[ιδεα] δυναμικές πόλεις - πόλεμος

  • Δημιουργός θέματος TakashiMiike
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Κάνω ένα θέμα με μια ιδέα για τις Πόλεις και την εξέλιξη του παιχνιδιού. Διαβάστε την όσοι θέλετε, και βελτιώστε την. 20 μυαλα καλύτερα από ένα. Πείτε τι σας φταίει, σκεφτείτε πως θα την κάνατε πιο balanced, απορρίψτε την τελείως, ή σκεφτέιτε πώς θα την abusarate με διπλά accounts και τι επιπτώσεις θα είχε στο παιχνίδι.
Όλα αυτά χρήσιμα για την βελτίωσή της. Αν δούμε ότι πάει καλά να την ποστάρουμε στο ξένο φόρουμ να γίνει και εκει πέρα περαιτέρω συζήτηση, ή να την στείλει ο admin σαν ιδέα του gr server, στους developers.
Εγώ κάνω απλά την αρχή. Αν νομίζετε ότι είναι τελείως άκυρη πείτε το, θα βοηθήσει.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μέσα στην ιδέα, υπάρχουν κάποιοι αριθμοί. Θα τους γράψω με κόκκινο. Αυτοί είναι ενδεικτικοί. Καλό ειναι να γίνει συζητηση πάνω στο concept της ιδέας και όχι στους αριθμούς οι οποίοι μπορούν να αλλάξουν ανα πάσα στιγμή. Αν Παρόλ αυτά έχετε και κάποια γνώμη για τους αριθμούς, πείτε την.

Αν αντέχετε, διαβάστε.

==============Dynamic Towns==============
Προβλήματα του The West που προσπαθεί το παρόν να στοχεύσει
-Οι πόλεις γίνονται γρήγορα maxout.
-Οι χτίστες δεν έχουν τι να χτίσουν, παρά μόνο αποικίες, κάτι που καταντάει διαδικασία επαναλαμβανομενη και ανούσια.
-Ο μηχανισμός καζανάκι χρημάτων που είναι το χτίσιμο των κτιρίων, πολύ γρήγορα αχρηστεύεται. Εν τω μεταξύ, όλο και περισσότερα χρήματα εισρέουν στις τσέπες των παιχτών, καθώς τα lvls ανεβαίνουν και οι δουλειές γίνονται αποδοτικότερες. Σε βάθος χρόνου τα χρήματα χάνουν την αξία που έχουν σαν ανταμοιβή. Η σημασία τους πρέπει να ενισχυθεί με κάποιο τρόπο.
-Η αλληλεπίδραση μεταξύ των πόλεων είναι περιορισμένη. Αφορά επαναλαμβανόμενες επιθέσεις οι οποίες δεν έχουν να κάνουν με την εξέλιξη της πόλης στο σύνολο, με επιπτωσεις στην ανάπτυξή της και με τακτικές που αφορούν την αποφυγή αυτών των επιθέσεων ή τον συντονισμό τους για να πληγεί η εξέλιξη μιας αντίπαλης πόλης, αλλά μόνο με το πρεστιζ κάποιας πόλης στην καταταξη και στα στατιστικά των νεκροταφείων.
-Οι στρατιώτες με το μπόνους στις τακτικές, καθίστανται δυνατοί αμυντικοί παίχτες. Αλλά αυτο δεν έχει νόημα από τη στιγμή που είναι στην διάθεση του επιτιθέμενου να επιλέγει πάντα το στόχο του. Πρέπει αυτός ο αμυντικός ρόλος να βρει μια εφαρμογή.


Ιδέες και αλλαγές


1)Δημόσια λίστα συνεισφορών στο θυσαυροφυλάκιο μιας πόλης.

-Οποιοσδήποτε θα μπορεί να δει στο Δημαρχείο κάθε πόλης ποιοι και πόσα έχουν συνεισφέρει ΑΚΟΜΑ και αν κάποιος δεν είναι μέλος της πόλης πια.
-Τέλος με την αστειότητα "φτιάχνω 10 accounts, τα βαζω ενα λεπτό μέσα μια φορά τη βδομάδα για κατάθεση, χτίζοντας έτσι την πόλη μου μόνος μου". Ποιοί και πόσα έχουν συνεισφέρει είναι πλέον γνωστό σε όλους. Οι lamers θα το σκεφτούν διπλά από δω και πέρα.
-Η κατάταξη στη λίστα γίνεται με βάση το ποσό συνεισφοράς. Αυτοί με την μεγαλύτερη συνεισφορά εμφανίζονται πρώτοι.

2)Οι πόντοι μιας πόλης αντιστοιχούν σε level αυτής. 43,000 πόντοι είναι 43 level. 1000 πόντοι = 1 level.

