Συζήτηση/Feedback Συζήτηση για τα Χαρακτηριστικά Έκδοσης 2.193

Belle Bernice

Μέλος προσωπικού
Social Media Moderator
Ανυπομονούμε να διαβάσουμε τα σχόλια σας, να μας ρωτήσετε για την οποιαδήποτε απορία σας ή να μας ενημερώσετε για δυσλειτουργίες που μπορεί να εντοπίσατε στην ΝΕΑ έκδοση Χαρακτηριστικών 2.193 στο τρέχον νήμα!
 

Arthur Morgan

Μέλος
Τι συζητηση μηπως θα μας ακουσει κανεις? Εδω στο φορουμ του beta δεν υπαρχει ουτε ενα θετικο σχολιο για το νεο τροπο υπολογισμου της αντιστασης, οπου κυριολεκτικα αχρηστευετε το σετ πνευματων και μεσα σε μια εβδομαδα οι αλλαγες προωθουνται και στους κανονικους σερβερ. Πληρωνουμε τοσα λεφτα για να φτιαξουμε τον παικτη μας και με αλλαγες οπως η προηγουμενη (της επιθεσης και της αμυνας) μας πετυχαινει και η κουτση Μαρια στις μαχες, τωρα με αυτη την αλλαγη η κουτση Μαρια μας κανει και νταματζ.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Τι συζητηση μηπως θα μας ακουσει κανεις? Εδω στο φορουμ του beta δεν υπαρχει ουτε ενα θετικο σχολιο για το νεο τροπο υπολογισμου της αντιστασης, οπου κυριολεκτικα αχρηστευετε το σετ πνευματων και μεσα σε μια εβδομαδα οι αλλαγες προωθουνται και στους κανονικους σερβερ. Πληρωνουμε τοσα λεφτα για να φτιαξουμε τον παικτη μας και με αλλαγες οπως η προηγουμενη (της επιθεσης και της αμυνας) μας πετυχαινει και η κουτση Μαρια στις μαχες, τωρα με αυτη την αλλαγη η κουτση Μαρια μας κανει και νταματζ.
Δυστυχώς δεν θα γίνει πραγματικότητα αυτό "Θα μας ακούσει κανείς?" , μπορεί στα σημεία που δεν είναι και τόσο σημαντικά.. Δυστυχώς η νεα φόρμουλα είναι για τα κλάματα, τώρα ένας που παίζει ζωή μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή την φόρμουλα να αλλάξει όπλα και να έρχεται με Χασαπομαχαιρα η οτιδήποτε όπλο που να δίνει μεγάλη ζημιά και να κάνει την ίδια ζημιά σαν ενας ζημιαρης , μακράν η πιο τρολλ ενημέρωση που έκαναν. Γιατί ο ζημιαρης να κάνει την ίδια ζημιά με ενα τανκ δεν το γνωρίζω, μια χαρά ηταν η φόρμουλα της αντίστασης..
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Δυστυχώς δεν θα γίνει πραγματικότητα αυτό "Θα μας ακούσει κανείς?" , μπορεί στα σημεία που δεν είναι και τόσο σημαντικά.. Δυστυχώς η νεα φόρμουλα είναι για τα κλάματα, τώρα ένας που παίζει ζωή μπορεί να εκμεταλλευτεί αυτή την φόρμουλα να αλλάξει όπλα και να έρχεται με Χασαπομαχαιρα η οτιδήποτε όπλο που να δίνει μεγάλη ζημιά και να κάνει την ίδια ζημιά σαν ενας ζημιαρης , μακράν η πιο τρολλ ενημέρωση που έκαναν. Γιατί ο ζημιαρης να κάνει την ίδια ζημιά με ενα τανκ δεν το γνωρίζω, μια χαρά ηταν η φόρμουλα της αντίστασης..
Γιατί ένα τανκ θα κάνει την ίδια ζημιά με ένα μονομάχο; Πως προκύπτει αυτό;
 

