Συντονιστης οχυρου

  • Δημιουργός θέματος DarkFox
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser3473

Guest
δεν μ αρεσει που ο συντονιστης θα λεγετε αντισυνταγματαρχης...
να λεγετε υποστρατηγος η ΕΠΙΤΕΛΑΡΧΗΣ... για να μην νιωθει ασχημα... :w
κατα τ αλλα...
+++ μπραβο φοξ, αλλη μια καλη ιδεα!!! :wk
 

DeletedUser5052

Guest
Μπραβο Darkfox μας εβαλες τα γυαλια ....
Ξερω πως ειναι
σε ενα μικρο οχυρο με σκορ αμυνομενων επιτιθέμενον 37-38 να λες ΟΧΙ εξοδοι και αυτοι μολις ξεκινησει η μαχη να βγουν εξω και να ΟΥΡΛΙΑΖΩ <<Ωπισο μωρε >> και αυτοι να κανουν σα να ακουν << Ωμπρωστα μορε >> να πανε στις γωνιες και να προσπαθουν να σκοτωσουν - λιποθυμησουν αυτον που κραταει την σημεα και στον 4 γυρο να πηγαινουν στο οχυρο που εχει γινο φουλ στα κοκκινα-επιτηθεμενοι ??? Οσο για τα λεπτα δεν το πολυ καταλαβα αλα σε μεγαλα οχυρα -επιθεση ο αρχισυνταματαρχης θα εχει πολυ μεγαλο ρολο . Χρειαζονται τουλαχιστον 5 λεπτα !!:blk

+9999999999999999999999999
 

DeletedUser

Guest
ελα ρε εφυγες απο το ban?

κατα τα αλλα πολυ καλη ιδεα...η καλυτερη αλλαλιγο δυσκολη να υλοποιηθει εστω και αν ειναι φτιαγμενο με φοτοσοπ αλλο ειναι να να γινει κανονικα ολος αυτος ο προγραμματισμος...
 

DeletedUser4456

Guest
Πολυ καλη ιδεα, πολυ καλη δουλεια! μονο που δεν ξερω αν ειναι υπολογιστικα ευκολο να επιτευχθει απο τον σερβερ.
+1
 

DeletedUser

Guest
Αχχχ παντα ονειρευομουν να μπορω να ελεγχω οσους με γραφουν στα οχυρα!
Επιτελους το ονειρο μου μπορει να γινει πραγματικοτητα!!!

+infinity
 

DeletedUser2289

Guest
Πραγματικα πολυ ωραια ιδεα
+1 απο μενα και μακαρι να μπει..
ερωτηση
αμα ενας συντονιστης δειξη σε μενα πχ να παω καπου και εδω δν υπακουσω να παω για καπους λογους (να ζησω να παρω περεισοτερο εχπ και παει λεγοντας)
εκει μετα τη γεινετε???
???/
εχω μια ιδεα για αυτο αλλα θα περειμενω την απαντηση :gl
 

DeletedUser

Guest
Εγω νομίζω να λέγεται Στρατάρχης οχι αντισυνταγματαρχης!
Κι αποτελεσματικά να υπάρχει μόνο ένας στρατάρχης!
 

DeletedUser

Guest
Έχω μόνο μία απορία: Θα σας αρέσει μετά να κάνετε ότι σας λένε αναγκαστικά, αλλιώς να μην σας ξαναβάζουν σε μάχη οχυρού;

Λέω τώρα, γιατί μου φαίνεται ότι δεν έχει νόημα να παίζω εγώ τον χαρακτήρα μου, αν είναι να μου λέει κάποιος άλλος τι να κάνω....:p
 

DeletedUser

Guest
Έχω μόνο μία απορία: Θα σας αρέσει μετά να κάνετε ότι σας λένε αναγκαστικά, αλλιώς να μην σας ξαναβάζουν σε μάχη οχυρού;

Λέω τώρα, γιατί μου φαίνεται ότι δεν έχει νόημα να παίζω εγώ τον χαρακτήρα μου, αν είναι να μου λέει κάποιος άλλος τι να κάνω....:p

σκεψου τι γινετε οταν ο καθενας κανει του κεφαλιου του...
χρειαζονται συντονισμενες-μαζικες κινησεις..με χειρουργικη ακριβεια..
 