-Κάθε level δίνει 1 πόντο ικανοτήτων (town point) σε όλους τους κατοίκους μιας πόλης.
-Ο πόντος είναι διαθέσιμος σε κάθε κάτοικο να τον τοποθετήσει στην ικανότητα της αρεσκείας του κάθε φορά που οι πόντοι της πόλης ανεβαίνουν ανα 1000, δηλαδή η πόλη αποκτά 1 level.
-Αν ο παίχτης βγει από την πόλη χάνει ολα τα town points. Αν ξαναμπει, τα αποκτά ξανά ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΈΝΑ ΣΤΑ SKILLS ΠΟΥ ΕΊΧΕ ΕΠΙΛΈΞΕΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ.
-Αν μπει σε διαφορετική πόλη συμβαίνει το ίδιο. Βρίσκει τους πόντους τοποθετημένους στα skills που είχε επιλέξει.
-Αν μπει σε διαφορετική πόλη με λιγότερα lvls, τότε βρίσκει τους διαθέσιμους πόντους τοποθετημένους στα skills με τη σειρά που τους είχε επανατοποθετήσει. π.χ.
Στην πόλη (Α) που είναι lvl 20, είχε βάλει 10 πόντους στην κατασκευή, και ΚΑΤΟΠΙΝ 10 πόντους στην επιδιόρθωση.
Αν βγει και ξαναμπεί στην (Α) τότε έχει πάλι κατασκευή +10, επιδιόρθωση+10.
Αν βγεί και μπει στην πόλη (Β) που είναι lvl 10, τότε θα έχει κατασκευή +10 μονο.
Αν βγει και μπει στην πόλη (Γ) που είναι lvl 13, τότε θα έχει κατασκευή +10, επιδιόρθωση +3.
Αν βγει και μπει στην πόλη (Δ) που είναι lvl 25, τότε θα έχει κατασκευή +10, επιδιόρθωση +10 και άλλα 5 town points για να ξοδέψει.
Εν ολίγεις: Το παιχνίδι θυμάται που έχεις τοποθετήσει τα town points και με ποια σειρά.
-Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος για να επανατοποθετησει ένας παίχτης τα town points, είναι μέσω του σαμάνου.

3)Καινούριο κτίριο - Γραφείο Σερίφη.

-Το γραφείο του σεριφη έχει μόνο 1 lvl και είναι ήδη χτισμένο όταν ιδρύεται η πόλη. Δίνει 200 πόντους, άρα μια πόλη ξεκινάει πλέον στους 700 πόντους (0 lvl), και τερματίζει στους 43,000 (43 lvl).
-Στο γραφείο του σερίφη μπορούν να δηλώσουν βοηθοι του όσοι θέλουν από την πόλη.
Η χρησιμότητα του κτιρίου αυτού περιγράφεται στις επιθέσεις.

4)Επιθέσεις κατά πόλεων.

-Οποιοσδήποτε από οποιαδήποτε πόλη μπορεί να κάνει επιθεση στα κτίρια μιας αντίπαλης.
-Για να κάνεις επίθεση σε μια πόλη, πας στο "Γραφείο του Σερίφη" αυτής της πόλης και επιλέγεις το κτίριο που θες να βανδαλίσεις. Κατόπιν όπως συμβαίνει και στις μονομαχίες, κινείσαι προς την πόλη (αν δεν είσαι ήδη εκεί) και μονομαχείς με τον πρώτο βοηθο στη λίστα των βοηθων, χάνοντας 12 ενέργεια.
-Αφού τελείωσει η μονομαχία αφαιρείς πόντους από το κτίριο που έπέλεξες να βανδαλίσεις. Οι πόντοι αυτοί ισούνται με:
>5% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που έχασες την μονομαχία. Αν του κανες για παράδειγμα 100 ζημιά, θα αφαιρέσεις από το κτίριο 5 πόντους.
>10% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που νίκησες την μονομαχία.
>15% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που τον νίκησες και τον έστειλες στο ξενοδοχείο (τον έβαλες νοκ αουτ).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτά τα 3 ποσοστά χωράνε πολύ συζήτηση. Τα αναφέρω ενδεικτικά για να περιγράψω το concept. Μπορεί να είναι κάλλιστα διαφορετικά.
-Η λίστα των βοηθων ορίζεται απο τον Σερίφη της πόλης(περισσότερα γι αυτόν παρακάτω). Αυτός ορίζει την σειρά των βοηθων στη λίστα.
-Υπάλληλος μπορεί να είναι οποιοσδήποτε κάτοικος της πόλης. Για να γίνεις βοηθος, κάνεις "register" στο Γραφείο του Σερίφη και αυτομάτως τοποθετείσαι στο τέλος της λίστας των βοηθων. Ο σερίφης μπορεί να σε βάλει σε οποιαδήποτε θέση στη λίστα.
-όταν βγει νοκ άουτ κάποιος υπάλληλος βγαίνει αυτομάτως απο τη λίστα, και δεν μπορεί να ξαναμπεί για 48 ώρες. Ο βοηθος μπορεί να βγει μόνος του οποιαδήποτε στιγμή απο τη λίστα, όπως επίσης και ο Σερίφης μπορεί να αφαιρέσει οποιοδήποτε θέλει από τη λίστα ανα πάσα στιγμή. Οταν ένα βοηθός βγαίνει από την πόλη, παύει να είναι και βοηθός.
-Ο επιτιθέμενος δεν μπορεί να επιλέξει να βανδαλίσει, τις "κατοικίες", το "νεκροταφείο", την "εκκλησια", και το δημαρχείο όταν αυτό είναι lvl 1. Στα υπόλοιπα lvl του Διμαρχείου μπορεί.
-Τα κτίρια με τους βανδαλισμούς, χάνουν πόντους και lvl, άρα χάνει και η πόλη πόντους και lvl, άρα χάνουν και οι κάτοικοι τα οφέλη απο τα κτίρια καθώς και τα "town points" που τους δίνουν τα lvls της πόλης.

