Κανονι

  • Δημιουργός θέματος DeletedUser4509
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser3473

Guest
Lakoras δεν βλεπω αρνητικα την ιδεα του κανονιου. Βλεπω αρνητικη την πολιτικη των οχυρων. Καθε φορα προστιθεται ενα οπλο που κανει ακομα μεγαλυτερες ζημιες απο τα προηγουμενα.
Το ζητημα στα οχυρα δεν ειναι να κανεις μεγαλες ζημιες. Αν θυμασαι το ζησαμε με τα μπονους των χρυσων στους τομεις. Και δεν μας αρεσε.

Κατι παρομοιο ειναι και το κανονι. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ και χιλια μπραβο στον Διονυση που το σκεφτηκε.
Προς λαθος κατευθυνση ομως -κατα τη ταπεινη μου αποψη. :))

ναι αλλα φιλε μη ξεχνας οτι μαζι με το χρυσο οπλο εχουν μπει, ζωνες και παντελονια που δινουν εκτος απ τις υπολοιπες ικανοτητες για οχυρα
και ζωη, φτασαμε να εχουμε στρατιωτες οχυρομαχους τουμπανους
με 5-6κ ζωη και σκιλς οχυρομαχου (οχι ολα στην υγεια)
μεγαλωσαν οι ζημιες μεγαλωσε και η ζωη... πλεον το να πεσει οχυρο
ειναι ακατορθωτο εκτος κι αν η αμυνα ειναι ολοι νουμπς η πετανε χαρταετο... :w
 

DeletedUser

Guest
+1 και από εμένα.
Φανταστική ιδέα, να την προωθήσουμε!
 

DeletedUser4664

Guest
+1

Αλλά έχω μία παρατήρηση. Αυτοί που θα είναι στο κανόνι θα έχουν ένα μειονέκτημα ότι αφορά τις αποφυγές. Δηλαδή όπως όταν κάποιος πάει στην σημαία έχει μειονέκτημα στον στόχο και στην αποφυγή. Έτσι ακριβώς και στο κανόνι αλλά επειδή θα κουβαλάνε κάτι βαρύ δεν θα μπορούν να ελιχθούν με τόση μεγάλη ευκολία.

Κατά τα άλλα η ιδέα είναι καταπληκτική και πολύ καλοσχεδιασμένη.
ΜΠΡΑΒΟ!
 

DeletedUser

Guest
Πέρα από την καταπληκτική ιδέα του φίλου μας έχω να προσθέσω κάτι μικρό σχετικά με τη "Ζημιά".
Ζημια
Τροπος 1
Θα μπορουσε να ειναι στανταρ η ζημια του κανονιου (αναλογα το μεγεθος) και αναλογα το ειδος της οβιδας που χρησημοποιει. Ειναι ενας πολυ καλος και απλος τροπος λειτουργιας.

Τροπος 2
Θα μπορουσαν στα κανονια να λαμβανοντε υποψιν τα σκιλλς του/τον υποστηρηχτη/τον, αυξομιονοντας ετσι καθε φορα τη ζημια που μπορουν να κανουν στον τοιχο ή στην ζωη τον αντιπαλων.
Η ζημιά του κανονιού καθώς και η ευστοχία του θα μπορούσε να εξαρτηθεί από τις ικανότητες των παιχτών που το ελέγχουν.
Κάποιες από αυτές θα μπορούσαν να είναι οι εξής:


  • Εξαιρετικές κινητικές ικανότητες (ένα κανόνι απαιτεί γρήγορες και σωστές κινήσεις)
  • Σθένος (χρειάζεται δύναμη να χειρίζεσαι ένα κανόνι!)
  • Αντοχή (πάνω κάτω όπως και το σθένος)
  • Τακτικές (ο χειριστής του κανονιού θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα και σωστά)
 

DeletedUser4509

Guest
:cnsΛογοκριμενο:cns

edit by joahna
εγινε επεξεργασία
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

noolas

Νέο Μέλος
Χωρίς να μπορώ να πω ότι κατέχω το θέμα των οχυρών, θεωρώ την ιδέα φοβερή. Αρκεί να δοθεί έμφαση στις ισορροπίες επιτιθεμένων και αμυνομένων. Οι επιτιθέμενοι πρέπει να ενισχυθούν άμεσα
 

DeletedUser

Guest
νομιζω οτι κανονια θα πρεπει να εχει και η αμυνα , αλλα να μπαινουν μονο σε πυργους , ετσι θα εχεις να διαλεξεις αναμεσα σε εναν γεματο πυργο η σε ενα κανονι με τους χειριστες του που θα τις τρωνε ευκολα
 

