De Palouk's idea pack - Φάρμα (Κατοικία, Στάβλος, Χωράφια, Αποθήκη πόρων) κα

  • Δημιουργός θέματος PaloukiLuke
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Για αυτούς που προτιμούν να μένουν σε φάρμα αντί για πόλη.

Φάρμα
Η Φάρμα θα είναι κάτι ανάλογο με την πόλη όμως θα ανήκει σε ένα άτομο, το οποίο θα μπορεί να μένει εκεί.
Θα αποτελείται από:
-Κατοικία -10 επίπεδα
-Στάβλος -5 επίπεδα
-Χωράφια -5 επίπεδα
-Αποθήκη πόρων -5 επίπεδα

Κάθε κτήριο θα έχει επίπεδα και θα προσφέρει μερικά μπόνους και υπηρεσίες. Η αναβάθμιση των κτηρίων απαιτεί εκτός απο λεφτά και χρόνο, διάφορα άλλα υλικά όπως: Ξύλα, Καρφιά, Βαριοπούλες, Δέρματα, Πέτρες, Σιδερένια καλάμια, Ρολά σύρμα, Λάσσα
Η μόνη εξαίρεση είναι τα χωράφια τα οποιά αναβαθμίζονται μόνο με χρήματα.

Για να χτίσεις μια φάρμα χρειάζεσαι πόντους κατασκευής, οι οποίοι καθορίζονται απο τις ικανότητες:
Κατασκευή, Ιπασσία, Επιδιόρθωση, Ηγεσία

Το κόστος και ο χρόνος δημιουργίας της φάρμας εξαρτάται απο τους πόντους κατασκευής που έχει ο παίχτης.

farmicon.jpg



Κατοικία:
Το βασικό σπίτι. Ο παίκτης θα μπορεί να κοιμάται εκεί, να αποθηκεύει κάποια πράγματα από τα αποθέματα του και επίσης θα τον προστατεύει από επιθέσεις, δίνοντας του κάποια μπόνους άμυνας.

Ο ύπνος θα έχει επιλογή ωρών, δηλαδή θα μπορεί ο παίχτης να επιλέγει αν θέλει να κοιμηθεί 1,2,3...8 ώρες.

Θα έχει μια αποθήκη-σεντούκι στο οποίο θα έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων για αποθήκευση ρούχων/όπλων.

Όταν ο παιχτης είναι στο σπίτι του (όπως οταν είναι στην πολη) θα λαμβάνει κάποια μπόνους στις τακτικές και στην αποφυγή, σε συνάρτηση των ικανοτήτων που έχει ήδη (όπως το 50% μπόνους στις τακτικές του στρατιώτη)

Η κατοικία θα έχει 10 επίπεδα και μπόνους ανάλογα με το επίπεδο της.

91062459.png



Στάβλος και κούραση αλόγων:

Είναι αρκετά μη-ρελαστικό τα άλογα να τρέχουν ακούραστα μέρα-νύχτα, είναι λογικό ότι κουράζονται. Έτσι ένα κουρασμένο άλογο είναι αρκετά πιο αργό από ένα ξεκούραστο.
Το πόσο κουράζεται ένα άλογο ή οχι θα μπορεί να καθορίζεται απο την ήδη υπάρχουσα ταχύτητα του. Έτσι, η ταχύτητα του αλόγου θα πέφτει 5% κάθε τέταρτο ταξιδιού. Έτσι μετά από 2 ώρες δρόμο η ταχύτητα του Quarter θα γίνεται (από 150%) 130%. Φυσικά ο παίχτης θα μπορεί να έχει παραπάνω από ένα άλογα στα αποθέματα του και έτσι μόλις το ένα κουραστεί, να καβαλάει ένα από τα υπόλοιπα που είναι ξεκούραστα.