Arthur Morgan

Μέλος
Γιατί ένα τανκ θα κάνει την ίδια ζημιά με ένα μονομάχο; Πως προκύπτει αυτό;
Το προβλημα εδω ειναι οτι μονομαχοι με πχ 300 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα θα κανουν την ιδια ζημια με τανκς με 0 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα, ισως και λιγοτερη αν το τανκ εχει καλυτερο οπλο οχυρου, αφου το σετ πνευματων θα ριχνει τη ζημια ηγεσιας/μπονους τομεα του μονομαχου επισης στο 0. Χωρις να μπορει να μειωσει τη ζημια του τανκ εξισου.

(Προφανως ενας καλος οχυρομαχος ζημιας εχει βεβαια πολυ περισσοτερο απο 300 ζημια ηγεσιας/τομεα)
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Γιατί ένα τανκ θα κάνει την ίδια ζημιά με ένα μονομάχο; Πως προκύπτει αυτό;
Το προβλημα εδω ειναι οτι μονομαχοι με πχ 300 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα θα κανουν την ιδια ζημια με τανκς με 0 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα, ισως και λιγοτερη αν το τανκ εχει καλυτερο οπλο οχυρου, αφου το σετ πνευματων θα ριχνει τη ζημια ηγεσιας/μπονους τομεα του μονομαχου επισης στο 0. Χωρις να μπορει να μειωσει τη ζημια του τανκ εξισου.

(Προφανως ενας καλος οχυρομαχος ζημιας εχει βεβαια πολυ περισσοτερο απο 300 ζημια ηγεσιας/τομεα)
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Το προβλημα εδω ειναι οτι μονομαχοι με πχ 300 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα θα κανουν την ιδια ζημια με τανκς με 0 ζημια απο ηγεσια/μπονους τομεα, ισως και λιγοτερη αν το τανκ εχει καλυτερο οπλο οχυρου, αφου το σετ πνευματων θα ριχνει τη ζημια ηγεσιας/μπονους τομεα του μονομαχου επισης στο 0. Χωρις να μπορει να μειωσει τη ζημια του τανκ εξισου.

(Προφανως ενας καλος οχυρομαχος ζημιας εχει βεβαια πολυ περισσοτερο απο 300 ζημια ηγεσιας/τομεα)
Ένα λεπτό..μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά.

Για ποιον λόγο γίνεται η σύγκριση μεταξύ ενός παίκτη που παίζει με 35κ ζωή και 500 ηγεσία με έναν μονομάχο που έχει 1500 ζωή και 2000 ηγεσία. Πως αυτοί οι δύο παίκτες θα βγάζουν την ίδια ζημιά;
Αν συγκρίνεται δύο άτομα που δεν φοράνε ρούχα και έχουν 0 ικανότητες σε ηγεσία, τότε ναι. Έχετε δίκιο.