melenmaria

Μέλος
Έχω μόνο μία απορία: Θα σας αρέσει μετά να κάνετε ότι σας λένε αναγκαστικά, αλλιώς να μην σας ξαναβάζουν σε μάχη οχυρού;

Λέω τώρα, γιατί μου φαίνεται ότι δεν έχει νόημα να παίζω εγώ τον χαρακτήρα μου, αν είναι να μου λέει κάποιος άλλος τι να κάνω....:p

Θα σου αρεσε να μην ξανακοιμηθεις σε οχυρο? Τα οχυρα ειτε για να τα παρεις ειτε για να τα κρατησεις θελει ΟΜΑΔΙΚΗ προσπαθεια. Αν ο καθενας κανει του κεφαλιου του οχυρο παπαλα!
 

DeletedUser

Guest
σκεψου τι γινετε οταν ο καθενας κανει του κεφαλιου του...
χρειαζονται συντονισμενες-μαζικες κινησεις..με χειρουργικη ακριβεια..

Ακριβώς!

Τώρα, αυτό μπορεί να το πετύχει μία καλά οργανωμένη πόλη μόνο. Μία ανοργάνωτη θα χάσει απλά την μάχη. Αν γίνει όμως αυτό, τότε η οργάνωση της μάχης θα γίνει πολύ εύκολη.

Αυτό θα οδηγήσει σε:
-Άπειρες στημένες μάχες οχυρών
-Ξενέρωμα των παικτών που δεν θα είναι οι οργανωτές
-Υποβάθμιση της σημασίας της καλής οργάνωσης

Οπότε θα έχουμε ξενερωμένους παίκτες που θα κάνουν τα στρατιωτάκια, υπερσυμμαχίες που δεν θα χάνουν ποτέ οχυρό επειδή έχουν αριθμητική υπεροχή, εύκολα στημένες μάχες και τελικά οι μόνοι που θα κερδίσουν κάτι από αυτή την ιστορία είναι αυτοί οι γραφικοί τυπάδες που φωνάζουν με την ντουντουκα στο τσατ-αλλά η οργάνωση θα χάσει νόημα έτσι και αλλιώς, γιατί θα μπορεί ο καθένας να την κάνει...


Θα σου αρεσε να μην ξανακοιμηθεις σε οχυρο? Τα οχυρα ειτε για να τα παρεις ειτε για να τα κρατησεις θελει ΟΜΑΔΙΚΗ προσπαθεια. Αν ο καθενας κανει του κεφαλιου του οχυρο παπαλα!

Αρχίσαμε τις απειλές; ΛΟΛ
Δεν χρειάζομαι τα οχυρά σας, δεν έχω κοιμηθεί ποτέ σε κανένα. Αν δεν σας αρέσουν αυτά που γράφω μην τα διαβάζετε :p Το ότι το παιχνίδι θα γίνει χειρότερο με αυτό που λέτε δεν έχει σχέση με αυτό όμως... Αν τώρα χρειάζεται τρελή οργάνωση και σχεδίαση, πόση σχεδίαση θα χρειάζεται όταν οι αντίπαλοι θα μπορούν να οργανωθούν το ίδιο εύκολα με εσένα;

Πάντως για να προτείνω και εγώ κάτι, ίσως θα ήταν πιό δίκαιο αυτοί που θα είναι στις οργανωτικές θέσεις να μην παίρνουν καθόλου εξπ ή αντικείμενα. Έτσι θα πρέπει να έχουν καλό κίνητρο για να το κάνουν...και όχι για την κάθε στημένη μάχη οχυρού

+εκανα την 666ή εμφάνιση του θέματος...λολ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser482

Guest
Το West, σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια, είναι παιχνίδι χαρακτήρα.
Οι μάχες οχυρών μπήκαν για να συνδυαστεί και το χαρακτηριστικό της ομαδικότητας.
Αν κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να ακολουθήσει κανόνες που αφορούν τις μάχες οχυρού, πολύ απλά ας μην λαμβάνει μέρος.
 

DeletedUser

Guest
Το West, σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια, είναι παιχνίδι χαρακτήρα.
Οι μάχες οχυρών μπήκαν για να συνδυαστεί και το χαρακτηριστικό της ομαδικότητας.
Αν κάποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να ακολουθήσει κανόνες που αφορούν τις μάχες οχυρού, πολύ απλά ας μην λαμβάνει μέρος.

