DeletedUser555
Guest
Καλό θα ήταν κάθε αντικείμενο να έχει κάποια φθορά (μετά από κάποιο διάστημα θα εξαφανίζεται)...
Έτσι και δεν θα γεμίζει η αποθήκη αλλά και το εμπόριο θα έχει πιο ενδιαφέρον.
Αυτό όταν οι κόσμοι αρχίζουν και γεμίζουν θα δώσει άλλη ουσία στο παιχνίδι καθώς δεν θα θεωρούνται όλα τα ρούχα δεδομένα...
Έτσι η χρησιμοποίηση τον ρούχων θα έχει στρατηγική σημασία...
Ένα αντικείμενο π.χ. όπλο να έχει αντοχή π.χ. για 150 ή 100 μονομαχίες (όχι μέρες), το ίδιο και για τα ρούχα.
Έτσι όταν φτάσει 0 δεν το χάνεις αλλά θα σου κοστίσει κάτι ώστε να του ανεβάσεις αντοχή... όπως θα μπορείς και στο 20 αντοχή...
Έχοντας την κατάλληλη ικανότητα (skill) και τα κατάλληλα υλικά π.χ. με 100 χρήματα 1 σφυρί 5 κάρβουνα 1 σιδερένιο καλάμι κ.τ.λ. (και αυτά να πουλιούνται στην αγορά ώστε να γίνονται αγοροπωλησίες) και θα ανεβάζει π.χ. 100 αντοχή --- με αντικείμενα μικρότερης αξίας θα ανεβάζει 50 ή 20 αντοχή ώστε να το χρησιμοποιούν και μικρότερα επίπεδα.
Καλό θα ήταν αντικείμενα που δεν αγοράζεις αλλά βρίσκεις από δουλειές να έχουν χαμηλή αντοχή π.χ. 20-50
Έτσι και δεν θα γεμίζει η αποθήκη αλλά και το εμπόριο θα έχει πιο ενδιαφέρον.
Αυτό όταν οι κόσμοι αρχίζουν και γεμίζουν θα δώσει άλλη ουσία στο παιχνίδι καθώς δεν θα θεωρούνται όλα τα ρούχα δεδομένα...
Έτσι η χρησιμοποίηση τον ρούχων θα έχει στρατηγική σημασία...
Ένα αντικείμενο π.χ. όπλο να έχει αντοχή π.χ. για 150 ή 100 μονομαχίες (όχι μέρες), το ίδιο και για τα ρούχα.
Έτσι όταν φτάσει 0 δεν το χάνεις αλλά θα σου κοστίσει κάτι ώστε να του ανεβάσεις αντοχή... όπως θα μπορείς και στο 20 αντοχή...
Έχοντας την κατάλληλη ικανότητα (skill) και τα κατάλληλα υλικά π.χ. με 100 χρήματα 1 σφυρί 5 κάρβουνα 1 σιδερένιο καλάμι κ.τ.λ. (και αυτά να πουλιούνται στην αγορά ώστε να γίνονται αγοροπωλησίες) και θα ανεβάζει π.χ. 100 αντοχή --- με αντικείμενα μικρότερης αξίας θα ανεβάζει 50 ή 20 αντοχή ώστε να το χρησιμοποιούν και μικρότερα επίπεδα.
Καλό θα ήταν αντικείμενα που δεν αγοράζεις αλλά βρίσκεις από δουλειές να έχουν χαμηλή αντοχή π.χ. 20-50
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: