Διεθνές Τουρνουα Οχυρών 2020 (IFBC 2020)

  • Δημιουργός θέματος cord
  • Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

cord

Ex-The West Team
Αγαπητοί Μαχητές Οχυρών,
Εχουμε τους κανονισμους για το Διεθνές Τουρνουα Οχυρών 2020 (IFBC 2020).


1) ΓΕΝΙΚΑ
1.a) Δομή του Τουρνουά
Το πρωτάθλημα θα χωριστεί σε τρία στάδια: την προετοιμασία, την κατάταξη και το τουρνουά.​
Το στάδιο προετοιμασίας είναι μια εισαγωγική φάση που στοχεύει στον παίκτη να δημιουργήσει τον χαρακτήρα του. Το στάδιο της Κατάρτισης είναι μια ενδιάμεση φάση, η οποία προορίζεται να χαρακτηρίσει τις ομάδες που θα αγωνιστούν στο τελευταίο στάδιο: Το Τουρνουά. Το στάδιο των τουρνουά είναι η φάση όπου θα διεξαχθεί το τουρνουά.
1.b) Εκτιμώμενο χρονοδιάγραμμα
Το ακόλουθο χρονοδιάγραμμα είναι κατ' εκίμηση της μέγιστης διάρκειας κάθε φάσης. Το πρωτάθλημα δεν θα πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από 11 εβδομάδες για να τελειώσει, ωστόσο, σε περίπτωση που ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι μικρότερος από όσο προβλέψαμε προηγουμένως, κάθε στάδιο μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο χρόνο..​
  1. Προετοιμασία (εβδομάδα 1-2)
  2. Κατάρτιση (εβδομάδα 3-5)
  3. Τουρνουά (εβδομάδα 6-10)
  4. Finals (Week 11)
1.c) Πρόγραμμα μαχών
Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του πρωταθλήματος θα δοθεί ένα πρόγραμμα με πληροφορίες για το πότε θα διεξαχθούν οι μάχες και ποιες είναι οι ομάδες και οι αντίπαλοί τους. Οι μάχες θα κηρυχθούν 48 έως 24 ώρες πριν ξεκινήσουν. Η ομάδα που είναι στο ρόλο του Αμυνόμενου θα είναι η κάτοχος του Οχυρού.​
Η αναδιάταξη των μαχών είναι δυνατή εάν συμφωνούν και οι δύο ομάδες. Οι μάχες μπορούν να αναμένονται ή να καθυστερούν σε 12 ώρες. Με άλλα λόγια, μετά την ανακοίνωση μιας μάχης, και αν και οι δύο ομάδες συμφωνούν, η μάχη μπορεί να επαναπρογραμματιστεί για 12 ώρες πριν ή μετά από τον ανακοινωθέντα χρόνο. Ωστόσο, η αλλαγή αυτή πρέπει να γίνει τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την έναρξη της μάχης.​
Παράδειγμα: Προγραμματίζουμε τη μάχη σας στις 12.10.2020 στις 20:00, αλλά αυτή η ώρα δεν είναι αποδεκτή για εσάς ή για τα μέλη της ομάδας σας και θα θέλατε να επαναπρογραμματιστεί αυτή η μάχη. Επομένως, επικοινωνείτε με την υποστήριξη μέχρι τις 11.10.2020 στις 20:00 το αργότερο, ζητώντας τους να προγραμματίσουν εκ νέου τη μάχη για τις 13.10.2020 στις 8:00.