DeletedUser

Guest
λαμπραααα νεουδι
απλα να βρουμε τροπο να υλοποιηθει οσο το δυνατον καλυτερα κ ισοτιμα


καλα να παθω που διαβαζω το φορουμ συχνα
θα επιστρεψω με ιδεες ομως ;ρ
 

DeletedUser

Guest
Ξεκινησαμε να παιζουμε στα οχυρα με 2000-2500 ζωη. Μετα βγηκαν τα χρυσα. Οι ζημιες μεγαλωσαν. Επρεπε να προστεθει επιπλεον υγεια γιατι αλλιως οι παικτες εχαναν αμεσως. Φτασαμε να εχουμε 7000-8000+ ζωη. Ετσι κι αλλιως οι υπολοιπες ικανοτητες ελαχιστα πλεον μετρουν στα οχυρα.
Τωρα οι παικτες δεν πεφτουν με τιποτα.
Αναζητουμε ενα νεο ισχυροτερο οπλο για να τα καταφερουμε.
Σκεφτομαστε το κανονι (που αποτελει εξαιρετικη ιδεα).
Στις αρχες θα ειναι επαναστατικες οι αλλαγες. Στην πορεια θα φτασει να εχει απο 40 κανονια καθε συμμαχια και θα γινει οτι γινοταν με τα προστιθεμενα μπονους των χρυσων.
Τοτε οι παικτες με 8000 ζωη θα πεφτουν σε 2 γυρους.
Μετα θα κανουμε παραπονα οτι δεν φτανει η ζωη. Θα βγουν επιπλεον βοηθηματα που θα την αυξανουν. Μετα ομως θα την αυξησουν τοσο πολυ που πια τα κανονια δεν θα μπορουν να ριξουν το οχυρο.
Και θα αναζηταμε νεο ισχυροτερο οπλο. Και παει λεγοντας.
Καποια στιγμη δεν πρεπει να περατωθει αυτο? Και ας πουμε οτι το να εξελισσονται τα οπλα ειναι μια ρεαλιστικη θεωρηση των πραγματων (ετσι συμβαινει και στην κανονικη ζωη). Το να γινονται ομως οι ανθρωποι ατρομητοι ειναι ρεαλιστικο? :))

Βλεπω παντως οτι η ιδεα του κανονιου βρισκει πολλους αποδεκτες. Αρα μικρη σημασια εχει τί πιστευω εγω.
Καλως να μας ορισει λοιπον το κανονι. :wk
 

melenmaria

Μέλος
Ναι, αλλα μην περασουμε και στην αλλη οχθη παλι να πεφτουν τα οχυρα 5-5.
Δε διαφωνω με την ιδεα του Διονυση αλλα θελει ιδιαιτερη προσοχη στο πως και ποσο θα ενισχυθει η επιθεση...
 

DeletedUser4509

Guest
:cnsΛογοκριμενο:cns

edit by joahna
εγινε επεξεργασία
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Διονυση μου θελω καταρχην να γινει κατανοητο οτι την ιδεα σου την βρισκω ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ. Δεν διαφωνω μαζι σου φιλαρακι. Διαφωνω με τον τροπο που οι σχεδιαστες αντιμετωπιζουν τις μαχες οχυρων.
Εσυ σχεδιασες την ιδεα για το κανονι. Και εχεις γνωση του τί συμβαινει στις μαχες πανω-κατω.Για το πώς ομως θα παρουν την ιδεα σου οι σχεδιαστες του παιχνιδιου και πώς θα την εφαρμοσουν, επετρεψε μου να διατηρω σοβαρες επιφυλαξεις.
Και επειδη εδω δεν ειναι WoW και δεν μπορει να καταστραφει ο κοσμος θα πρεπει συνεχως να συμπληρωνεται αν ακολουθηθει αυτη η λογικη. Και δεν θα βγει πουθενα αυτο :)

Εγω ξερω παιχνιδια οπως το σκακι ή το ταβλι που εδω και αιωνες παιζονται με τους ιδιους ακριβως κανονες. Και παραμενουν εξαιρετικα δημοφιλη. Ακριβως γιατι τα παντα εχουν να κανουν με τη τακτικη του εκαστοτε παικτη(και την τυχη αν θες στο ταβλι). Η βασιλισσα του ενος παικτη κανει τις ιδιες ακριβως κινησεις με του αλλου. Εξαρταται λοιπον πώς θα τοποθετηθει στη σκακιερα. Δεν χρειαζεται κατι περαιτερω :)
 