Περισσότερες πληροφορίες για το Γραφείο του Σερίφη:
-Το Γραφείο του Σερίφη δίνει bonus στους βοηθούς, αποφυγή, τακτικές και στοχευση που ισούνται με: lvl επιτηθέμενης πόλης - lvl αμυνόμενης. Πασράδειγμα:
Μονομάχος της πόλης (Α) που είναι πόλη lvl 25, κάνει επίθεση στον πρώτο βοηθό της πόλης (B) που είναι lvl 5. O βοηθός έχει μόνο γι αυτήν τη μονομαχία 25-5=20, δηλαδή 20 στόχευση, 20 αποφυγή, 20 τακτικές bonus.
Αυτο συμβαίνει, για να μην μπορούν οι μεγάλες πόλεις να ριμάζουν τισ μικρές.
Και πάλι προσοχή το παραπάνω χωράει συζήτηση.
-Αν ο επιτηθέμενος δεν μπορεί να μονομαχήσει με τον πρώτο βοηθό λόγω επιπέδου μονομαχίας, μονομαχεί με τον πρώτο στην λίστα που το επίπεδο μονομαχίας του του το επιτρέπει.
-Αν ο πρώτος βοηθός κοιμάται στο ξενοδοχείο, μονομαχει με τον πρώτο που δεν κοιμάται.
-Αν δεν υπαρχουν βοηθοί για να μονομαχήσει κάποιος, μονομαχεί με τον Σερίφη της πόλης ακόμα και αν δεν είναι εγκεγραμενος στη λίστα (ο Σερίφης μπορεί να βάλει και αυτός τον εαυτό του στη λίστα, αλλα περισσότερες πληροφορίες για αυτον παρακάτω).
-Αν ούτε ο σεριφης είναι διαθεσιμος (π.χ. έχει βγει νοκ αουτ) τότε πάλι χάνει 12 ενέργεια και κάνει απευθείας ζημιά στο κτίριο που επέλεξε να βανδαλισει που ισουται με:
100 + (lvl αμυνομενης πόλης - lvl επιτηθέμενης) * 2,5
Αυτό σημαίνει αν η επιτηθέμενη πόλη είναι 40 lvl μεγαλύτερη από την αμυνόμενη και παραπάνω, τότε κάνει μηδενική ζημιά στα κτίρια.


5)
Νεος τίτλος στο δημαρχείο - Σερίφης
-Ο ιδρυτής της πόλης μπορεί να κάνει κάποιον Σερίφη.
-Ακόμα και κάποιος ιδρυτής μπορεί να γίνει Σερίφης.
-Μόνο έναν Σερίφη μπορεί να έχει μια πόλη.
-Ο Σερίφης διαχειρίζεται τη λίστα των βοηθών στο Γραφείο του Σερίφη, και μονομαχεί με βανδαλους, είτε έχει εγγραφεί έιτε όχι στη λίστα, αν δεν υπάρχουν βοηθοί.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
ένα απο τα λίγα αρνητικά που βρήκα είναι απο αυτό για την συνησφορά χρημάτων στην πολη.
π.χ. οι χτίστες δουλεια τους είναι να κατασκευάζουν και όχι να καταθέτουν πολλα!
 

DeletedUser

Guest
ένα απο τα λίγα αρνητικά που βρήκα είναι απο αυτό για την συνησφορά χρημάτων στην πολη.
π.χ. οι χτίστες δουλεια τους είναι να κατασκευάζουν και όχι να καταθέτουν πολλα!

δεν έχει κάποια επίπτωση η λίστα. είναι απλά ένα αρχείο συνεισφορών το οποίο μπορούν να το δουν οι πάντες. τιποτ'αλλο. οι χτίστες απλά θα είναι χαμηλά.
 

DeletedUser

Guest
Καταπληκτικό concept...έχω ιδέες και παρατηρήσεις, θα τις ποστάρω αργά το βράδυ γιατι τωρα βιάζομαι.
 

DeletedUser1003

Guest
Πραγματικά άξιζε τον κόπο που το διάβασα αν και δεν συμφωνώ σε μερικούλια. :p

Πάντος πολύ καλο Takashi!
 

DeletedUser

Guest
Πάρα πολύ καλή η idea, πιστεύω θα δώσει ένα πολύ πιο καλό ρόλο και πάρα πολύ μεγάλη σημασία στην ένοια της ΠΟΛΗΣ και στο να είσαι κάτοικος μιας πόλης.

