Συντονιστης οχυρου

  • Δημιουργός θέματος DarkFox
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Σχεδον ολες οι μαχες, για να κερδιθουν εχει αποδεικτει οτι χρειαζονται τουλαχιστον εναν συντονιστη.

Δηλαδη ενα ατομο που θα του ανατεθει να συντονισει ολους τους υπολοιπους, ωστε να γινονται ομαδικες ενεργειες, με σκοπο την νικη.

Οσοι απο εσας, εχετε περασει απο την θεση του συντονιστη,
  • ποσες φορες δεν εχετε αγανακτησει που δεν μπορειτε να εκφρασετε αυτο που θελετε;
  • ποσες φορες παρακαλαγατε τον θεο μανιτου, να μπορουσατε να βαλετε το χερι σας στην οθονη και να δειξετε με το δαχτυλο ενα συγκεκριμενο καταραμενο σημειο που θελετε να κανουν κινηση οι υπολοιποι;
  • ποσες φορες θελετε να χωρισετε τις δυναμεις σας σε ομαδες για πολλαπλα χτυπηματα ταυτοχρονα, αλλα ψιθυρο με ψιθυρο ή δυνατες κραυγες στο γενικο τσατ δεν ειχαν αποτελεσμα;

Πλεον μην φοβαστε, το ερευνητικο κεντρο "Μπικινι Underground" σας παρουσιαζει ενα επαναστατικο εργαλειο, τοσο χρησιμο για ολους τους συντονιστες, που δεν θα θελουν να απαλλαγουν απο αυτο, ακομα και μετα το τελος της μαχης.

Για αρχη, εχουμε ενα νεο αξιωμα στην στρατολογηση του οχυρου.
Τον αντισυνταγματαρχη.
Ο αντισυνταγματαρχης θα μπορει να καθοριζεται απο τους στρατηγους που εχουν κυρηξει την επιθεση σε ενα οχυρο ή τους ιδρυτες της πολης που εχει στην κατοχη της το οχυρο.

Στην ιεραρχεια των αξιωματων, ο αντισυνταγματαρχης ερχεται δευτερος.
στρατηγος> αντισυνταγματαρχης > καπετανιος > στρατιωτης > εφεδρος

Μπορουν να καθοριστουν πανω απο ενας αντισυνταγματαρχες.

[spoil]
mtkn6g.jpg
[/spoil]
http://oi53.tinypic.com/mtkn6g.jpg

Τι το ιδιαιτερο θα εχει ενας αντισυνταγματαρχης;

Αφου καθοριστει, ποιος θα ειναι ο αντισυνταγματαρχης, τοτε στην διαρκεια της μαχης, ο παικτης με αυτο το αξιωμα θα εχει προσβαση σε μια νεα ομαδα επιλογων, πατωντας πανω στον χαρακτηρα του.

[spoil]
903bk9.jpg
[/spoil]
http://i53.tinypic.com/903bk9.jpg

Πατωντας το κουμπι συντονισμος, ο αντισυνταγματαρχης θα εχει προσβαση σε μια λιστα με ολους τους συμπολεμιστες του. Η λιστα θα ειναι με αλφαβητικη σειρα.

[spoil]
289vuk0.jpg
[/spoil]
http://i56.tinypic.com/289vuk0.jpg

Επισης στην λιστα θα φαινεται καποιος ειναι ζωντανος και ποιος οχι, με μια ευδιακριτη μαυρη γραμμη.

Επιλογη συγκεκριμενου ατομου ή ομαδας:

Ο αντισυνταγματαρχης, θα μπορει να επιλεγει συγκεκριμενα ατομα πατωντας στα ονοματα πανω στην λιστα ή πατωντας την επιλογη ολων, να διαλεξει ολα τα ατομα που ζουν ακομα.

Καθε ενας που θα επιλεγεται, το χρωμα του στον χαρτη θα αλλαζει σε πρασινο, ωστε να ειναι κατανοητο στον συντονιστη, ποιον εχει επιλεξει.

Υπαρχουν δυο κυριες επιλογες,

η πρωτη ειναι να μπορει να πει κατι συγκεκριμενο, σε οσα ατομα εχει διαλεξει, πατωντας το αντιστοιχο κουμπι. Πατωντας το κουμπι, θα μπορει να γραψει κατι στο τσατ και να πηγαινει στα ατομα που εχει επιλεξει απο πριν, το ψιθυρισμα που θελει να τους περασει. Κατι σαν κυκλικο ψιθυρισμα.

Η δευτερη επιλογη, ειναι το κουμπι εντολων.