1.d) Μεγέθη Οχυρών
Η φετινή έκδοση θα εξετάσει μια αλλαγή όσον αφορά το μέγεθος των οχυρών που θα πολεμήσετε. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες εκδόσεις, στο Τουρνουά του 2020 θα αγωνίζεστε σε μικρά οχυρά.​
1.e) Το Σύστημα "Κύκλωμα"
Μια άλλη σημαντική αλλαγή σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις αφορά την οργάνωση μάχης. Στη φετινή έκδοση, κάθε φορά που πολεμάτε εναντίον μιας αντίπαλης ομάδας, θα υπάρχουν δύο μάχες που θα γίνονται ταυτόχρονα. Αυτές οι δύο μάχες θα ονομάζονται "Κύκλωμα".​
Σε μία από τις μάχες η ομάδα σας θα παίζει επίθεση και στην άλλη, άμυνα. Δηλαδή, μέρος της ομάδας σας θα παίζει επίθεση και μέρος αυτής, άμυνα.​
Παράδειγμα: Κάθε κύκλωμα περιλαμβάνει δύο μάχες. Μάχη νούμερο ένα (Β1) και μάχη νούμερο δύο (Β2). Στη Β1, η Ομάδα Υ θα παίζει Επίθεση, και Άμυνα στο Β2. Από την άλλη πλευρά, η Ομάδα Ζ θα παίζει Άμυνα στην Β1, και Επίθεση στο Β2. Οι παίκτες της Ομάδας Y που θα επιλεγούν για να πολεμήσουν επίθεση θα συμμετέχουν μόνο στη Β1 και οι παίκτες που θα επιλεγούν για να παίξουν άμυνα θα λάβουν μέρος μόνο στη μάχη Β2. Το ίδιο συμβαίνει και με την Ομάδα Ζ. Έτσι, θα παίζετε είτε επίθεση είτε άμυνα.
ΡόλοςΜάχη 1Μάχη 2
ΕπίθεσηΟμάδα YΟμάδα Z
ΆμυναΟμάδα ZΟμάδα Y

1.f) Μέγεθος ομάδας
Για να μπορούν να εγγραφούν στο Τουρνουά, κάθε ομάδα πρέπει να αποτελείται από 95 έως 105 παίκτες. Κάθε κύκλωμα απαιτεί όμως ότι μόνο 92 παίκτες θα είναι συνδεδεμένοι τη στιγμή της μάχης. Κάθε ομάδα θα χωριστεί σε δύο ομάδες: τους επιτιθέμενους και τους αμυνόμενους. Έτσι θα υπάρχουν 50 επιτιθέμενοι και 42 αμυνόμενοι ανά ομάδα. Κάθε ομάδα πρέπει να δηλώσει μεταξύ 2 και 5 ηγετών. Κάθε οργάνωση (χρονικές συμφωνίες, ίδρυση πόλης, γενική επικοινωνία για οργάνωση) θα γίνεται αποκλειστικά από αυτούς.​
Φυσικά η ομάδα σας μπορεί να αποφασίσει ποιος είναι ο επιτιθέμενος και ποιος είναι ο αμυνόμενος πριν από κάθε αγώνα. Δεν χρειάζεται να είναι οι ίδιοι παίκτες κάθε φορά. Ωστόσο, σας συνιστούμε να εξειδικεύσετε την ομάδα σας.
