DeletedUser
Guest
Για αυτούς που προτιμούν να μένουν σε φάρμα αντί για πόλη.
Φάρμα
Η Φάρμα θα είναι κάτι ανάλογο με την πόλη όμως θα ανήκει σε ένα άτομο, το οποίο θα μπορεί να μένει εκεί.
Θα αποτελείται από:
-Κατοικία -10 επίπεδα
-Στάβλος -5 επίπεδα
-Χωράφια -5 επίπεδα
-Αποθήκη πόρων -5 επίπεδα
Κάθε κτήριο θα έχει επίπεδα και θα προσφέρει μερικά μπόνους και υπηρεσίες. Η αναβάθμιση των κτηρίων απαιτεί εκτός απο λεφτά και χρόνο, διάφορα άλλα υλικά όπως: Ξύλα, Καρφιά, Βαριοπούλες, Δέρματα, Πέτρες, Σιδερένια καλάμια, Ρολά σύρμα, Λάσσα
Η μόνη εξαίρεση είναι τα χωράφια τα οποιά αναβαθμίζονται μόνο με χρήματα.
Για να χτίσεις μια φάρμα χρειάζεσαι πόντους κατασκευής, οι οποίοι καθορίζονται απο τις ικανότητες:
Κατασκευή, Ιπασσία, Επιδιόρθωση, Ηγεσία
Το κόστος και ο χρόνος δημιουργίας της φάρμας εξαρτάται απο τους πόντους κατασκευής που έχει ο παίχτης.
Κατοικία:
Το βασικό σπίτι. Ο παίκτης θα μπορεί να κοιμάται εκεί, να αποθηκεύει κάποια πράγματα από τα αποθέματα του και επίσης θα τον προστατεύει από επιθέσεις, δίνοντας του κάποια μπόνους άμυνας.
Ο ύπνος θα έχει επιλογή ωρών, δηλαδή θα μπορεί ο παίχτης να επιλέγει αν θέλει να κοιμηθεί 1,2,3...8 ώρες.
Θα έχει μια αποθήκη-σεντούκι στο οποίο θα έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων για αποθήκευση ρούχων/όπλων.
Όταν ο παιχτης είναι στο σπίτι του (όπως οταν είναι στην πολη) θα λαμβάνει κάποια μπόνους στις τακτικές και στην αποφυγή, σε συνάρτηση των ικανοτήτων που έχει ήδη (όπως το 50% μπόνους στις τακτικές του στρατιώτη)
Η κατοικία θα έχει 10 επίπεδα και μπόνους ανάλογα με το επίπεδο της.
Στάβλος και κούραση αλόγων:
Είναι αρκετά μη-ρελαστικό τα άλογα να τρέχουν ακούραστα μέρα-νύχτα, είναι λογικό ότι κουράζονται. Έτσι ένα κουρασμένο άλογο είναι αρκετά πιο αργό από ένα ξεκούραστο.
Το πόσο κουράζεται ένα άλογο ή οχι θα μπορεί να καθορίζεται απο την ήδη υπάρχουσα ταχύτητα του. Έτσι, η ταχύτητα του αλόγου θα πέφτει 5% κάθε τέταρτο ταξιδιού. Έτσι μετά από 2 ώρες δρόμο η ταχύτητα του Quarter θα γίνεται (από 150%) 130%. Φυσικά ο παίχτης θα μπορεί να έχει παραπάνω από ένα άλογα στα αποθέματα του και έτσι μόλις το ένα κουραστεί, να καβαλάει ένα από τα υπόλοιπα που είναι ξεκούραστα.
Ο στάβλος θα είναι το μέρος ξεκούρασης των αλόγων, ανάλογα με το επίπεδο του θα μπορεί να ξεκουράσει πιο πολλά άλογα και σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Το τάισμα με σανό μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία αυτή. Το σανό είναι προεραιτικό.
Το σανό που αναλογεί για κάθε 1 άλογο είναι 1 σανό την ώρα.