:hh για εμένα το λες, ή για ποιόν;
 

DeletedUser

Guest
Μηπως χανουμε το βασικο στοιχειο που λεει οτι ο συντονιστης δεν αναγκαζει κανεναν να κανει καποια κινηση?

Δηλαδη, ο συντονιστης δεν παιζει σκακι μονος του, οπως επισης δεν κινει οτι θελει. Προτεινει μονο κινησεις.

Ενας εμπειρος οχυρομαχιτης, δεν χρειαζεται καν οδηγιες για το πως θα παιξει.
Γιατι ξερει τον λογο που θα κανει μια κινηση και ξερει και το που θα πρεπει να κατευθυνθει για να προκαλεσει την μεγιστη ζημια στον αντιπαλο.
Γιαυτο η βασικη δουλεια του συντονιστη ειναι ο καθορισμος του πότε.
Πχ, Το να φυγει μονο ενα ατομο πανω στο τειχος, το μονο που θα καταφερει ειναι να πεθανει.
Το κυριοτερο στοιχειο σε μια μαχη οχυρου, ειναι ο συντονισμος του χρονου.

Μια "ενεργη" πολη εχει κατα μεσο ορο 20 ενεργα μελη που μπορουν να συννενοηθουν μεταξυ τους αμεσα.

Μια επιθεση σε μεγαλο οχυρο χρειαζεται 140 ατομα.
Το οποιο αντιστοιχει σε 7 "ενεργες" πολεις.

Τα οχυρα δεν ειναι η συννενοηση μεταξυ των παικτων που ανηκουν στην ιδια πολη, αλλα η συννενοηση πολλων διαφορετικων πολεων.


Ο/Η Unpalepsable έγραψε:
Πάντως για να προτείνω και εγώ κάτι, ίσως θα ήταν πιό δίκαιο αυτοί που θα είναι στις οργανωτικές θέσεις να μην παίρνουν καθόλου εξπ ή αντικείμενα. Έτσι θα πρέπει να έχουν καλό κίνητρο για να το κάνουν...και όχι για την κάθε στημένη μάχη οχυρού

Αυτη η ιδεα μ'αρεσει και ολος τυχαιος το σκεφτομουν χτες για πως θα αποφυγουμε την καταχρηση του συντονιστη σε μια μαχη οχυρου.

Οπως ανεφερε ο Unpalsepsable, ειναι πολυ απλο.


Ο συντονιστης ή οι συντονιστες, δεν θα παιρνουν καν μερος στην μαχη. Θα καθονται πισω και δουλειας τους ειναι να συντονιζουν την μαχη.
Αυτο θα εχει τις ακολουθες συνεπειες.
  • Θα υπαρχει συντονισμος και ολα τα προνομια που αναφεραμε.
  • Η θεση του συντονιστη δεν θα αναπληρωνεται. Δηλαδη αν σε μια επιθεση μεγαλου οχυρου εχουν επιλεχθει 3 συντονιστες, τοτε η επιθεση θα γινει με 137 ατομα και οχι με 140. Αυτο θα αναγκασει και τις δυο πλευρες να εχουν περιορισμενους συντονιστες. Γιατι τα 3 ατομα μπορει να φαινονται λιγα σε μια μαχη για μεγαλο οχυρο, αλλα σε ενα μικρο οχυρο που χωραει 50-42 ατομα, τρεις απουσιες μπορει να στοιχησουν την μαχη.
  • Θα παιρνουν συγκεκριμενη εμπειρια και χρηματα. Σαν να κανουν καποιο διωρο δουλειας. Για καθε 20 λεπτα που παιρνανε στην μαχη θα παιρνει 50 exp. Μια καλη μαχη οχυρου κραταει συνηθως μια ωρα.
  • Δημιουργια 3 νεων μεταλλιων. Για 5 συντονισμους που οδηγησαν σε νικη, για 50 και για 200.

Ετσι το κινητρο καποιου για να γινει συντονιστης θα ειναι η διεκδικηση/υπερασπιση του οχυρου και η αποκτηση των μεταλλιων.
Η εμπειρια που θα λαμβανει (150-200exp max) θα ειναι αμελητεα και ανουσια. Αλλα ακομα και οταν χτιζεις στην πολη σου καποιο κτιριο, παιρνεις καποιους ποντους εμπειριας.
 

