Ληστεια Τραπεζας Πολης

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Υπέρ και κατά

Προσθέτει ένα παραπάνω ενδιαφέρον στο παιχνίδι για τους εγγεγραμμένους αρκεί οι σχεδιαστές να μην έχουν μία γνωστή τους πόλη κατά νου ή κάτι το θεωρητικό ως πρότυπο, αλλά να κατανοήσουν ότι υπάρχουν πόλεις με ισχυρούς σε επίπεδα χαρακτήρες, κι άλλες με λιγότερο τέτοιους, συνεπώς η οποιαδήποτε αντιπαράθεση θα είναι unfair play.

Θα κάνει το παιχνίδι ασφαλώς πιο ελκυστικό σε καινούργιους παίκτες.

Αυτά τα δύο είναι οι αιχμές υπέρ. Κινδυνεύει να δώσει αντικίνητρα για συμμετοχή στο παιχνίδι, ωστόσο.

Οι οχυρομάχοι πράγματι θα χάνουν πηγές/resources για μάχες, το οποίο μπορεί να τακτοποιηθεί με ξεχωριστό χαρτοφυλάκιο μέσα στην υπάρχουσα Τράπεζα Πόλης που θα έχει ορισμένη οροφή ώστε να καλύπτει έναν κάποιο αριθμό επιθέσεων τουλάχιστον σε μεγάλο οχυρό, και το οποίο θα έχει συμβολικές απώλειες, σχετικά εύκολα αναπληρώσιμες.

Οι Ικανότητες και Ιδιότητες θα χρειασθούν ανακατανομή ίσως, κι αυτό μπορεί να αποτελέσει νέα πρόκληση στο παιχνίδι, που συχνά καταντάει, αν επιτρέπεται η λέξη, απλώς ένα οχυρομαχο-παίγνιο.

Στο θέμα της κατανομής κι ανακατανομής Ιδιοτήτων κι Ικανοτήτων/reskilling, η κοινή λογική δείχνει πως η Μονομέρεια πάντα στερεί και βλάπτει.

Συνοπτικά, ελπίζουμε να υπάρχει fair play.
 

DeletedUser4456

Guest
Επιτελους, κατι πολυ καλο!

Ειναι παρομοιο με την ιδεα που ειχα προτινει νομιζω εναμισι χρονο πριν και φυσικα θα προσθεσει ενδιαφερον στο παιχνιδι (αν βεβαια γινει ποτε... :p)

Επισης θα εχουν λογο οι πολεις να εχουν κατοικους ή συμμαχους.
 

DeletedUser6285

Guest
Οτι ειναι ας γινει λιγο γρηγορα γιατι ο κ5 επεσε κατω και απο τους 500 παικτες..
 

DeletedUser8

Guest
Δύστυχος με βάση την τροπή που έχει πάρει το game σε ωθεί αναγκαστικά να ασχοληθείς με τα οχυρά και με τίποτα άλλο.. προσωπικά έχω χαρακτήρα στημένο για μονομαχίες και μέχρι στιγμής ασχολούμαι για να ανεβώ επίπεδο αλλά μόλις τερματίσω. μετά τι? πιστεύω πως είναι ένα πρόβλημα που αφορά όλους τους μονομάχους..
Είναι ευκαιρία να δοθεί μια μικρή ώθηση στο παιχνίδι καθώς φεύγεις από την λογική πάω 120 και μετά οχυρά.. όσο αφορά τα λεφτά είναι λιγάκι παλιός ο κόσμος και οι περισσότεροι έχουν τερματίσει οπότε τα λεφτά είναι λίγο πολύ άχρηστα και δεν νομίζω να έχουν πρόβλημα να χάσουν μερικά αλλά ούτε το βλέπω και σαν μεγάλη αμοιβή να κερδίσω μερικά..
Θα μπορούσε μέσα από αυτές τις επιθέσεις όχι να κλέβεις ένα μεγάλο μέρος από τα λεφτά αλλά ένα μικρο(5-10%) αλλά ταυτόχρονα να κανείς κάποιες ζημιές στα κτήρια(πχ μετά από μια πετυχημένη επίθεση να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ξενοδοχείο για 24 ώρες)..
 

