idees apo to pagkosmio forum

  • Δημιουργός θέματος klaus
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
οσον αφορα τους μονομαχουσ συμφωνω απόλυτα πως τα bonus τουσ ειναι τα χειρότερα ...
 

DeletedUser315

Guest
οσον αφορα τους μονομαχουσ συμφωνω απόλυτα πως τα bonus τουσ ειναι τα χειρότερα ...

σιγουρα ειναι τα ποιο χαλια bonus
και οσοι διαλεξαν μονομαχο και καλα γιατι τον πλασαρε το game οτι κανει για μονομαχιες εκαναν μεγαλη ανοησια
οσοοι ομως το ψαξαν παραπανω καταλαβαν τι παιζει και πηραν στρατιοωτη
 

DeletedUser

Guest
fadasthte,mesa stous 50 prwtous ths vathmologias yparxei mono 1 monomaxos:eek::eek:
No.38,Alexandrius(bravo tou)
oi pio polloi einai tyxodiwktes/tries mesa stous 50,
eimeis oi tyxodiwktes pistevw pws exoume ta kalytera mponous kai meta oi ergates,stratiwtes(mono 5 stous 50)
 

DeletedUser

Guest
χμμμ φιλε ανοδινε δεν τα ξεραμε απο την αρχη πχ δεν το εψαξαν ολοι πριν διαλεξουν και ετσι τωρα πηραμε την πιο χαλια class!

παντωσ νταξει υποφέρονται...
σχετικα...
δηλαδη λιγο...
δηλαδη ειναι μαπα....
 

DeletedUser293

Guest
Μην ξεχνάτε παιδιά ότι για τις μονομαχίες υπάρχει ξεχωριστή κατάταξη γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο, επειδή οι εργάτες και οι τυχοδιώκτες ανεβαίνουν πιο εύκολα level εμπειρίας...
 

DeletedUser

Guest
Τα μπόνους του μονομάχου δεν είναι και τόσο χάλια,αντίθετα θα έλεγα ότι είναι πολύ καλά όταν ο στόχος του παίκτη είναι η κορυφή της κατάταξης με τις μονομαχίες.Τότε ο μονομάχος είναι μονόδρομος και ας μην έχει τόσο καλά μπόνους όσο ο στρατιώτης.Και αυτό γιατί ο μονομάχος χαρακτηρίζεται από την μαγική φράση που λέει:Το κίνητρο για μονομαχία αυξάνεται γρηγορότερα. Αυξάνεται κατά 20%..
Αυτό σημαίνει ότι αν ένας στρατιώτης θέλει να κάνει μονομαχίες με κίνητρο >90% μπορεί να κάνει 3 το πολύ 4 μονομαχίες την ημέρα ενώ ένας αντίστοιχος μονομάχος μπορεί να κάνει 6-7.Ας μην μιλήσω για premium μονομάχους με το κίνητρο να αυξάνεται κατά 40% γιατί τότε πάμε σε 12-13 ημερησίως.
Συμπερασματικά ένας έμπειρος,σωστά εφοδιασμένος και premium μονομάχος δεν πιάνεται στην κατάταξη μονομαχίας από κανέναν.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι είναι υποδεέστερος αντίπαλος απέναντι σε έναν αντίστοιχο στρατιώτη,αλλά από την στιγμή που μπορείς να επιλέξεις και να μελετήσεις τον στόχο σου,αποφεύγεις τέτοιου είδους αντιπάλους και το μόνο που πραγματικά μένει είναι ένα θέμα γοήτρου.

Εξάλλου και στην πραγματική άγρια δύση οι στρατιώτες ήταν σχεδόν πάντα καλύτερα εφοδιασμένοι και είχαν το πλεονέκτημα της έδρας γιατί οι ντεσπεράντος συνήθως επιτίθονταν.
 

DeletedUser

Guest
θα ελεγε να πμορουσαμε να παιζαμε και λιγο ποκερ στα σαλουν με τους παιχτες που ειναι on line ε; αγρια δυση χωρις ποκερ δεν λεει;)
 

DeletedUser

Guest
μερικές ιδέες είναι πολύ καλές, όπως το εμπόριο ανάμεσα στους παίκτες.
 