1.g) Συμμετέχουσες γλώσσες και αριθμός ομάδων
Το IFBC 2020 είναι ανοικτό σε όλες τις γλωσσικές εκδόσεις του παιχνιδιού. Οι ομάδες με μικτές γλωσσικές εκδόσεις επιτρέπονται επίσης.​
Δεν υπάρχει επίσης περιορισμός στον αριθμό των συμμετεχουσών ομάδων ανά γλώσσα. Ούτε υπάρχει περιορισμός των ομάδων με μικτές γλωσσικές εκδόσεις.​
1.h) Ρυθμίσεις
Κάθε παίκτης ξεκινά στο επίπεδο 1 και λαμβάνει ένα ειδικά διαμορφωμένο σεντούκι με αντικείμενα, σετ, ενισχύσεις και όλα όσα θα χρειαστεί για να ξεκινήσει τον διαγωνισμό:​
  • 3x Φίλτρο νέας αρχής
  • 5x 3 ημέρες VIP-χρόνοι
  • 5x Ποικιλία Λαχανικών
  • 5x Υγρό Ζωής (75% πόντοι υγείας)
  • 5x Τσάϊ του Βουνού
  • 3x Νάρκη
  • 1x Χρυσή Επιστολή (250 ομόλογα)
  • 1x Σετ Dead Hawk Dancer (ρουχισμός, όπλα και σετ άλογο/σέλα)
  • 1x Σετ Joaquin Murrieta (ρουχισμός, όπλα και σετ άλογο/σέλα)
  • 1x Σετ Livingston (ρουχισμός και σετ άλογο/σέλα) + Σετ Όπλων Emiliano Zapata
  • 1x Σετ Ορεινού Αγρότη (ρουχισμός)
  • 1x Σετ Λαθρέμπορου Ποτών (ρουχισμός)
  • 1x Τουφέκι Μονής Ρίψης Ακριβείας, επίπεδο 3 (id αντικειμένου: 44010003)
  • 600x Φίλτρο Βαθιάς Σοφίας
1.i) Νόμισμα
Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του Τουρνουά, όλες οι μεταφορές σε δολάρια στο παιχνίδι θα απενεργοποιηθούν.​
Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του Τουρνουά, οι παίκτες θα μπορούν να βλέπουν το νόμισμα της εκδήλωσης, ωστόσο δεν θα πρέπει να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν κατά οποιονδήποτε τρόπο.​
Οι σβόλοι που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια του IFBC 2020 και δεν χρησιμοποιήθηκαν στο σύνολό τους κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, μπορούν να μεταφερθούν στον κύριο λογαριασμό του Παίκτη.​
Οι σβόλοι που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια του IFBC 2020 και δεν χρησιμοποιήθηκαν στο σύνολό τους κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, δεν μπορούν να μεταφερθούν στον κύριο λογαριασμό του Παίκτη.​
Αντικείμενα όπως σετ και όπλα που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια του IFBC θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά στο Πρωτάθλημα και δεν μπορούν να μεταφερθούν στον κύριο λογαριασμό του Παίκτη.​
1.j) Περιορισμοί και απαγορεύσεις του τουρνουά
Αλληλεπιδράσεις
Το εμπόριο μεταξύ ομάδων δεν θα επιτρέπεται καθ 'όλη τη διάρκεια του Τουρνουά.​
Το εμπόριο εντός μιας ομάδας θα επιτρέπεται, αλλά θα ισχύουν όρια τιμών κατά τη διάρκεια του Τουρνουά.​
Οι "στημένες" μονομαχίες δεν επιτρέπονται καθ 'όλη τη διάρκεια του Τουρνουά κατά οποιοδήποτε τρόπο ή έννοια.​
Δεν επιτρέπεται η αλληλεπίδραση οποιουδήποτε είδους μεταξύ των παρατηρητών και των παικτών που συμμετέχουν στο Τουρνουά, όπως η εμπορία αντικειμένων, η μονομαχία ή ακόμα και η συμμετοχή σε περιπέτειες με τους παίκτες.​