Παλιά αντίσταση: Η βολή (ηγεσια+οπλο+μπονους τομεα) - της αντίστασης από ικανότητες = ζημιά
Νέα αντίσταση: Η βολη(ηγεσια+οπλο) - της αντίστασης από ικανότητες = ζημιά
Σαν να λέμε το ίδιο πράγμα δηλαδή αφού στην τρέχουσα αντίσταση ένας παίκτης μπορεί να είχε στον τομέα του 200 μπόνους ζημιάς αλλά το άτομο που βαρούσε θα είχε συνολική αντίσταση 200 ας πούμε. Οπότε το μπόνους τομέα είναι σαν να "αφαιρείται"αυτόματα.
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Αν έχω καταλάβει καλά, πριν η συνολική αντίσταση έκοβε την συνολική ζημιά που δεχόταν ένας παίχτης.
Τώρα, η δευτερεύουσα αντίσταση (δηλαδή αυτή που βγάζεις ΞΕΚΑΘΑΡΑ από ένα ρούχο ή/και ένα σετ [δηλαδή να λέει +5 αντίσταση]) θα κόβει όλα τα μπόνους αυτουνού που βαράει, δηλαδή μπόνους πύργων/τείχων, μπόνους τομέα από όπλα όπως El Gringo, Murrieta κτλ, και η κύρια αντίσταση θα κόβει ΜΟΝΟ την ζημιά του όπλου. Αν ένας παίκτης δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ εξτρά μπόνους ζημιάς, τότε η δευτερεύουσα αντίσταση είναι άχρηστη.
Δε νομίζω πως λειτουργούσε έτσι πριν. Αν τα έχω καταλάβει σωστά και η φόρμουλα λειτουργεί έτσι, τότε θα μας νοιάζει περισσότερο να μπαίνουμε με όπλο που έχει μεγάλη ζημιά; Παρά να κυνηγάμε σετ που έχουν μπόνους τομέα; Γιατί έτσι, οι ζημιάρηδες θα εκμεταλλεύονται περισσότερη τη δευτερεύουσα αντίσταση των τανκ και τα τανκ θα πρέπει να μην τους νοιάζει τόσο η ζωή τους όσο οι γνήσιες αντιστάσεις, δηλαδή να στήνονται πράσινα/μπλε και κρύψιμο/παγίδες αντί για κόκκινα/ζωή.
 

Arthur Morgan

Μέλος
Σαν να λέμε το ίδιο πράγμα δηλαδή αφού στην τρέχουσα αντίσταση ένας παίκτης μπορεί να είχε στον τομέα του 200 μπόνους ζημιάς αλλά το άτομο που βαρούσε θα είχε συνολική αντίσταση 200 ας πούμε. Οπότε το μπόνους τομέα είναι σαν να "αφαιρείται"αυτόματα.
Ενω αν εχει 400 ή 500 αντισταση (με πνευματα κλπ), η υπολοιπη πανω απο το 200 του ειναι αχρηστη.

Αν ένας παίκτης δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ εξτρά μπόνους ζημιάς, τότε η δευτερεύουσα αντίσταση είναι άχρηστη.
Ακριβώς. Και η κυρια αντισταση (απο τις ικανοτητες) ενος τανκ ειναι καπου στα 10-30 το πολυ, αρα ουσιαστικα τιποτα δεν κοβει απο τη ζημια του οπλου (φαντασου να εχει αναβαθμισμενα χασαπομαχαιρα πχ).
 