Χρόνια γυρνάω στα forum του travian, από εκεί προέρχομαι κι όλας και είπα να ηρεμήσω λίγο παίζοντας the-west, μαζεύεται σιγά σιγά η παρέα και νικήτρια ομάδα του πρώτου server του travian.gr :) και έχω να πω πως το post του TakashiMiike είναι ένα από τα κορυφαία που έχω διαβάσει ποτέ σε θέματα ιδεών ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.

Εύγε και μακάρι να γίνουν πράξη αρκετά από αυτά που προτείνεις.
 

DeletedUser

Guest
Tασος παντος Greeniaris?

Takashi αυτη η ιδεα ,οι προτασεις μαλλον θα κανουν τις δυνατες πολεις να μπορουν να εξαφανισουν τις μικροτερες-αδυναμες...

μπορουν επισης να υπαρχουν και ''πληρωμενοι'' φυλακες πολης.οπως στη φυλαξη οχυρου...

θα γινει αρκετα πολυπλοκο το παιχνιδι μετα...
θα γινει παραπανω παιχνιδι στρατηγικης και συμμαχιων παρα παιχνιδι πολης και παιχτων
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
μπράβο!!!

πολύ καλή δουλειά. μπορεί ένα δύο πραγματάκια να θέλουν παραπάνω σκέψη και ίσως διόρθωση, αλλά η δουλειά είναι καταπληκτική.

το παιχνίδι θα αποκτήσει απίστευτο βάθος...

και πάλι, μπράβο.
 

DeletedUser

Guest
1)Δημόσια λίστα συνεισφορών στο θυσαυροφυλάκιο μιας πόλης.

-Οποιοσδήποτε θα μπορεί να δει στο Δημαρχείο κάθε πόλης ποιοι και πόσα έχουν συνεισφέρει ΑΚΟΜΑ και αν κάποιος δεν είναι μέλος της πόλης πια.
-Τέλος με την αστειότητα "φτιάχνω 10 accounts, τα βαζω ενα λεπτό μέσα μια φορά τη βδομάδα για κατάθεση, χτίζοντας έτσι την πόλη μου μόνος μου". Ποιοί και πόσα έχουν συνεισφέρει είναι πλέον γνωστό σε όλους. Οι lamers θα το σκεφτούν διπλά από δω και πέρα.
-Η κατάταξη στη λίστα γίνεται με βάση το ποσό συνεισφοράς. Αυτοί με την μεγαλύτερη συνεισφορά εμφανίζονται πρώτοι.

Πολύ καλή ιδέα, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.
Συμπληρωματικά, θα μπορούσε ίσως μια πόλη να αγοράζει εξοπλισμό (απο το μπακάλικο) για την πόλη, που θα ανεβάζει στατιστικά όλων ή κάποιων ομάδων πολιτών. Τις αγορές θα μπορεί να κάνει μονο ο ιδρυτής είτε απο το προσωπικό του είτε από το κοινό θησαυροφυλακιο. Θα μπορούσαν δηλαδή αντι να χτιζουν, να αγοράζουν πράγματα που να αναβαθμίζουν συνολικά στατιστικά των πολιτών
π.χ. "αγορα φράχτη για την πόλη 2000$, +2 στις τακτικές ολων των πολιτών"
"αγορα εργαλείων 2000$, +2 στην κατασκευή όλων των εργατών"
Αν υπάρχουν 5-10 διαφορετικά τέτοια και μπει ένα όριο π.χ. οτι καθε πολη μπορει να αγοράσει μέχρι 3, θα έχουμε διαφοροποιημένες πόλεις και φυσικά θα αργήσουν τα max out.
Είναι ίσως λίγο ανώριμο σαν concept, αλλα νομίζω έχει προοπτικές.

Επίσης εδώ θέλω να εκφράσω την προσωπική μου αγανάκτηση για το συστημα στρατολογησης σε μια πολη... προσωπικα θα ήθελα να υπήρχε πολύ πιο αυστηρό σύστημα. Π.χ. αν μπεις σε μια πολη να μην μπορεις να φύγεις για 30 μέρες (εκτος αν σε διώξουν). Έτσι θα σταμάταγαν και τα "πάσα" και οι κατασκοπίες και οι τύποι που μπαίνουν σαν μέλη και απλα θελουν να ψωνίσουν.

2)Οι πόντοι μιας πόλης αντιστοιχούν σε level αυτής. 43,000 πόντοι είναι 43 level. 1000 πόντοι = 1 level.

-Κάθε level δίνει 1 πόντο ικανοτήτων (town point) ...κτλ

Συμφωνώ και εδώ απόλυτα.

3)Καινούριο κτίριο - Γραφείο Σερίφη.

-Το γραφείο του σεριφη έχει μόνο 1 lvl και είναι ήδη χτισμένο όταν ιδρύεται η πόλη. Δίνει 200 πόντους, άρα μια πόλη ξεκινάει πλέον στους 700 πόντους (0 lvl), και τερματίζει στους 43,000 (43 lvl).
-Στο γραφείο του σερίφη μπορούν να δηλώσουν βοηθοι του όσοι θέλουν από την πόλη.
Η χρησιμότητα του κτιρίου αυτού περιγράφεται στις επιθέσεις.