Χρήση κακής γλώσσας
Η ανυπακοή/παράβαση του Νόμου περί Προστασίας Δεδομένων, των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων της InnoGames ή οποιουδήποτε από τους κανόνες του Τουρνουά θα τιμωρείται με μόνιμο αποκλεισμό του παίκτη. Σε αυτή την περίπτωση, η ομάδα δεν θα μπορέσει να αντικαταστήσει τους αποκλεισμένους παίκτες αλλά θα επιτρέπεται να συνεχίσει στο Τουρνουά​

2) ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΙΩΝ ΣΤΑΔΙΩΝ
2.a) Το Στάδιο Προετοιμασίας ξεκινά στις 06 Απριλίου 2020.​
Σε αυτή την αρχική φάση των δύο εβδομάδων, κάθε παίκτης μπορεί να χτίσει τον χαρακτήρα του σύμφωνα με την προσωπική του προτίμηση και θα λάβει τα ακόλουθα ειδικά μπόνους:​
  • +5900% πόντους εμπειρίας από δουλειές
  • +300% ταχύτητα
Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας, κάθε ομάδα θα βρει τη δική της πόλη, όπου κάθε μέλος της ομάδας πρέπει να βρίσκεται μετά την προετοιμασία. Δεν επιτρέπεται η αποχώρηση και η ένταξη σε πόλη μετά από αυτό το στάδιο.​
2.b) Κατάταξη Έναρξη 19 Απριλίου 2020​
Κατά τη διάρκεια αυτής της φάσης, οι ομάδες που θα ανατεθούν θα χωριστούν σε γκρουπ. Ο ακριβής αριθμός των γκρουπ και των μεγεθών τους θα ανακοινωθούν όταν θα έχουν εγγραφεί όλες οι ομάδες, οι οποίες θα πρέπει να το έχουν κάνει αυτό το αργότερο μέχρι τις 29 Μαρτίου 2020.​
Οι ομάδες θα αγωνίζονται μεταξύ τους μέσα σε ένα γκρουπ. Η νικήτρια ομάδα κάθε Κυκλώματος θα λάβει πόντους σύμφωνα με την προϋπόθεση που ορίζεται παρακάτω.​
Οι καλύτερες δύο ομάδες κάθε ομάδας θα αποκτήσουν το δικαίωμα να προχωρήσουν στη φάση του τουρνουά.​
Παράδειγμα: Εγγράφονται 24 ομάδες, ώστε να τις χωρίσουμε σε 6 γκρουπ από 4 ομάδες. Οι καλύτερες 2 ομάδες ανά γκρουπ και οι 4 καλύτεροι τρίτοι (οι περισσότεροι βαθμοί) θα προχωρήσουν.
2.c) Τουρνουά Έναρξη - περίπου - 10 Μαϊου 2020 - η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί στο Τουρνουά​
Μετά το πέρας της προκριματικής κατάταξης, ξεκινά το τουρνουά.​
i) Το σύστημα των τριών καλύτερων
Το τουρνουά θα διεξαχθεί σε ένα μοντέλο "Οι καλύτεροι 3". Κάθε ομάδα θα παίζει 3 Κυκλώματα εναντίον του ίδιου αντιπάλου. Αυτό θα ονομάζεται "Αγώνας". Η ομάδα με 2 νίκες από τα 3 νικηφόρα Κυκλώματα θα θεωρηθείται νικήτρια και θα προχωρήσει στον επόμενο Αγώνα. Η ομάδα θεωρείται ότι έχει κερδίσει τον αγώνα όταν κερδίσει τουλάχιστον δύο από τα τρία Κυκλώματα - ως επίθεση και ως άμυνα.​
Παράδειγμα: Η ομάδα Υ κατόρθωσε να κερδίσει το πρώτο και το δεύτερο Κύκλωμα ως επίθεση και ως άμυνα, αλλά δεν κέρδισε ως επίθεση στο τρίτο Κύκλωμα. Επειδή η Ομάδα Y κέρδισε 2 στους 3 γύρους, προχωράει μπροστά.