DeletedUser

Guest
To νόημα του να μην υπάρχει εμπόριο ανάμεσα στους παίκτες παίδες, είναι το ότι δεν θα είχε νόημα να μπορούν όλοι να κάνουν όλες τις αποστολές. Χώρια που ο έλεγχος των απατεώνων θα απαιτούσε άλλα 10 άτομα να είναι 24/7 και να ελέγχουν...
 

DeletedUser

Guest
θα μπορούσε το εμπόριο να μην περιλαμβάνει αγοραπωλησία αντικειμένων που χρειάζονται σε αποστολές.
 

DeletedUser315

Guest
ο Phoinikas εννοεί να μην γινετε εμπορια με προιοντα απο δουλειες
οπως πχ η σημαια κτλ
με τα αλλα να γινεται
 

DeletedUser

Guest
ο Phoinikas εννοεί να μην γινετε εμπορια με προιοντα απο δουλειες
οπως πχ η σημαια κτλ
με τα αλλα να γινεται

Μια αλλη εκδοχη
Να γινεται να παρεις ολα τα αντικειμενα αλλα οταν ειναι μια αποστολη που τα χρειαζεσαι 5 lvl κοντα και λιγοτερο να μην γινεται να τα αγορασεις(αν τα εχεις ηδη θα εξαφανιζονται μεχρι να ολοκληρωσεις την αποστολη).
 

DeletedUser

Guest
Ρίξτε μια ματιά ΕΔΩ

Είναι μια ιδέα που αναπτύχθηκε στο αγγλικό φόρουμ και μιλάει για εμπόριο μεταξύ των παικτών με ένα σύστημα δημοπρασίας.
Από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις που έχω δει και με αρκετές δικλείδες ασφαλείας για τους διπλούς λογαριασμούς.
 