Arthur Morgan

Μέλος
και τα τανκ θα πρέπει να μην τους νοιάζει τόσο η ζωή τους όσο οι γνήσιες αντιστάσεις, δηλαδή να στήνονται πράσινα/μπλε και κρύψιμο/παγίδες αντί για κόκκινα/ζωή.
Στον τυπο της κυριας αντιστασης, η ζωη ειναι στον παρονομαστη, που σημαινει οτι για να εχεις αρκετη θα πρεπει να ερχεσαι με 1500 ζωη. Και παλι οι ζημιαρηδες θα σου σκανε 300-400+ ακομα και τα πνευματα να εχεις, οποτε κατι τετοιο δε συμφερει. Αντιθετως, αυτο που συμφερει για ενα τανκ ειναι το ολα δυναμη και ζωη ακομη περισσοτερο τωρα που θα δεχονται πιο μεγαλα χιτς απο άλλα τανκς.
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Άχρηστη θα είναι η μπόνους αντίσταση από τα ρούχα, τα αλογόσελα κτλ όπως τα πνεύματα στις μπόνους ζημιές. Μην ξεχνάμε όμως όπως όλα αυτά τα σετ δίνουν και ικανότητες/ιδιότητες, άρα δίνουν και μπόνους στην κύρια αντίσταση. Απλά μάλλον τα σετ που δεν δίνουν τόση εξτρά αντίσταση αλλά δίνουν καλύτερες ικανότητες/ιδιότητες θα γίνουν καλύτερα απέναντι σε αντιπάλους που δεν έχουν δικά τους μπόνους ζημιάς.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Αν έχω καταλάβει καλά, πριν η συνολική αντίσταση έκοβε την συνολική ζημιά που δεχόταν ένας παίχτης.
Τώρα, η δευτερεύουσα αντίσταση (δηλαδή αυτή που βγάζεις ΞΕΚΑΘΑΡΑ από ένα ρούχο ή/και ένα σετ [δηλαδή να λέει +5 αντίσταση]) θα κόβει όλα τα μπόνους αυτουνού που βαράει, δηλαδή μπόνους πύργων/τείχων, μπόνους τομέα από όπλα όπως El Gringo, Murrieta κτλ, και η κύρια αντίσταση θα κόβει ΜΟΝΟ την ζημιά του όπλου. Αν ένας παίκτης δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ εξτρά μπόνους ζημιάς, τότε η δευτερεύουσα αντίσταση είναι άχρηστη.
Δε νομίζω πως λειτουργούσε έτσι πριν. Αν τα έχω καταλάβει σωστά και η φόρμουλα λειτουργεί έτσι, τότε θα μας νοιάζει περισσότερο να μπαίνουμε με όπλο που έχει μεγάλη ζημιά; Παρά να κυνηγάμε σετ που έχουν μπόνους τομέα; Γιατί έτσι, οι ζημιάρηδες θα εκμεταλλεύονται περισσότερη τη δευτερεύουσα αντίσταση των τανκ και τα τανκ θα πρέπει να μην τους νοιάζει τόσο η ζωή τους όσο οι γνήσιες αντιστάσεις, δηλαδή να στήνονται πράσινα/μπλε και κρύψιμο/παγίδες αντί για κόκκινα/ζωή.
Με λίγα λόγια ανέβηκε η ζημιά των τανκς. Άρα πλέον τα τανκς θα αντέχουν λιγότερο αφού θα τρώνε παραπάνω ζημιά από τα υπόλοιπα τανκς.
Δεν μπορείς να κυνηγάς την αντίσταση σαν τανκ, γιατί θες να αντέξεις στην μάχη άρα θες ζωή. Άσε που η αντίσταση από τις ικανότητες είναι μηδαμινή.

Αυτή η αλλαγή δεν είναι κακή γενικότερα. Μειώνει επιπλέον και τις βολες των μονομάχων πέρα από το μπόνους ζημιάς τομέα που αφαιρείται εντελώς. Εντάξει η μείωση αυτή μπορεί να μην είναι πολύ της τάξεως του 50 (από αυτα που βγάζεις απο σκιλλς) αλλά ίσως στο μέλλον να δούμε και ενισχύσεις αντίστασης που τωρα δεν υπάρχουν οπότε αυτότο νούμερο να ανέβει στα 100-150.
Εαν μια κανονική βολή μονομάχου με μπόνους τομέα ήταν στα ~1500, με την μείωσε του μπόνους τομέα θα πέσει στα ~1300..και αν βγάλουμε και την αντίσταση από τα ρούχα θα είναι στα ~1200.

Η αλλαγή αυτή έγινε για όσους ήταν μικρότερα επίπεδα ή είχαν χειρότερο εξοπλισμό και βαρούσαν ζημιές από 1-150.
Με βάση αυτή την κίνηση νομίζω το επόμενο που πρέπει να γίνει είναι η αλλαγή στην φόρμουλα ζημιάς. Να μην εξαρτάται μόνο από την ηγεσία οπότε να σταματήσουμε να βλέπουμε 1500 ζωή μονομάχο με 2000 ηγεσία. Δηλαδή όπως έχουμε τις παγίδες και το κρύψιμο για άμυνα και επίθεση, να έχουμε κάτι αντίστοιχο και για την ζημιά.

Ίσως εαν έμπαιναν δύο νέες ικανότητες αντί της ηγεσίας στα πράσινα και μπλε να είχε την επιλογή ο μονομάχος να παίζει πχ φουλ επιθετικά ή φουλ αμυντικά. Όπως δίνεται αυτή η επιλογή και σε ένα στρατιώτη.
 