Το κουμπι εντολη θα δινει προσβαση στον αντισυνταγματαρχης σε ενα καινουργιο πανελ

[spoil]
2u6p8j5.jpg
[/spoil]
http://i51.tinypic.com/2u6p8j5.jpg

Σε αυτο το πανελ θα υπαρχουν 3 νεες επιλογες,

κινηση
Το κουμπι κινηση θα δινει την δυνατοτητα στον συντονιστη να διαλεξει ενα συγκεκριμενο κουτακι πανω στον χαρτη, το οποιο θα μαρκαριστει.
Το μαρκαρισμενο πεδιο θα το βλεπουν οσοι εχουν προεπιλεγοι απο το προηγουμενο πανελ με την λιστα των παικτων.
Αυτο το μαρκαρισμενο πεδιο θα ειναι ενα στιγμα, που θα δηλωνει στους παικτες οτι πρεπει να κινηθουν εκει προαιρετικα, βαση την καθοδηγηση του συντονιστη.

υπερασπιση
Το κουμπι υπερασπισης, θα μαρκαρει εναν ολοκληρο τομεα με χαρακτηριστικο χρωμα, το οποιο θα υποδηλωνει στους προεπιλεγμενους παικτες απο το προηγουμενο πανελ με την λιστα παικτων, οτι θα πρεπει να κινηθουν εκει και να υπερασπιστουν τον συγκεκριμενο τομεα.

σταση
η σταση θα ακυρωνει τυχων εντολες που εχουν δωθει στα προεπιλεγμενα ατομα



αυτα ειναι η βασικη ιδεα πανω κατω, εννοειται οτι μπορει να παρει απειρες διορθωσεις, αλλα w/e
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Ευστοχες παρατηρησεις που μπορουν να τεθουν υπο εξεταση και θα συμπεριληφθουν στο αρχικο ποστ:

Ο/Η Sakiz105 έγραψε:
Στην λιστα παικτων να φαινονται οι offline
Ο/Η Sakiz105 έγραψε:
Οι συντονιστες να μπορουν να μετακινουν τους offline
Ο/Η Melenmaria έγραψε:
επισης, θα ηταν καλο να μπορει να εχει κατι σαν το χαρακα που εχουν οι δασκαλοι και να "δειχνει" κατα τη διαρκεια της μαχης. ιδιως αυτο το ολοι πισω απο τον ταδε ψαχνεις μια ωρα που να ειναι αυτος ο ταδε... αυτα...

Ο/Η Unpalepsable έγραψε:
Πάντως για να προτείνω και εγώ κάτι, ίσως θα ήταν πιό δίκαιο αυτοί που θα είναι στις οργανωτικές θέσεις να μην παίρνουν καθόλου εξπ ή αντικείμενα. Έτσι θα πρέπει να έχουν καλό κίνητρο για να το κάνουν...και όχι για την κάθε στημένη μάχη οχυρού

Αυτη η ιδεα μ'αρεσει και ολος τυχαιος το σκεφτομουν χτες για πως θα αποφυγουμε την καταχρηση του συντονιστη σε μια μαχη οχυρου.

Οπως ανεφερε ο Unpalsepsable, ειναι πολυ απλο.


Ο συντονιστης ή οι συντονιστες, δεν θα παιρνουν καν μερος στην μαχη. Θα καθονται πισω και δουλειας τους ειναι να συντονιζουν την μαχη.
Αυτο θα εχει τις ακολουθες συνεπειες.
  • Θα υπαρχει συντονισμος και ολα τα προνομια που αναφεραμε.
  • Η θεση του συντονιστη δεν θα αναπληρωνεται. Δηλαδη αν σε μια επιθεση μεγαλου οχυρου εχουν επιλεχθει 3 συντονιστες, τοτε η επιθεση θα γινει με 137 ατομα και οχι με 140. Αυτο θα αναγκασει και τις δυο πλευρες να εχουν περιορισμενους συντονιστες. Γιατι τα 3 ατομα μπορει να φαινονται λιγα σε μια μαχη για μεγαλο οχυρο, αλλα σε ενα μικρο οχυρο που χωραει 50-42 ατομα, τρεις απουσιες μπορει να στοιχησουν την μαχη.
  • Θα παιρνουν συγκεκριμενη εμπειρια και χρηματα. Σαν να κανουν καποιο διωρο δουλειας. Για καθε 20 λεπτα που παιρνανε στην μαχη θα παιρνει 50 exp. Μια καλη μαχη οχυρου κραταει συνηθως μια ωρα.
  • Δημιουργια 3 νεων μεταλλιων. Για 5 συντονισμους που οδηγησαν σε νικη, για 50 και για 200.

