Επειδη σε καποιες χωρες ηδη γνωριζουν τι ειναι και κυριως τι θα κανουν αυτα τα σεντουκια, πηραμε το ok να ενημερωσουμε ανεπισημα για αυτα.
Αυτα τα σεντουκια, μπαουλα (η ακριβης ονομασια δεν εχει οριστικοποιηθει ακομη) θα βρισκονται σε μαχες οχυρων και θα περιεχουν πραγματα που ειναι σχετικα δυσκολο να βρεθουν σε δουλειες.
Αυτο σημαινει οτι θα αντικαταστησουν τα drop που επεφταν στις μαχες. Με αυτη τη λογικη, θα συνεχισουν να πεφτουν drop αλλα με αλλο τροπο αφου πλεον ΔΕΝ θα τα βρισκουν μονο οσοι θα παραμενουν "ζωντανοι" στη μαχη και κυριως ΔΕΝ θα τα βρισκουν μονο οσοι θα εχουν πανω τους πολλα χρηματα.
Η νεα μηχανη που θα μπει, θα λαμβανει υποψη μεταξυ αλλων τη συνολικη αποδοση του παιχτη αλλα και της πλευρας που θα ανηκει στη μαχη.
Με λιγα λογια, αυτες οι μαχες που κανουν αρκετοι με σκοπο να βρουν διαφορα πραγματα, εχοντας πανω τους πολλα χρηματα θα σταματησουν πλεον να δινουν "δωρα".
Αντιθετως, τα drop θα πεφτουν μεσα απο μια μυστικη (προς το παρον) φορμουλα, στην οποια μεταξυ αλλων θα υπολογιζεται η συνολικη αποδοση του παιχτη και οχι το ποσα χρηματα θα εχει πανω του στη μαχη.
Οσο για τα χρηματα που θα χανονται στη μαχη, αυτα θα μοιραζονται μεταξυ οσων θα εχουν επιζησει (θα υπαρχει και καποιο ποσοστο φορολογιας)
Μαχες που θα εχουν π.χ. 15-20 επιτιθεμενους και 1 αμυνομενο οπου θα "πεθαινει" ο αμυνομενος, σε αντιθεση με τωρα, ΔΕΝ θα δινουν τιποτα.
Με τον τροπο αυτο αλλαζει πλεον το μοιρασμα των drop και ολοι οσοι θα συμμετεχουν σε κανονικες μαχες θα εχουν πιθανοτητες να βρουν σπανια πραγματα. Ειδικα δε οσοι θα διακρινονται θα εχουν ακομη περισσοτερες πιθανοτητες.
Θα υπαρχουν 3 διαφορετικα ειδη (κλιμακες) απο σεντουκια τα οποια θα περιεχουν αντικειμενα διαφορης αξιας και σπανιοτητας. Παρολα αυτα, σε μαχες μικρων οχυρων δεν θα εμφανιζονται τα πολυ καλα σεντουκια που θα περιεχουν τα πολυ σπανια πραγματα. Μονο οι μαχες μεσαιων και μεγαλων οχυρων θα δινουν τα μεσαια και πολυ καλα σεντουκια και μονο εαν η μαχη θα εχει πολυ κοσμο και θα ειναι δυσκολη.
Τα μικρου επιπεδου σεντουκια θα δινουν βεβαια σπανια πραγματα αλλα οι πιθανοτητες για κατι τετοιο θα ειναι πολυ μικρες (1:500 ή 1:1000). Οι πιθανοτητες στα μεσαια η μεγαλα σεντουκια θα ειναι πολυ καλυτερες βεβαια.
Οι δυσκολες μαχες θα δινουν 3-20 σεντουκια ανα πλευρα (αμυνομενοι, επιτιθεμενοι) και το ποσα ακριβως θα εξαρταται απο τον αριθμο των παιχτων που θα λαμβανουν μερος στη μαχη, το μεγεθος του οχυρου κ.τ.λ.
Εαν σε μια μαχη δωθουν περισσοτερα απο 10-11 σεντουκια, θα υπαρχει μια πολυ καλη πιθανοτητα οτι 1-2 απο αυτα θα περιεχουν πολυ σπανια πραγματα. Αλλα για να γινει αυτο, θα πρεπει να υπαρχει μεγαλη συμμετοχη, π.χ. περισσοτερους απο 70 παιχτες.
Τα σεντουκια θα μπορουν να πωλουνται στην αγορα, πιθανον αργοτερα να μπορουν να βρεθουν και σε συγκεκριμενες δουλειες, αλλα και στον εμπορο.
Συνοψιζοντας, τα σπανια πραγματα θα ειναι πιο δυσκολο να βρεθουν πλεον, αφου καθε μαχη θα πρεπει να "παραγει" (με τους τροπους που ειπαμε πιο πανω) σεντουκια και τα χρηματα που θα εχει κανεις πανω του σε μαχη οχυρου, δεν θα εχουν πλεον καμια επιδραση σε αυτο.
Η γενικη ιδεα ειναι αυτη. Περισσοτερα θα ανακοινωθουν και επισημα με την κυκλοφορια ολων των νεων χαρακτηριστικων της εκδοσης 1.30 που θα προστεθει συντομα στο παιχνιδι.
Αυτα που αναφερουμε πιο πανω ΔΕΝ ειναι ακομη επισημα και πιθανον να υπαρχουν καποιες μικρες αλλαγες ή διαφοροποιησεις, αλλα η γενικη ιδεα ειναι αυτη.