ολες τις ικανοτητες σε υγεια. Φτανει να εχει 10.000 ζωη. Και ειναι αμυνα. Ηγεσια-αποφυγη-κρυψιμο ομως εχει μονο οτι δινουν τα ρουχα.

Ο αλλος παει επιθεση και εχει μοιρασει τις ικανοτητες και ιδιοτητες αναμεσα σε στοχευση-αποφυγη-αντοχη-ηγεσια και υγεια. Εχει ας πουμε 3000 ζωη.

Ε δεν ειναι φυσιολογικο να κανει 100 αποφυγες καποιος που εχει ολες τις ιδιοτητες σε υγεια και να μην τον πετυχαινει εκεινος που ειναι οχυρομαχος με μοιρασμενες ικανοτητες.

Το αντιστροφο θα μπορουσα να το καταλαβω.
Εκτος αν τελικα βαλουμε ολοι οτι ποντο εχουμε στην υγεια και παιζουμε μονο με αυτη.

Γι'αυτο ξαναλεω και αναρωτιεμαι. Αυτος ειναι ο στοχος των developers?
Να καταργησουμε οτι γνωριζαμε ως σημερα και να τα βαζουμε ολα σε ποντους υγειας μονο? Ωστε να ανταποκριθουμε στην πληθωρα των "υπερανθρωπων" που δημιουργουνται απο πριμιουμ-χρυσα-μαντζουνια κλπ κλπ?
Και πού θα φτασει αυτο τελικα????
 

DeletedUser4456

Guest
Κατα την αποψη μου, εν μερει και οι 2 πλευρες εχουν καποιο δικιο.
Τεινω να συμφωνω, απο τις πολλες μαχες που εχω παιξει παγκοσμιως, περισσοτερο με τον Δημητρη οσον αφορα στην περιγραφη των αποτελεσματων που εκανε για τις μαχες οχυρου.
Επισης θεωρω, αν οχι απολυτα, αρκετα φυσιολογικο να κανει καποιος που ειναι αμυνα αρκετες αποφυγες για την ζωη του, γιατι απλα θεωρειται "ταμπουρωμενος" και βαραει οσους ερχονται γιουρουσι. Εξαλλου το να βαζεις φουλ ζωη συχνα σημαινει "τελος" σε καθε αλλο στυλ παιχνιδιου του παιχτη παρα "οχυρομαχος".

Το ολο θεμα ομως ειναι στις φορμουλες του παιχνιδιου που εχουν χρησιμοποιηθει για στοχο/αποφυγη (ικανοτητες ^0,4 κλπ.) και μετα συγκριση ζαριων, σε αντιθεση με την ζωη που ειναι παντα πιο αξιοπιστη (ικανοτητες^1!) και σιγουρα κανεις μπορει με τις συγχρονες μεθοδους βελτιστοποιησης ή με απλη λογικη και εμπειρια, να φτασει σε μια ικανοποιητικη λυση μοιρασματος σκιλς αναλογα με τον χαρακτηρα που θα εχει.

Συνεπως, θα ελεγα οτι ναι μεν η αμυνα εχει ενδυναμωθει κατ αυτο τον τροπο λογο μπονους, οχι ομως τελειως αναιτιολογημενα. Θα ηταν ομως φυσικα καλυτερο οι επιτειθεμενοι στο μελλον να ειχαν καποιους τομεις ή πεδια καλυψης οπου θα προσεφεραν καποιο καλυτερο μπονους (π.χ. χαντακια, δεντρα κλπ), αφου το κραφτιν προσφερει ισα σχετικα πλεονεκτηματα ειτε εισαι αμυνομενος, ειτε επιτειθεμενος απλα οι αμυνομενοι εχουν ενα πλεονεκτημα ειδικα σε μεγαλα οχυρα με μεγαλο μπονους οχυρου.

