DeletedUser
Guest
Λοιπόν ήθελα να προτείνω το εξής.
Όταν παίζουμε πόκερ, για όσους δεν ξέρουν πως παίζεται, μας μοιράζουν 2 φύλλα. Αυτά μαζί με τα φύλλα που είναι κάτω, μας δίνουν τον συνδυασμό μας και ανάλογα με το πόσο καλός είναι κερδίζουμε ή χάνουμε.
Τώρα στην ιδέα. Στην Άγρια Δύση υπήρχαν χαρτοκλέφτες. Και ρωτάω, γιατί να μην υπάρχουν και εδώ;
Πώς θα λειτουργεί το σύστημα. Κάθε παίκτης στον πρώτο γύρο, θα έχει την επιλογή να κλέψει. Πώς θα γίνεται αυτό. Θα υπάρχει ένα κουμπί, που όταν το χρησιμοποιεί, το δεύτερο φύλλο του θα αλλάζει με κάποιο άλλο. Γιατί το δεύτερο; Γιατί αυτό που θα κάνει, θα είναι να ανταλλάζει το δεύτερο χαρτί με ένα άλλο που είναι στο μανίκι του...και επειδή όταν του τα μοιράζουν το δεύτερο χαρτί είναι από πάνω, μόνο αυτό θα μπορεί να αλλάξει.
Τώρα τι θα γίνεται όμως....όταν πάει να τα αλλάξει, θα γίνεται μία μικρή σύγκριση των ικανοτήτων "εξαιρετικές κινητικές ικανότητες" και "στόχευση". Όλοι στο τραπέζι προσπαθούν να δουν αν κάποιος κλέβει, με την στόχευση, και ο χαρτοκλέφτης προσπαθεί να το κάνει αρκετά γρήγορα για να μην τον δουν.
Συνήθως οι περισσότεροι παίκτες έχουν μεγάλη στόχευση...όμως οι χαρτοκλέφτες έχουν και μία μικρή βοήθεια. Κάθε χαρτοκλέφτης που έχει προσπαθήσει να κλέψει ήδη, δίνει ένα μπόνους σε όλους τους επόμενους, καθώς είτε τα καταφέρει είτε όχι, αποσπαει την προσοχή των άλλων. Επίσης ένας χαρτοκλέφτης, στην προσπάθειά του να κλέψει δεν προσέχει τους άλλους, και η στόχευσή του θεωρείτε μισή. Στην άγρια δύση είναι συνηθισμένοι τακτική συνεννοημένοι χαρτοκλέφτες να μαζεύονται στο ίδιο τραπέζι και να μαζεύουν τα λεφτά από ανυποψίαστα θύματα.
Όμως και κάποιος παίκτης που νομίζει ότι τον κλέβουν, θα μπορεί πριν έρθει η σειρά του να επιλέξει κάποιον από αυτούς που παίζουν μετά από αυτόν, και να τον παρακολουθεί αποκλειστικά, διπλασιάζοντας την στόχευσή του. αυτό σημαίνει, ότι ο χαρτοκλέφτης που παίζει πρώτος είναι προστατευμένος από αυτό...αλλά θα πρέπει να σκεφτεί αν θα κλέψει, χωρίς να ξέρει τα πονταρίσματα των υπολοίπων, και χωρίς να έχει κανένα μπόνους από προηγούμενους χαρτοκλέφτες.
Τι γίνεται αν κάποιος καταφέρει να κλέψει χωρίς να τον καταλάβουν, είναι προφανές. Παίρνει ένα χαρτί που μπορεί και να είναι καλύτερο από αυτό που είχε. Το παιχνίδι συνεχίζει κανονικά.
Αν όμως τον ανακαλύψουν, υπάρχουν τα παρακάτω σενάρια.
*Σε κάθε περίπτωση, είναι επιλογή τους το αν θα αντιδράσουν (για παράδειγμα δύο συνεννοημένοι χαρτοκλέφτες που ο ένας καταλαβαίνει τον άλλο μπορούν να το αγνοήσουν). Αυτό θα γίνεται με την εμφάνιση ενός κουμπιού που θα πρέπει να πατήσει αυτός που θέλει να αντιδράσει. Το κουμπί θα εξαφανίζεται 3 δευτερόλεπτα μετά από την εμφάνισή του. Όποιος δεν αντιδράει γρήγορα χάνει.
Στην περίπτωση (1) λοιπόν, που κάποιος παίκτης αντιδράσει, εμφανίζεται το κουμπί αντίδρασης σε όλους όσους δεν κατάλαβαν τίποτα (και σε αυτούς που κατάλαβαν και δεν πρόλαβαν). Το κουμπί εμφανίζεται για 1 δευτερόλεπτο, +1 για κάθε παίκτη που το κατάλαβε στην αρχή (και ας μην αντέδρασε). Κάθε παίκτης που έχει στοχευμένο τον συγκεκριμένο χαρτοκλέφτη, δίνει +1 δευτερόλεπτο, ενώ κάθε ένας που έχει στοχευμένο άλλο, δίνει -1. Έτσι μπορούν να φανούν και πόσοι είναι οι σύνεργοι του χαρτοκλέφτη, αφού θα βλέπεις ότι τον είδαν 3 και αντέδρασαν 2 για παράδειγμα. Αυτό δεν θα είναι σίγουρο, γιατί κάποιος μπορεί να μην πρόλαβε, ή να νομίζεις ότι πέρασε λιγότερος χρόνος. Αυτό αφήνει περιθώρια για μπλόφες.
"Ρε νταρκφοκς πάλι κλέβεις με τον μπλόντι;"
"Όχι ρε μην είσαι τρελός, εγώ δεν του μιλάω καν"
Αν λοιπόν καταφέρουν να μαζευτούν οι μισοί και πάνω στην δεύτερη ευκαιρία, τότε γίνεται αυτό που γίνεται και στην περίπτωση (2).
Στην περίπτωση δύο, συγκρίνονται τα αντανακλαστικά του χαρτοκλέφτη, με τα αντανακλαστικά αυτού που έχει τα μεγαλύτερα αντανακλαστικά από τους άλλους. Αν κερδίσει, τότε γλυτώνει απλά μην παίζοντας σε αυτό τον γύρο. Αν χάσει όμως, τότε όποιος από τους συμπαίκτες του θέλει, μπορεί να του κάνει μία τσάμπα μονομαχία.
Αν λιποθυμήσει από τις πολλαπλές μονομαχίες, τότε οι συμπαίκτες του τον ντύνουνε με πίσσα και πούπουλα, και τον περιφέρουν στην κομητεία καβάλα σε μία ράγα τραίνου. Αυτό σημαίνει ότι ο ντροπιασμένος χαρτοκλέφτης για 48 ώρες δεν μπορεί να παίξει πόκερ. Επίσης για 48 ώρες αφού περάσει η απαγόρευση δεν μπορεί να κλέψει (οι αντίπαλοι βλέπουν τα πούπουλα και προσέχουν πάρα πολύ).
Τι λέτε;
Όταν παίζουμε πόκερ, για όσους δεν ξέρουν πως παίζεται, μας μοιράζουν 2 φύλλα. Αυτά μαζί με τα φύλλα που είναι κάτω, μας δίνουν τον συνδυασμό μας και ανάλογα με το πόσο καλός είναι κερδίζουμε ή χάνουμε.
Τώρα στην ιδέα. Στην Άγρια Δύση υπήρχαν χαρτοκλέφτες. Και ρωτάω, γιατί να μην υπάρχουν και εδώ;
Πώς θα λειτουργεί το σύστημα. Κάθε παίκτης στον πρώτο γύρο, θα έχει την επιλογή να κλέψει. Πώς θα γίνεται αυτό. Θα υπάρχει ένα κουμπί, που όταν το χρησιμοποιεί, το δεύτερο φύλλο του θα αλλάζει με κάποιο άλλο. Γιατί το δεύτερο; Γιατί αυτό που θα κάνει, θα είναι να ανταλλάζει το δεύτερο χαρτί με ένα άλλο που είναι στο μανίκι του...και επειδή όταν του τα μοιράζουν το δεύτερο χαρτί είναι από πάνω, μόνο αυτό θα μπορεί να αλλάξει.
Τώρα τι θα γίνεται όμως....όταν πάει να τα αλλάξει, θα γίνεται μία μικρή σύγκριση των ικανοτήτων "εξαιρετικές κινητικές ικανότητες" και "στόχευση". Όλοι στο τραπέζι προσπαθούν να δουν αν κάποιος κλέβει, με την στόχευση, και ο χαρτοκλέφτης προσπαθεί να το κάνει αρκετά γρήγορα για να μην τον δουν.
Συνήθως οι περισσότεροι παίκτες έχουν μεγάλη στόχευση...όμως οι χαρτοκλέφτες έχουν και μία μικρή βοήθεια. Κάθε χαρτοκλέφτης που έχει προσπαθήσει να κλέψει ήδη, δίνει ένα μπόνους σε όλους τους επόμενους, καθώς είτε τα καταφέρει είτε όχι, αποσπαει την προσοχή των άλλων. Επίσης ένας χαρτοκλέφτης, στην προσπάθειά του να κλέψει δεν προσέχει τους άλλους, και η στόχευσή του θεωρείτε μισή. Στην άγρια δύση είναι συνηθισμένοι τακτική συνεννοημένοι χαρτοκλέφτες να μαζεύονται στο ίδιο τραπέζι και να μαζεύουν τα λεφτά από ανυποψίαστα θύματα.