DeletedUser

Guest
οχι και κακη ιδεα με μερικες βελτιωσεις πιστευω μπορει να γινει καλυτερη

1ον:-40% το θησαυροφυλακιο της πολης,να δινονται επιτευγματα με βραβειο για τις μαχες και τα λεφτα που θα περνουν απο την νικηφορα επιθεση να μοιραζονται στους συμμετεχοντες της επθεσης κατι σαν το 25% και τα το υπολοιπο 15% στο θησαυροφυλακιο της πολης

2ον:να ειναι δυνατη η επιθεση μονο αμα η πολη τα εχει ολα χτισμενα(49800 ποντοι πολης συνηθως)

3ον:μεγαλη αδικια ειναι για αυτους που ειναι αντιστασεως,τοτε δεν θα υπαρχει λογος να παιζεις ανθεκτικοτιτα-αντανακλαστικα και θα το γυρνανε ολοι αποφυγες-στοχευση.Γι αυτο να υπαρχουν και τα δυο.Δηλαδη με ανθεκτικοτα η αντανακλαστικα να κατεβενει η ζημια που παθενει καποιος και αποφυγη απλα για να αποφευγεις.Η στοχευση και στους δυο τυπους να εχει την ιδια σημασια,το ιδιο και οι τακτικες και η εμφανιση.Τα οπλα για τις μαχες να ειναι τα οπλα για μονομαχιες και να μετραει και το σημαδι και το σθενος.

4ον:να μπορει ο νεκροθαφτης να χτιζεται μεχρι το επιπεδο 10 για να μπορει η πολη να κανει επιθεση.Αμα δεν ειναι 10 επιπεδο ουτε μπορει να δεχτει επιθεση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser5264

Guest
Πολυ καλη ιδεα που θα κανει το παιχνιδι πολυ πιο ενδιαφερον ιδιαιτερα για μονομαχους!Αν και οπως ειπαν και οι προαναφερθεντες το 60% ειναι αρκετα μεγαλο ποσο το οποιο θα παιρνουν...Επιπλεον αν γινεται να δωσετε την προταση οσο τον δυνατον γρηγοροτερα καθως βλεπετε υπαρχει προθυμια θα ηταν κακο να ξεχαστει το θεμα μεχρι να το προτεινετε.
+1.
 

Montana Kid

Νέο Μέλος
Ειναι μια ωραια ιδεα , στο πνευμα της άγριας δύσης. Διαφωνω ομως με το ποσοστο της λείας. Τα θυσαυροφυλακια , υποτίθεται οτι ειναι ασφαλη :p. Το πολυ πολυ οι ληστες να παιρνουν ενα 5% που θα βρουν στα ταμεία. Και εννοειται οτι τα λεφτα που χανονται θα ειναι απο τα λεφτα της πόλης και όχι των κατοικων. Επισης θα ηθελα να υπαρχει ενας τρόπος ωστε να μην συμπιπτουν χρονικά ληστειες με μαχες οχυρων.
 

DeletedUser1797

Guest
+1

τι θα λεγατε εαν απλα βαζαμε λεφτα στα οχυρα?? για να μην επηρεαστουν οι μαχες οχυρων και να ελκυσει περισσοτερο κοσμο..

η νικητρια ομαδα να κερδιζε για παραδειγμα ενα ποσο και να μοιραζοταν στα μελη της!
 

dimitrisCh

Μέλος
Σαν ιδέα ακούγεται ωραία και θα ταίριαζε με το πνεύμα της άγριας δύσης.

Ως προς την υλοποίησή της:

1) Υπάρχουν πόλεις με ελάχιστους κατοίκους και γεμάτα θησαυροφυλάκια και σε μια ενδεχόμενη οργανωμένη επίθεση δεν θα είχαν καμία ελπίδα, ειδικά αν δεν είναι ενταγμένες σε κάποια συμμαχία.
2) Μια πόλη θα μπορούσε να χάσει όλο το ποσό που έχει στο θησαυροφυλάκιο, ακόμη και με ένα ποσό 10% μετά από 10 επαναλαμβανόμενες επιθέσεις.
3) Τα χρήματα που θα έχανε μια πόλη μετά από μια ενδεχομενη επίθεση θα πήγαιναν σους ληστές, και όχι στο θησαυροφυλάκιο της πόλης τους, οπότε μάλλον δεν θα υπήρχε καμία ελπίδα να τα πάρει πίσω μετά από μια ενδεχόμενη νικηφόρα αντεπίθεση, αφού μόνο ένα ελάχιστο ποσό θα πήγαινε στο θησαυροφυλάκιο της πόλης που θα έκανε επιδρομή.
4) Θα μπορούσε να φτιαχτεί μια πόλη ή λίγες πόλεις αποτελούμενες μόνο από ληστές και οι οποίοι θα έκαναν συνεχείς επιδρομές και οι άλλες πόλεις θα ήταν στο έλεος αυτών των παικτών.
5) Θα σημάνει το τέλος για τις μάχες οχυρών. Οι περισσότερες πόλεις αποτελούνται πλέον κατά το μέγιστο βαθμό μόνο από οχυρομάχους. Οι παίκτες αυτοί δεν θα μπορούσαν να αμυνθούν σε επιδρομές, α) λόγω των ικανοτήτων, β) θα λιποθυμούσαν σε μια ενδεχόμενη προσπάθεια άμυνας, οπότε δεν θα μπορούσαν να πάνε σε μάχη οχυρού, οπότε θα ήταν άρχηστοι πλέον για το παιχνίδι. Επιπλέον θα έχαναν σημαντικά ποσά από τα χρήματα του θησαυροφυλακίου τα οποία χρειάζονται για τις μάχες οχυρών.
6) Και το χειρότερο: η υλοποίησή της ευνοεί κυρίως μόνο μια κατηγορία χαρακτήρα (μονομάχους), το οποίο επιεικώς μπορεί να χαρακτηριστεί ως απαράδεκτο.
7) Είναι τελείως διαφορετικό οι μάχες οχυρών, εκεί μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι παίκτες, εδώ αποκλείονται σχεδόν οι υπόλοιποι χαρακτήρες. Στις μάχες οχυρών οι πόλεις που θέλουν να ασχοληθούν με τα οχυρά αν χάσουν ένα οχυρό, μπορούν να το ξαναπάρουν πίσω αργότερα. Στην περίπτωση επιδρομής, μάλλον είναι αδιανόητο.