Ετσι το κινητρο καποιου για να γινει συντονιστης θα ειναι η διεκδικηση/υπερασπιση του οχυρου και η αποκτηση των μεταλλιων.
Η εμπειρια που θα λαμβανει (150-200exp max) θα ειναι αμελητεα και ανουσια. Αλλα ακομα και οταν χτιζεις στην πολη σου καποιο κτιριο, παιρνεις καποιους ποντους εμπειριας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
ευγε παναφοξ..αν ειχα καπελο θα στο εβγαζα,και αν ειχα μαλλια θα τα τραβουσα.:lf
τοσο απλη και συναμα περιπλοκη ιδεα. μου αρεσει..θα τραβηξει περισσοτερο κοσμο στα οχυρα αν υλοποιηθει το ολο σκηνικο.
νομιζω δεν χρειαζονται πολλα λογια...
επισεις νομιζω οτι θα ειναι μια απ τις λιγες ιδεες,που δεν θα διαφωνησει κανεις.
- φυσικα.. (πλακα κανω):D:p
 

DeletedUser3436

Guest
πανο μπαζει απο καπου η ιδεα σου :p

αν καποιος εχει αχτι καποιον και τον βγαζει συνεχεια μπροστα? η αν καποιος εχει πολυ ζωη και αλλα τον συντονιστη δεν τον ενδιαφερει αυτο αλλα ναζησει να παρει εμπειρια? και οπως λεει ενας.When in doubt - blame yourself not others.κατα τα αλλα μπραβο παρουσιαζεις πολυ καλα τις ιδεες σου σου βαζω 9,6 :p
 

DeletedUser

Guest
[*]ποσες φορες παρακαλαγατε τον θεο μανιτου, να μπορουσατε να βαλετε το χερι σας στην οθονη και να δειξετε με το δαχτυλο ενα συγκεκριμενο καταραμενο σημειο που θελετε να κανουν κινηση οι υπολοιποι;
Δεν μ ετυχε αυτο, μ ετυχε ομως να θελω να βαλω το χερι μ να σπρωξω 2-3 πεδια τα ατομα που δεν ακουνε ή λεμε κατι σαν "κινηση τερμα πανω" και τους βλεπεις να μενουν αναμεσα στους δυο πυργους :blk

Περα απο την πλακα τωρα η ιδεα παρα ειναι καλη και εχει αρκετα θετικα.

+1 Λυνει πολυ τα χερια συντονιστων.

+2 Ο συντονισμος παυει να ειναι των 1-2 ατομων αλλα μπορουν να συμμετεχουν αρκετοι εχοντας μονο μια συγκεκριμενη αποστολη!

+3 Τα μελη θα μπορουν να κατανοησουν πολυ καλυτερα τι πρεπει να κανουν και που ακριβως να πανε.

+
+
+
...

+1 απο μενα δλδ :wk
 

DeletedUser

Guest
Σακι σε αυτο δεν μπορει να βοηθησει καμια ιδεα φιλε.
Απλα πρεπει να αλλαξετε συντονιστη :u
 

DeletedUser

Guest
Πολύ καλή ιδέα και θα βοηθήσει στα οχυρά. Έτσι θα μπορούν να καταλαβαίνουν όλοι που πρέπει να πάνε. Βέβαια θα πάρει λίγο καιρό να μάθουν τι είναι το καθένα αλλά χαβαλές.
 

DeletedUser

Guest
Τελοια ιδεα!Μπραβο!Μου αρεσει...απλα κι ο στρατηγος θα μπορει να τα κανει αυτα?ή μονο ο ανμτισυνταγματαρχης?
 

DeletedUser2677

Guest
υλοποιειστε αμεσα αυτη την ιδεα κ ξεκινηστε την εφαρμογη της απο τον κ4!
πραγματικα θα με σωσει..:p
 

DeletedUser

Guest
ωραία η ιδέα σου κυρίως αυτό το obey τα σπάει

η ερώτηση μου όμως ειναι η εξής.

υπάρχει χρόνος να τα κάνει όλα αυτα σε αρκετους παιχτες κατα τη διάρκεια μιας μάχης οχυρών που ο κάθε γυρος διαρκεί περίπου 1 λεπτό??
και ταυτόχρονα να κάνει και το συντονισμό για όλους τους υπόλοιπους??
 

DeletedUser

Guest
Εχω διαβασει πολυ καλα το μαθημα μου και εχω προετοιμαστει καταλληλα για ολες σας τις αποριες. Οκ, εχτος απο μια που ηθελα να μην μου γινει, αλλα >.>

Ναι υπαρχει χρονος,
εχουμε 50+11 δευτερολεπτα ουσιαστικα πανω κατω για καθε γυρα, τα οποια παλια ηταν αρκετα για να κραξει ο συντονιστης 5-6 ατομα.

