Να ορίσει πριν ή κατά την διάρκεια της μάχης (ανέφικτο λόγω χρόνου);
Φυσικά και η αντίπαλη πλευρά θα είχε αυτήν την δυνατότητα, με αποτέλεσμα οι παίκτες με ελάχιστη εναπομείνασα ζωή να «φεύγουν» σε λίγους γύρους και οι μάχες να τελειώνουν πολύ νωρίς,
Εκτός αυτού το αρνητικό θα ήταν, ποιος «χαζός» θα καθόταν στους πρώτους γύρους να τραβήξει βολές, γνωρίζοντας ότι στους επόμενους γύρους θα ήταν εκτός μάχης όταν θα τον λιποθυμήσουν. :wk
Αυτό που χρειάζονται οι μάχες, πιστεύω, ότι είναι μια καλή φόρμουλα (ξέμεινε στα συρτάρια των προγραμματιστών της Innogames αυτό εδώ και 2+ χρόνια :lf λόγω της υπερβολικής ζωής των παικτών που ισοσκελίστηκε κάπως μετά την επέκταση σε επίπεδα 150 και των σούπερ όπλων με τις μεγάλες ζημιές και ενισχύσεων). Γιατί τώρα η μόνη ικανότητα που μετράει στις μάχες είναι οι πόντοι υγείας. Και οι παίκτες με κόκκινα είναι υπερβολικά δυνατοί στις επιθέσεις λόγω αντοχής- ζωής και η άμυνες πλέον δεν «βγαίνουν» εύκολα ή δεν «βγαίνουν» καθόλου. Ίσως και η μείωση των παικτών στην επίθεση να ήταν ένα καλό μέτρο με τις παρούσες συνθήκες και με την φόρμουλα που χρησιμοποιείται,