Ο στάβλος θα είναι το μέρος ξεκούρασης των αλόγων, ανάλογα με το επίπεδο του θα μπορεί να ξεκουράσει πιο πολλά άλογα και σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Το τάισμα με σανό μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία αυτή. Το σανό είναι προεραιτικό.
Το σανό που αναλογεί για κάθε 1 άλογο είναι 1 σανό την ώρα.

28081793.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Χωράφια-καλλιεργήσιμα προιόντα με μπόνους-εργάτες:

Όλες οι φάρμες είχαν χωράφια, γιατί όχι και η δική σας;
Αλλά ποιός ο λόγος να μαζέψετε 100 ντομάτες αν δεν ξέρετε τι να της κάνετε;
Έτσι:
Διάφορα λαχανικά και καλλιεργήσιμα που ήδη υπάρχουν ή μπορούν να προστεθούν (φασόλια, καρότα, καλαμπόκι, σιτάρι, πατάτες, μαρούλια, μούρα, λάχανα, μπρόκολα) θα έχουν μπόνους (αλλά σχετικά μικρά)

Παράδειγμα:
Φασόλια: 4% Ενέργεια
Καρότα: 6% Ενέργεια
Ντομάτες: 3% Αύξηση κινήτρου μονομαχίας


Η λειτουργία των χωραφίων θα είναι παρόμοια με αυτή που έχουν καποιά παιχνίδια στο facebook. Θα φυτέυεις σπόρους και μετά από ένα χρονικό διάστημα θα είσαι έτοιμος να μαζέψεις ότι έσπειρες. Φυσικά η διαδικασία της σποράς θα είναι μια πεντάλεπτη εργασία που θα χρειάζεται ενέργεια (σχετικά λίγη για κάθε χωράφι). Για σπόρους μπορούν να χρησιμοποιηθούν προϊόντα που έχουν μαζευτεί ήδη και κάθε σπορά δίνει 1-3 (τύχη) όμοια προϊόντα.

24652994.png


Αλλά γιατί να κάνεις κάτι όταν μπορείς να πληρώσεις άλλους να το κάνουν για εσένα. Και εδώ έρχονται οι εργάτες.
Οι εργάτες θα στοιχίζουν 2$/σπορά . Δεν είναι δικό τους το χωράφι όμως και έτσι δεν δουλέυουν με τον ίδιο ζήλο όσο ο ιδιοκτήτης, έτσι η πεντάλεπτη για τον ιδιοκτήτη σπορά γίνεται μισάωρο για τον εργάτη.
Θα υπάρχει η δυνατότητα μίσθωσης πολλών εργατών, για οικονομία χρόνου αλλά όχι χρημάτων.

Αποθήκη πόρων:

Στην αποθήκη πόρων αποθηκέυονται αυτόματα όλα τα προϊόντα από τα Χωράφια.
Η λειτουργία της είναι παρόμοια με την αποθήκη στα οχυρά.

92622356.png




Πλεονεκτήματα:
-Ασφαλέστεροι ύπνοι, με εύελικτα ωράρια.
-Μπόνους απο τά προϊόντα των χωραφιών.
-Γρηγορότερη ανάρωση των αλόγων.
-Μπορείς να είσαι ακόμα σε συμμαχία.

Μειονεκτήματα:
-Απουσία μαγαζιών και αγοράς. Ακόμα και για να πουλήσεις κάτι θα πρέπει να πας στην κοντινότερη πόλη.


Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η ιδέα.
Ακούω απόψεις (όχι για νούμερα, τα περισσότερα μπήκαν σαν παράδειγμα)
Εσείς θα τι θα διαλέγατε; Φάρμα ή πόλη;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Πολυ ψαγμενο φιλε παλουκι.
Οσο περναει ο καιρος προσπαθουμε να γινουμε ολο και περισσοτερο ρεαλιστες,οπως αυτο.

11 χρονια μπροστα εισαι.:w
 

DeletedUser2993

Guest
Καταρχάς φίλε ένα respect για την όρεξη σου και την ώρα που σου πήρε όολη αυτη η ιδέα :))
Απο κάτω είναι κάποια σχόλια / παρτηρήσεις..!