DeletedUser184

Guest
Μεταφρασμένο

Να μεταφρασμένο:
Το πρόβλημα Πολλοί, πολλοί άνθρωποι φωνάζουν έξω για το εμπόριο που εφαρμόζεται, ως τρόπος να αγοράσουν τα στοιχεία από άλλους φορείς και να πωλήσουν τα ανεπιθύμητα στοιχεία σε άλλους φορείς. Άλλες ιδέες Έχουν υπάρξει πολλές ιδέες για το εμπόριο επάνω εδώ, αλλά καμία που λύνουν αρκετά την πτυχή κατάχρησης. Ενδεχομένως, αυτός. Η πρόταση Ότι ένα ' Δημοπρασία House' εφαρμόζεται, επιτρέποντας στους φορείς για να αγοράσει τα στοιχεία από άλλους φορείς. Η οργάνωση Η αρχική οργάνωση θα μπορούσε να είναι ένας από δύο τρόπους: 1) Είναι ακριβώς ένα ενσωματωμένο σύστημα ότι το καθένα έχει πρόσβαση πάντα ή 2) Είναι ένα νέο κτήριο ή μια βελτίωση του γενικού καταστήματος και πρέπει να χτιστεί από μια πόλη για να επιτρέψει στα μέλη για να χρησιμοποιήσει το Οίκο Δημοπρασιών. Θα ήταν πολύ δύσκολο για αυτό να εργαστεί εάν πρέπει να επισκεφτείτε μια συγκεκριμένη πόλη, έτσι η ιδέα είναι ότι αυτό το ' Δημοπρασία House' θα σύνδεε με ένα κεντρικό σύστημα που είναι προσιτό από οπουδήποτε. Καθένας που επιθυμεί να πωλήσει τίποτα θα έσερνε - και - ρίχνει το στοιχείο στο ' δημοπρασία house' στην πόλη τους. Το στοιχείο θα πήγαινε έπειτα σε μια κεντρική ομάδα των στοιχείων, ορατή σε καθένα. Καθένας μπορεί έπειτα να προσφέρει σε οποιοδήποτε στοιχείο. Εκείνοι που επιθυμούν να αγοράσουν θα ήταν σε θέση έπειτα να δουν εκείνα τα στοιχεία και να είναι σε θέση να τοποθετήσουν μια μέγιστη προσφορά σε τα [ακριβώς όπως ebay] Τα χρήματα θα λαμβάνονταν από τον απολογισμό τους. Εάν ήταν ανεπιτυχείς θα επιστρεφόταν. Οι κανόνες δημοπρασίας Κανένα ' groups' από τα στοιχεία, ή τα πολλαπλάσια στοιχεία. Κάθε στοιχείο πρέπει να είναι ένα μεμονωμένο μέρος. Η δημοπρασία δεν θα παρουσίαζε το όνομα είτε του πωλητή ούτε των πλειοδοτών. Κάθε πρόσωπο θα έβλεπε ακριβώς τι η τρέχουσα προσφορά ήταν, και να είναι σε θέση να βάλει την προσφορά τους. Κάθε στοιχείο θα έπρεπε να είναι στη δημοπρασία για το ελάχιστο 24 ωρών, και το μέγιστο 72 ωρών, με τον πωλητή που είναι σε θέση να επιλέξει πόσο καιρό. Στο τέλος αυτής της περιόδου (και θα υπήρχε ένα χρονόμετρο για κάθε στοιχείο, θα επέτρεπε την της τελευταίας στιγμής έξω-προσφορά) το στοιχείο πηγαίνει στον υψηλότερο πλειοδότη. Κάθε δημοπρασία θα είχε μια ελάχιστη αρχική τιμή it' το s πωλεί την τιμή. Τα στοιχεία που αγοράζονται συνήθως από τα καταστήματα έχουν μια μέγιστη προσφορά της ξένης τιμής αγοράς τους. Τα στοιχεία που δεν μπορούν να αγοραστούν από τα καταστήματα δεν έχουν καμία μέγιστη προσφορά. Τα στοιχεία που τίθενται επάνω για τη δημοπρασία θα ήταν Η.Ε-εισελκόμενα, αλλά τα στοιχεία χωρίς τις προσφορές μετά από τα χρονικά τρεξίματα έξω θα επιστρέφονταν στο seller' κατάλογος του s. Το σύστημα προσφοράς θα λειτουργούσε με τον ίδιο τρόπο όπως το ebay' s, με τις μέγιστες προσφορές που χρησιμοποιούνται στην προσφορά εξ ονόματος των πλειοδοτών. Το στοιχείο θα άρχιζε αυτόματα σε it' το ελάχιστο του s πωλεί την τιμή. Τα στοιχεία θα είχαν ένα ' ελάχιστο increment' κανόνας. Παραδείγματος χάριν, μέχρι $100 εσείς μπορούν να αυξήσουν την προσφορά από ένα ελάχιστο $5, αλλά μετά από $20000 μπορείτε μόνο να αυξήσετε την προσφορά από $250. Ο Οίκος Δημοπρασιών Μπορείτε να συρετε τα στοιχεία στο Οίκο Δημοπρασιών. Σας ζητά για να επιβεβαιώσει (με τον ίδιο τρόπο εάν πωλούσατε στο γενικό κατάστημα) και επίσης για να υποβάλει την ελάχιστη εκπτωτική τιμή σας. Θα κόστιζε για να τοποθετήσει ένα στοιχείο για τη δημοπρασία. Αυτό θα μπορούσε είτε να είναι μια καθορισμένη αμοιβή, είτε επαυξητικό βασισμένο σε μια αξία στοιχείων. Αυτά τα χρήματα καταπίνονται από το σύστημα και είναι μη ανταλλάξιμα ανεξάρτητα από την πώληση στοιχείων ή όχι. Κάθε στοιχείο θα ήταν σε it' η κατηγορία του s για να δοκιμάσει και να διευκολύνει τη συμφόρηση και να το καταστήσει ευκολότερο να βρεί τι που θέλετε π.