Συζήτηση/Feedback Συζήτηση για τα Χαρακτηριστικά Έκδοσης 2.191

Belle Bernice

Μέλος προσωπικού
Social Media Moderator
Ανυπομονούμε να διαβάσουμε τα σχόλια σας, να μας ρωτήσετε για την οποιαδήποτε απορία σας ή να μας ενημερώσετε για δυσλειτουργίες που μπορεί να εντοπίσατε στην ΝΕΑ έκδοση Χαρακτηριστικών 2.191 στο τρέχον νήμα!
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
Καλησπέρα.
Ερώτημα πρώτο.
- Ο μέσος όρος επιπέδου για την εμπειρία στις μάχες λαμβάνετε μόνο από τους συμμετέχοντες στην μάχη η ο μέσος όρος είναι βάση τον επιπέδων όλου του κόσμου.
- αν λαμβάνετε υπόψη το μέσο όρο τόν συμμετεχόντων αυτό υπολογίζεται χωριστά άμυνα και χωριστά επίθεση.
-αν και πρέπει να γίνει κάτι καλύτερο στον κομμάτι της εμπειρίας από της μάχες.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
- Ο μέσος όρος επιπέδου για την εμπειρία στις μάχες λαμβάνετε μόνο από τους συμμετέχοντες στην μάχη η ο μέσος όρος είναι βάση τον επιπέδων όλου του κόσμου.
Απο τους συμμετέχοντες στην μάχη..
αν λαμβάνετε υπόψη το μέσο όρο τόν συμμετεχόντων αυτό υπολογίζεται χωριστά άμυνα και χωριστά επίθεση.
νομίζω όλους τους παίκτες στην μάχη ασχέτως επίθεση/άμυνα αλλά μπορεί και να κάνω λάθος..
αν και πρέπει να γίνει κάτι καλύτερο στον κομμάτι της εμπειρίας από της μάχες.
Οι μέγιστοι εισπρακτέοι πόντοι εμπειρίας έχουν αυξηθεί κατά 3 φορές, επομένως η μέγιστη τιμή θα είναι 18.000.

Επί του παρόντος, οι πόντοι εμπειρίας που λαμβάνετε από μάχες οχυρού βασίζονται στην απόδοσή σας. Αυτό δεν θα αλλάξει. Αλλά η φόρμουλα έλαβε υπόψη κυρίως τη ζημιά που προκάλεσες. Όσο περισσότερη ζημιά κάνετε στους παίκτες κατά τη διάρκεια της μάχης -> τόσο περισσότερα XP λαμβάνετε.
Υπάρχουν δύο κύριοι ρόλοι στις μάχες, οι παίκτες με πόντους υγείας που ονομάζονται παίκτες «τανκ» και οι παίκτες ηγεσίας. Τα τανκς δεν μπορούν πραγματικά να βλάψουν άλλους παίκτες αφού οι βασικοί τους ρόλοι είναι να υπερασπίζονται άλλους. Αυτό σήμαινε ότι επειδή είστε τανκ δεν μπορείτε πραγματικά να λάβετε αξιοπρεπείς πόντους εμπειρίας.

Οι τυχοδιώκτες είναι τανκς ως επί το πλείστον λόγω της ειδικής τους ικανότητας στο οχυρό, το φάντασμα. Εάν λάβουν δύο επιτυχημένα χτυπήματα (άρα έπαθαν ζημιά), τότε κάθε χτύπημα από αυτό υπάρχει πιθανότητα 25% (ή 50% με premium) να γίνουν «φαντάσματα» και να μην λάβουν καμία περαιτέρω ζημιά.
Έτσι, αν τα μπόνους τους γίνουν ενεργά, έγιναν φαντάσματα και δεν χτυπήθηκαν καθόλου. Δεν μπορούν πραγματικά να απορροφήσουν ζημιές λόγω του ειδικού μπόνους οχυρού τους και δεν μπορούν πραγματικά να προκαλέσουν ζημιά λόγω του γεγονότος ότι είναι τανκς. Ήταν πολύ δύσκολο να κερδίσεις 6000 πόντους εμπειρίας ως τυχοδιώκτης, γι' αυτό αλλάξαμε λίγο τη φόρμουλα.

Από εδώ και στο εξής, το επιτυχημένο φάντασμα θα λαμβάνει υπόψη για να αποκτήσετε περισσότερα XP
. Επιπλέον, το XP % μετά την απορρόφηση της ζημιάς έχει αυξηθεί, οπότε η απόδοση ζημιών/επιτυχιών έγινε λιγότερο σημαντικός ρόλος στη φόρμουλα. Έγινε ευκολότερο για τα τανκς να αποκτήσουν μέγιστο XP.


Είναι αρκετά μεγάλο update για τους τυχοδιώκτες και η σωστή κίνηση ελπίζοντας οτι δεν θα μείνουν σε αυτό και θα έχουμε παραπάνω αλλαγές και σε άλλους χαρακτήρες.. Το μέγιστο εμπειρίας δεν είναι πολύ μεγάλο αλλά ήμαστε σε καλή κατεύθηνση προς καλύτερα και παραπάνω XP στα PVP..
 
Τελευταία επεξεργασία:
  • Like
Αντιδράσεις: DoUzOs
Κορυφή