χρησιμοποιήση "παραμέτρων" στις εργασίες

  • Δημιουργός θέματος AUDI
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
χρησιμοποίηση "παραμέτρων" στις εργασίες

εχω να προτείνω 2 (δύο) ιδέες:
1) στις εργασίες να μην χρησιμεύουν μόνο οι ικανότητες. δηλαδη, σε κάποιες εργασίες να μπορουν να προστεθούν και άλλες παράμετροι .
τι εννοώ: -σε κάποιες δουλείες μπορεί να προστεθει η ταχύτητα που έχει ο καθένας, όπως στις δουλειές α)αγελαδάρης β)πονυ εξπρές γ) μεταφορά πυρομαχικών δ) κλοπή αλόγων. για καθε 10% ταχύτητα του χαρακτήρα να προστίθεται 1 πόντος εργασίας. επίσης σε άλλες δουλειές να προστίθεται 1 πόντος εργασίας για κάθε 50 πόντους ζωής όπως σε φύλαξη οχυρού και κάνεις τον στρατό.

2)όταν κάποιος κάνει πολλές φορές την ίδια δουλειά , και ασ μην είναι αυτό συνεχομενο, να παίρνει κάποιους πόντους από την εμπειρία του στην δουλεία αυτή. θα είναι κάτι άσχετο με το κίνητρο.

περιμένω απαντήσεις θετικές ή αρνητικές και τους λόγους τηυς απάντησης σας. επίσης θέλω να προτείνετε λύσεις για να γίνει καλύτερη αυτή η ιδέα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
εχει ενα καλο point ο φιλος audi.εμενα μου αρεσει;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
η πρωτη ειναι πολυ καλη...την δευτερη δεν την πολυκαταλαβα αλλα νομιζω εννοεις να παιρνουμε κατι σαν ποντους εργασιας???αν ναι γιατι πολυ απλα να κατεβαινει η δυσκολια και να παιρνουμε περισσοτερα λευτα και εμπειρια???
 

DeletedUser

Guest
εμενα μου αρεσει πολυ η ιδεα ασχετα οτι δεν θα βοιθησει και τοσο γιατι δεν θα περνεις πανω απο 10 ποντους εργασιας με την ταχυτητα π.χ αλλα αυτο αμα γινει η ιδεα φτιαχνετε ακομα περισσοτερο οποτε μου αρεσει η ιδεα κανει το παιχνιδι πιο ρεαλιστικο!
 

DeletedUser

Guest
εχω να προτείνω 2 (δύο) ιδέες:
1) στις εργασίες να μην χρησιμεύουν μόνο οι ικανότητες. δηλαδη, σε κάποιες εργασίες να μπορουν να προστεθούν και άλλες παράμετροι .
τι εννοώ: -σε κάποιες δουλείες μπορεί να προστεθει η ταχύτητα που έχει ο καθένας, όπως στις δουλειές α)αγελαδάρης β)πονυ εξπρές γ) μεταφορά πυρομαχικών δ) κλοπή αλόγων. για καθε 10% ταχύτητα του χαρακτήρα να προστίθεται 1 πόντος εργασίας. επίσης σε άλλες δουλειές να προστίθεται 1 πόντος εργασίας για κάθε 50 πόντους ζωής όπως σε φύλαξη οχυρού και κάνεις τον στρατό.

2)όταν κάποιος κάνει πολλές φορές την ίδια δουλειά , και ασ μην είναι αυτό συνεχομενο, να παίρνει κάποιους πόντους από την εμπειρία του στην δουλεία αυτή. θα είναι κάτι άσχετο με το κίνητρο.

περιμένω απαντήσεις θετικές ή αρνητικές και τους λόγους τηυς απάντησης σας. επίσης θέλω να προτείνετε λύσεις για να γίνει καλύτερη αυτή η ιδέα.

Και οι δυο ιδεες καλες ειναι. Προσωπικα θεωρω οτι η 1η ειναι καλυτερη...:cool:
 

DeletedUser

Guest
τηβ πρώτη την σκέφτηκα περισσότερο. η δεύτερη μου βγήκε στον δρόμο.
 

DeletedUser

Guest
καλή η πρώτη ιδέα αλλά η δεύτερη θα κανει το παιχνιδι πιο εύκολο:(
 

DeletedUser

Guest
ναι!καλη η πρωτη.

οχι!δεν μου αρεσει και τοσο η δευτερη.γιατι ετσι και αλλιως επιδρα το κινητρο.
 

DeletedUser

Guest
το κίνητρο επιδρά αρνητικά. αυτό θα επιδρά θετικά. πιστεύω πως με την δεύτερη ιδέα θα γίνει το παιχνίδι ποιο αληθινό, μιας και στην αλήθεια όταν κάνεις μια δουλειά, μετά από καιρό αποκτάς εμπειρία και αποδίδεις καλύτερα.
 

DeletedUser

Guest
πολυ καλες ιδεες. η δευτερη μπορει να φαρμωστει στις δουλιες με μεγαλο ρισκο. δηλαδη οσο περισσοτερη εμπειρια εχεις σε μια τετοια αποστολη να πεφτει το ρισκο λογο της εμπειριας που θα εχεις στην συγκεκριμενη αποστολη
 
Κορυφή