[SPOIL]
Για να χτίσεις μια φάρμα χρειάζεσαι πόντους κατασκευής, οι οποίοι καθορίζονται απο τις ικανότητες:
Κατασκευή, Ιπασσία, Επιδιόρθωση, Ηγεσία
Το κόστος και ο χρόνος δημιουργίας της φάρμας εξαρτάται απο τους πόντους κατασκευής που έχει ο παίχτης.



Κατοικία:
Το βασικό σπίτι. Ο παίκτης θα μπορεί να κοιμάται εκεί, να αποθηκεύει κάποια πράγματα από τα αποθέματα του και επίσης θα τον προστατεύει από επιθέσεις, δίνοντας του κάποια μπόνους άμυνας.
Θα έχει μια αποθήκη-σεντούκι στο οποίο θα έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων για αποθήκευση ρούχων/όπλων.



Ο ύπνος θα έχει επιλογή ωρών, δηλαδή θα μπορεί ο παίχτης να επιλέγει αν θέλει να κοιμηθεί 1,2,3...8 ώρες.


Όταν ο παιχτης είναι στο σπίτι του (όπως οταν είναι στην πολη) θα λαμβάνει κάποια μπόνους στις τακτικές και στην αποφυγή, σε συνάρτηση των ικανοτήτων που έχει ήδη (όπως το 50% μπόνους στις τακτικές του στρατιώτη)


Στάβλος και κούραση αλόγων:

Είναι αρκετά μη-ρελαστικό τα άλογα να τρέχουν ακούραστα μέρα-νύχτα, είναι λογικό ότι κουράζονται. Έτσι ένα κουρασμένο άλογο είναι αρκετά πιο αργό από ένα ξεκούραστο.
Το πόσο κουράζεται ένα άλογο ή οχι θα μπορεί να καθορίζεται απο την ήδη υπάρχουσα ταχύτητα του. Έτσι, η ταχύτητα του αλόγου θα πέφτει 5% κάθε τέταρτο ταξιδιού. Έτσι μετά από 2 ώρες δρόμο η ταχύτητα του Quarter θα γίνεται (από 150%) 130%. Φυσικά ο παίχτης θα μπορεί να έχει παραπάνω από ένα άλογα στα αποθέματα του και έτσι μόλις το ένα κουραστεί, να καβαλάει ένα από τα υπόλοιπα που είναι ξεκούραστα.


Αφού είναι για έναν παίκτη , ένας καθαρός μονομάχος (π.χ.) θα είναι πολύ δύσκολο να το χτίσει...Ίσως θα έπρεπε να μπορείς και εδώ να μισθώσεις εργάτες ! Αυτό θα κάνει και πιο ενεργό τον ρόλο τους!

Εδώ με μπέρδεψες...Τι ενοείς να αποθηκέυσει κάποια πράγματα ? Αφού μπορεί να τα έχει στα αποθέματα του..

Εντάξει αυτό γίνετε και τώρα , απλά του διακόπτεις τον ύπνο την ώρα που θες.!

Ενοείς όταν είναι εκεί και π.χ. φυτεύει ή δεν κάνει τίποτα έτσι ? Γιατί όταν κοιμάτε λογικά θα είναι προστατευμένος...Ή μήπως όχι ??