οκ κι εδώ..

4)Επιθέσεις κατά πόλεων.

-Οποιοσδήποτε από οποιαδήποτε πόλη μπορεί να κάνει επιθεση στα κτίρια μιας αντίπαλης.
-Για να κάνεις επίθεση σε μια πόλη, πας στο "Γραφείο του Σερίφη" αυτής της πόλης και επιλέγεις το κτίριο που θες να βανδαλίσεις. Κατόπιν όπως συμβαίνει και στις μονομαχίες, κινείσαι προς την πόλη (αν δεν είσαι ήδη εκεί) και μονομαχείς με τον πρώτο βοηθο στη λίστα των βοηθων, χάνοντας 12 ενέργεια.
-Αφού τελείωσει η μονομαχία αφαιρείς πόντους από το κτίριο που έπέλεξες να βανδαλίσεις. Οι πόντοι αυτοί ισούνται με:
>5% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που έχασες την μονομαχία. Αν του κανες για παράδειγμα 100 ζημιά, θα αφαιρέσεις από το κτίριο 5 πόντους.
>10% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που νίκησες την μονομαχία.
>15% της ζημιάς που έκανες στον βοηθο, σε περίπτωση που τον νίκησες και τον έστειλες στο ξενοδοχείο (τον έβαλες νοκ αουτ).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτά τα 3 ποσοστά χωράνε πολύ συζήτηση. Τα αναφέρω ενδεικτικά για να περιγράψω το concept. Μπορεί να είναι κάλλιστα διαφορετικά.
-Η λίστα των βοηθων ορίζεται απο τον Σερίφη της πόλης(περισσότερα γι αυτόν παρακάτω). Αυτός ορίζει την σειρά των βοηθων στη λίστα.
-Υπάλληλος μπορεί να είναι οποιοσδήποτε κάτοικος της πόλης. Για να γίνεις βοηθος, κάνεις "register" στο Γραφείο του Σερίφη και αυτομάτως τοποθετείσαι στο τέλος της λίστας των βοηθων. Ο σερίφης μπορεί να σε βάλει σε οποιαδήποτε θέση στη λίστα.
-όταν βγει νοκ άουτ κάποιος υπάλληλος βγαίνει αυτομάτως απο τη λίστα, και δεν μπορεί να ξαναμπεί για 48 ώρες. Ο βοηθος μπορεί να βγει μόνος του οποιαδήποτε στιγμή απο τη λίστα, όπως επίσης και ο Σερίφης μπορεί να αφαιρέσει οποιοδήποτε θέλει από τη λίστα ανα πάσα στιγμή. Οταν ένα βοηθός βγαίνει από την πόλη, παύει να είναι και βοηθός.
-Ο επιτιθέμενος δεν μπορεί να επιλέξει να βανδαλίσει, τις "κατοικίες", το "νεκροταφείο", την "εκκλησια", και το δημαρχείο όταν αυτό είναι lvl 1. Στα υπόλοιπα lvl του Διμαρχείου μπορεί.
-Τα κτίρια με τους βανδαλισμούς, χάνουν πόντους και lvl, άρα χάνει και η πόλη πόντους και lvl, άρα χάνουν και οι κάτοικοι τα οφέλη απο τα κτίρια καθώς και τα "town points" που τους δίνουν τα lvls της πόλης.

Περισσότερες πληροφορίες για το Γραφείο του Σερίφη:
-Το Γραφείο του Σερίφη δίνει bonus στους βοηθούς, αποφυγή, τακτικές και στοχευση που ισούνται με: lvl επιτηθέμενης πόλης - lvl αμυνόμενης. Πασράδειγμα:
Μονομάχος της πόλης (Α) που είναι πόλη lvl 25, κάνει επίθεση στον πρώτο βοηθό της πόλης (B) που είναι lvl 5. O βοηθός έχει μόνο γι αυτήν τη μονομαχία 25-5=20, δηλαδή 20 στόχευση, 20 αποφυγή, 20 τακτικές bonus.
Αυτο συμβαίνει, για να μην μπορούν οι μεγάλες πόλεις να ριμάζουν τισ μικρές.
Και πάλι προσοχή το παραπάνω χωράει συζήτηση.
-Αν ο επιτηθέμενος δεν μπορεί να μονομαχήσει με τον πρώτο βοηθό λόγω επιπέδου μονομαχίας, μονομαχεί με τον πρώτο στην λίστα που το επίπεδο μονομαχίας του του το επιτρέπει.
-Αν ο πρώτος βοηθός κοιμάται στο ξενοδοχείο, μονομαχει με τον πρώτο που δεν κοιμάται.
-Αν δεν υπαρχουν βοηθοί για να μονομαχήσει κάποιος, μονομαχεί με τον Σερίφη της πόλης ακόμα και αν δεν είναι εγκεγραμενος στη λίστα (ο Σερίφης μπορεί να βάλει και αυτός τον εαυτό του στη λίστα, αλλα περισσότερες πληροφορίες για αυτον παρακάτω).
-Αν ούτε ο σεριφης είναι διαθεσιμος (π.χ. έχει βγει νοκ αουτ) τότε πάλι χάνει 12 ενέργεια και κάνει απευθείας ζημιά στο κτίριο που επέλεξε να βανδαλισει που ισουται με:
100 + (lvl αμυνομενης πόλης - lvl επιτηθέμενης) * 2,5
Αυτό σημαίνει αν η επιτηθέμενη πόλη είναι 40 lvl μεγαλύτερη από την αμυνόμενη και παραπάνω, τότε κάνει μηδενική ζημιά στα κτίρια.