Ο νεος και ανανεωμενος ομως αντισυνταγματαρχης, ειναι εδω για να τελειωσει τον συντονισμο στα 5/6 του παλιου χρονου.

Ουσιαστικα η εννοια του αντισυνταγματαρχη, ειναι να εισαγει στο παιχνιδι το στοιχειο της τακτικης, το οποιο λεγεται με πιο επισημους ορους, η στρατηγικη των 8 σημειων.

Μια μαχη πλεον θα μπορει να προσχεδιαστει απο πριν. Οι αντισυνταγματαρχες θα μπορουν απο πριν να κατσουν και να συζητησουν, για το πως θα δρασουν κατα την διαρκεια της μαχης, ποιο κομματι θα εχει ο καθενας να ασχοληθει και να συντονισει.

Ετσι, εκει που ειχαμε 1-2 ατομα να φωναζουν στο γενικο τσατ "ολοι αριστερα," ολοι δεξια" "οχι τοσο πανω" "κατεβα",
θα εχουμε συγκεκριμενα ατομα, να μιλανε σε συγκεκριμενες ομαδες ατομων,

Πιο αναλυτικα, οι αντισυνταγματαρχες μπορουν να χωριστουν για παραδειγμα σε

συντονιστης ανατολικου κομματιου
συντονιστης δυτικου κομματιου
συντονιστης ξεχασμενων παικτων που εχουν μεινει πισω
συντονιστης/κραχτης

ετσι θα εχεις 4 ατομα να συντονιζουν, χωρις να μπαινει ο ενας στα ποδια του αλλου, γιατι με τους ειδικους κυκλικους ψιθυρους, οι οποιοι θα πηγαινουν σε συγκεκριμενα ατομα, δεν θα γινεται ο κακος χαμος στο τσατ απο πολλαπλες και αστοχες παρατηρησεις και οδηγιες

Και για να σου δωσω ενα πιο απλο παραδειγμα
εισαι σε μια αμυνα μεσαιου οχυρου
εχεις να συντονισεις 100 ατομα, απο τα οποια οι 12 ειναι ανενεργοι

Αμα εκμεταλλευτεις τα 11 δευτερολεπτα που μπορεις να εξοικονομησεις σε καθε γυρο, χρησιμοποιοντας την στρατηγικη των 8 σημειων, ειμαι σιγουρος οτι οι υπολοιποι 88 αμυνομενοι θα μεινουν ζωντανοι μεχρι και το τελος της μαχης.

Τυχαιο; Δεν νομιζω
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

melenmaria

Μέλος
αντι για συντονιστης προτεινω να ονομαστει τζιμπεριξ7 η βαθμιδα αυτη. :w
περαν της πλακας πολυ καλη ιδεα!
επισης, θα ηταν καλο να μπορει να εχει κατι σαν το χαρακα που εχουν οι δασκαλοι και να "δειχνει" κατα τη διαρκεια της μαχης. ιδιως αυτο το ολοι πισω απο τον ταδε ψαχνεις μια ωρα που να ειναι αυτος ο ταδε... αυτα...
 

DeletedUser

Guest
Αναβαθμιζοντας την λογικη της υπερασπισης, ενα κλικ περισσοτερο, θα μπορουσε να μην δειχνει τομεις, αλλα να επιλεγει "κουτακια" πανω στον χαρτη, σχηματιζοντας γραμμες, οι οποιες να σημαινουν "κινηση μεχρι εδω" ή κατι παρομοιο

Πολυ καλη παρατηρηση αυτη Σελενμαρια
 

DeletedUser3541

Guest
NOOBS!
Θέλετε και obey και στάση!

Το όμορφο στις μάχες είναι που η λάθος ή η σωστή κίνηση ενός απλού στρατιώτη μπορεί να κρίνει την μάχη, γνωστό και ως παράγοντας Noob, όπως διδάσκεται σε διάφορες Σχολές.

Θα μπορούσε αντί να χειρίζεται ο λεγόμενος Αντισυνταγματάρχης αληθινούς παίκτες να χειρίζεται πχ. 20 NPC παίκτες που θα υπάρχουν σε κάθε πλευρά.

+1 από εμένα αλλά υπό προϋποθέσεις...
 

DeletedUser

Guest
+3 πολυ καλη ιδεα αλλα οι συντονηστες θα τα παιξουν!!!!
 

DeletedUser5138

Guest
Πολύ καλη ιδέα.Θα διευκολήνει γενικα ολο το σύστημα με τις μαχες οχύρων:))
Συνχαρητήρια στον Darkfox που το σκέφτηκε.
 
Κορυφή