Όμως και κάποιος παίκτης που νομίζει ότι τον κλέβουν, θα μπορεί πριν έρθει η σειρά του να επιλέξει κάποιον από αυτούς που παίζουν μετά από αυτόν, και να τον παρακολουθεί αποκλειστικά, διπλασιάζοντας την στόχευσή του. αυτό σημαίνει, ότι ο χαρτοκλέφτης που παίζει πρώτος είναι προστατευμένος από αυτό...αλλά θα πρέπει να σκεφτεί αν θα κλέψει, χωρίς να ξέρει τα πονταρίσματα των υπολοίπων, και χωρίς να έχει κανένα μπόνους από προηγούμενους χαρτοκλέφτες.
Τι γίνεται αν κάποιος καταφέρει να κλέψει χωρίς να τον καταλάβουν, είναι προφανές. Παίρνει ένα χαρτί που μπορεί και να είναι καλύτερο από αυτό που είχε. Το παιχνίδι συνεχίζει κανονικά.
Αν όμως τον ανακαλύψουν, υπάρχουν τα παρακάτω σενάρια.
- Να τον καταλάβουν λιγότεροι από τους μισούς αντίπαλους
- Να τον καταλάβουν περισσότεροι από τους μισούς αντίπαλους ή οι μισοί
*Σε κάθε περίπτωση, είναι επιλογή τους το αν θα αντιδράσουν (για παράδειγμα δύο συνεννοημένοι χαρτοκλέφτες που ο ένας καταλαβαίνει τον άλλο μπορούν να το αγνοήσουν). Αυτό θα γίνεται με την εμφάνιση ενός κουμπιού που θα πρέπει να πατήσει αυτός που θέλει να αντιδράσει. Το κουμπί θα εξαφανίζεται 3 δευτερόλεπτα μετά από την εμφάνισή του. Όποιος δεν αντιδράει γρήγορα χάνει.
Στην περίπτωση (1) λοιπόν, που κάποιος παίκτης αντιδράσει, εμφανίζεται το κουμπί αντίδρασης σε όλους όσους δεν κατάλαβαν τίποτα (και σε αυτούς που κατάλαβαν και δεν πρόλαβαν). Το κουμπί εμφανίζεται για 1 δευτερόλεπτο, +1 για κάθε παίκτη που το κατάλαβε στην αρχή (και ας μην αντέδρασε). Κάθε παίκτης που έχει στοχευμένο τον συγκεκριμένο χαρτοκλέφτη, δίνει +1 δευτερόλεπτο, ενώ κάθε ένας που έχει στοχευμένο άλλο, δίνει -1. Έτσι μπορούν να φανούν και πόσοι είναι οι σύνεργοι του χαρτοκλέφτη, αφού θα βλέπεις ότι τον είδαν 3 και αντέδρασαν 2 για παράδειγμα. Αυτό δεν θα είναι σίγουρο, γιατί κάποιος μπορεί να μην πρόλαβε, ή να νομίζεις ότι πέρασε λιγότερος χρόνος. Αυτό αφήνει περιθώρια για μπλόφες.
"Ρε νταρκφοκς πάλι κλέβεις με τον μπλόντι;"
"Όχι ρε μην είσαι τρελός, εγώ δεν του μιλάω καν"
Αν λοιπόν καταφέρουν να μαζευτούν οι μισοί και πάνω στην δεύτερη ευκαιρία, τότε γίνεται αυτό που γίνεται και στην περίπτωση (2).
Στην περίπτωση δύο, συγκρίνονται τα αντανακλαστικά του χαρτοκλέφτη, με τα αντανακλαστικά αυτού που έχει τα μεγαλύτερα αντανακλαστικά από τους άλλους. Αν κερδίσει, τότε γλυτώνει απλά μην παίζοντας σε αυτό τον γύρο. Αν χάσει όμως, τότε όποιος από τους συμπαίκτες του θέλει, μπορεί να του κάνει μία τσάμπα μονομαχία.
Αν λιποθυμήσει από τις πολλαπλές μονομαχίες, τότε οι συμπαίκτες του τον ντύνουνε με πίσσα και πούπουλα, και τον περιφέρουν στην κομητεία καβάλα σε μία ράγα τραίνου. Αυτό σημαίνει ότι ο ντροπιασμένος χαρτοκλέφτης για 48 ώρες δεν μπορεί να παίξει πόκερ. Επίσης για 48 ώρες αφού περάσει η απαγόρευση δεν μπορεί να κλέψει (οι αντίπαλοι βλέπουν τα πούπουλα και προσέχουν πάρα πολύ).
Τι λέτε;