Αυτά τα ελάχιστα προς το παρόν. Αν και πιστεύω ότι στην Innogames δεν πρόκειται να δεχθούν να εισαχθεί κάτι τέτοιο στο παιχνίδι, γιατί θα του έδινε την χαριστική βολή.

Αντιπρόταση:
Οι ληστές να μην παίρνουν τα χρήματα από το θησαυροφυλάκιο, το οποίο είναι ασφαλές, αλλά από τις καταθέσεις των κατοίκων της πόλης. (εδώ σας θέλω να τοποθετηθείτε π.χ. το 10% της κατάθεσης κάθε κατοίκου της πόλης) :p
 

Montana Kid

Νέο Μέλος
Το να παιρνουν οι ληστες , λεφτα των κατοικων ειναι λάθος. Θα αδειασουν οι πολεις. Εγω π.χ εχω πανω απο 1.000.000 στην τραπεζα. Λες να κατσω σε πολη αν ειναι να χανω το 10%? :wk
 

DeletedUser

Guest
...

νατην η κοντρα μονομαχων - οχυρομαχων. αρχιζει τωρα... παρακαλω στοιχηματα...παμε.
προσωπικα ειχα ποσταρει πριν και εδωσα τα ευσημα για την προταση αυτη με ορισμενες αποριες και προτασεις δικες μου.
προσωπικα ποτε δεν ημουν μαχητης οχυρων. οσοι με ξερουν θα καταλαβουν. πηγαινα σε μαχες οχυρων μονο και μονο να βοηθησω την πολη μου η την συμμαχια. παντα ημουν μονομαχος.
δυσκολο να πραγματοποιηθεί , ετσι νομιζω .
μπορει ομως ο cord να μας πει αν μπορουν να κανουν στην εταιρια προταση για την ιδεα την ληστειας τραπεζας και ας μην ειναι ολοκληρωμενη.
να δουμε αν προτιθεται η εταιρια να την πραγματοποιησει και μετα μιλαμε για προτασεις και αποριες.
τωρα το να μιλαμε μεταξυ μας και να λεμε ειμαι οχυρομαχος οχι δεν μου αρεσει η προταση η μονομαχος μπραβο , νομιζω ειναι χωρις ουσια.
ευχαριστω.
 

dimitrisCh

Μέλος
Το να παιρνουν οι ληστες , λεφτα των κατοικων ειναι λάθος. Θα αδειασουν οι πολεις. Εγω π.χ εχω πανω απο 1.000.000 στην τραπεζα. Λες να κατσω σε πολη αν ειναι να χανω το 10%? :wk
Το να παίρνουν οι ληστές τα δικά σου χρήματα είναι λάθος κατά την γνώμη σου, αλλά θεωρείς δίκαιο να παίρνεις εσύ τα λεφτά του θησαυροφυλακίου μιας πόλης οχυρομάχων η οποία δεν έχει δυνατότητα στοιχειώδους άμυνας. :wk
Ωραία λογική εσύ να μην διακινδυνεύεις να χάσεις τίποτε.