ii) Το σύστημα Διπλού Νοκ-Αουτ
Το τουρνουά θα ακολουθήσει επίσης ένα σύστημα διπλού νοκ-άουτ. Θα διοργανωθεί με ένα "Στήριγμα-Νικητή" και ένα "Στήριγμα-Ηττημένου".​
Όλες οι ομάδες θα ξεκινήσουν στο λεγόμενο "στήριγμα-νικητή". Ο νικητής του αγώνα προχωρά κανονικά στο πρωτάθλημα..​
Ωστόσο, ο ηττημένος του συγκεκριμένου Αγώνα δεν θα αποκλειστεί αυτόματα. Η ηττημένη ομάδα θα μετακινηθεί στο "στήριγμα-ηττημένου" όπου θα έχει την ευκαιρία να αμφισβητήσει τη δεύτερη θέση στο τουρνουά.​
Σε περίπτωση ήττας Αγώνα, η ομάδα θα αποκλειστεί από το τουρνουά και από αυτό το σημείο δεν θα υπάρξει περαιτέρω μονομαχία ούτε ενέργειες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις ομάδες που εξακολουθούν να συμμετέχουν.​
Μέχρι το τέλος του Τουρνουά, ο νικητής στο "στήριγμα-ηττημένου" θα αμφισβητήσει τη δεύτερη ή την τρίτη θέση στους Τελικούς.​
2.d) Τελικοί: Πρώτος, Δεύτερος, Τρίτος
Ομοίως, στο τουρνουά, οι τελικοί θα διεξαχθούν με το σύστημα "Οι καλύτεροι 3". Έτσι, όπως και στο τουρνουά, η ομάδα που θα κερδίσει 2 από τα 3 κυκλώματα, θα θεωρείται νικήτρια.​
Θα υπάρξουν δύο Αγώνες στους τελικούς: Ο πρώτος Αγώνας των τελικών θα αμφισβητηθεί μεταξύ των δύο τελευταίων ομάδων που θα επιβιώσουν στο Στήριγμα-Νικητή και ο δεύτερος Αγώνας των τελικών θα αμφισβητηθεί μεταξύ του ηττημένου του πρώτου Αγώνα των τελικών και ο νικητής από το στήριγμα-ηττημένου.​
Ο πρώτος Αγώνας των τελικών θα αποφασίσει ποια ομάδα κερδίζει την πρώτη θέση του πρωταθλήματος. Η δεύτερη και η τρίτη θέση θα οριστούν σε έναν επόμενο αγώνα μεταξύ του πιο ηττημένου του πρώτου αγώνα και του νικητή από το στήριγμα-ηττημένου.​
Ο ηττημένος του πρώτου Αγώνα των τελικών θα αγωνιστεί ενάντια στον νικητή από το στήριγμα-ηττημένου. Ο νικητής του Αγώνα αυτού θα καταλάβει τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Η τρίτη θέση θα καταλαμβάνεται από την υπόλοιπη συμμετέχουσα ομάδα.​

3) Απόκτηση πόντων
  • Η νικήτρια ομάδα λαμβάνει τρεις πόντους αν κερδίσει μια μάχη, λιποθυμώντας κάθε αντίπαλο, ανεξάρτητα από το αν παίζει επίθεση ή άμυνα.
  • Η νικήτρια ομάδα λαμβάνει δυο πόντους αν κερδίσει έναν Αγώνα με τη σύλληψη της σημαίας ή να κρατήσει το οχυρό κατά τη διάρκεια των 55 γύρων.
Ένας επιπλέον πόντος θα προστίθεται στον συνολικό νικητή ενός Γύρου, στην ομάδα που:
  • Κερδίζει και τις δύο μάχες του Κυκλώματος, ως επίθεση και ως άμυνα
  • Κερδίζει μία μάχη του Κυκλώματος όταν παίζει ως επίθεση με τη λιποθυμία κάθε αμυνόμενου και η ομάδα του αντιπάλου είχε τη νίκη συλλαμβάνοντας τη σημαία της άλλης ομάδας όταν παίζει επίσης ως επίθεση
  • Κερδίζει σε έναν προηγούμενο γύρο από τον αντίπαλό του, σε μια περίπτωση που οι δύο ομάδες κέρδισαν λιποθυμώντας όλους τους αμυνόμενους όταν έπαιζαν ως επίθεση
  • Κερδίζει με περισσότερους επιζώντες στην επίθεση, σε περίπτωση που και οι δύο ομάδες κέρδισαν λιποθυμώντας όλους τους υπερασπιστές όταν έπαιζαν ως επίθεση και η νίκη ήταν στον ίδιο γύρο.