Ναι όντως είναι μη ρεαλιστικό τα άλογα να μην κουράζονται καθόλου , άν και είναι ζώα με πολύ μεγάλη αντοχή , αλλά είναι πιο ρεαλιστικό να κουβαλάς 2 και 3 άλογα όπου κιαν πας για να μπορείς να αλλ΄ζεις ? που δηλαδή και να αλλάζεις και τα άλλα την ιδια διαδρομή θα έχουν κάνει ! Εκτός κιαν λες να αλλ΄ζεις στην πόλη σου ή στο σπίτι σου...Που κιαυτό δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί θα πρέπει να γυρίζεις πίσω...
[/SPOIL]

[SPOIL]
Αλλά γιατί να κάνεις κάτι όταν μπορείς να πληρώσεις άλλους να το κάνουν για εσένα. Και εδώ έρχονται οι εργάτες.
Οι εργάτες θα στοιχίζουν 2$/σπορά . Δεν είναι δικό τους το χωράφι όμως και έτσι δεν δουλέυουν με τον ίδιο ζήλο όσο ο ιδιοκτήτης, έτσι η πεντάλεπτη για τον ιδιοκτήτη σπορά γίνεται μισάωρο για τον εργάτη.
Θα υπάρχει η δυνατότητα μίσθωσης πολλών εργατών, για οικονομία χρόνου αλλά όχι χρημάτων.


Μειονεκτήματα:
-Απουσία μαγαζιών και αγοράς. Ακόμα και για να πουλήσεις κάτι θα πρέπει να πας στην κοντινότερη πόλη.


Δεν νομίζω πως έχει λογική εδώ αυτο...Για μερικά 5λεπτα να έρθει ο άλλος να κάνει μισάωρα ? Είναι κάπως...

Για να πουλήσεις κάτι πάντ υπάρχει ο έμπορος..! Το θέμα είνι τι γίνετε με τα λεφτά σου...Δηλαδή που τα αποθηκεύεις ωστε να είναι ασφαλή ?
[/SPOIL]


Δεν ξέρω τι θα διάλεγα..! Μάλλον στην αρχή θα έφτιαχνα και θα αποφάσιζα στην πορεία..!
Τέσπα...Απο 'μένα η ιδέα δεν παίρνει ούτε + ούτε - ...
Τα μπόνους είναι καλά , αλλά έτσι θα χαθεί η ένοια της ομαδικότητας..!
Ίσως αν γινόταν να έχεις αυτήν την φάρμα/σπίτι , αλλά Μέσα στην πόλη ??
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

lena78

Νέο Μέλος
Εμένα μου αρέσει σαν ιδέα ακόμη και αν θα έπρεπε να γίνουν κάποιες διορθώσεις... Μπράβο Τζόρτζ! Και χαρά στο κουράγιο σου! :))
Και λογικά και εγώ θα έφτιαχνα ένα σπίτι κ από κει κ πέρα αν δεν μου άρεσε κάτι τότε θα επέστρεφα σε μια πόλη.. Πάντως, θα το δοκίμαζα.. :wk
 

DeletedUser

Guest
@skoyps
Αφού είναι για έναν παίκτη , ένας καθαρός μονομάχος (π.χ.) θα είναι πολύ δύσκολο να το χτίσει...Ίσως θα έπρεπε να μπορείς και εδώ να μισθώσεις εργάτες ! Αυτό θα κάνει και πιο ενεργό τον ρόλο τους!

Η ικανοτητες ειναι ετσι διαλεγμενες ωστε να ειναι μια απο καθε ιδιοτητα. Ετσι ΟΛΟΙ σε καποιο επιπεδο (45-50) θα μπορουν να χτισουν μια φαρμα.
Ο καθενας χτιζει μονος του την φαρμα του, αυτο δινει ενα μεγαλο αβανταζ στους εργατες οι οποιοι ειναι σχετικα αδικημενοι στα μπονους.

Εδώ με μπέρδεψες...Τι ενοείς να αποθηκέυσει κάποια πράγματα ? Αφού μπορεί να τα έχει στα αποθέματα του..
Με τα επιτευματα των συλλογων (μαζεψε ολα τα τοξα, μαζεψε ολα τα καουμποικα καπελα) οι παιχτες αγοραζουν αρκετα ρουχα τα οποια δεν τους δινουν καποια μπονους σε δουλειες (εχουν δηλαδη καλυτερα απο αυτα) μονο και μονο για τα επιτευματα. Αυτο εχει ως αποτελεσμα μεγαλο αριθμο αποθεματων που εκτος απο μη-πρακτικο εμποδιζει την χρηση καποιων script (οπως το tw db) να δουλεψουν γρηγορα.