@sniperjohn1
Στις μάχες οχυρών όσοι μονομάχοι έρχονται. αυτό το κάνουν επειδή το θέλουν ή για τους φίλους ή για την παρέα ή για να μαζέψουν ομόλογα (συνήθως μαζεύουν και τα περισσότερα). Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας μονομάχος να έρθει σε μια μάχη οχυρού και δεν διακινδυνεύει και τίποτε άλλο, πλην μιας πιθανής λιποθυμίας.
Σε μια υποτιθέμενη επιδρομή, για να μην ληστευθεί το θησαυροφυλάκιο της πόλης τους, οι οχυρομάχοι της πόλης, θα είναι αναγκασμένοι να πολεμήσουν για να την υπερασπίσουν για να μην χάσουν τα χρήματα τους. Μια ενδεχόμενη λιποθυμία θα τους στερούσε μια πιθανή συμμετοχή σε μια μάχη οχυρού.
 

DeletedUser

Guest
...

οπως ειπα και πριν αρχισε η μαχη οχυρομαχων και μονομαχων.

το παιχνιδι δεν ειναι μονο για οχυρομαχους και οχυρα. ενταξει ο κοσμος ειναι παλιος . οι περισσοτεροι παιχτες εχουν τερματισει . δεν εχουν με τι να ασχοληθουν. ολο το ρεζουμε, για τον αριζονα μιλαω, ειναι καθε βραδυ η μαχη οχυρου . μετα νεκρα. παλια γινοταν και τουρνουα μονομαχιων και παιρναν πολλοι παιχτες μερος.τωρα ολοι εχουν γινει οχυρομαχοι. πιστευω οτι για αυτο γινεται και αυτη η προταση . για ανανεωση του παιχνιδιου και των κοσμων . στο παιχνιδι υπαρχουν τεσσερις τυποι χαρακτηρων που μπορεις να διαλεξεις. ο καθενας εχει ειδικα χαρακτηρηστικα. απο εκει και περα κανει ο καθενας οτι θελει . αλλα το κραταει για τον εαυτο του. ολοι μπορουν να γινουν οχυρομαχοι αλλα οχι ολοι μονομαχοι. και οι δικαιολογιες τα εχω γυρισει σε οχυρομαχο και λιποθυμαω αν μου την πεσουνε οι μονομαχοι και χανω την μαχη ειναι ...... δικαιολογιες. εσυ το διαλεξες . δεν εχω τιποτε με τους οχυρομαχους απλα οταν διαβασα την προταση του cord ηρθε αμμεσως στο μυαλο μου η κοντρα. καντε το παιχνιδι πιο ρεαλιστικο και πιο κοντα στην αγρια δυση.
 

DeletedUser6285

Guest
θα μπορουσε η ληστεια να ειναι μονο απο το θησαυροφυλακιο αλλα ταυτοχρονα να υπαρχει καποιο πλαφον που να μην επιτρεπει επιθεσεις οταν το ποσο φτασει στο πλαφον αυτο. Οσο για το οτι οι οχυρομαχοι δεν μπορουν να ανταπεξελθουν σε αμυνα οπως οι μονομαχοι θα μπορουσε για παραδειγμα να μπει και η ηγεσια σε ενα βαθμο για τους αμυνομενους, αλλα σε γενικες γραμμες νομιζω οτι αυτο λυνεται γιατι στις περισσοτερες πολεις υπαρχουν και απο τις δυο κατηγοριες. Το θεμα ειναι να ξεκινησει κατι γιατι καθε μερα βλεπουμε ολο και λιγοτερους παικτες.
 

DeletedUser3505

Guest
...

και εκει που λεγαμε οτι τα οχυρα δεν εχουν σχεδον καμια αλλαγη εδω και 3 χρονια...θα κλεβουμε και τραπεζες τωρα ετσι οστε και οι λιγοι οχυρομαχοι να τα βαλουν και αυτοι στις μονομαχιες !

κουνια που σας κουναγε!!!
 

dimitrisCh

Μέλος
στο παιχνιδι υπαρχουν τεσσερις τυποι χαρακτηρων που μπορεις να διαλεξεις. ο καθενας εχει ειδικα χαρακτηρηστικα. απο εκει και περα κανει ο καθενας οτι θελει . αλλα το κραταει για τον εαυτο του. ολοι μπορουν να γινουν οχυρομαχοι αλλα οχι ολοι μονομαχοι
Ακριβώς αυτό. Όταν κάναμε επιλογή χαρακτήρα είχαμε λίγο πολύ καταλήξει στο τι θα γίνει ο καθένας μας.
και οι δικαιολογιες τα εχω γυρισει σε οχυρομαχο και λιποθυμαω αν μου την πεσουνε οι μονομαχοι και χανω την μαχη ειναι ...... δικαιολογιες. εσυ το διαλεξες .ι
Κι όσοι διάλεξαν να γίνουν μονομάχοι αυτοί το διάλεξαν.

