DeletedUser3157
Guest
Το κραφτ πλεον εχει να κανει με τεσσερα χαρακτηριστικα
1. Να φτιαξεις τις δημιουργιες που χρειαζεσαι
2. Να ανεβεις μεχρι εκει με τον πιο ευκολο και γρηγορο τροπο
3. Να εχεις το απαραιτητο στησιμο για να βρεις τα υλικα
4. Να κανεις τις δουλιες με μπονους για να πεφτουν τα υλικα πιο ευκολα
Σε αυτο το ποστ θα αναλυσω για το επαγγελμα του ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΗ. Ενα απο τα καλυτερα πραγματα που μπορει να δημιουργησει ο κομπογιαννιτης ειναι το φυλακτο, που χρησιμοποιειται απο μικρα και μεγαλα λεβελ σε μαχες οχυρων. Το φυλακτο ομως φτιαχνεται απο τα πρωτα βηματα.
Μετα απο αυτα δεν υπαρχει κατι το αξιολογο, ετσι αποφασισα να φτασω στο τερμα για την δημιουργεια του οπλου.
Δημιουργησα το εξελ που επισυναπτω για τον προσωπικο μου λογαριασμο, που ειναι τυχας πρεμιουμ, στημενος για οχυρομαχος. Προσοχη..τα ποσοστα για ντροπς ειναι αναλογα με τις δικες μου ιδιοτητες. Για να το εφαρμοσετε στις δικες σας, δειτε ενα ενα τα ποσοστα που σας δινει ο παικτης σας στο παιχνιδι και αλλαξτε τα πρασινα πεδια. Οι φορμουλες ειναι ρυθμισμενες για να δεκτουν τα νεα δεδομενα και να δωσουν νεους χρονους.
Οι δημιουργιες που ειναι με κοκκινο χρώμα θα χρησιμοποιηθουν για τις μελλοντικες δημιουργιες, για αυτο τις κανουμε αυτες για να ειναι ετοιμα τα υλικα. Η πρασινη δημιουργεια ειναι απο αλλο επαγγελμα και ειναι η μοναδικη που χρειαζεται. Σκοπος αυτου του οδηγου ειναι να ξερουμε τι υλικα θα ειναι χρησιμα στο μελλον για να τα μαζευουμε οταν υπαρχουν δουλιες μπονους.
Στο κραφτ μπορεις να ανεβεις αρκετα γρηγορα με σωστο προγραμματισμο. Δεν χρειαζονται διπλοι χαρακτηρες για να μαζευτουν τα υλικα. Σεβαστειτε τον ευατο σας και τους αλλους παικτες και παιξτε εντιμα. Καλη επιτυχια!
Το λινκ ειναι
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDYY1goYuLKdG51UDZHeDBZMmdoRE1DSXhDSWVlSnc#gid=0
1. Να φτιαξεις τις δημιουργιες που χρειαζεσαι
2. Να ανεβεις μεχρι εκει με τον πιο ευκολο και γρηγορο τροπο
3. Να εχεις το απαραιτητο στησιμο για να βρεις τα υλικα
4. Να κανεις τις δουλιες με μπονους για να πεφτουν τα υλικα πιο ευκολα
Σε αυτο το ποστ θα αναλυσω για το επαγγελμα του ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΗ. Ενα απο τα καλυτερα πραγματα που μπορει να δημιουργησει ο κομπογιαννιτης ειναι το φυλακτο, που χρησιμοποιειται απο μικρα και μεγαλα λεβελ σε μαχες οχυρων. Το φυλακτο ομως φτιαχνεται απο τα πρωτα βηματα.
Μετα απο αυτα δεν υπαρχει κατι το αξιολογο, ετσι αποφασισα να φτασω στο τερμα για την δημιουργεια του οπλου.
Δημιουργησα το εξελ που επισυναπτω για τον προσωπικο μου λογαριασμο, που ειναι τυχας πρεμιουμ, στημενος για οχυρομαχος. Προσοχη..τα ποσοστα για ντροπς ειναι αναλογα με τις δικες μου ιδιοτητες. Για να το εφαρμοσετε στις δικες σας, δειτε ενα ενα τα ποσοστα που σας δινει ο παικτης σας στο παιχνιδι και αλλαξτε τα πρασινα πεδια. Οι φορμουλες ειναι ρυθμισμενες για να δεκτουν τα νεα δεδομενα και να δωσουν νεους χρονους.
Οι δημιουργιες που ειναι με κοκκινο χρώμα θα χρησιμοποιηθουν για τις μελλοντικες δημιουργιες, για αυτο τις κανουμε αυτες για να ειναι ετοιμα τα υλικα. Η πρασινη δημιουργεια ειναι απο αλλο επαγγελμα και ειναι η μοναδικη που χρειαζεται. Σκοπος αυτου του οδηγου ειναι να ξερουμε τι υλικα θα ειναι χρησιμα στο μελλον για να τα μαζευουμε οταν υπαρχουν δουλιες μπονους.
Στο κραφτ μπορεις να ανεβεις αρκετα γρηγορα με σωστο προγραμματισμο. Δεν χρειαζονται διπλοι χαρακτηρες για να μαζευτουν τα υλικα. Σεβαστειτε τον ευατο σας και τους αλλους παικτες και παιξτε εντιμα. Καλη επιτυχια!
Το λινκ ειναι
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDYY1goYuLKdG51UDZHeDBZMmdoRE1DSXhDSWVlSnc#gid=0