Φάρμα
Η Φάρμα θα είναι κάτι ανάλογο με την πόλη όμως θα ανήκει σε ένα άτομο, το οποίο θα μπορεί να μένει εκεί.
Θα αποτελείται από:
-Κατοικία -10 επίπεδα
-Στάβλος -5 επίπεδα
-Χωράφια -5 επίπεδα
-Αποθήκη πόρων -5 επίπεδα
Κάθε κτήριο θα έχει επίπεδα και θα προσφέρει μερικά μπόνους και υπηρεσίες. Η αναβάθμιση των κτηρίων απαιτεί εκτός απο λεφτά και χρόνο, διάφορα άλλα υλικά όπως: Ξύλα, Καρφιά, Βαριοπούλες, Δέρματα, Πέτρες, Σιδερένια καλάμια, Ρολά σύρμα, Λάσσα
Η μόνη εξαίρεση είναι τα χωράφια τα οποιά αναβαθμίζονται μόνο με χρήματα.
Για να χτίσεις μια φάρμα χρειάζεσαι πόντους κατασκευής, οι οποίοι καθορίζονται απο τις ικανότητες:
Κατασκευή, Ιπασσία, Επιδιόρθωση, Ηγεσία
Το κόστος και ο χρόνος δημιουργίας της φάρμας εξαρτάται απο τους πόντους κατασκευής που έχει ο παίχτης.
Κατοικία:
Το βασικό σπίτι. Ο παίκτης θα μπορεί να κοιμάται εκεί, να αποθηκεύει κάποια πράγματα από τα αποθέματα του και επίσης θα τον προστατεύει από επιθέσεις, δίνοντας του κάποια μπόνους άμυνας.
Ο ύπνος θα έχει επιλογή ωρών, δηλαδή θα μπορεί ο παίχτης να επιλέγει αν θέλει να κοιμηθεί 1,2,3...8 ώρες.
Θα έχει μια αποθήκη-σεντούκι στο οποίο θα έχει περιορισμένο αριθμό θέσεων για αποθήκευση ρούχων/όπλων.
Όταν ο παιχτης είναι στο σπίτι του (όπως οταν είναι στην πολη) θα λαμβάνει κάποια μπόνους στις τακτικές και στην αποφυγή, σε συνάρτηση των ικανοτήτων που έχει ήδη (όπως το 50% μπόνους στις τακτικές του στρατιώτη)
Η κατοικία θα έχει 10 επίπεδα και μπόνους ανάλογα με το επίπεδο της.
Στάβλος και κούραση αλόγων:
Είναι αρκετά μη-ρελαστικό τα άλογα να τρέχουν ακούραστα μέρα-νύχτα, είναι λογικό ότι κουράζονται. Έτσι ένα κουρασμένο άλογο είναι αρκετά πιο αργό από ένα ξεκούραστο.
Το πόσο κουράζεται ένα άλογο ή οχι θα μπορεί να καθορίζεται απο την ήδη υπάρχουσα ταχύτητα του. Έτσι, η ταχύτητα του αλόγου θα πέφτει 5% κάθε τέταρτο ταξιδιού. Έτσι μετά από 2 ώρες δρόμο η ταχύτητα του Quarter θα γίνεται (από 150%) 130%. Φυσικά ο παίχτης θα μπορεί να έχει παραπάνω από ένα άλογα στα αποθέματα του και έτσι μόλις το ένα κουραστεί, να καβαλάει ένα από τα υπόλοιπα που είναι ξεκούραστα.
Ο στάβλος θα είναι το μέρος ξεκούρασης των αλόγων, ανάλογα με το επίπεδο του θα μπορεί να ξεκουράσει πιο πολλά άλογα και σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Το τάισμα με σανό μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία αυτή. Το σανό είναι προεραιτικό.
Το σανό που αναλογεί για κάθε 1 άλογο είναι 1 σανό την ώρα.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: