DeletedUser
Guest
Μια ιδέα μου ήρθε για να γίνονται περισσότερες μονομαχίες και μάχες μεταξύ παικτών τώρα που αρχίσανε οι περισσότεροι να βαριούνται τις απλές μονομαχίες και ψάχνουμε κάτι το διαφορετικό, πιστεύω πως θα φέρει αρκετή ζωντάνια στο παιχνίδι.
Σκέφτηκα λοιπόν να υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθούν διάφορες συμμορίες των 5 ατόμων που θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν μάχες με άλλες συμμορίες, να ληστεύουν πόλεις κτλ. Το θέμα είναι αρκετό μεγάλο καλό θα ήταν να το διαβάσετε όλο αν και θα σας κουράσει λίγο. :w:w
Ας ξεκινήσω με το θέμα ληστειών τραπεζών και πλιάτσικο των καταστημάτων στις πόλεις. Μια συμμορία να έχει την δυνατότητα να μπορεί να κηρύξει επίθεση σε μια πόλη και να πραγματοποιηθεί αυτή επίθεση για παράδειγμα μετά από 8 ώρες, (ή 10-12 ώρες αυτό το συζητάμε). {Θεωρούμε πως η πόλη έμαθε για την επίθεση χάρη τους κατασκόπους τους ή από τις μυστικές υπηρεσίες, τέλος πάντων λεπτομέρειες} Το να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα είναι πολύ σημαντικό θα το εξηγήσω παρακάτω το γιατί. Όσων αφορά την αμοιβή Η αμοιβή μιας επιτυχείς επίθεσης θα είναι το 10% των χρημάτων της τράπεζας της πόλεις και κάποια αντικείμενα από τα καταστήματα αυτής της πόλεις. Ας αναλύσω το θέμα τις αμοιβής περισσότερο, το 10% των χρημάτων μια πόλεις μπορεί να ακούγεται πολύ αλλά αν μια πόλη έχει π.χ. 50,000$ που είναι αρκετά χρήματα το 10% μας κάνει 5,000$ το οποίο θα διαιρείται δια του 5, οπότε το κάθε μέλος τις συμμορίας θα κερδίζει από 1,000$ δηλαδή μείων 5,000$ στην πόλη, αν στην τράπεζα είναι 15,000$ το 10% μας κάνει 1,500$/5=300$ σε κάθε μέλος της συμμορίας. Επίσης από τα καταστήματα της πόλεις το σύστημα αυτόματα (κάτι σαν τον έμπορα) θα διαλέγει 4-5 αντικείμενα από τα οποία θα διαλέξουν 1-2 το πολύ ο ληστές. Έτσι ώστε να μην μπορέσουν οι συμμορίες με μια επίθεση να αποκτήσουν πολύ καλά αντικείμενα σύγχρονος να υπάρχει και η δυνατότητα να διαλέξουν το αντικείμενο που θέλουν την ώρα που ληστεύουν το κατάστημα.
Το σενάριο αυτό θα γίνει αν φυσικά δεν έχει προσωπική φρουρά-άμυνα η πόλη που δέχεται την επίθεση. Σαν φρουρά της πόλης πάλι θα είναι μια συμμορία, απλά αυτή προστατεύει την πόλη κατά των επιθέσεων από τις άλλες συμμορίες. Η πόλη για να αποκτήσει μια από αυτές της συμμορίες ως φρουρά της πόλης θα τους μισθώνει έναντι κάποιου χρηματικού ποσό και για ορισμένο χρονικό διάστημα. Το όφελος για την πόλη θα είναι περισσότερο αφού δεν θα είναι μια εύκολος στόχος των συμμοριών και δεν θα χάνει χρήματα από την τράπεζα της πόλης. Πριν σας είπα πως πρέπει να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα από την στιγμή που έχουν κηρύξει την επίθεση μέχρι να πραγματοποιηθεί η μάχη. Σε αυτό το χρονικό διάστημα αν υπάρχει προσωπική φρουρά στην πόλη το κάθε μέλος της φρουράς πρέπει να δεχτεί να μπει στην μάχη για την άμυνα της πόλεις, (εξάλλου για αυτό θα πληρώνεται) αλλά και για να μπορέσει πέσει για ύπνο αν δεν έχει αρκετούς πόντους ζωής, να αλλάξει ρούχα κτλ ή να μπορέσει σε αυτό το ελάχιστο χρόνο η πόλη θα βρει μια συμμορία για να την βάλει σαν φρουρά της πόλεις. Αν κερδίζει την μάχη η φρουρά της πόλης, η φρουρά θα κερδίζει, αφενός εμπειρία από την μάχη + έχει τον μισθός που του δίνει η πόλη. Η συμμορία που θα χάσει δε θα μπορέσει να κάτι άλλη μάχη συμμοριών για της επόμενες 48 ή 72 ώρες, ο κάθε παίκτης θα μπορέσει να κάτι μονομαχίες, άλλο η μάχη συμμοριών άλλο η μονομαχίες τετ-α-τετ. Κάτι παρόμοιο με τις μάχες των οχυρών απλά σε πολύ μικρότερη κλίματα και χωρίς κατακτήσεις. Τώρα αν κερδίσει πάλι επιτιθέμενοι εκτός από τα προηγούμενα να πάρουν και εμπειρία από την συμπλοκή. Η εμπειρία αυτή θα ορίζεται από κάποιο αλγόριθμο (ανάλογα με την συνολική ζημιά που έκανε η μια συμμορία στην άλλη, πόσους γύρους κράτησε, κτλ.) Εντάξει αυτό βλέπουμε…
Ας έρθουμε στο θέμα μάχης μεταξύ τους. Μια συμμορία να μπορέσει να κηρύξει σε μια άλλη είτε για λόγους επίδειξης δύναμης είτε για να κερδίσουν την χρηματική αμοιβή από την πιθανή επικήρυξη κάποιος συμμορίας από τον σερίφη μια πόλης που η επικήρυξη θα γίνει με βάση τα χρήματα της τράπεζας της πόλης. Η μάχες μεταξύ τους θα βασίζεται στο γνωστό σύστημα μονομαχιών που ξέρουμε, (όπως και της μάχες συμμοριών-φρουράς) θα υπάρχει και μια ιεραρχική σειρά εντός της κάθε συμμορίας. Κάθε γύρο θα βγαίνει ένας παίκτης από κάθε συμμορία και θα κάνει μια από της κλασσικές μονομαχίες που ξέρουμε με έναν από την άλλη πλευρά, στο δεύτερο γύρο θα βγουν άλλοι και πάει λέγοντας. Οι μάχες αυτές θα είναι μέχρι τελικής πτώσεως δηλαδή μέχρι να λιποθυμήσουν όλα τα μέλη της μια από της δύο πλευρές. Αφού ολοκληρωθεί η πρώτος μεγάλος γύρος (ο κάθε παίκτης αφού έχει κάνει κ από μια μονομαχία) θα αρχίσουν πάλι τις μονομαχίες με όσους πόντους ζωής έχουν, αλλά με διαφορετική σειρά ή με την ίδια ανάλογα με το τι θα αποφασίσει ο μεγαλύτερος σε βαθμίδα μέλος της συμμορίας. Αν ο αρχηγός τους τυχαίνει να είναι offline τότε τα σκήπτρα θα το αναλαμβάνει ο δεύτερος με βάση την ιεραρχική σειρά, λέμε τώρα αν είναι offline και τα 4 υψηλόβαθμα μέλη τότε θα δίνει εντολές ο κατώτερος σε βαθμίδα, με λίγα λόγια των έλεγχο της μάχης θα κάνει ο παίκτης που θα είναι online και με την μεγαλύτερη βαθμίδα εντός της συμμορίας. Αν όλοι τους είναι offline τα τότε η μάχη να γίνει με βάση την ιεραρχική σειρά των μελών εντός της συμμορίας.
Τώρα θα μου πείτε για την να γίνεται όλοι αυτή η φασαρία; Καλό είναι να γίνει έτσι όπως ξέρουμε το διαφορετικό στήσιμο ικανοτήτων παίζει μεγάλο ρόλο στις μονομαχίες αν ο αρχηγός τους καταλάβει ποιος παίκτης θα βγει για μονομαχία τότε θα ωθήσει των παίκτη που έχει το κατάλληλο στήσιμο ικανοτήτων. Με άλλα λόγια ένα κουραστικό αγώνα για την καλύτερη δυνατή στρατηγική. Η μάχη θα πάει έτσι μέχρι να λιποθυμήσουν όλα τα μέλη μια συμμορίας. Οι νικητές εκτός από την δόξα (χεχε πλάκα κάνω) θα κερδίσουν εμπειρία και θα στερήσουν από την άλλη συμμορία να κάνει άλλη παρόμοια μάχη για άλλες 48 ή 72 ώρες.
Είπα αρκετά ελπίζω να έχω καταφέρει να εξηγήσει αυτά που θέλω και να μην σας έχω μπερδέψει.
Ευχαριστώ,
Dr.love
Σκέφτηκα λοιπόν να υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθούν διάφορες συμμορίες των 5 ατόμων που θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν μάχες με άλλες συμμορίες, να ληστεύουν πόλεις κτλ. Το θέμα είναι αρκετό μεγάλο καλό θα ήταν να το διαβάσετε όλο αν και θα σας κουράσει λίγο. :w:w
Ας ξεκινήσω με το θέμα ληστειών τραπεζών και πλιάτσικο των καταστημάτων στις πόλεις. Μια συμμορία να έχει την δυνατότητα να μπορεί να κηρύξει επίθεση σε μια πόλη και να πραγματοποιηθεί αυτή επίθεση για παράδειγμα μετά από 8 ώρες, (ή 10-12 ώρες αυτό το συζητάμε). {Θεωρούμε πως η πόλη έμαθε για την επίθεση χάρη τους κατασκόπους τους ή από τις μυστικές υπηρεσίες, τέλος πάντων λεπτομέρειες} Το να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα είναι πολύ σημαντικό θα το εξηγήσω παρακάτω το γιατί. Όσων αφορά την αμοιβή Η αμοιβή μιας επιτυχείς επίθεσης θα είναι το 10% των χρημάτων της τράπεζας της πόλεις και κάποια αντικείμενα από τα καταστήματα αυτής της πόλεις. Ας αναλύσω το θέμα τις αμοιβής περισσότερο, το 10% των χρημάτων μια πόλεις μπορεί να ακούγεται πολύ αλλά αν μια πόλη έχει π.χ. 50,000$ που είναι αρκετά χρήματα το 10% μας κάνει 5,000$ το οποίο θα διαιρείται δια του 5, οπότε το κάθε μέλος τις συμμορίας θα κερδίζει από 1,000$ δηλαδή μείων 5,000$ στην πόλη, αν στην τράπεζα είναι 15,000$ το 10% μας κάνει 1,500$/5=300$ σε κάθε μέλος της συμμορίας. Επίσης από τα καταστήματα της πόλεις το σύστημα αυτόματα (κάτι σαν τον έμπορα) θα διαλέγει 4-5 αντικείμενα από τα οποία θα διαλέξουν 1-2 το πολύ ο ληστές. Έτσι ώστε να μην μπορέσουν οι συμμορίες με μια επίθεση να αποκτήσουν πολύ καλά αντικείμενα σύγχρονος να υπάρχει και η δυνατότητα να διαλέξουν το αντικείμενο που θέλουν την ώρα που ληστεύουν το κατάστημα.
Το σενάριο αυτό θα γίνει αν φυσικά δεν έχει προσωπική φρουρά-άμυνα η πόλη που δέχεται την επίθεση. Σαν φρουρά της πόλης πάλι θα είναι μια συμμορία, απλά αυτή προστατεύει την πόλη κατά των επιθέσεων από τις άλλες συμμορίες. Η πόλη για να αποκτήσει μια από αυτές της συμμορίες ως φρουρά της πόλης θα τους μισθώνει έναντι κάποιου χρηματικού ποσό και για ορισμένο χρονικό διάστημα. Το όφελος για την πόλη θα είναι περισσότερο αφού δεν θα είναι μια εύκολος στόχος των συμμοριών και δεν θα χάνει χρήματα από την τράπεζα της πόλης. Πριν σας είπα πως πρέπει να υπάρχει ένα χρονικό διάστημα από την στιγμή που έχουν κηρύξει την επίθεση μέχρι να πραγματοποιηθεί η μάχη. Σε αυτό το χρονικό διάστημα αν υπάρχει προσωπική φρουρά στην πόλη το κάθε μέλος της φρουράς πρέπει να δεχτεί να μπει στην μάχη για την άμυνα της πόλεις, (εξάλλου για αυτό θα πληρώνεται) αλλά και για να μπορέσει πέσει για ύπνο αν δεν έχει αρκετούς πόντους ζωής, να αλλάξει ρούχα κτλ ή να μπορέσει σε αυτό το ελάχιστο χρόνο η πόλη θα βρει μια συμμορία για να την βάλει σαν φρουρά της πόλεις. Αν