Γενική απογραφή GR

Obstlostarier

Μέλος
Νομίζω πρέπει να έχουμε μια επισκόπηση του αριθμού ενεργών λογαριασμών στους τρέχοντες κόσμους. Ο αριθμός των ενεργών παικτών είναι πολύ μικρότερος από τους παίκτες που απλά βρίσκονται εκεί χωρίς να κάνουν τίποτα, αλλά τους μετράω όπως και να έχει. Εάν σας ενδιαφέρει, μπορώ να ενημερώνω αυτό μηνιαίως, κάτι που ίσως είναι ενδιαφέρον για να δούμε πώς οι ενημερώσεις , γεγονότα η εκδηλώσεις επηρεάζουν τον κάθε κόσμο.

Με περαιτέρω ενημερώσεις μπορώ επίσης να προσθέσω στατιστικά μαχών οχυρού, μονομαχίες ή οτιδήποτε άλλο επιθυμείτε. Ελπίζω ότι αυτή η στατιστική μπορεί να σας δώσει μια καλύτερη επισκόπηση όλων των κόσμων και ίσως να ανοίξει μετακινήσεις από νεκρούς/ανενεργούς κόσμους σε πιο ενεργούς κόσμους ;)
(Δεδομένα από τις 12:30 το μεσημέρι στις 01.06.2023)


Κόσμος 1Επίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
369​
322​
260​
81​
Πρωτάρης
3​
0​
0​
0​
Στρατιώτης
104​
88​
71​
25​
Μονομάχος
71​
64​
50​
13​
Εργάτης
52​
46​
37​
15​
Τυχοδιώκτης
139​
124​
102​
28​
-
Μάγειρας
102​
91​
74​
23​
Κομπογιαννίτης
77​
67​
48​
12​
Οπλοποιός
140​
127​
114​
41​
Σταυλίτης
40​
35​
24​
5​
Χωρίς επάγγελμα
10​
2​
0​
0​


ColoradoΕπίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
378​
313​
242​
49​
Πρωτάρης
5​
1​
1​
0​
Στρατιώτης
92​
80​
65​
10​
Μονομάχος
111​
99​
74​
17​
Εργάτης
35​
27​
20​
3​
Τυχοδιώκτης
135​
106​
82​
19​
-
Μάγειρας
99​
83​
62​
11​
Κομπογιαννίτης
92​
75​
57​
12​
Οπλοποιός
128​
115​
94​
18​
Σταυλίτης
50​
40​
29​
8​
Χωρίς επάγγελμα
9​
0​
0​
0​


HoustonΕπίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
329​
270​
194​
16​
Πρωτάρης
4​
0​
0​
0​
Στρατιώτης
98​
85​
67​
7​
Μονομάχος
83​
77​
57​
5​
Εργάτης
43​
38​
25​
0​
Τυχοδιώκτης
101​
70​
45​
4​
-
Μάγειρας
94​
79​
50​
3​
Κομπογιαννίτης
90​
79​
58​
6​
Οπλοποιός
94​
80​
65​
7​
Σταυλίτης
44​
32​
21​
0​
Χωρίς επάγγελμα
7​
0​
0​
0​


JacksonvilleΕπίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
186​
127​
58​
10​
Πρωτάρης
5​
0​
0​
0​
Στρατιώτης
40​
24​
15​
1​
Μονομάχος
43​
35​
17​
3​
Εργάτης
30​
21​
9​
2​
Τυχοδιώκτης
68​
47​
17​
4​
-
Μάγειρας
46​
37​
16​
2​
Κομπογιαννίτης
51​
36​
12​
4​
Οπλοποιός
46​
37​
21​
4​
Σταυλίτης
23​
17​
9​
0​
Χωρίς επάγγελμα
20​
0​
0​
0​


KiowaΕπίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
112​
30​
0​
0​
Πρωτάρης
10​
0​
0​
0​
Στρατιώτης
11​
0​
0​
0​
Μονομάχος
27​
11​
0​
0​
Εργάτης
20​
5​
0​
0​
Τυχοδιώκτης
44​
14​
0​
0​
-
Μάγειρας
27​
8​
0​
0​
Κομπογιαννίτης
25​
8​
0​
0​
Οπλοποιός
33​
10​
0​
0​
Σταυλίτης
16​
4​
0​
0​
Χωρίς επάγγελμα
11​
0​
0​
0​


Las VegasΕπίπεδο 15+Επίπεδο 120+Επίπεδο 150+Επίπεδο 180+
Γενικό σύνολο
183​
26​
0​
0​
Πρωτάρης
8​
0​
0​
0​
Στρατιώτης
30​
7​
0​
0​
Μονομάχος
48​
9​
0​
0​
Εργάτης
37​
9​
0​
0​
Τυχοδιώκτης
60​
1​
0​
0​
-
Μάγειρας
40​
6​
0​
0​
Κομπογιαννίτης
42​
11​
0​
0​
Οπλοποιός
40​
4​
0​
0​
Σταυλίτης
32​
3​
0​
0​
Χωρίς επάγγελμα
29​
2​
0​
0​

Δεν μπόρεσα να βάλω στατιστικά για τον κόσμο Ιντιάνα δυστυχώς επειδή δεν έχω λογαριασμό σε εκείνο τον κόσμο και δεν έχω και την δυνατότητα να κάνω έναν για να δώ τις κατατάξεις.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Πολύ ωραία καταγραφή πραγματικά μπράβο.

Μόνο 35 εργάτες ο κ8? WOW o_O

Μάλλον είμαστε η μόνη κοινότητα με τόσους πολλούς τυχοδιώκτες αλλά αναρωτιέμαι πόσοι απο αυτούς είναι μποτάκια.

Είμαι περίεργος στο να δώ τα στατιστικά μαχών και μονομαχιών. Ας δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Las Vegas οι περισσοτεροι ειναι τυχαδες, αλλά μονο 1 λβλ 120+ :D
Το πρόσεξα αλλά εντάξει είναι καινούργιος κόσμος και γενικά τυχαδες δεν ανεβαίνουν γρήγορα λεβελ σε καινούργιους κόσμους.
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Όσο κι αν περίμενα αυτόν τον πίνακα για να δω τα λέβελ, αυτό που με εξέπληξε (και δεν το περίμενα) είναι τα επαγγέλματα. Σε όλους τους κόσμους, οι σταυλίτες είναι οι λιγότεροι και ειδικά στους 2 παλιότερους που το ποσοστό είναι απίστευτα μικρό. Επίσης, βασιζόμενος στον Χιούστον, που πάντα όποιοι έμπαιναν με τους κομπογιαννίτες σε μάχες στο κεντρικό πάντα νικούσαν, νόμιζα πως οι κομπό είμαστε οι περισσότεροι, αλλά απ' ό,τι φαίνεται, οι οπλοποιοί δεν πάνε πίσω. Μήπως το γεγονός ότι δεν υπάρχει τόση ποικιλία μπορεί να είναι κι έναυσμα να μπορέσουμε έστω να έχουμε την ευκαιρία να αλλάξουμε επάγγελμα, μιας και δεν μας αφήνουν να αλλάξουμε κατηγορία; Δεν ξέρω πόσοι θα το ήθελαν αυτό, βέβαια, αλλά με τόση λίγη προτίμηση στον σταυλίτη και με τις τόσες καινούριες συνταγές, ίσως κάποιος να θέλει να αλλάξει.

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα επίπεδα, οι τυχάδες είναι παντού περισσότεροι και εξακολουθούν να μην παίρνουν τις βελτιώσεις που τους αξίζουν στα οχυρά. Όταν η πλειοψηφία των παικτών παγκοσμίως παίζουν για τα οχυρά, σκεφτείτε πόσοι τυχάδες αγανακτούν με την επιλογή τους...

Κιόβα απογοητευτικά τα επίπεδα. Στον Χιούστον ο πρώτος 150αρης χρειάστηκε λιγότερο από χρόνο για να φτάσει στο μάξιμουμ, στον Κιόβα ακόμα να γίνει, ενώ υπάρχουν πολύ πιο δυνατά για εμπειρία σετ. Αν δεν δείχνει αυτό ότι οι καινούριοι κόσμοι ΔΕΝ αποδίδουν, δεν ξέρω. Πάει κάπως να το σώσει ο Λας Βέγκας, μιας και βλέπω περισσότερα άτομα γενικά να είναι ενεργά, αλλά 112 με 15+ επίπεδο στον Κιόβα και 183 στον Λας Βέγκας... Δεν θα ξαναπιάσω την καραμέλα της σύμπτυξης όλων των κόσμων σε ένα, αλλά τουλάχιστον να καταλάβουν στην Ίννο ότι πρέπει να διατηρείς και να βοηθάς ό,τι έχεις, όχι να τρέχεις να ανοίγεις καινούριους κόσμους συνέχεια, κακό κάνεις παρά καλό... Θα αλλάξω γνώμη για τον Βέγκας αν δω στοιχεία από μονομαχίες και οχυρά που μας υποσχέθηκε ο Obst ( <3 ), αλλά μέχρι τότε θα μείνω κατά του να ανοίγει νέος κόσμος κάθε χρόνο.