HorrheAssasino

Μέλος
Με αυτη την αλλαγη η εταιρεια απλως καταφερε να ακυρωσει παντελως τα τανκς στις μαχες οχυρων, απλα τα πραγματα. ευχομαι να το καταλαβει και να διορθωσει συντομα αυτο το λαθος.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Με αυτη την αλλαγη η εταιρεια απλως καταφερε να ακυρωσει παντελως τα τανκς στις μαχες οχυρων, απλα τα πραγματα. ευχομαι να το καταλαβει και να διορθωσει συντομα αυτο το λαθος.
Εγώ λέω να πάμε όλα τα τανκς με χασαπομαχαιρα στο +3 , πω ζημιές που θα πέσουν + θα παίζουν μόνοι τους οι μονομάχοι με τούς εργάτες στο ποιός θα βγάλει την παραπάνω ζημιά. Ζήτω τα τανκς!!
 

Arthur Morgan

Μέλος
Θα ηθελα λιγο να αποδομησω τους λογους αυτης της αλλαγης που φαινομνται σε διαφορα posts των developers οπως το dev diary https://devblog.the-west.net/?p=1661

1) Η αντισταση ποτε δεν προοριζοταν να προκαλει χτυπηματα 0 ζημιας.

Δηλαδη οταν εφτιαχναν το σετ πνευματων, το οποιο δινει απο μονο του 280 αντισταση, αρα ευκολα φτανεις τα 400+ με ρουχα και οπλα, δεν σκεφτηκαν οτι οποιος κανει λιγοτερη ζημια απο 400 θα επεφτε στο 0? Μηπως οι developers δεν ξερουν πως λειτουργει η αντισταση?

2) Για να βοηθηθουν οι beginners. (στο ιδιο μηκος κυματος με την προηγουμενη αναβαθμιση)

Οι αρχαριοι δεν ειναι κακο να κανουν 0 ζημια σε εναν προχωρημενο παικτη γιατι ειναι αρχαριοι. Οταν παψουν να ειναι αρχαριοι (με σετ κολομβιας φτανεις λβλ 120 σε χρονο dt) και στηθουν οχυρομαχοι θα κληθουν (και αναλογα την κατηγορια χαρακτηρα τους) να επιλεξουν αν θα γινουν ζημιαρηδες με φουλ ηγεσια. Τοτε μια χαρα θα εκαναν ζημια ακομα και σε εναν παικτη με υψηλη αντισταση, οπως και κριτικαλς αν ειναι μονομαχοι. Αν παλι επελεγαν να γινουν τανκς, τοτε δεν τους νοιαζει η ζημια που θα κανουν, αλλα το ποσο θα αντεχουν. (εδω φαινεται οτι οι υπευθυνοι για αυτη την αναβαθμιση δεν ξερουν πως λειτουργουν οι μαχες το 2023).
Ομως τελικα απο αυτη την αναβαθμιση εποφελουνται και οι μη αρχαριοι (τανκς υψηλου επιπεδου), αρα???