Με την εισαγωγή όμως της πρότασης Ληστεία Τράπεζας Πόλης, όμως μόνο όσοι είναι αποκλειστικά μονομάχοι, αυτοί ευνοούνται, οι υπόλοιποι (εργάτες, στρατιώτες, τυχοδιώκτες) μένουν στην απέξω. Και εφόσον αυτή η καινοτομία αν έμπαινε θα είχε αρνητικά αποτελέσματα στους λοιπούς πλην των μονομάχων, μόνο απαράδεκτη μπορεί να χαρακτηριστεί. Οι μονομάχοι δεν έχουν να χάσουν τίποτε, οι υπόλοιποι (κυρίως οι οχυρομάχοι γιατί αυτούς αφορά άμεσα και είναι οι περισσότερο που θίγονται) θα πρέπει να γυρίσουν ικανότητες, τουτέστιν χρήματα παιχνιδιού και σβόλοι, αλλά για τους μονομάχους δεν κοστίζει τίποτε.
 

DeletedUser4530

Guest
αφου το προβλημα ειναι μεταξυ οχυρομαχων και μονομαχων σχετικα με τα σκιλλς και τις οχυρομαχιες κτλ, γιατι αντι να τσακωνεστε και να λογοφερετε μεταξυ σας δεν κανετε καποιες εναλακτικες προτασεις;! η ιδεα οπως ολοι διαβασαμε ειναι ανοιχτη και ζητανε την δικη μας γνωμη. αφου λοιπον βλεπετε καποιες δυσκολιες καντε προτασεις ωστε να βολευουν και τους μεν και τους δε και να μην χαλασει τοσο το παιχνιδι.
πχ. θα μπορουσαμε λοιπον να προτεινουμε:
- εφοσον στην ουσια ειναι μια μικρη οχυρομαχια να κρατησει τα στοιχεια της οχυρομαχιας στα σκιλλς και στον τροπο του παιχνιδιου.
- να προτεινουμε μια μερα την εβδομαδα να γινονται οι ληστιες κι εκεινη την ημερα να μην δηλωνονται μαχες οχυρων ωστε να μπορουν ολοι οσοι θελουν να συμμετεχουν (οπως στις οχυρομαχιες). ετσι κι αλλιως για ευνοητους λογους και κατοπιν οριμης συνενωησης μεταξυ των συμμαχιων στους περισσοτερους κοσμους γινονται επιθεσεις στην ουσια προγραμματισμενες. γιατι λοιπον να μην προγραμματιστει κατι αναλογο και για τις ληστιες μπαινοντας στην καθημερινοτητα του παιχνιδιου;
- για να μην μεινουν παραπονουμενοι οι μονομαχοι ηδη εχει ειπωθει η ιδεα για μονομαχιες μεσα στην ολη διαρκεια της ληστειας. οποτε περνουν την αξια τους κι οι μονομαχοι. απλα ας κανουμε προταση για το πως θα γινει αυτο. εχει προταθει οτι οποιος νικησει να περνει μπονους η ομαδα του στην ολη μαχη. μας αρεσει; το θελουμε; εχουμε να προτεινουμε κατι αλλο η να συπληρωσουμε;

καντε προτασεις, οχι λογομαχιες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser5084

Guest
Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για το μακρόσυρτο του κειμένου μου. Είχα αϋπνίες και χρόνο απόψε και θα μοιραστώ μαζί σας ορισμένες σκέψεις μου… (κουράγιο :w)

Καταρχήν δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αρκετοί αναφέρεστε σε μονομαχίες, παραπονούμενοι ότι ευνοούνται οι μονομάχοι των σερβερ έναντι των οχυρομαχων…. «Θα γίνεται μάχη παρομοια με αυτη των οχυρων αλλα σε μικροτερη κλιμακα, λιγοτερους γυρους και με διαφορετικα κριτιρια μαχης» εγραψε ο Cord. Μέχρι και εικόνα του νέου οχυρού είδαμε! Επίσης ο Cord έγραψε «Με καποιο τροπο θα μπορουσαν να ενσωματωθουν και μονομαχιες στην ολη ιδεα». Αν διάβασα καλά μιλάμε για μια μονομαχία των δυο αρχηγών. Αυτοί ας είναι καθαροί μονομάχοι, δεν μας ενοχλεί. Σε αυτή τη περίπτωση, οι μονομάχοι ως χαρακτήρες παιχνιδιού δεν χρειάζεται να είναι οι ευνοημένοι. Ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να έχει τις ίδιες πιθανότητες επιτυχίας.