Εντάξει αυτό γίνετε και τώρα , απλά του διακόπτεις τον ύπνο την ώρα που θες.!
Αν δεν μπορεις ομως να εισαι online εκεινη την ωρα; Πχ, η μαχη διπλα στην φαρμα σου αρχιζει σε 3μιση ωρες και εσυ σε μιση ωρα θα πρεπει να κλεισεις, βαζεις 3 ωρες υπνο και μετα κινηση για το οχυρο.

Ενοείς όταν είναι εκεί και π.χ. φυτεύει ή δεν κάνει τίποτα έτσι ? Γιατί όταν κοιμάτε λογικά θα είναι προστατευμένος...Ή μήπως όχι ??
Γενικα οταν ειναι σπιτι του ακομα και αν δεν κανει τιποτα, οταν θα κοιμαται προφανως δεν θα μπορουν να τον μονομαχησουν.

Ναι όντως είναι μη ρεαλιστικό τα άλογα να μην κουράζονται καθόλου , άν και είναι ζώα με πολύ μεγάλη αντοχή , αλλά είναι πιο ρεαλιστικό να κουβαλάς 2 και 3 άλογα όπου κιαν πας για να μπορείς να αλλ΄ζεις ? που δηλαδή και να αλλάζεις και τα άλλα την ιδια διαδρομή θα έχουν κάνει ! Εκτός κιαν λες να αλλ΄ζεις στην πόλη σου ή στο σπίτι σου...Που κιαυτό δεν έχει ιδιαίτερο νόημα γιατί θα πρέπει να γυρίζεις πίσω...

Το ρεαλιστικο θα ητανε να κουραζονται ολα τα αλογα που "κουβαλας" μαζι σου, αλλα ηδη αρχιζω να ακουω πολλα παραπονα, οποτε το σκεφτομαι οτι απλα βγαζεις ενα ξεκουραστο απο την μαγικη σου τσαντα, το καβαλας και εισαι ετοιμος.

Δεν νομίζω πως έχει λογική εδώ αυτο...Για μερικά 5λεπτα να έρθει ο άλλος να κάνει μισάωρα ? Είναι κάπως...
Ο εργατες δεν θα ειναι παιχτες, θα ειναι npc. Θα κανουν περισσοτερη ωρα για να αντισταθμισουν το γεγονος οτι την ωρα που αυτοι δουλευουν εσυ μπορεις να κανεις οτι αλλη δουλεια θες, να πας σε οχυρα, να κανεις μονομαχιες ή ακομα και να κοιμασαι.

Για να πουλήσεις κάτι πάντ υπάρχει ο έμπορος..! Το θέμα είνι τι γίνετε με τα λεφτά σου...Δηλαδή που τα αποθηκεύεις ωστε να είναι ασφαλή ?
Εννοω να πουλησεις κατι στην αγορα, σε αλλον παιχτη.
Τα λεφτα θα μπαινουν στο σεντουκι του σπιτιου, σαν την τραπεζα μονο που δεν θα εχει φορο.

@bazel, @lena78 Ευχαριστω για την υποστηριξη.
 

DeletedUser3409

Guest
PaloukiLuke μπράβο πολύ καλή ιδέα...(θα μπορούσε να είναι και ανεξάρτητο παιχνίδι... Οι φάρμες του West :D)
 

DeletedUser

Guest
θα μπορει να ειναι σε συμμαχια η φαρμα σου? :w

Θα μπορει ναι. Λογικα θα γινεται μετα προσκληση σε μελος και οχι μονο σε πολη για την συμμαχια ή κατι παρομοιο.