DeletedUser6210

Guest
bs.gif
Πολύ καλή ιδέα
ak.gif
αλλά νομίζω πως πρέπει να αφερεθούν μερικά αντικείμενα από αυτά που φτιάχνει ο οπλοποιός (δεν το λέω επειδή είμαι απλώς πιστεύω πως πρέπει υπάρχει μια ισοροππία).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
Η ιδεα ειναι ωραια αλλα πιστευω οτι ενα οχυρο πρεπει να ειναι δυσκολο να παρθει.Με τα κονονια οι μαχες θα γινονται οπως με τα χρυσα οταν διναν σε ολους στον τομεα μπονους που βαραγανε 1000αρια damage.Παντως η ιδεα ειναι αρκετα ολοκληρωμνη και μπραβο για τον κοπο σου
 

DeletedUser

Guest
Συμφωνώ πολύ καλή η ιδέα σου.Αλλά πόση ζημιά θα κάνει;(δεν πρόσεξα να το γράφει)
 

DeletedUser6210

Guest
Πέρα από την καταπληκτική ιδέα του φίλου μας έχω να προσθέσω κάτι μικρό σχετικά με τη "Ζημιά".

Η ζημιά του κανονιού καθώς και η ευστοχία του θα μπορούσε να εξαρτηθεί από τις ικανότητες των παιχτών που το ελέγχουν.
Κάποιες από αυτές θα μπορούσαν να είναι οι εξής:

  • Εξαιρετικές κινητικές ικανότητες (ένα κανόνι απαιτεί γρήγορες και σωστές κινήσεις)

  • Σθένος (χρειάζεται δύναμη να χειρίζεσαι ένα κανόνι!)

  • Αντοχή (πάνω κάτω όπως και το σθένος)

  • Τακτικές (ο χειριστής του κανονιού θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα και σωστά)

Εγώ δεν συμφωνώ με το Σθένος επειδή με αυτή την αλλαγή θα υπάρχουν περισσότεροι "σθενομάχοι" στους κόσμους και πιστεύω πως σιγά σιγά το "σημαδομάχοι" θα εξαφανηστούν. Γι' αυτό λέω να αντικαταστήσουμε το Σθένος με τα Αντανακλαστικά (πρέπει να χειρίζεσε γρήγορα το κανόνι).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6273

Guest
Φιλε +απειρο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ.Επισης οπως ειπες τοτε τα κανονια μετακινουνταν με ζωα συνηθως γαϊδουρια ή αλογα.Αρα να γινοταν να μπαινει καποιος "οδηγος" του κανονιου δλδ καβαλα στο ζωο και να ζητουσε ζωικο ενστικτο και ιππασια για να πηγαινει πιο γρηγορα.

Επισης σ αυτο που ειπες για τα βληματα θα ηθελα να κανω την εξης παρατηρηση.Να υπαρχουν οπως ειπες 3 ειδη βληματων ενα ειδος που να βαραει μονο τειχος,αλλο ειδος που να βαραει μονο εναν παιχτη αλλα να κανει αρκετη ζημια και ενα τελευταιο ειδος που να βαραει σαν καραμπινα δλδ πολλα βληματα αλλα να προκαλουν λιγη ζημια. Επιπλεον να υπαρχουν και διαφορες υποκατηγοριες βληματων δλδ καποια με χαμηλη ελαχιστη ζημια και υψιλη μεγιστη αλλα πιο ισορροπημενα κλπ.

Ακομη να υπαρχουν και "ρολοι" στο κανονι δλδ καποιος να βαζει το βλημα και το μπαρουτι αλλος να στοχευει κτλ.Ετσι θα υπαρχει μεγαλυτερη ομαδικοτητα στις μαχες
 

DeletedUser6210

Guest
Tώρα θέλω να πω λίγο για την δημιουργία που χρειάζεται στα κανόνια επειδή κάποι αδικούνται:

να προστεθεί στον μάγειρα:


Κάρβουνο (για την εκτόξευση οβίδας)
Αλκόολ (ένα έφλεκτο υγρό χρειάζεται πάντα :D)
Ένα ψάρι τυλιγμένο σε εφημερίδα (για να προβλέπει τα αποτελέσματα της μάχης [προερετικό])

να προστεθεί στον Τσαρλατάνο:


Οβελός (για τον καθαρισμό των κανονιών)

Αυτά άμα θες τα βάζεις.:)):nw:))
 
Κορυφή