Το αρχικό ποστ αναφέρεται σε μια καινούρια κατηγορία στησίματος χαρακτήρων, τους «ληστές». Αυτοί, για να είναι ανταγωνιστικοί θα πρέπει να τοποθετήσουν τις ικανότητες/ιδιότητες τους κάπως διαφορετικά από ότι ως μονομάχοι και πολύ διαφορετικά από ότι ως οχυρομαχοι. Αυτό το σημείο ίσως μπορεί να προσαρμοστεί καταλληλότερα ώστε το στήσιμο των «ληστών» να ταιριάζει κατά 50% με αυτό των μονομάχων και 50% με αυτό των οχυρομαχων. Πως θα γίνει αυτό? Με Στόχευση, κρύψιμο τακτικές, αντοχή (άμυνα) και στόχευση, ηγεσία, εμφάνιση, αντοχή (επίθεση). Έτσι δεν αλλοιώνεται εντελως ο χαρακτήρας του οχυρομαχου αλλά ούτε του μονομάχου και συγχρόνως μπορούν όλοι να συμμετέχουν στο νέο concept. Σαφώς, όποιος το επιθυμεί, μπορεί να «στηθεί» αποκλειστικά για ληστείες. Αν οι ικανότητες των ληστών δεν συμπίπτουν καθόλου με αυτές των υπαρχόντων στησιμάτων των παιχτών, μη περιμένετε να έχει επιτυχία το concept.

Τα κεφάλαια του θησαυροφυλακίου, δεν χρησιμεύουν σε τίποτα πέραν του κόστους εκδήλωσης επίθεσης. Δεν είναι απαραίτητα κακό να μοιραστεί στο παιχνίδι νέο χρήμα το οποίο παράμενε «παγωμένο» επί χρόνια στα ταμεία της πολης. Ας γίνει αναδιανομή κεφαλαίου λοιπόν. Ίσως ζωντανέψει ξανά και η αγορά με αυτόν τον τρόπο. Εξάλλου, οι περισσότεροι ιδρυτές των παλαιών κυρίως κόσμων έχουν πολλά κεφάλαια στο προσωπικό τους λογαριασμό. Ακόμα και μηδέν να είναι το ταμείο της πολης, δεν θα μπορούν να καταθέσουν 10κ από τον προσωπικό τους λογαριασμό για την εκδήλωση επίθεσης? Παρολα αυτά, για να θέσουμε ένα ρεαλιστικό ποσοστό και για να υπάρχει συνέχεια σε αυτό το εγχείρημα, θα μπορούσαμε να πούμε 10%-15%. Αναλογιστείτε πως υπάρχουν πόλεις με 1Μ+

Κερδισμένη μπορεί να βγει και η κάθε πολη από αυτή τη διαδικασία. Οι ληστές που επιτίθενται στη πολη, θα πρέπει να έχουν ένα κεφάλαιο κίνησης για να ξεκινήσει η επιδρομή τους (π.χ 80κ ή 5κ ανά ληστή). Θες να συμμετέχεις στη ληστεία? Πλήρωσε για τη μεταφορά σου και τον εξοπλισμό σου… τζαμπατζή :p. Αυτό το κεφάλαιο (πέραν από κάποιους φόρους υπέρ της πατρίδος) θα καταλήγει στα ταμεία της πολης που δέχτηκε την επίθεση σε περίπτωση καταστολής της. Οι αμυνομενοι θα εχουν τη ευκαιρια να μοιραστούν δώρα, θήκες, ομόλογα, κτλ αλλά το κεφάλαιο, όλο ή το μεγαλύτερο μέρος του, θα καταλήγει στο ταμείο της πολης. Έτσι δεν θα στερεύουν εντελώς τα ταμεία και θα υπάρχουν συνεχείς ληστείες. Εξάλλου μέχρι τώρα ο αμυνόμενος έχει πλεονέκτημα και πιστεύω αυτό το χαρακτηριστικό θα παραμείνει αναλλοίωτο.

Σε κάποιο ποστ διάβασα για πιθανη unfair μάχη μεταξύ πόλεων και θα ήθελα να συμπληρώσω πως η κάθε πολη θα μπορούσε να έχει ένα κυμαινόμενο λεβελ δυσκολίας το οποίο να ορίζεται από το θησαυροφυλάκιο της, από τον αριθμό των μελών της, από το λεβελ των μελών της, κ.ο.κ

Στα θετικά του νέου concept συγκαταλέγεται η συσπείρωση των παιχτών στις πόλεις, καθώς και οι μικρές μάχες οι οποίες θα μπορούν να τρέχουν σαν μινι events κατά τη διάρκεια της μέρας ή ακόμα καλυτέρα το Σ.Κ όπου σε ορισμένους κόσμους δεν πραγματοποιούνται μάχες.