@aramb ευχαριστω για την υποστηριξη...αλλα δεν χρειαζοτανε :p Westville! Καντε με add να γινουμε γειτονες... :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser4456

Guest
Καταρχας, συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου, δειχνει τοσο χρονοβορα που ειναι στεναχορο να σου πω αρνητικα λογια.
Ομως μερικα στοιχεια της ιδεας, τα βρισκω υπερβολικα.

- Οντως μετατρεπεις το παιχνιδι απο το υπαρχον στυλ του σε κατι παρομοιο, χωρις ομως ουσιαστικα να προστειθεται ιδιαιτερο οφελος.

- Δεν βλεπω γτ απλα να μην προσθεσουν τις κατοικιες στις πολεις και να κατσουν να κανουν τοσες περιπλοκες αλλαγες, αλλα οχι για λογους tw (γτ πολλοι δεν παιζουν με σκριπτ) αλλα γτ ακουσα ηθελαν να κανουν οικονομια σε data απο τα inventories των παιχτων.

- Οι φαρμες/χωραφια που λες αντικαθιστουν/δουλευουν περιττα παραλληλα με το υπαρχον κραφτινγκ οπως ειδα. Δηλ. γτ να χαλα κανεις ωρες να βγαζει λαχανακια και να τρωει μονομαχιες, ενω μπορει να κανει το κραφτιν του να φαει το αντικειμενακι του και ολα καλα.

- Οτι το αλογο δεν κουραζεται δεν το βρισκω τελειως παραλογο, αφου υποτειθεται οταν φτανεις καπου με αυτο, το αφηνεις οσο εσυ κανεις δουλεια εκει να ξεκουραστει και να φαει/πιει...

Κατα τα αλλα συγχαρητηρια για τον κοπο σου.
 

DeletedUser2993

Guest
Καταρχας, συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου, δειχνει τοσο χρονοβορα που ειναι στεναχορο να σου πω αρνητικα λογια.
Ομως μερικα στοιχεια της ιδεας, τα βρισκω υπερβολικα.

- Οντως μετατρεπεις το παιχνιδι απο το υπαρχον στυλ του σε κατι παρομοιο, χωρις ομως ουσιαστικα να προστειθεται ιδιαιτερο οφελος.

- Δεν βλεπω γτ απλα να μην προσθεσουν τις κατοικιες στις πολεις και να κατσουν να κανουν τοσες περιπλοκες αλλαγες, αλλα οχι για λογους tw (γτ πολλοι δεν παιζουν με σκριπτ) αλλα γτ ακουσα ηθελαν να κανουν οικονομια σε data απο τα inventories των παιχτων.

- Οι φαρμες/χωραφια που λες αντικαθιστουν/δουλευουν περιττα παραλληλα με το υπαρχον κραφτινγκ οπως ειδα. Δηλ. γτ να χαλα κανεις ωρες να βγαζει λαχανακια και να τρωει μονομαχιες, ενω μπορει να κανει το κραφτιν του να φαει το αντικειμενακι του και ολα καλα.

- Οτι το αλογο δεν κουραζεται δεν το βρισκω τελειως παραλογο, αφου υποτειθεται οταν φτανεις καπου με αυτο, το αφηνεις οσο εσυ κανεις δουλεια εκει να ξεκουραστει και να φαει/πιει...

Κατα τα αλλα συγχαρητηρια για τον κοπο σου.

Σωστός..!
Με το «φύτεμα» θα καταργηθεί και κάπως το κράφτ...δεν θα χρειάζετε να ανταλάξεις αντικείμενα :sad Θα γίνει τελείως ατομικό το παιχνίδι...
 

DeletedUser

Guest
- Οντως μετατρεπεις το παιχνιδι απο το υπαρχον στυλ του σε κατι παρομοιο, χωρις ομως ουσιαστικα να προστειθεται ιδιαιτερο οφελος.

Αλλαζει το interface χωρις ιδιαιτερο λογο και οφελος καθε τρεις και λιγο...

