DeletedUser
Guest
Πιστεύω το παιχνίδι έχει ένα βασικό σχεδιαστικό πρόβλημα σε ότι αφορά αυτές τις 2 ικανότητες.
Συγκεκριμένα θα έλεγα ότι σε "καθοδηγεί" να αναπτύξεις χαρακτήρα μακρινής επίθεσης και όχι κοντινής. Αυτό συμβαίνει γιατί , αν έχετε παρατηρήσει , οι εργασίες με <200 δυσκολία ανοίγουν σχετικά έυκολα με κάποια ρουχαλάκια ,ακόμα κ αν έχεις 4 πόντους δύναμη κ 4 σθένος.
Στις Εργασίες με >200 δυσκολία το σθένος εμφανίζεται 3 φορές ΜΟΝΟ ενώ το σημάδι 14!!! (την μία μάλιστα στις μια δουλειά που θέλει κ σθένος , Φύλακας Φυλακής).
Και γενικά η ΔΥΝΑΜΗ είναι άχρηστη σε σχέση με την ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ αν εξαιρέσουμε κάποιες "'αρχηστες" δουλειές για χτίστη όπως ( Πυροσβέστης και Πετρέλαιο κ χτίσιμο ράντζου) . Ακόμα κ το χτίσιμο οχυρού θέλει 2 ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ κ 1 ΔΥΝΑΜΗ. Από ΟΛΕΣ τις παρακάτω εργασίες μόνο η Οδήγηση Ποταμόπλιου (1 Δύναμη , 0 επιδεξιότητα) και το κηνύγι ληστών (2 δύναμη , 0 επιδεξιότητα) ξεκλειδώνουν πιο "εύκολα" αν βάζεις δύναμη κ όχι επιδεξιότητα.
Δηλαδή εγώ που παίζω με σπαθί....τι κίνητρο μου δίνει το παιχνίδι να ανεβάσω το σθένος μου? Κανένα,θα μείνω στον φύλακα φυλακής κ στον ευαγγελισμό σαν top δυσκολίας δουλειές που μπορώ να κάνω.Να βάλω +150 σθένος να ανοίξω μόνο το Ποταμόπλοιο δεν φαντάζει κ τόσο δελεαστικό.
Αντίθετα, τα αντίπαλα "Πιστόλια" μπορούν να ανοίξουν πλήθος εργασιών (10 τουλάχιστον καθώς σχεδόν ποτέ το ΣΗΜΑΔΙ δεν εμφανίζεται μόνο του αλλά μαζί με ΠΑΓΙΔΕΣ ή Εξαιρετικές (ή Επιδιόρθωση)).
Πιστεύω ότι αυτό είναι λάθος στην Ανάπτυξη του παιχνιδιού και πρέπει να λυθεί. Για να μην αναφέρουμε την ΑΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ του κοντινού ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ να κάνεις τις αποστολές του είδους του.
Ελπίζω να το δει κάποιος αναπτυξιολόγος (developer).
Συγκεκριμένα θα έλεγα ότι σε "καθοδηγεί" να αναπτύξεις χαρακτήρα μακρινής επίθεσης και όχι κοντινής. Αυτό συμβαίνει γιατί , αν έχετε παρατηρήσει , οι εργασίες με <200 δυσκολία ανοίγουν σχετικά έυκολα με κάποια ρουχαλάκια ,ακόμα κ αν έχεις 4 πόντους δύναμη κ 4 σθένος.
Στις Εργασίες με >200 δυσκολία το σθένος εμφανίζεται 3 φορές ΜΟΝΟ ενώ το σημάδι 14!!! (την μία μάλιστα στις μια δουλειά που θέλει κ σθένος , Φύλακας Φυλακής).
Και γενικά η ΔΥΝΑΜΗ είναι άχρηστη σε σχέση με την ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΑ αν εξαιρέσουμε κάποιες "'αρχηστες" δουλειές για χτίστη όπως ( Πυροσβέστης και Πετρέλαιο κ χτίσιμο ράντζου) . Ακόμα κ το χτίσιμο οχυρού θέλει 2 ΕΠΙΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ κ 1 ΔΥΝΑΜΗ. Από ΟΛΕΣ τις παρακάτω εργασίες μόνο η Οδήγηση Ποταμόπλιου (1 Δύναμη , 0 επιδεξιότητα) και το κηνύγι ληστών (2 δύναμη , 0 επιδεξιότητα) ξεκλειδώνουν πιο "εύκολα" αν βάζεις δύναμη κ όχι επιδεξιότητα.
Δηλαδή εγώ που παίζω με σπαθί....τι κίνητρο μου δίνει το παιχνίδι να ανεβάσω το σθένος μου? Κανένα,θα μείνω στον φύλακα φυλακής κ στον ευαγγελισμό σαν top δυσκολίας δουλειές που μπορώ να κάνω.Να βάλω +150 σθένος να ανοίξω μόνο το Ποταμόπλοιο δεν φαντάζει κ τόσο δελεαστικό.
Αντίθετα, τα αντίπαλα "Πιστόλια" μπορούν να ανοίξουν πλήθος εργασιών (10 τουλάχιστον καθώς σχεδόν ποτέ το ΣΗΜΑΔΙ δεν εμφανίζεται μόνο του αλλά μαζί με ΠΑΓΙΔΕΣ ή Εξαιρετικές (ή Επιδιόρθωση)).
Πιστεύω ότι αυτό είναι λάθος στην Ανάπτυξη του παιχνιδιού και πρέπει να λυθεί. Για να μην αναφέρουμε την ΑΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ του κοντινού ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ να κάνεις τις αποστολές του είδους του.
Ελπίζω να το δει κάποιος αναπτυξιολόγος (developer).