Aσφάλεια λογαριασμών - Ανακοίνωση

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

cord

Ex-The West Team
Μετα και απο το τελευταιο κρουσμα - αναμεσα σε πολλα αλλα - οπου χρηστης με ευκολο κωδικο "έχασε" τον λογαριασμο του απευθυνθηκε στο κεντρο υποστηριξης και ζητησε να του δωθει ο λογαριασμος πισω, θα ενημερωσουμε για αλλη μια φορα οτι:

1. Οι χρηστες ειναι οι ιδιοι και μονο αυτοι υπευθυνοι για τους κωδικους τους και το κεντρο υποστηριξης δεν φερει καμια ευθυνη σε περιπτωση που εχουν βαλει καποιον ευκολο κωδικο ή εχουν δωσει τον κωδικο τους σε αλλον/ους χρηστες ή εχουν πεσει θυματα παραβιασης της ασφαλειας του υπολογιστη τους/συνδεσης τους.

2. Οπως αναφερεται με σαφηνεια και στους γενικους ορους συναλλαγών:
--- 4.5 Σε περίπτωση που κάποιος τρίτος έχει πρόσβαση χωρίς εξουσιοδότηση στα Στοιχεία Πρόσβασης Λογαριασμού με υπαιτιότητα του ίδιου του χρήστη, τότε ο χρήστης θα αντιμετωπιστεί σαν να καταχράται ο ίδιος το λογαριασμό.

3. Δεν νοειται χρηστης να μην θυμαται τον κωδικο του και το e-mail του (εγγραφης) του. Αν δεν θυμαται τον κωδικο του, κατι που ειναι αποδεκτο, υπαρχει ο καταλληλος μηχανισμος μεσω του e-mail του να ζητησει νεο κωδικο και να αποφυγει να περασει ο λογαριασμος του στην κυριοτητα αλλου χρηστη. Ακόμη και αν αλλος χρηστης έχει τον κωδικο του χρηστη κατοχου, υπαρχει και αλλη μια δικλειδα ασφαλειας οπου ο κατοχος ειδοποιειται στο e-mail του για οποια αλλαγη και εχει τη δυνατοτητα να την ακυρωσει απο σχετικο συνδεσμο που του αποστελεται. Οταν δεν θυμαται ουτε το e-mail του και τα στοιχεια συνδεσης του σε αυτο, δεν υπαρχει κανενας τροπος (πλην εξαιρετικα σπανιων περιπτωσεων) να πιστοποιησουμε οτι προκειται για τον ιδιο χρηστη και κατοχο του λογαριασμου.

4. Εαν χρηστης δει οτι καποιος αλλος χρηστης προσπαθει να συνδεθει με τον λογαριασμο του (Ρυθμισεις> Λογαριασμος> Δραστηριότητες) οφειλει να ενημερωσει αμεσα το κεντρο υποστηριξης.

Ολα τα παραπανω εχουν προβλευτει, υπαρχουν για την ασφαλεια των λογαριασμων και μπορουν να προστατεψουν ενα χρηστη απο αλλους χρηστες αλλα οχι απο τον ιδιο χρηστη και κατοχο του λογαριασμου του.

Ως εκ τουτου, οι χρηστες πρεπει να εχουν εναν δυσκολο κωδικο (οχι τυπου 12345678... κ.τ.λ.) και να τον γνωριζουν μονο οι ιδιοι και κανεις αλλος! Εαν δε, εχουν εστω και την παραμικρη υπονοια οτι καποιος αλλος γνωριζει τον κωδικο τους ή αν τον εχουν δωσει οι ιδιοι σε καποιον αλλον (κατι που δεν επιτρεπεται) τοτε οφειλουν να τον αλλαξουν αμεσα!
Διαφορετικα, δυστυχως το κεντρο υποστηριξης δεν εχει τη δυνατοτητα και δεν επιτρεπεται να προβει σε αλλη ενεργεια που ειναι εκτος κανονισμων αλλα και νομοθεσιας!

Ευχαριστουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.