5)
Νεος τίτλος στο δημαρχείο - Σερίφης
-Ο ιδρυτής της πόλης μπορεί να κάνει κάποιον Σερίφη.
-Ακόμα και κάποιος ιδρυτής μπορεί να γίνει Σερίφης.
-Μόνο έναν Σερίφη μπορεί να έχει μια πόλη.
-Ο Σερίφης διαχειρίζεται τη λίστα των βοηθών στο Γραφείο του Σερίφη, και μονομαχεί με βανδαλους, είτε έχει εγγραφεί έιτε όχι στη λίστα, αν δεν υπάρχουν βοηθοί.

Μου αρέσει πολύ αυτό το σκεπτικό. Θα ήθελα να προσθέσω τα εξής:
- Αν ο Σερίφης λιποθυμίσει χάνει την δουλειά του και δεν μπορεί να ξαναγίνει σερίφης για 7 ημέρες. Ο ιδρυτής πρέπει να ορίσει καινουριο σερίφη.
- Αν καποιος γραφτεί σαν βοηθος σερίφη δεν μπορεί να φύγει από την λίστα ούτε από την πόλη για 48 ώρες.
- Ο Σερίφης και οι βοηθοί του δεν μπορούν να επιτεθούν σε άλλες πόλεις όσο έχουν αυτό το πόστο.

Και προσθέτω στο concept του takashi:
- Οι μονομαχίες μεταξύ παικτών παραμενουν ως έχουν με την διαφορά πως όταν κάποιος εργάζεται στην πόλη δεν μπορει να δεχτεί επίθεση. Έτσι διασφαλίζεται σε ένα βαθμό η αδικία του να χτυπάνε ολοι τους εργάτες.

-Εναλλακτικά θα μπορούσε ισως να δοθεί η ευκαιρια στους εργάτες (ή και τους τυχοδιώκτες) να αρνηθούν μια μονομαχία, αναγκάζοντας τον επιτιθέμενο να αναμετρηθεί με τον πρώτο διαθέσιμο βοηθό σερίφη.

-Να προστεθεί η επιλογή πολέμου. Πόλεμο μπορεί να κυρήξει μια πόλη σε μία άλλη μεσω του ιδρυτή της εφόσον οι πόλεις έχουν διαφορά 10 lvl και μικρότερη (ενδεικτικό). Ο πόλεμος διαρκεί 7 ημέρες. Στην διάρκεια του πολέμου δεν μπορεί κανείς να ενταχθεί ή να αποχωρήσει από την πόλη και επίσης κανεις δεν μπορει να χτίσει.
Θα υπάρχει ειδική καρτέλα πολέμου (πιθανα στο γραφείο του σερίφη ή στο δημαρχείο) που θα αναγράφονται όλες οι μονομαχίες μεταξύ μελών των πόλεων καθώς και οι ζημιές στα κτίρια. Στο τέλος του πολέμου θα βγαίνει η νικήτρια πόλη η οποία θα εισπράττει φόρο από την χαμένη (ίσως ένα ποσοστό από τις τραπεζικές καταθέσεις των χαμένων πολιτών). Πόλεμος δε θα μπορει να γίνει με την ίδια πόλη πάνω απο 1 φορά καθε μήνα.

-Να προστεθεί η επιλογή city challenge. Δηλαδή ο ιδρυτης μιας πόλης να προκαλέι τον ιδρυτή μιας άλλης σε επισημη μονομαχία των πρωταθλητών της πόλης. [Αυτή θα γίνεται σε ουδέτερο χώρο και δε θα επηρρεάζεται απο τακτικές και εμφάνιση (ή θα μετράνε και τα 2 και για τους 2 αθροιστικά).] Θα αναμετρώνται 2 πολίτες που θα ορίζουν οι ιδρυτές και θα μπαίνει στοίχημα (κοινό ποσό) από το θησαυροφυλάκιο της κάθε πόλης. Τα ρούχα του κάθε συμμετέχοντα θα είναι κρυφά από την ώρα της πρόκλησης και μέχρι το τέλος της μονομαχίας. Η νικήτρια πόλη κερδίζει τα χρήματα του στοιχήματος που πάνε στο θησαυροφυλάκιο της.