  • Εάν ο αριθμός των επιζώντων στην επίθεση είναι ο ίδιος, η ομάδα που απομένει με περισσότερη υγεία στην επίθεση λαμβάνει τον επιπλέον πόντο
  • Κερδίζει σε προηγούμενο γύρο από τον αντίπαλό του, όταν και οι δύο ομάδες κερδίζουν παίρνοντας τη σημαία της άλλης ομάδας
  • Κερδίζει με τους ελάχιστους εναπομείναντες αμυνόμενους όταν οι δύο ομάδες κερδίζουν παίρνοντας τη σημαία της άλλης ομάδας και η νίκη ήταν στον ίδιο γύρο
  • Εάν ο αριθμός των επιζήσαντων αμυνόμενων είναι ο ίδιος, η ομάδα με τη χαμηλότερη υγεία των αμυνόμενων αντιπάλων τους λαμβάνει τον επιπλέον πόντο
  • Κερδίζει μια μάχη του Γύρου όταν παίζει ως άμυνα με τη λιποθυμία όλων των επιτιθέμενων και η ομάδα του αντιπάλου είχε τη νίκη του κρατώντας το οχυρό με την πάροδο του χρόνου
  • Κερδίζει σε προηγούμενο γύρο από τον αντίπαλό του, σε περίπτωση που οι δύο ομάδες κερδίσουν λιποθυμώντας όλους τους επιτιθέμενους, όταν παίζουν ως άμυνα
  • Κερδίζει με περισσότερους επιζώντες σε περίπτωση που οι δύο ομάδες κέρδισαν λιποθυμώντας όλους τους επιτιθέμενους όταν έπαιζαν ως άμυνα και η νίκη ήταν στον ίδιο γύρο
  • Εάν ο αριθμός των επιζώντων είναι ο ίδιος, η ομάδα που απομένει με περισσότερη υγεία θα λάβει τον επιπλέον πόντο
  • Κερδίζει μια μάχη του Γύρου με περισσότερους επιζώντες αμυνόμενους, σε μια περίπτωση που οι δύο ομάδες κέρδισαν κρατώντας το οχυρό με την πάροδο του χρόνου
  • Εάν ο αριθμός των επιζώντων αμυνόμενων είναι ο ίδιος και στις δύο ομάδες, η ομάδα με τους λιγότερους επιτιθέμενους αντιπάλους θα λάβει τον επιπλέον πόντο
  • Εάν ο αριθμός των επιζώντων επιτιθέμενων αντιπάλων είναι ο ίδιος και στις δύο ομάδες, η ομάδα με τους επιτιθέμενους αντιπάλους με λιγότερη υγεία θα λάβει τον επιπλέον πόντο

ΟΡΙΣΜΟΙ
ΜάχηΜια μάχη από ένα Κύκλωμα.
ΚύκλωμαΜάχη 1 και Μάχη 2.
Αγώνας3 Κυκλώματα.
Νικητής ΜάχηςΗ ομάδα που κερδίζει τη μάχη με τη σύλληψη της σημαίας, ή τη λιποθυμία των αντιπάλων, ή την υπεράσπιση του οχυρού με γύρους.
Νικητής ΚυκλώματοςΗ ομάδα με τους περισσότερους πόντους μέσα στο Κύκλωμα.
Νικητής ΑγώναΗ ομάδα που κερδίζει 2 από τα 3 Κυκλώματα του Αγώνα.
Συνολικός ΝικητήςΌταν η ομάδα κερδίσει και τις δύο μάχες ενός Γύρου, ή μία από τις μάχες με έναν πιο δύσκολο τρόπο, όπως για παράδειγμα λιποθυμώντας όλους τους αντιπάλους.
ΠαρατηρητέςΧρήστες με ενεργούς λογαριασμούς που δεν συμμετέχουν στο Τουρνουά.

Ενδεχόμενες αλλαγές / τροποποιήσεις, θα αναφερθούν εδώ.

Ευχαριστούμε.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.