Με προσοχή στους κανόνες του νέου concept, οι μάχες οχυρών μπορούν να μείνουν αλώβητες και οι μονομαχίες επίσης. Οι «ληστείες» μπορούν να διαδραματίζονται ανεξάρτητα ή παράλληλα με το γνωστό μέχρι σήμερα τρόπο παιχνιδιού. Εξάλλου οι διαχειριστές γνωρίζουν καλύτερα από εμάς πως αν σταματήσει η προσέλευση του κόσμου στις μάχες, τελείωσε το game για όλους μας.
 

dimitrisCh

Μέλος
Το όλο εγχείρημα που προτάθηκε ονομάζεται Ληστεία Τράπεζας Πόλης και όχι Ληστεία Θησαυροφυλακίου Πόλης. Συνεπώς σε μια ληστεία τράπεζας πόλης και οι κάτοικοι της πόλης θα πρέπει να χάσουν ένα μέρος των καταθέσεων τους στην τράπεζα της πόλης τους, εφόσον θα έχει ληστευτεί η τράπεζα. Επανέρχομαι λοιπόν στην πρόταση μου, οι κάτοικοι να χάνουν ένα σημαντικό μέρος των καταθέσεων τους. Έτσι θα είναι πιο ρεαλιστικό. :p Και θα έχει και αποτέλεσμα, οι κάτοικοι της πόλης να συμμετέχουν σε μια άμυνα μιας ενδεχόμενης ληστείας, αφού πρόκειται να χάσουν ένα μέρος από τα χρήματα τους και να μην μένουν αδιάφοροι. Αν πρόκειται για τα χρήματα του θησαυροφυλακίου, μάλλον θα τους είναι αδιάφορο στους περισσότερους. :wk Βέβαια αυτό θα ωθήσει αρκετούς, να βγουν από τις πόλεις, για να μην χάνουν χρήματα. Αλλά, ή θα ασχοληθεί κάποιος με τα κοινά της πόλης ή ας επιλέξει να μείνει εκτός πόλης και εκτός συμμαχίας.
Επίσης η τιμωρία για τους ληστές στην άγρια δύση ήταν συνήθως η κρεμάλα. Έτσι οι ληστές θα πρέπει να τιμωρούνται πολύ σκληρά μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα ληστείας.
Τα κεφάλαια του θησαυροφυλακίου, δεν χρησιμεύουν σε τίποτα πέραν του κόστους εκδήλωσης επίθεσης. Δεν είναι απαραίτητα κακό να μοιραστεί στο παιχνίδι νέο χρήμα το οποίο παράμενε «παγωμένο» επί χρόνια στα ταμεία της πολης. Ας γίνει αναδιανομή κεφαλαίου λοιπόν.
Σε ποιους όμως θα μοιραστούν αυτά τα χρήματα με την αναδιανομή; Μόνο σε ορισμένους, κυρίως μονομάχους και όχι σε όλους τους χαρακτήρες!
Στα θετικά του νέου concept συγκαταλέγεται η συσπείρωση των παιχτών στις πόλεις, καθώς και οι μικρές μάχες οι οποίες θα μπορούν να τρέχουν σαν μινι events κατά τη διάρκεια της μέρας ή ακόμα καλυτέρα το Σ.Κ όπου σε ορισμένους κόσμους δεν πραγματοποιούνται μάχες.
Υπάρχουν πολλές πόλεις οι οποίες δεν θέλουν να μπουν σε κάποια συμμαχία ή σε κάποια υπερ-συμμαχία. Αυτές τι θα γίνουν; Υπάρχουν παίκτες που δεν θέλουν να εγκαταλείψουν την πόλη τους, για να να πάνε σε μια μεγάλη πόλη. Έχουν γίνει προσπάθειες στο παρελθόν, να συγκεντρωθούν οι παίκτες σε μεγάλες πόλεις μιας συμμαχίας, χωρίς αποτέλεσμα.
Με προσοχή στους κανόνες του νέου concept, οι μάχες οχυρών μπορούν να μείνουν αλώβητες και οι μονομαχίες επίσης.
Αλλά το κυρίως πρόβλημα είναι ότι, η εισαγωγή των "ληστειών" θα καταστρέψει τις μάχες οχυρών, αλλά και τις μονομαχίες σε ένα βαθμό. Έχει καταντήσει το παιχνίδι να μην γεμίζουμε πλέον ή να γεμίζουμε με το ζόρι μεσαία οχυρά (εξαιρουμένου του Κ1) για μεγάλα ούτε συζήτηση, αν μπουν και οι ληστείες, ένας σημαντικός αριθμός αυτών που έρχονται στις μάχες οχυρών, θα ασχοληθεί με "ληστείες", άρα μικρότερη συμμετοχή σε μάχες οχυρών, και χωρίς καλές μάχες οχυρών ο κόσμος νεκρώνει.