- Δεν βλεπω γτ απλα να μην προσθεσουν τις κατοικιες στις πολεις και να κατσουν να κανουν τοσες περιπλοκες αλλαγες, αλλα οχι για λογους tw (γτ πολλοι δεν παιζουν με σκριπτ) αλλα γτ ακουσα ηθελαν να κανουν οικονομια σε data απο τα inventories των παιχτων.

Αν ηθελαν τοσο πολυ να κανουν οικονομια δεν θα βγαζανε το καινουργιο σετ συλλεκτη που πρεπει να εχεις αγορασει ενα σκασμο πραγματα για να το παρεις.

- Οι φαρμες/χωραφια που λες αντικαθιστουν/δουλευουν περιττα παραλληλα με το υπαρχον κραφτινγκ οπως ειδα. Δηλ. γτ να χαλα κανεις ωρες να βγαζει λαχανακια και να τρωει μονομαχιες, ενω μπορει να κανει το κραφτιν του να φαει το αντικειμενακι του και ολα καλα.

Τα προιοντα των χωραφιων θα ειναι σαν τα προιοντα του κραφτινγκ, αλλα με αρκετα χαμηλοτερα μπονους. Ετσι δεν χρειαζεται να αγορασεις απο καποιον κομπογιαννιτη ενα τσιγαρο, απλα θα σπαταλησεις λιγα χρηματα και αρκετο χρονο για να φας 3 πατατες που καλλιεργησες...

- Οτι το αλογο δεν κουραζεται δεν το βρισκω τελειως παραλογο, αφου υποτειθεται οταν φτανεις καπου με αυτο, το αφηνεις οσο εσυ κανεις δουλεια εκει να ξεκουραστει και να φαει/πιει...
Και οταν απλα βαζεις κινησεις μεταξυ τοποθεσιων; Απλα θα μπορουσε να ξεκουραζεται λιγο οταν απλα δουλευεις σε ενα μερος ή οταν γενικα δεν ταξιδευεις...
 

DeletedUser

Guest
γινεται να χεις δουλακια στη φαρμα να δουλευουν για σενα? η τα κανεις ολα μοναχος
 

DeletedUser

Guest
γινεται να χεις δουλακια στη φαρμα να δουλευουν για σενα? η τα κανεις ολα μοναχος

Δουλους οχι (νικησαν οι Βορειοι) αλλα εργατες ναι...το γραφω κιολας.

Αλλά γιατί να κάνεις κάτι όταν μπορείς να πληρώσεις άλλους να το κάνουν για εσένα. Και εδώ έρχονται οι εργάτες.
Οι εργάτες θα στοιχίζουν 2$/σπορά . Δεν είναι δικό τους το χωράφι όμως και έτσι δεν δουλέυουν με τον ίδιο ζήλο όσο ο ιδιοκτήτης, έτσι η πεντάλεπτη για τον ιδιοκτήτη σπορά γίνεται μισάωρο για τον εργάτη.
Θα υπάρχει η δυνατότητα μίσθωσης πολλών εργατών, για οικονομία χρόνου αλλά όχι χρημάτων.
 

DeletedUser4456

Guest
Αλλαζει το interface χωρις ιδιαιτερο λογο και οφελος καθε τρεις και λιγο...

Ε και? αντι για το interface, να κανουμε ολοκληρο προγραμμα δηλαδη? Να παμε Καβαλα απο Αθηνα μεσω Καλαματας λες? χμμ...


Αν ηθελαν τοσο πολυ να κανουν οικονομια δεν θα βγαζανε το καινουργιο σετ συλλεκτη που πρεπει να εχεις αγορασει ενα σκασμο πραγματα για να το παρεις.

και ομως αν εχεις προσεξει, εχει γινει και δημοψηφισμα γιαυτο τον λογο παλιοτερα...