Με λιγα λογια ναι μεν εχει δικο ο Νιβας οτι ειναι σχετικα δυσκολο μετα την καταργηση του προσαυξανομενου μπονους απο τα χρυσα να καταλαβεις ενα οχυρο (ειδικα μεγαλο) αν εστω εχουμε δυνατους παιχτες εκατερωθεν, αλλα οχι και παραλογο. Με καποια μικρη προσθηκη θα μπορουσε να γινει πιο δικαιο (ισο), ειδικα επειδη εχουμε να κανουμε με ενα παιχνιδι κυριως στρατηγικης. Εναλλακτικα και ρεαλιστικοτερα, ισως θα επρεπε ο αριθμος των επιτειθεμενος να ηταν λογω των αλλαγων, κατα τι ακομα μεγαλυτερος.
 

dimitrisCh

Μέλος
Ο/Η nivas έγραψε:
Δημητρη καταρχην στον Κ1 βγηκαν 2 φορες αμυνες εναντιον των χρυσων.
Το ζητουμενο ηταν πώς θα μπορεσεις να σπασεις τα χρυσα και να μην βρισκονται ολα στον ιδιο τομεα.

Το ότι βγήκαν 2 φορές άμυνες εναντίον των χρυσών, μάλλον οφείλεται σε λανθασμένη τακτική των επιτιθέμενων. :p

Είναι πολύ απλό και παρόλο που ίσως ξεφεύγουμε από το θέμα, θα το αναπτύξω λίγο:
Έχουμε ως επιτιθέμενοι και ως αμυνόμενοι 12 χρυσά αντίστοιχα. Οι αριθμοί αυτοί μου φαίνονται λογικοί για την εποχή εκείνη, τέλος άνοιξης-αρχές καλοκαιριού.
Οι επιτιθέμενοι μοιράζουν τα χρυσά ανά 4 στους 3 κάτω τομείς και δίνουν σε 33,36 και 33 από 4χ μπόνους. Συνολικά πυροβολούν 102 παίκτες σε όλο το οχυρό, έχοντας 4 φορές το μπόνους των χρυσών, παραμένοντας εντός των τομέων και κάνοντας μόνον τις αναγκαίες αλλαγές, όσοι είναι μπροστά. Και με τους ενδεχομένως offline που δεν χωρούν στους τομείς με τα χρυσά στα πλάγια να καλύπτουν.
Τώρα μοίρασε εσύ τα 12 χρυσά στους αμυνόμενους. Ο μεγαλύτερος τομέας είναι ο πύργος, χωράει 9. Τι θα επιλέξεις; Ανά 3 σε κάθε πύργο στην καλύτερη περίπτωση. Συνολικά πυροβολούν 36 παίκτες με 3 φορές το μπόνους από τα χρυσά + το μπόνους από τους πύργους. Οι υπόλοιποι πυροβολούσαν με απλό μπόνους από τείχη-κτήρια, και έκαναν άστοχες στους 102 στους κάτω τομείς. Οι κάτω πλευρά έπεφτε πολύ γρήγορα, αφού πυροβολούσαν 102 με αυξημένο μπόνους και μετά ακολουθούσαν οι υπόλοιποι εναπομείναντες αμυνόμενοι.
Απλή αριθμητική είναι.

Τώρα επί του θέματος:
Πιστεύω ότι προσθήκη του κατευνασμού σάμανου στους κανονικούς κόσμους έβλαψε το παιχνίδι όσον αφορά τις μάχες οχυρών. Τα χρυσά έγιναν πολλά, οι παίκτες μπορούν εύκολα να πάρουν το χρυσό και οι στρατιώτες να πάνε άνετα την ζωή στις 10000.

Για τις υπερβολικές αποφυγές αυτών που έχουν μόνο ζωή. Ας δεχθούμε ότι ο αμυνόμενος που έχει δέχεται 1 στις 4. Και μόνο από τον παράγοντα τύχη (δεν το αναλύω περισσότερο αυτό) οι πιθανότητες είναι 50% να δεχθεί βολή. Και μια τρίτη θα αποφύγει ίσως λόγω των υπόλοιπων ικανοτήτων, από τα ρούχα που φοράει και τα μπόνους που ενδεχομένως παίρνει (τομέα, χρυσού, ενδεχομένως ηγεσία που παίρνει από δίπλα, "μαντζούνια" που έχουν νεοεισαχθεί, κλπ) Γι 'αυτό είπα ότι περίπου εκεί είναι τα νούμερα. Ίσως και θα πρέπει να χρειαστεί, να το αναλύσουμε κάπως αυτό.
Γι' αυτό έγραψα ότι μάλλον πρέπει να επανεξετασθεί το μπόνους των στρατιωτών, γιατί σε λίγο θα φθάσουμε να έχουμε 2 πύργους με 90000 ζωή ο έκαστος. Και τότε μάλλον θα χρειασθούμε τον Οδυσσέα, για να εφεύρει κάποιο νέο κόλπο να αλώσουμε το οχυρό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