Αυτά τα ολίγα απο εμένα... ξέρω ότι έχω διάφορα πράγματα που έχω παραλείψει στην σκέψη μου, απλα είναι αργά και έχω πιει και λίγο. Αν βρισκετε κατι ενδιαφερον θα χαρώ να το συζητήσουμε.:p
 

DeletedUser437

Guest
Μπράβο takashi πολύ ωραίες ιδέες...
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να υλοποιηθούν (έστω μία -αναλόγως την "δυσκολία" της- σε κάθε update ή ανά μήνα), αλλά σίγουρα θα δώσουν αρκετό "βάθος" στο παιχνίδι που ήδη άρχισε να καταντάει βαρετό...
 

DeletedUser

Guest
Πρώτα απ’ όλα μπράβο στον Takashi που έφτιαξε μια ολοκληρωμένη πρόταση για το παιχνίδι. Σε αρκετά είμαι σύμφωνος έχω όμως και κάποιες αντιρρήσεις.

Η διαφωνία μου είναι κυρίως στο θέμα των επιθέσεων στις πόλεις και στις ζημιές που θα προκαλούν οι επιθέσεις αυτές στα κτίρια.
Νομίζω υπάρχουν αρκετά παιχνίδια με αυτή τη φιλοσοφία και δεν χρειάζεται το West να γίνει ένα ακόμα.
Εξάλλου δεν πιστεύω ότι ταιριάζει με την λογική του παιχνιδιού. Τα στοιχεία που πρέπει να εισαχθούν θα πρέπει κατά κάποιο τρόπο να συμβαδίζουν με το κλίμα της εποχής.

Άλλωστε από τη στιγμή που η πόλη κάποια στιγμή θα τερματίσει η ζημιά δεν θα έχει και νόημα. Δηλαδή αν το μπακάλικο από το Ε10 πέσει στο 9 μικρή σημασία θα έχει αφού κάποια στιγμή όλα τα μέλη θα έχουν ψωνίσει τα καλύτερα ρούχα.

Επίσης αν πέσει και μετά το ανεβάσουν πάλι θα βγάλει τα ίδια ή διαφορετικά προϊόντα? Γιατί αν τα προϊόντα βγαίνουν τυχαία όπως τώρα μάλλον θα συμφέρει να γκρεμιστεί ένα κτίριο και να ξαναφτιαχτεί. :)

Έτσι όπως λειτουργεί τώρα το παιχνίδι ακόμα και οι λιποθυμίες ευνοούν τους παίκτες γιατί μπορούν δουλέψουν για 2 μέρες απερίσπαστοι.
Ουσιαστικά δηλαδή δεν έχουν κάποια άμεση ζημιά ούτε αυτοί ούτε η πόλη τους.
Για να γίνει λίγο πιο ρεαλιστικό το παιχνίδι ίσως θα έπρεπε όποιος λιποθυμάει για τις επόμενες 2 μέρες να έχει μεγαλύτερη δυσκολία στην εκτέλεση εργασιών.
Να αυξάνεται κατά κάποιο τρόπο δηλαδή η δυσκολία της εργασίας ή να μειώνονται κατά ένα ποσοστό οι πόντοι ικανοτήτων του. Αντίστοιχα οι χτίστες θα κτίζουν μεν αλλά με μικρότερη παραγωγικότητα.

Αντί για βανδαλισμούς κτιρίων ίσως θα ήταν προτιμότερο η ζημιά να γινόταν στο θησαυροφυλάκιο της πόλης.
Κύριο χαρακτηριστικό της εποχής άλλωστε ήταν οι ληστείες.

Να βρεθεί μια φόρμουλα αντίστοιχη με αυτή που προτείνει ο Takashi ώστε με τις επιθέσεις σε μια πόλη να αφαιρούνται χρήματα από το θησαυροφυλάκιο της.
Η ακόμα να γίνεταιμε μια επιτυχημένη επίθεση να κλέψει μια πόλη ένα αντικείμενο που παράγει η άλλη πόλη.

Καλό θα ήταν επίσης να μπορούν να γίνονται επιθέσεις συντονισμένες, δηλαδή 5 άτομα από μια πόλη να επιτεθούν σε 5 μιας άλλης και το αποτέλεσμα της μάχης να υπολογίζεται αθροιστικά.

Μια άλλη ιδέα είναι να φτάνουν οι πόλεις σε ένα ανώτατο επίπεδο και μετά να μπορούν να αναπτύξουν ιδιαίτερα προϊόντα. Δηλαδή να μπορούν να φτιάξουν ένα καπέλο πχ με ξεχωριστά χαρακτηριστικά που θα τα καθορίζουν οι αρχηγοί της πόλης πάντα βέβαια μέσα σε κάποια λογικά όρια.
Να δίνει ας πούμε το καπέλο 30 πόντους ικανοτήτων που θα μπορούν να τις μοιράσουν σε όποιες ικανότητες θέλουν. Έτσι θα φτιαχτούν περισσότερα ιδιαίτερα αντικείμενα και νομίζω θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον.