DeletedUser

Guest
Πραγματικα πολυ ωραια ιδεα
αμα ενας συντονιστης δειξη σε μενα πχ να παω καπου και εδω δν υπακουσω να παω για καπους λογους (να ζησω να παρω περεισοτερο εχπ και παει λεγοντας)

Δεν υπαρχει καποια κυρωση απο το παιχνιδι. Ο συντονιστης σου προτεινει κινηση, δεν σε αναγκαζει να πας καπου.

Έχω μόνο μία απορία: Θα σας αρέσει μετά να κάνετε ότι σας λένε αναγκαστικά, αλλιώς να μην σας ξαναβάζουν σε μάχη οχυρού;

Λέω τώρα, γιατί μου φαίνεται ότι δεν έχει νόημα να παίζω εγώ τον χαρακτήρα μου, αν είναι να μου λέει κάποιος άλλος τι να κάνω....:p

λολ
Δεν χρειαζοταν η ιδεα του συντονιστη για να μην ξαναμπει καποιος σε μια μαχη οχυρου.
Ηδη σε ολους τους σερβερ υπαρχουν περιπτωσεις που ατομα κανουν οτι θελουν σε μια μαχη, χωρις να τους νοιαζει το αποτελεσμα,
(εχει πολυ πλακα να τσαντιζεις τους συντονιστες, το παραδεχομαι :w )
Γιαυτο ειμαι αρκετα σιγουρος οτι υπαρχουν ηδη μαυρες λιστες με παικτες που δεν ειναι καλοδεχουμενοι σε καποια μαχη οχυρου.

Αρα αυτο που λες, ειναι κατι που ηδη ισχυει, δυστυχως
 

DeletedUser

Guest
Δεν υπαρχει καποια κυρωση απο το παιχνιδι. Ο συντονιστης σου προτεινει κινηση, δεν σε αναγκαζει να πας καπου.



λολ
Δεν χρειαζοταν η ιδεα του συντονιστη για να μην ξαναμπει καποιος σε μια μαχη οχυρου.
Ηδη σε ολους τους σερβερ υπαρχουν περιπτωσεις που ατομα κανουν οτι θελουν σε μια μαχη, χωρις να τους νοιαζει το αποτελεσμα,
(εχει πολυ πλακα να τσαντιζεις τους συντονιστες, το παραδεχομαι :w )
Γιαυτο ειμαι αρκετα σιγουρος οτι υπαρχουν ηδη μαυρες λιστες με παικτες που δεν ειναι καλοδεχουμενοι σε καποια μαχη οχυρου.

Αρα αυτο που λες, ειναι κατι που ηδη ισχυει, δυστυχως

Όχι, δεν ισχύει γιατί έχεις δικαιολογία :wk και επίσης επειδή τώρα η οργάνωση είναι πιο δύσκολη, αν θες να μην πας στην πρώτη γραμμή και να πεθάνεις, μπορείς να κρυφτείς μέσα σε όλους τους άλλους που κάνουν ότι να ναι. Αν όμως έχεις επιλογή ή πεθαίνεις ή δεν ξανακάνεις μάχη οχυρού, γιατί έτσι θέλει κάποιος που δεν είναι καν στην πόλη σου/συμμαχία σου.......είναι αλλιώς.

Φυσικά δεν λέω ότι έτσι κερδίζεις κανονικές μάχες οχυρών. Αλλά ακόμα δεν έχω δει μία μή-στημένη μάχη οχυρού. Οπότε θεωρώ ότι ο συντονιστής θα σε "αναγκάσει" με απειλές να πεθάνεις για να πάρει πιο πολύ εχπ ο ίδιος και η πλευρά του (που θα σε σκοτώσουν).
 

DeletedUser

Guest
Σκέψου όμως ότι αν δεν υπακούσεις τον συντονιστή σε μία μάχη ή σε πολλές και να ζεις στο τέλος ή να είσαι ένας από τους παράγοντες της νίκης (μιλάω για έναν έμπειρο οχυρομάχο).
Μόνο και μόνο που δεν έκανες ότι ήθελε, μπορεί μην να ξαναδείς μάχη οχυρού για πολύ καιρό. Σε συνεννόηση με τους στρατηγούς να μην σε βάζουν, με ότι δικαιολογία τους κατέβει.
 

DeletedUser

Guest
+1 αυτη η ιδεα.ειναι σαν να παιζει σκάκι ο σιντονιστης
 
Κορυφή