Άλλο ένα αρνητικό είναι ότι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια νέα τάξη "ληστών", οι οποίοι δεν θα κάνουν τίποτε άλλο εκτός από επιδρομές και θα χαλάνε το παιχνίδι. Κι επειδή δεν είμαι σε όλους κόσμους οχυρομάχος, ήδη αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά. :))
 

DeletedUser5084

Guest
Ο Cord αναφερει «Η μηχανη του παιχνιδιου θα λαμβανει υποψη τα διαθεσιμα ποσα του θησαυροφυλακιου…»

Δεν πιστεύω πως χρειάζεται να περιπλέξουμε περισσότερο το concept, εμπλέκοντας τα χρήματα του κάθε παίχτη που βρίσκονται στη τράπεζα.
Ληστείες κάνουμε ή δεχόμαστε καθημερινά, μέσω των μονομαχιών που κάνουμε ή δεχόμαστε, διακινδυνεύοντας τα χρήματα που κρατάμε πάνω μας. Πιστεύω αρκεί αυτό το ρίσκο. Η εμπλοκή του θησαυροφυλακίου, είναι μια καινοτόμα ιδέα όπου τους περισσότερους παίχτες δεν θα τους ενοχλήσει (κάλλιστα μπορεί να επιδράσει θετικά), εφόσον γνωρίζουν ότι τα δικά τους χρήματα συνεχίζουν να είναι ασφαλή. Αν όμως διαπραγματευόμαστε για ληστεία προσωπικών τραπεζικών λογαριασμών, θα με βρεις αντίθετο! Είναι λίγο φοβιστηκο αυτό…

Θεωρώ πως οι αμυνόμενοι θα πρέπει να έχουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα και ένα μεγαλύτερο κίνητρο να συμμετέχουν στις άμυνες των πόλεων τους, για αυτό το λόγο προτείνω το εξής:

Σε περίπτωση νίκης των λιστών, όλα τα χρήματα ή κατά ένα μεγάλο ποσοστό (80%), θα καταλήγουν στο θησαυροφυλάκιο της πολης τους και οι ληστές θα κερδίζουν δώρα, θήκες, ομόλογα, κτλ. Στη περίπτωση επιτυχούς άμυνας, οι αμυνόμενοι θα λαμβάνουν τα κεφάλαια κίνησης των ληστών στους προσωπικούς τους λογαριασμούς, καθώς και διάφορα δώρα, ομόλογα, κτλ. Έτσι δίνεται περαιτέρω κίνητρο στους αμυνόμενους να διαφυλάξουν τις περιούσιες τους και μικρότερες πιθανότητες στους ληστές να ρημάζουν τις πόλεις.

Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η συσπείρωση στις πόλεις. Αν διατηρείς μια πολη μόνος σου κρατώντας αντικοινωνικό προφίλ, δεν θα μπορείς να συμμετέχεις σε αυτό το mode παιχνιδιού. Μετακόμισε σε μια ενεργή πολη, με περισσότερους κατοίκους ώστε να έχεις σοβαρές πιθανότητες να κερδίσεις χρήμα και δώρα από τις επιθέσεις των ληστών. Δεν είναι υποχρέωση αλλά επιλογή!

Όπως ανέφερα στο αρχικό μου ποστ, οι ληστείες θα μπορούσαν να λαμβάνουν χώρα τα Σ.Κ όπου σε αρκετούς κόσμους υπάρχει συμφωνία «ειρήνης». Αλλά και έτσι να μη γίνει, κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι ίδιοι παίχτες θα συμμετέχουν στις μάχες οχυρών και στις ληστείες. Άρα αν κάποια μέρα συμπέσει μάχη και ληστεία την ίδια ωρα, οι απουσίες από τη μάχη οχυρού θα είναι εκατέρωθεν (προϋπόθεση ότι δεν ληστεύουμε πολη της ίδιας συμμαχίας, αλλά μόνο αντίπαλης συμμαχίας πόλεις).

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στο το στήσιμο των «ληστών», το οποίο πρέπει να συμπίπτει τουλάχιστον κατά 50% με αυτό των μονομάχων και κατά 50% με αυτό των οχυρομαχων. Ο κίνδυνος καραδοκεί αν κάνουμε το λάθος να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα κατηγορία στησίματος παίχτη. Σε αυτή τη περίπτωση θα συμφωνήσω με τον DimitrisCh, ότι τα οχυρά ενδέχεται να ερημώσουν.

Στο χέρι μας είναι να στήσουμε το νέο concept. Αν τα βλέπουμε όλα μαύρα, απλά δεν το προχωραμε.
 
Κορυφή