χ. εσείς χτυπά σε ' Neckgear' ή ' Melee Weapons'. Θα χτυπούσατε έπειτα σε ποιο τύπο στοιχείου είστε μετά από, όπως φαίνεται σε αυτούς άριστο Diggo πλαστό UPS: Κάθε στοιχείο θα ήταν έπειτα κατά σειρά τον τύπο στοιχείου και έπειτα από την τιμή. Σημειώστε το χρωματισμό για να δείξετε εάν είναι ανωτέρω, μικρότερο ή ίσο τιμή καταστημάτων. Τα στοιχεία με κάτω από μια ώρα για να πάνε έχουν μια τολμηρή πηγή. Σε see/do τίποτα στο στοιχείο, εσείς θα χτυπούσε στο στοιχείο. Μπορείτε να αιωρηθείτε πέρα από κάθε στοιχείο και να δείτε τις λεπτομέρειες (όπως μπορείτε στο γενικό κατάστημα/gunsmith/το ράφτη). Για να προσφέρετε, χτυπάτε στο στοιχείο που επιθυμείτε να αγοράσετε. Ένα κιβώτιο έρχεται επάνω (όπως τον κρότωνα/το σταυρό κάποιος όταν αγοράζετε/πωλεί σε ένα κατάστημα) στην ερώτηση σας τι η ΜΕΓΙΣΤΗ προσφορά σας είναι. Άλλα σημεία Όταν ένας φορέας προσφέρει σε ένα στοιχείο, τα χρήματα για εκείνο το στοιχείο λαμβάνονται από τα μετρητά/τον τραπεζικό λογαριασμό τους. Εάν δεν έχουν αρκετά χρήματα, κατόπιν καμία προσφορά δεν τοποθετείται. Ανακτούν τα χρήματά τους μόλις είναι outbid. Εάν κερδίζουν το στοιχείο παίρνουν φυσικά το στοιχείο, αλλά παίρνουν επίσης οποιοδήποτε περίσσευμα αλλαγής από τη μέγιστη προσφορά τους. Αυτά τα χρήματα θα λαμβάνονταν σαν ξοδεύτηκαν ήδη δηλ. δεν μπορούν να ξοδεψουν εκείνα τα χρήματα αλλού. Ούτε είναι robbable σε μια μονομαχία. Οι φορείς μπορούν να προσφέρουν σε τόσα στοιχεία όσα και συμπαθούν, εφ' όσον έχουν τα χρήματα για να καλύψουν εκείνες τις προσφορές. Σαν προσθήκη στο προτεινόμενο ταξινομώντας σύστημα, θα ήταν συμπαθητικό εάν υπήρξε κάποιο είδος του φιλτραρίσματος sytem με το οποίο μπορείτε να ψάξετε για όλα τα στοιχεία που δίνουν ένα επίδομα σε ορισμένες δεξιότητες. Ίσως επίσης μια πτώση κάτω από τον κατάλογο όλων των προϊόντων μέσα σε κάθε ομάδα, έτσι εσείς μπορεί να πηδήσει ακριβώς σε εκείνα τα στοιχεία επίσης. Πιθανή κατάχρηση Για να αποτρέψουν την κατάχρηση, τα στοιχεία που τοποθετούνται να βοηθούν στη δημοπρασία δεν θα εμφανίζονταν στην οθόνη δημοπρασίας μέχρι έχει περάσει ένα τυχαίο χρονικό διάστημα μεταξύ 30 λεπτών και 25 ωρών. Αυτό πρόκειται να αποτρέψει cheaters πολυ-απολογισμού από εύκολα να προσδιορίσει τα στοιχεία τους στη δημοπρασία. Οι φορείς δεν θα ήταν σε θέση να δουν τα στοιχεία τους. Εάν σας σταμάτησε ακριβώς στα στοιχεία σας (δεδομένου ότι τα μέρη είναι ανώνυμα) έπειτα θα ήταν εύκολο να προσδιοριστεί ποιο στοιχείο είναι δικός σας, και επομένως χρήσιμος σε έναν πολυ -πολυ-accounter. Χωρίς την εξέταση αυτού, και με το σημείο ανωτέρω, πιστεύουμε ότι μπορούμε να αποτρέψουμε την περισσότερη κατάχρηση πολυ-απολογισμού. Το ελάχιστο και το μέγιστο πωλούν τις τιμές που απαριθμούνται ανωτέρω θα βοηθήσουν επίσης να αποτρέψουν την κατάχρηση του συστήματος. Μια άλλη πρόταση να βοηθήσει να αποτρέψει την κατάχρηση είναι να επιτραπούν μόνο οι φορείς για να κάνει εμπόριο με τον ίδιο φορέα μιά φορά σε οποιεσδήποτε 24 ώρες, σαν τον κανόνα μονομαχίας 1 ώρας. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ Τα στοιχεία που αγοράζονται σε ένα κατάστημα δεν θα επιτραπούν για να πωληθούν. Μόνο τα στοιχεία που βρίσκονται με να κάνουν τις εργασίες θα επιτραπούν για να πωληθούν στη δημοπρασία. Αυτό πρόκειται να αποτρέψει τον καθέναν επάνω τα καλύτερα στοιχεία που δημοπρατούν μακριά. Αυτό θα χρειαζόταν κάποιο είδος κωδικοποίησης ότι όταν αγόρασε ένας φορέας ένα στοιχείο, γίνεται ' bonded' στο φορέα, αλλά τα στοιχεία που βρέθηκαν. ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΟΥΣΙΑ Σαν προσθήκη στο προτεινόμενο ταξινομώντας σύστημα, θα ήταν συμπαθητικό εάν υπήρξε κάποιο είδος του φιλτραρίσματος sytem με το οποίο μπορείτε να ψάξετε για όλα τα στοιχεία που δίνουν ένα επίδομα σε ορισμένες δεξιότητες. Ίσως επίσης μια πτώση κάτω από τον κατάλογο όλων των προϊόντων μέσα σε κάθε ομάδα, έτσι εσείς μπορεί να πηδήσει ακριβώς σε εκείνα τα στοιχεία επίσης. Θα ήταν συμπαθητικό εάν θα μπορούσαμε να έχουμε μερικές στατιστικές για να πάμε με το Οίκο Δημοπρασιών επίσης όπως: Υψηλότερο ποσό που καταβάλλονται, τα περισσότερα στοιχεία που πωλούνται, τα περισσότερα στοιχεία που αγοράζονται, τα περισσότερα εμπόρια μεταξύ των ίδιων δύο φορέων (αυτό θα βοηθούσε στην κατάχρηση σημείων), κ.λπ. Μπορεί να είναι χρήσιμο να περιοριστεί ο αριθμός στοιχείων που ένας φορέας μπορεί να έχει επάνω για τη δημοπρασία σε οποιοδήποτε χρόνο, δεδομένου ότι αυτό θα βοηθούσε να μειώσει το ' clutter' στο Οίκο Δημοπρασιών. Ο καθένας συμφωνεί με τη νέα καθαρισμένη περίληψή μου;
 

