Καταρχην ηταν απαραδεκτο το γεγονος να μπορει ο αλλος να σε χτυπησει στην πολη σου ενω εσυ ησουν χιλιομετρα μακρια.
Εξισου απαραδεκτο (κατα την ταπεινη μου αποψη) το να μπορει καποιος να σε χτυπαει και να πεφτει για υπνο. Εβαζες ρουχα οποιασδηποτε εργασιας, σε εβρισκε καποιος ακομα και αρκετα χαμηλοτερων επιπεδων, σε χτυπαγε και επεφτε για υπνο. Πώς θα μπορουσες να αντιδρασεις δηλαδη? Απλα δεν μπορουσες...
Με την προσθηκη του 40λεπτου νομιζω υπηρξε διορθωση σε αυτο το κομματι.
Βεβαιως αλλαζει η στρατηγικη αυτων που επιδιδοταν σε κλεφτοπολεμο.
Μπορει ακομα να ισχυσει ο κλεφτοπολεμος αλλα σε αλλη βαση. Μπορεις αν θες να αναζητας παικτες που ειναι offline ωστε στα επομενα 40 λεπτα που εσυ θα πας για υπνο να μην εχουν παρει χαμπαρι καν οτι τους χτυπησες.
Τα υπολοιπα, για αυτους που σε κτυπουν απο το πουθενα δεν νομιζω να ισχυουν.
Αλλωστε, μονο 2 ατομα γνωριζουν αν εκανες μονομαχια, αν κερδισες, αν εχασες και με ποση υγεια εμεινες. Εσυ και ο αντιπαλος σου. Καποιος που σε βλεπει στο χαρτη δεν γνωριζει αν πριν μερικα λεπτα μονομαχησες και ασφαλως δεν γνωριζει ποση υγεια σου εχει απομεινει.
Αν λοιπον το προβλημα ειναι οτι ο χαρακτηρας σου δεν εχει αρκετους ποντους υγειας τοτε μια επισκεψη στο σαμανο μπορει να το λυσει.
Σε γενικες γραμμες οι αλλαγες ως προς τις μονομαχιες νομιζω οτι ειναι εξαιρετικες. Και εγιναν προς τη κατευθυνση του να υπαρχουν οσο το δυνατον "ξυπνιοι" παικτες στο παιχνιδι. Διοτι ειχε καταντησει πολεις ολοκληρες να κοιμουνται συνεχως, να ξυπνουν για μιση ωρα, να χτυπουν και να ξανακοιμουνται για αλλες 8 ωρες...Οσον αφορα τις μονομαχιες λοιπον, ειχε καταντησει το παιχνιδι της ωραιας κοιμωμενης.