Ποίο να ναι το παιχνίδι???

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος DeletedUser6210
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ειναι παιχνιδι που πρεπει να το κατεβασεις ή οχι?
 
οχι δεν χρειαζεται να το κατεβασεις. Επισης ειναι δωρεαν
 
Mήπως μπορείς να ποστάρεις σύντομα???:dr:hh:dr:bn
 
Aribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ribaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
34q31fq.jpg
 
Και μάλιστα το 2. Το έχω πάιξει, έχω πάρει 1.000.000 και έχω πάει στον 2ο χάρτη. Εκεί κόλήσει σε μια αποστολή.
 
βαλε κι αλλο Dark γιατι το πρωτο δε θα το βρει κανεις....
 
δεν πειραζει παιδια, αφηστε το πρωτο για αλλη φορα.
Carolos μπορεις να βαλεις την επομενη :gl
 
κανεις δε θα το βρει!!!
 

Συνημμένα

  • west family.jpg
    west family.jpg
    33,3 KB · Προβολές: 225
Hληκρινά δεν ξέρω πιο είναι:w. Μήπως είναι το north the???:D:lf:D
 
Πίσω
Κορυφή