Ποίο να ναι το παιχνίδι???

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος DeletedUser6210
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ?:sad:grr:sad:wk
 
δεν εχω κατι προς το παρων, βαλτε εσεις οποιος θελει
 
OK! βάζω:

ngxb39.jpg
 
Γεια σας. Σημερα ανακαλιψα το ποστκαι το εχω παρει απο την αρχη!!! Πολυ ωραια ιδεα.
Ειδα βεβαια οτι το google+image κανει θραυση και λεω να λεμε και την εμπειρια μας απο το παιχνιδι! :lf

Ειδα οτι αυτο δεν απαντηθηκε (αν δεν κανω λαθος)


Τιτλο δεν θυμαμε ειναι ενα που μοιαζει με το Commandos.
 
Δεν μου έρχεται τίποτε άλλο να βάλω.Γι' αυτό δίνω την σειρά μου σε αυτόν που θα ποστάρει μετά από εμένα πρώτος!:w:w:w
 
βάζω εγώ...

[SPOIL](μισό λεπτό το επιδιωρθώνω επειδή έχει εσφαλμένη εικόνα)[/SPOIL]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αντεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
 
Πίσω
Κορυφή