cord
Ex-The West Team
Εχουμε ετοιμασει μια ιδεα και θα θελαμε και τη γνωμη των παιχτων ωστε να την κανουμε ακομη καλυτερη με τα σχολια, την κριτικη και τις υποδειξεις σας.
Ληστεια Τραπεζας Πολης
Το σκεπτικο ειναι το εξης:
:: Σε τυχαιες πολεις στον χαρτη κατα διαστηματα θα εμφανιζεται μια επιλογη οπου συμφωνα με αυτη, θα ειναι δυνατο μια ομαδα παιχτων να επιτεθουν στη πολη και να ληστεψουν την τραπεζα της, αν τα καταφερουν. Λεμε σε τυχαιες πολεις γιατι γνωριζουμε εκ των προτερων πως ειναι δυσκολο τεχνικα να γινει αυτο για καθε πολη, αλλα αυτο δεν ειναι απολυτο, θα το συζητησουμε και με τους προγραμματιστες και θα δουμε τις δυνατοτητες αργοτερα.
:: Η μηχανη του παιχνιδιου θα λαμβανει υποψη τα διαθεσιμα ποσα του θησαυροφυλακιου τα οποια δεν θα πρεπει να ειναι κατω απο καποιο οριο που θα αποφασιστει καθως και τον αριθμο των κατοικων μιας πολης.
:: Προειδοποιηση 12 ή 24 ωρων αναλογα απο την εξαγγελια της επιθεσης.
:: Οι επιτιθεμενοι εφοσον καταφερουν να κερδισουν θα παιρνουν το 60% των χρηματων της τραπεζας καθως και ομολογα (νεες επιστολες ή σεντουκια με ομολογα), επιτευγματα, και πιθανον αντικειμενα, θηκες κτλ αλλά και νεα αντικειμενα πχ, "το φουλαρι του ληστη" ή κομματια που θα ανηκουν σε ενα νεο σετ, πχ, "το σετ του ληστη" τα οποια θα μπορουν να βρεθουν μονο απο αυτες τις μαχες και ολοκληρωμενο το σετ θα δινει καποια πολυ καλα bonus. Αντιστοιχως και οι αμυνομενοι/κατοικοι της πολης θα λαμβανουν χρηματα ομολογα, επιτευγματα κτλ. Αντιστοιχο σετ και εδω, πχ, το "σετ του μισθοφορου".
:: Θα γινεται μαχη παρομοια με αυτη των οχυρων αλλα σε μικροτερη κλιμακα, λιγοτερους γυρους και με διαφορετικα κριτιρια μαχης (ικανοτητες, bonus κτλ)
Παραδειγμα χαρτη μαχης:[SPOIL]
[/SPOIL]:: Oι θεσεις για αμυνα και επιθεση θα ειναι λιγοτερες απο αυτες των μαχων οχυρων, π.χ. 30 αμυνομενοι, 40 επιτιθεμενοι.
:: Οι ικανοτητες που θα χρειαζονται για τη ληστεια θα ειναι και αυτες διαφορετικες και λιγοτερες, για παραδειγμα οι αμυνομενοι θα πρεπει να εχουν στοχευση, αποφυγη, τακτικες και οι επιτιθεμενοι στοχευση, αποφυγη, εμφανιση.
:: Τα bonus, οι κινησεις, καθως και η οχυρωση της πολης/τραπεζας θα αποφασιστουν αργοτερα ή περιμενουμε ιδεες και για αυτο.
:: Με καποιο τροπο θα μπορουσαν να ενσωματωθουν και μονομαχιες στην ολη ιδεα, για παραδειγμα οι ορισμενοι για μονομαχια παιχτες απο τους αρχηγους ομαδων (πχ Λησταρχος για τους επιτιθεμενους, Σεριφης για τους αμυνομενους), θα μπορουν να μονομαχουν σε μονομαχια που θα ειναι ορατη κατα τη διαρκεια της σε ολους τους συμμετεχοντες και η ομαδα του νικητη να λαμβανει καποια επιπλεον bonus, πχ, στοχευσης ή αποφυγης αντιστοιχα. Ιδεες και προτασεις για αυτο ειναι καλοδεχουμενες.
Μπορειτε να κανετε σχολια, προτασεις, ιδεες κτλ ωστε να συζητηθουν και να δουμε πρωτα αν αρεσει κατι τετοιο στους παιχτες αλλα και τους τροπους με τους οποιους μπορει να γινει οσο το δυνατον πιο λειτουργικο. Παρακαλουμε σημειωστε πως αυτη ειναι η αρχικη ιδεα και σιγουρα επιδεχεται αλλαγες και βελτιωσεις.
Αφου εξαντλησουμε το θεμα, και εφοσον διαπιστωσουμε οτι αρεασει στους παιχτες, θα ετοιμασουμε μια ολοκληρωμενη προταση και θα την παρουσιασουμε στο τμημα προγραμματισμου για αξιολογηση.