DeletedUser

Guest
Δεν παίζει παιδιά να γίνει αυτό το πράγμα στο εγγύς μέλλον. Η επεξεργαστική ισχύς που απαιτείται είναι τεράστια και το παιχνίδι θα κολλάει απίστευτα.

Όσοι έχετε εμπειρία από Hattrick, Sokker κλπ ξέρετε ότι συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα όταν ο server πέφτει καθώς γίνονται Bids από παίκτες τις ώρες αιχμής.
 

DeletedUser

Guest
αποψη

Δεν παίζει παιδιά να γίνει αυτό το πράγμα στο εγγύς μέλλον. Η επεξεργαστική ισχύς που απαιτείται είναι τεράστια και το παιχνίδι θα κολλάει απίστευτα.

Όσοι έχετε εμπειρία από Hattrick, Sokker κλπ ξέρετε ότι συμβαίνουν διάφορα ευτράπελα όταν ο server πέφτει καθώς γίνονται Bids από παίκτες τις ώρες αιχμής.

σωστα ο server θα ειναι πολυ αργος και θα υπαρχουν πολλα προβληματα.θα πρεπει να ειναι κατι πιο απλο
 

DeletedUser

Guest
καλημερα να πω και εγω κατι για το παιχνιδι .
1, αφου παιζουμαι το ουεστ δεν εχει το βασικοτερο παιχνιδι της δυσης ποκερ . εκει θα μπορουν να παιζουν οι παικτες τα χρηματα τουσ και αναλογος τηα μπορουν να κανουν και αναβαθμησηςστησ πολης τους.
2.μετα χρηματα που μαζευουμε να μπορουμε να αναβαθμιζουμαι τησ ικανοτητεσ μασ οχι της ιδιοτητες μασ .
αυτα τα 2 πειστευο θα εδειναν μια καινουργια πνοη στο παιχνιδι και πιο ενδιαφερον
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κορυφή