Τα προιοντα των χωραφιων θα ειναι σαν τα προιοντα του κραφτινγκ, αλλα με αρκετα χαμηλοτερα μπονους. Ετσι δεν χρειαζεται να αγορασεις απο καποιον κομπογιαννιτη ενα τσιγαρο, απλα θα σπαταλησεις λιγα χρηματα και αρκετο χρονο για να φας 3 πατατες που καλλιεργησες...

Μα ο χρονος ειναι χρημα και αφου ηδη υπαρχει η ιδιοτητα αυτη μεσω κραφτιν, γτ να βγει κατι, εστω προγραμματικα, που οπως ειπαμε ηδη υπαρχει λιγο πολυ...
 

DeletedUser

Guest
Ε και? αντι για το interface, να κανουμε ολοκληρο προγραμμα δηλαδη? Να παμε Καβαλα απο Αθηνα μεσω Καλαματας λες? χμμ...
Εσυ θα το κανεις; Θα το κανουν οι προγραμματιστες, αν το κανουν... Δηλαδη οι μαχες ειχαν λιγοτερο προγραμματισμο; Και ομως εγιναν...Το παιχνιδι εξελισσεται και καμια εξελιξη δεν ειναι ευκολη ή απλη.

και ομως αν εχεις προσεξει, εχει γινει και δημοψηφισμα γιαυτο τον λογο παλιοτερα...
Το εχω προσεξει αλλα σου λεω πως ειναι τα πραγματα. Ηδη γινεται χαμος στον μπετα για να μαζευτουν ολα τα αντικειμενα...

Μα ο χρονος ειναι χρημα και αφου ηδη υπαρχει η ιδιοτητα αυτη μεσω κραφτιν, γτ να βγει κατι, εστω προγραμματικα, που οπως ειπαμε ηδη υπαρχει λιγο πολυ...
Οκ, δηλαδη 1 καπνος, 1 αφισα και 1 καρβουνο κοστολογουνται για 1500$...γιατι τοσο πουλιουνται τα τσιγαρα...
 

DeletedUser4456

Guest
* Κανείς κανει αλλαγες, αν αξιζουν τον κοπο τους παντα. Αυτο ενοουσα Αθηνα-Καλαματα-Καβαλα...

* Το οτι βγαζουν νεα πραγματα δεν σημαινει οτι καποτε δεν θα ηθελαν να τα συμαζεψουν καποια στιγμη με τον μικροτερο δυνατο προγραμματιστικο κοπο.

* Δεν κανει 1500$ το τσιγαρο, τοσο το αγοραζουν οσοι το εχουν απολυτη αναγκη (δηλ. τα κοροιδα). Οι αλλοι βρισκουν συμμαχους, τους πανε υλικα και voila.
 

DeletedUser

Guest
* Το οτι βγαζουν νεα πραγματα δεν σημαινει οτι καποτε δεν θα ηθελαν να τα συμαζεψουν καποια στιγμη με τον μικροτερο δυνατο προγραμματιστικο κοπο.

Αλλο βγαζω ενα καινουργιο σετ...και αλλο βγαζω ενα καινουργιο σετ που για να το παρεις πρεπει να αποκτησεις ολα τα αλλα ρουχα του παιχνιδιου...

Κανείς κανει αλλαγες, αν αξιζουν τον κοπο τους παντα. Αυτο ενοουσα Αθηνα-Καλαματα-Καβαλα...

Οι αλλαγες στα παιχνιδια ειναι ρισκο. Ή θα κανουν τεραστια επιτυχια, ή θα ειναι μια μεγαλη αποτυχια. Χαρακτηριστικο παραδειγμα τα οχυρα και το ποκερ αντιστοιχα. Τα οχυρα ταυτιστηκαν για πολλους με το γουεστ αλλα το ποκερ -για παραδειγμα- δεν φαινεται να εχει τοση μεγαλη επιτυχια...δες ποσα τραπεζια υπαρχουν σε καθε κοσμο...σχεδον κανενα, ενω μαχες οχυρου εχουμε σχεδον σε καθε κοσμο καθε βραδυ.
 
Κορυφή