Τελος, θα παρακαλεσουμε να κρατηθει το θεμα καθαρο και οι αναρτησεις να μην ξεφυγουν σε αλλα θεματα.
Ευχαριστουμε.
Ληστεια Τραπεζας Πολης
Το σκεπτικο ειναι το εξης:
:: Σε τυχαιες πολεις στον χαρτη κατα διαστηματα θα εμφανιζεται μια επιλογη οπου συμφωνα με αυτη, θα ειναι δυνατο μια ομαδα παιχτων να επιτεθουν στη πολη και να ληστεψουν την τραπεζα της, αν τα καταφερουν. Λεμε σε τυχαιες πολεις γιατι γνωριζουμε εκ των προτερων πως ειναι δυσκολο τεχνικα να γινει αυτο για καθε πολη, αλλα αυτο δεν ειναι απολυτο, θα το συζητησουμε και με τους προγραμματιστες και θα δουμε τις δυνατοτητες αργοτερα.
:: Η μηχανη του παιχνιδιου θα λαμβανει υποψη τα διαθεσιμα ποσα του θησαυροφυλακιου τα οποια δεν θα πρεπει να ειναι κατω απο καποιο οριο που θα αποφασιστει καθως και τον αριθμο των κατοικων μιας πολης.
:: Προειδοποιηση 12 ή 24 ωρων αναλογα απο την εξαγγελια της επιθεσης.
:: Οι επιτιθεμενοι εφοσον καταφερουν να κερδισουν θα παιρνουν το 60% των χρηματων της τραπεζας καθως και ομολογα (νεες επιστολες ή σεντουκια με ομολογα), επιτευγματα, και πιθανον αντικειμενα, θηκες κτλ αλλά και νεα αντικειμενα πχ, "το φουλαρι του ληστη" ή κομματια που θα ανηκουν σε ενα νεο σετ, πχ, "το σετ του ληστη" τα οποια θα μπορουν να βρεθουν μονο απο αυτες τις μαχες και ολοκληρωμενο το σετ θα δινει καποια πολυ καλα bonus. Αντιστοιχως και οι αμυνομενοι/κατοικοι της πολης θα λαμβανουν χρηματα ομολογα, επιτευγματα κτλ. Αντιστοιχο σετ και εδω, πχ, το "σετ του μισθοφορου".
:: Θα γινεται μαχη παρομοια με αυτη των οχυρων αλλα σε μικροτερη κλιμακα, λιγοτερους γυρους και με διαφορετικα κριτιρια μαχης (ικανοτητες, bonus κτλ)
Παραδειγμα χαρτη μαχης:[SPOIL]
:: Οι ικανοτητες που θα χρειαζονται για τη ληστεια θα ειναι και αυτες διαφορετικες και λιγοτερες, για παραδειγμα οι αμυνομενοι θα πρεπει να εχουν στοχευση, αποφυγη, τακτικες και οι επιτιθεμενοι στοχευση, αποφυγη, εμφανιση.
:: Τα bonus, οι κινησεις, καθως και η οχυρωση της πολης/τραπεζας θα αποφασιστουν αργοτερα ή περιμενουμε ιδεες και για αυτο.
:: Με καποιο τροπο θα μπορουσαν να ενσωματωθουν και μονομαχιες στην ολη ιδεα, για παραδειγμα οι ορισμενοι για μονομαχια παιχτες απο τους αρχηγους ομαδων (πχ Λησταρχος για τους επιτιθεμενους, Σεριφης για τους αμυνομενους), θα μπορουν να μονομαχουν σε μονομαχια που θα ειναι ορατη κατα τη διαρκεια της σε ολους τους συμμετεχοντες και η ομαδα του νικητη να λαμβανει καποια επιπλεον bonus, πχ, στοχευσης ή αποφυγης αντιστοιχα. Ιδεες και προτασεις για αυτο ειναι καλοδεχουμενες.
Μπορειτε να κανετε σχολια, προτασεις, ιδεες κτλ ωστε να συζητηθουν και να δουμε πρωτα αν αρεσει κατι τετοιο στους παιχτες αλλα και τους τροπους με τους οποιους μπορει να γινει οσο το δυνατον πιο λειτουργικο. Παρακαλουμε σημειωστε πως αυτη ειναι η αρχικη ιδεα και σιγουρα επιδεχεται αλλαγες και βελτιωσεις.
Αφου εξαντλησουμε το θεμα, και εφοσον διαπιστωσουμε οτι αρεασει στους παιχτες, θα ετοιμασουμε μια ολοκληρωμενη προταση και θα την παρουσιασουμε στο τμημα προγραμματισμου για αξιολογηση.
Τελος, θα παρακαλεσουμε να κρατηθει το θεμα καθαρο και οι αναρτησεις να μην ξεφυγουν σε αλλα θεματα.
Ευχαριστουμε.