3) Υπερβολικα πολλες μαχες φτανουν τον 55 γυρο λογο ελιψης ζημιων

Ο,τι καλυτερο ειναι οι μαχες να διαρκουν τοσο. Αν παλι ανυσηχουσαν οτι δεν υπηρχε αρκετος χρονος να ''τρωγονται'' οι ζωες, ας αυξαναν απλα τους μεγιστους γυρους στο 60+.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Δηλαδη οταν εφτιαχναν το σετ πνευματων, το οποιο δινει απο μονο του 280 αντισταση, αρα ευκολα φτανεις τα 400+ με ρουχα και οπλα, δεν σκεφτηκαν οτι οποιος κανει λιγοτερη ζημια απο 400 θα επεφτε στο 0? Μηπως οι developers δεν ξερουν πως λειτουργει η αντισταση?
Όχι, γιατί αυτή η προσθήκη προοριζόταν για τα ένωσης. Και γενικότερα μετά τα ένωσης να αποκτήσουν και τα τανκς ένα αξιόλογο (overbuffed) σετ όπως είναι και τα ένωσης για τους μονομάχους.
2) Για να βοηθηθουν οι beginners. (στο ιδιο μηκος κυματος με την προηγουμενη αναβαθμιση)
Δεν είναι μόνο για τους αρχάριους παίκτες. Αυτό αφορά σχεδόν όλους τους παίκτες του the west που ΔΕΝ παίζουν μονομάχο. Εμένα προσωπικά μου αρέσει που πλέον τα τανκς κάνουν λίγο παραπάνω ζημιά, αλλά όχι με τον τρόπο που προσπάθησαν να τον μεταφράσουν. Υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι που μελλοντικά θα τους δούμε. Είναι πάρα πολύ βαρετό για αρκετούς παίκτες να περιμένουν 1 στις 3 μάχες ο παίκτης τους να πάει καλά από θέμα αποφυγών. Οπότε το ότι σκάνε λίγο παραπάνω είναι λίγο πιο ευχάριστο για όλους. Το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν σύνηθες πριν δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και κακό.
3) Υπερβολικα πολλες μαχες φτανουν τον 55 γυρο λογο ελιψης ζημιων
Αυτό θα ήταν μια πολύ καλή αρχή. Υποθέτω ότι δεν ήθελαν να πειράξουν την βάση του παιχνιδιού για αυτό και δεν έκαναν τέτοια αλλαγή. Αν και εγώ στην θέση του θα πείραζα κάτι τέτοιο και μετά θα ξεκινούσα να πειράζω τις φόρμουλες κλπ.
 

Arthur Morgan

Μέλος
Όχι, γιατί αυτή η προσθήκη προοριζόταν για τα ένωσης. Και γενικότερα μετά τα ένωσης να αποκτήσουν και τα τανκς ένα αξιόλογο (overbuffed) σετ όπως είναι και τα ένωσης για τους μονομάχους.
Μπορει τοτε τα πνευματα να προοριζονταν για να κανουν counter τα ενωσης, αλλα σιγουρα τωρα δεν ειναι ετσι, αφου τα πνευματα εχουν μπει ως πωληση και σε κοσμους οπου τα ενωσης δεν μπηκαν ποτε. Τα ενωσης αν δεν κανω λαθος τα βαλαν μονο 1 φορα το 2019 και αφου καταλαβαν ποσο σπασμενο σετ ηταν δεν τα ξαναεβαλαν. Ενω τα πνευματα μπαινουν τουλαχιστον 1 φορα σε πωληση καθε χρονο.

Δεν είναι μόνο για τους αρχάριους παίκτες. Αυτό αφορά σχεδόν όλους τους παίκτες του the west που ΔΕΝ παίζουν μονομάχο. Εμένα προσωπικά μου αρέσει που πλέον τα τανκς κάνουν λίγο παραπάνω ζημιά, αλλά όχι με τον τρόπο που προσπάθησαν να τον μεταφράσουν. Υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι που μελλοντικά θα τους δούμε. Είναι πάρα πολύ βαρετό για αρκετούς παίκτες να περιμένουν 1 στις 3 μάχες ο παίκτης τους να πάει καλά από θέμα αποφυγών. Οπότε το ότι σκάνε λίγο παραπάνω είναι λίγο πιο ευχάριστο για όλους. Το γεγονός ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν σύνηθες πριν δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και κακό.
Μα το προβλημα ειναι οτι δεν θα σκανε μονο παραπανω, αλλα θα δεχονται κιολας, αρα θα αντεχουν λιγοτερο, αρα ακομα πιο δυσκολο να βγαλουν πολλες αποφυγες. Επισης πλεον με τοσα μπονους τομεα και τα τανκς εκαναν καποιες αξιοπρεπεις ζημιες και πριν το update.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Μπορει τοτε τα πνευματα να προοριζονταν για να κανουν counter τα ενωσης, αλλα σιγουρα τωρα δεν ειναι ετσι, αφου τα πνευματα εχουν μπει ως πωληση και σε κοσμους οπου τα ενωσης δεν μπηκαν ποτε. Τα ενωσης αν δεν κανω λαθος τα βαλαν μονο 1 φορα το 2019 και αφου καταλαβαν ποσο σπασμενο σετ ηταν δεν τα ξαναεβαλαν. Ενω τα πνευματα μπαινουν τουλαχιστον 1 φορα σε πωληση καθε χρονο.