κερδίζει την μάχη η φρουρά της πόλης, η φρουρά θα κερδίζει, αφενός εμπειρία από την μάχη + έχει τον μισθός που του δίνει η πόλη. Η συμμορία που θα χάσει δε θα μπορέσει να κάτι άλλη μάχη συμμοριών για της επόμενες 48 ή 72 ώρες, ο κάθε παίκτης θα μπορέσει να κάτι μονομαχίες, άλλο η μάχη συμμοριών άλλο η μονομαχίες τετ-α-τετ. Κάτι παρόμοιο με τις μάχες των οχυρών απλά σε πολύ μικρότερη κλίματα και χωρίς κατακτήσεις. Τώρα αν κερδίσει πάλι επιτιθέμενοι εκτός από τα προηγούμενα να πάρουν και εμπειρία από την συμπλοκή. Η εμπειρία αυτή θα ορίζεται από κάποιο αλγόριθμο (ανάλογα με την συνολική ζημιά που έκανε η μια συμμορία στην άλλη, πόσους γύρους κράτησε, κτλ.) Εντάξει αυτό βλέπουμε…
Ας έρθουμε στο θέμα μάχης μεταξύ τους. Μια συμμορία να μπορέσει να κηρύξει σε μια άλλη είτε για λόγους επίδειξης δύναμης είτε για να κερδίσουν την χρηματική αμοιβή από την πιθανή επικήρυξη κάποιος συμμορίας από τον σερίφη μια πόλης που η επικήρυξη θα γίνει με βάση τα χρήματα της τράπεζας της πόλης. Η μάχες μεταξύ τους θα βασίζεται στο γνωστό σύστημα μονομαχιών που ξέρουμε, (όπως και της μάχες συμμοριών-φρουράς) θα υπάρχει και μια ιεραρχική σειρά εντός της κάθε συμμορίας. Κάθε γύρο θα βγαίνει ένας παίκτης από κάθε συμμορία και θα κάνει μια από της κλασσικές μονομαχίες που ξέρουμε με έναν από την άλλη πλευρά, στο δεύτερο γύρο θα βγουν άλλοι και πάει λέγοντας. Οι μάχες αυτές θα είναι μέχρι τελικής πτώσεως δηλαδή μέχρι να λιποθυμήσουν όλα τα μέλη της μια από της δύο πλευρές. Αφού ολοκληρωθεί η πρώτος μεγάλος γύρος (ο κάθε παίκτης αφού έχει κάνει κ από μια μονομαχία) θα αρχίσουν πάλι τις μονομαχίες με όσους πόντους ζωής έχουν, αλλά με διαφορετική σειρά ή με την ίδια ανάλογα με το τι θα αποφασίσει ο μεγαλύτερος σε βαθμίδα μέλος της συμμορίας. Αν ο αρχηγός τους τυχαίνει να είναι offline τότε τα σκήπτρα θα το αναλαμβάνει ο δεύτερος με βάση την ιεραρχική σειρά, λέμε τώρα αν είναι offline και τα 4 υψηλόβαθμα μέλη τότε θα δίνει εντολές ο κατώτερος σε βαθμίδα, με λίγα λόγια των έλεγχο της μάχης θα κάνει ο παίκτης που θα είναι online και με την μεγαλύτερη βαθμίδα εντός της συμμορίας. Αν όλοι τους είναι offline τα τότε η μάχη να γίνει με βάση την ιεραρχική σειρά των μελών εντός της συμμορίας.
Τώρα θα μου πείτε για την να γίνεται όλοι αυτή η φασαρία; Καλό είναι να γίνει έτσι όπως ξέρουμε το διαφορετικό στήσιμο ικανοτήτων παίζει μεγάλο ρόλο στις μονομαχίες αν ο αρχηγός τους καταλάβει ποιος παίκτης θα βγει για μονομαχία τότε θα ωθήσει των παίκτη που έχει το κατάλληλο στήσιμο ικανοτήτων. Με άλλα λόγια ένα κουραστικό αγώνα για την καλύτερη δυνατή στρατηγική. Η μάχη θα πάει έτσι μέχρι να λιποθυμήσουν όλα τα μέλη μια συμμορίας. Οι νικητές εκτός από την δόξα (χεχε πλάκα κάνω) θα κερδίσουν εμπειρία και θα στερήσουν από την άλλη συμμορία να κάνει άλλη παρόμοια μάχη για άλλες 48 ή 72 ώρες.
Είπα αρκετά ελπίζω να έχω καταφέρει να εξηγήσει αυτά που θέλω και να μην σας έχω μπερδέψει.
Ευχαριστώ,
Dr.love