black.thunder

Μέλος
Το ότι βγήκαν 2 φορές άμυνες εναντίον των χρυσών, μάλλον οφείλεται σε λανθασμένη τακτική των επιτιθέμενων. :p

Εδώ έχεις δίκιο είχα πάρει μέρος στις επιθέσεις.


Γι' αυτό έγραψα ότι μάλλον πρέπει να επανεξετασθεί το μπόνους των στρατιωτών, γιατί σε λίγο θα φθάσουμε να έχουμε 2 πύργους με 90000 ζωή ο έκαστος. Και τότε μάλλον θα χρειασθούμε τον Οδυσσέα, για να εφεύρει κάποιο νέο κόλπο να αλώσουμε το οχυρό.


Μην ξεχνάτε όμως και το μπόνους που έχουν και οι μονομάχοι αν κάποιος στρατιώτης έχει 10.000 ζωή και του σκάει ένας μονομάχος 1 κρίτικαλ σίγουρα θα είναι πάνω από 1000 ζημια.
 

DeletedUser

Guest
Παιδια με συγχωρειτε αλλα δεν μου τα λετε καλα.

Θα το θεσω διαφορετικα.

Μονομαχουν 2 παικτες.

Ο ενας εχει ολα κοκκινα και ολα υγεια. Τιποτα αλλο.
Και ο αλλος εχει μοιρασμενες ικανοτητες σε αποφυγη-στοχευση-σημαδι(ή σθενος) κλπ κλπ.

Ο πρωτος οτι εχει σε στοχευση-αποφυγη ειναι μονο απο τα ρουχα και τα μαντζουνια.
Υπαρχει ποτε περιπτωση να κερδισει τη μονομαχια ο πρωτος μονο και μονο επειδη εχει περισσοτερη υγεια???
Υπαρχει ποτε περιπτωση να κανουν ιδιο αριθμο χτυπηματων???
Υπαρχει ποτε περιπτωση να κανουν ιδιες ζημιες???
Ασφαλως οχι.


Στο οχυρο λοιπον πώς γινεται ενας παικτης που εχει μονο υγεια να ειναι ισος και καλυτερος απο εναν με μοιρασμενες ικανοτητες???

Κατι δεν παει καλα.


Δημητρη δεν ειναι μονο θεμα πυργου στρατιωτων. Οι ιδιοι παικτες μοιραζονται σε καθε πυργο αλλα παρ'ολα αυτα διατηρουν τα ιδια ποσοστα αποφυγων που εχουν και στον πυργο τους.
Επισης δεν κανω συγκριση μεταξυ διαφορετικων σερβερς. Γιατι δεν θα ειναι ασφαλες το μετρο. Συγκρινω μεταξυ μαχων που γινονται με τους ιδιους παικτες καθε φορα, εναλλασομενους σε αμυνα και επιθεση. Και που γινονται επι μακρον.

Και το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι οι αστοχες βολες των επιτιθεμενων (καθαρων οχυρομαχων και με ενισχυτικα) ειναι εκτος πραγματικοτητας.

Οσον αφορα στο μπονους των μονομαχων που ειπε ο black.thunder προκειται για ψυλλους στα αχυρα. Οι ευστοχες βολες των επιτιθεμενων κυμαινονται μεταξυ 25-30%.
Των μονομαχων ειναι ακομα λιγοτερες. Απο 20% και κατω. Δηλαδη σε 20 γυρους (που δεν αντεχουν καν 20 γυρους αν ειναι επιτιθεμενοι) κανουν 4-5 ευστοχες. Και περιμενεις απο αυτες να βγει και κριτικαλ...
 
Κορυφή