Μα το προβλημα ειναι οτι δεν θα σκανε μονο παραπανω, αλλα θα δεχονται κιολας, αρα θα αντεχουν λιγοτερο, αρα ακομα πιο δυσκολο να βγαλουν πολλες αποφυγες. Επισης πλεον με τοσα μπονους τομεα και τα τανκς εκαναν καποιες αξιοπρεπεις ζημιες και πριν το update.
Με 160κατι λεβελ στρατιώτη, έκανα περίπου 200-300. Δεν το λες και πολυ. Αν φοραει ο αλλος χασαπομαχαιρα ή κανά λεβελ 2-3 όπλο, οκ. Θα φτάσει και το 600αρι
 
Την καλησπερα μου στους νουμπαδες του φορουμ...
Η γνωση δεν μετραει σε (ολα τα διαδυκτιακα) παιχνιδια που πρωτο κανονα εχουν την ευνοια νεων παιχτων και τον παραγοντα ΤΥΧΗ!!!!
Μιλατε για την αντισταση και τις μαχες οχυρων...
Ξεκιναω απο το δευτερο, οι μαχες οπως εχουν εξεληχτει μεσα στα τελευταια 5-7 χρονια εχουν να κανουν με τη συναρτηση ΖΗΜΙΕΣ+ΖΩΕΣ=ΝΙΚΗ, τοσο απλα, μη προσπαθητε να βρειτε το διαφορετικο δεν υπαρχει...
Τωρα για την αντισταση, απο τη στιγμη που μπηκαν οι αναβαθμισεις, ειναι ανουσιο να μιλατε για αυτη οταν δεν μπορει να φτασει και να μηδενισει τη ζημια του αλλου. Και μονο που τα αντιστασιακα σετ εχουν δυναμη και ζωη ειναι ΑΝΟΥΣΙΑ.
Σε πιο παλιες εποχες τα εβαζες μπλε/πρασινα και γελουσες με τις ζημιες που σου περναγανε. Αυτα τα λιγα.
Υ.Γ. Την ειχα υποτιμησει τη ιννο παντως, εχει βρει το κολπακι με αλλαγες του Κ@Λ@Υ για να δινει λιγο ζωντανια και εμεις να καθομαστε και να χανουμε παλι απο το χρονο μας...κοινως αργοσχολοι :p
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Πάντως εγώ θα πω το εξής, στην μάχη του Χιούστον, εκεί που θέλαμε κανονικά τουλάχιστον 35γυρους ( και λίγους αναφέρω )να ρίξουμε τα τανκς, σχεδόν φάγαμε όλα τα τανκς και άμυνα και επίθεση πρίν καν τούς 35 γύρους, αυτό πρέπει να προβληματίσει τους μεγάλους από πάνω, δηλαδή αφού πέσουν τα τανκς τόσο γρήγορα θα παίζουμε κρυφτό μετά οι ζημαρηδες για να δούμε ποιός θα κερδίσει η ποιός θα κάνει την παραπάνω ζημιά? Η απλά μόλις πέφτουν τα τανκς θα βουτάμε σημαία 30 παίκτες και ότι γίνει?

Θα πρέπει τώρα να κρατάμε στις πίσω γραμμές τανκς με ζωή για να έρθει μετά εφοσον έπεσαν όλα τα άλλα τανκς? Θα ντύνονται οι ζημιαρηδες με Κορτινα και Μπουλ για να έχουν ζωή αλλά να ρίχνουν και πάλι τα 2-3-4κ κριτ?
 
Κορυφή