DeletedUser Guest 26. Σεπτ 2012 #1 ειναι ενεργος ο κοσμος 2? παιζω 4 ημερες τον σερβερ και εχω δει πολυ λιγα ατομα να μετακοινουντε και πολλες πολεις παρατημενες.. :wk Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: 27. Σεπτ 2012
ειναι ενεργος ο κοσμος 2? παιζω 4 ημερες τον σερβερ και εχω δει πολυ λιγα ατομα να μετακοινουντε και πολλες πολεις παρατημενες.. :wk