DeletedUser
Guest
Ξερω οτι το εμποριο για να υλοποιηθει ειναι δυσκολακι..
Για αρχη,ομως,θα ηταν χρησιμο(σε μενα σιγουρα) να γινεται ανταλαγη !αποκλειστικα! των quest items,εναντι χρηματων και μονο.
Αυτο βεβαια θα εχει ως αποτελεσμα,ολοι να κανουν ολα,ή σχεδον ολα,τα quests(που δεν πιστευω οτι ειναι κατι κακο απο την στιγμη που μπορουν ολοι),και βεβαια ειναι μια πρωτη προσεγγιση στο θεμα αυτο..
Οπως εχουν τα πραγματα τωρα,δεν βοηθαει στην αναπτυξη τον double accounts,και θα μπορουσαν να ορισουν επισης ελαχιστη και μεγιστη τιμη στο καθε item,πχ.:-ελαχιστη τιμη=τιμη αγορας item(οπως ειναι απο default)
-μεγιστη τιμη=ελαχιστη τιμη x 4
Συνοπτικα οπως τα βλεπω εγω εχουμε
ΘΕΤΙΚΑ:-υπαρξη ενος υποτυποδους εμποριου
-δυνατοτητα για καποια classes να βγαλουν χρημα
-θα χαρουν ολοι πιο πολυ το παιχνιδι
-περισοτερες διαπροσωπικες σχεσης μεταξυ παικτων
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:-ολοι θα κανουν σχεδον ολα τα quests(εν δυναμη)
Περιμενω διαφωνιες.
Για αρχη,ομως,θα ηταν χρησιμο(σε μενα σιγουρα) να γινεται ανταλαγη !αποκλειστικα! των quest items,εναντι χρηματων και μονο.
Αυτο βεβαια θα εχει ως αποτελεσμα,ολοι να κανουν ολα,ή σχεδον ολα,τα quests(που δεν πιστευω οτι ειναι κατι κακο απο την στιγμη που μπορουν ολοι),και βεβαια ειναι μια πρωτη προσεγγιση στο θεμα αυτο..
Οπως εχουν τα πραγματα τωρα,δεν βοηθαει στην αναπτυξη τον double accounts,και θα μπορουσαν να ορισουν επισης ελαχιστη και μεγιστη τιμη στο καθε item,πχ.:-ελαχιστη τιμη=τιμη αγορας item(οπως ειναι απο default)
-μεγιστη τιμη=ελαχιστη τιμη x 4
Συνοπτικα οπως τα βλεπω εγω εχουμε
ΘΕΤΙΚΑ:-υπαρξη ενος υποτυποδους εμποριου
-δυνατοτητα για καποια classes να βγαλουν χρημα
-θα χαρουν ολοι πιο πολυ το παιχνιδι
-περισοτερες διαπροσωπικες σχεσης μεταξυ παικτων
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:-ολοι θα κανουν σχεδον ολα τα quests(εν δυναμη)
Περιμενω διαφωνιες.