Δεν ξέρω κατά πόσο αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν ή έχουν ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους, με τη συζήτηση όμως μπορεί να καταλήξουμε σε μια πολύ καλή πρόταση.
Αυτά προς το παρόν και sorry για το μέγεθος του post :)
 

DeletedUser315

Guest
auto pou eipes Hattori gia thn lipothimia einai poly sosto kathos gia 2 meres o paikths exei thn yshxia tou
an omws tou kostize px kinitro -20% se oles tis douleies h kati tetoio sigoura den tha thele kaneis na loipothima
enw twra to kanoun kai me efxaristish,vlepe autoktonies

auto gia to thysavrofulakio pali nomizw uparxei to thema tou oti mia max out polh den tha xei lefta mesa se auto


episis to eixa ksanaprotinei se alo topic
gia epikirikseis
symvadizei apolyta me thn epoxh
h epikiriksh na ginete sto ktirio tou serifi
na mpenoun ta lefta gi authn ap to thysavrofylakio polhs
kai otan patas px se mia polh sto ktirio tou serifh na sou dixnei poious exei epikiriksei kai esy na epilegeis poion tha skotoseis gia na vgaleis xrhmata fysika
 

DeletedUser1003

Guest
-Τέλος με την αστειότητα "φτιάχνω 10 accounts, τα βαζω ενα λεπτό μέσα μια φορά τη βδομάδα για κατάθεση, χτίζοντας έτσι την πόλη μου μόνος μου". Ποιοί και πόσα έχουν συνεισφέρει είναι πλέον γνωστό σε όλους. Οι lamers θα το σκεφτούν διπλά από δω και πέρα.

Αυτό έχει γίνει σχεδόν σε όλες τις πόλεις του west.

Αν πάντος γίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να γίνει και κάτι με τους Τυχοδιώκτες! Όλοι είναι εκτός πόλης, μαζεύουν ΤΑ χρήματα και κάθε εβδομάδα πχ μπαίνουν, καταθέτουν και έξω πάλι.
 

DeletedUser

Guest
αν διαβάσατε το έγραψα για την στρατολόγηση... να είναι υποχρεωτικό μείνεις σε μια πολη 30 μερες! ή εστω μια βδομαδα... να κοπουν και τα πασα και τα μεσα εξω.
 

DeletedUser

Guest
poly kales idees apo olous sas,
alla poios tha sas akousei?kai tha kanei auta pou eipate?
 

DeletedUser

Guest
arnisi

egw lew ta e3is

ne ine poli kales idees alla 8a kanun to game periploko kai me kapies dior8wsis pou 8a pw to bradi molis ta 3anadiavasw ara egw lew

na ta protinume stus admnis se ligo kerw alla na bgi i ekdosi me ola ayta mazi siga siga kai na bgoun 2 aloi kosmi molis ginun ayta enas me tin nea ekdosi kai allos gia opious den aresi
 

DeletedUser

Guest
Μπράβο Takashi, και εξίσου ωραίες ήταν οι ιδέες του Ripper.
Και δεν θυμάμαι ΠΙΟΣ το είπε, αλλά αυτός που είπε οτι το game θα γίνει περίπλοκο κτλ. είναι ανοησίες. Δεν θα είναι "περίπλοκο" αλλά "καταπληκτικό".
 

DeletedUser

Guest
πιστευω οπως ειπε ο takashi θα μπορουσαμε να του πουμε στους developers, μηπως θα μπορουσαν οι αγαπημενοι μας mods να το κανουν?
 

DeletedUser305

Guest
σαφώς και ο φίλος μας που έδωσε όλα αυτά τα στοιχεία για την αναβάθμιση του παιχνιδιού δεν περνάν απαρατήρητα...
παίζοντας και εγώ μέχρι τώρα το συγκεκριμένο παιχνίδι πίστευα ότι κάποια στιγμή θα ήταν ανούσιο και βαρετό...
όμως νομίζω ότι έχω αρχίσει να κατανοώ ποιά θα είναι η εξέλιξη του...
θεωρώ λοιπόν ότι το παιχνίδι δεν έχει σκόπο την φιλοσοφία των φυλετικών μαχών με το γκρέμισμα των κτιρίων...κ.λ.π.
αντιθέτως το παιχνίδι βασίζεται στην ερμημοποίηση των εκάστοτε πόλεων..
αυτή είναι η ουσία του παιχνιδίού και η εξέλιξη που θα έχει...
τώρα ή επίτευξη αυτού του στόχου μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους που είναι εύκολο να περιγραφούν αλλά τώρα, μου είναι λίγο δύσκολο να το κάνω...μπορούμε όμως άλλη ώρα να το συζητήσουμε αυτό....
πάντως το συγκεκριμένο παιχνίδι το θεωρώ στην κατηγορία αυτών των παιχνιδιών κορυφαίο και εξυπνότερο..από όσα τουλάχιστον έχω δει και παίξει...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser1003

Guest
πάντως το συγκεκριμένο παιχνίδι το θεωρώ στην κατηγορία αυτών των παιχνιδιών κορυφαίο και εξυπνότερο..από όσα τουλάχιστον έχω δει και παίξει...

+ 1

και με διαφορά στην ποιότητα και στο βάθος!
 
Κορυφή