Επίσης, θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε κάπως στον Χιούστον και στον Τζάκσονβιλ τα παραπάνω στατιστικά χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι παίκτες από παλιότερους κόσμους. Γιατί, κακά τα ψέματα, δεν μπορεί ο Χιούστον να υπερηφανευτεί για τους 194 παίκτες με 150+ επίπεδο, όταν ίσως οι μισοί είναι από άλλους κόσμους. Δεν βάζω τον Κολοράντο στην εξίσωση γιατί είναι και παλιότερος κόσμος, άρα πολλοί ορίτζιναλ παίκτες, και έχει παίκτες από πολλούς άλλους κόσμους, άρα θα ήταν πιο δύσκολο.

Κατά τα άλλα, απίστευτα αυτά τα στοιχεία, ίσως βοηθήσουν την διαχείριση με την καλύτερη οργάνωση εκδηλώσεων, αν δεν τα είχαν ή τα ήξεραν ήδη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

*El Profesor*

Παλαίμαχος
Εσείς πιστεύετε ότι η ιννο - χειριστές δεν μπορούν να το δουν αυτό το βλέπουν με 2-3 κλικ μας αρέσει η όχι η εταιρεία έχει οικονομικό κέρδος όχι μόνο από έναν ελληνικό κόσμο αλλά κάθε ανιγμα γίνεται σε 17-18 χώρες σε κάθε ελληνικό κόσμο με κάθε ανιγμα μόνο από παίχτες που ξέρω η εταιρεία αυτή έκανε ταμείο 3000 ευρώ σε χρονικά περιθώρια που στην Ελλάδα υπήρχε κρίση και ο κατώτατος ήταν 500 - 600 ευρώ αν στον ελληνικό έκανε ταμείο 3οοο σε άλλες χώρες θα ήταν ποίο κερδοφόρα δεν είναι τυχαίο και όλας άνοιγμα κόσμου μετά από μια εβδομάδα εβεντ ημέρα τόν νεκρών μετά από 10-15 ημέρες χριστουγεννιάτικο .
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Δεν έχει σημασία αν μπορούν η δεν μπορούν οι διαχειριστές να τα δούν αυτά και μόνοι τους. Το ολο θέμα είναι να απενεργοποιούν ανενεργούς/νεκρούς κόσμους πιο γρήγορα και να μην περιμένουν οι παίκτες χρόνια για να μπορέσουν να παίξουν το παιχνίδι. Δεν είναι το θέμα οτι θα ανοίξουν άλλους κόσμους και θα πάρουν λεφτά. Με το να μην επιτηρούν ενα ανενεργό κόσμο το ίδιο βλάβη είναι για αυτούς, χάνουν λεφτά και ίσως και παίκτες. Πολύ παίκτες που ξανα γύρισαν στο παιχνίδι και επέλεξαν κόσμους που πίστευαν είναι ιδανικοί επειδή ήταν καινούργιοι , δεν θα τους αφήσουμε να γίνουν σκλάβοι στον ίδιο τους τον κόσμο και απλά να μην κάνουν τίποτα απολύτως. Ας συνεχίσουν να ανοίγουν κόσμους δεν τους σταματάει κανείς , αλλά να έχει ενα όριο , αν μετά απο κάποιο καιρό δεν υπάρχει προσπάθεια η καθόλου κίνηση σε εκείνο τον κόσμο να αρχίζουν οι διαδικασίες μεταφοράς και να μην περιμένουν άδικα παίκτες επι χρόνια και απλά να χτίζουν η να μαζεύουν υλικά. Γιατί να φυλακίσεις ενα παίκτη σε ενα κόσμο αν μπορεί να παίξει σε πιο ενεργό κόσμο?
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
-Το 90% των παιχτών παίζουν τουλάχιστο σε έναν από τους δύο κόσμους που υπάρχουν μάχες.
-Σε κάθε νέο κόσμο υπάρχει ένα ποσοστό 90% οι οποίοι είναι παίχτες από έναν παλιότερο κόσμο.
- Σε κάθε νέο κόσμο υπάρχει ένα 20-30% που συμβουλεύουν τούς νέους παίχτες να μην περιμένουν κάτι σε έναν νέο κόσμο. Και να μην ρίχνουν χρήματα .

Αν το παιχνίδι δεν θέλει να ενώσει τούς παίχτες λόγο οικονομικού συμφέροντος υπάρχει πάντα η επιλογή να μαζευτούν οι παίχτες σε έναν ενεργό κόσμο.

Πλέον στους ενεργούς κόσμους για πλάκα πάει ένας παίχτης 130-140 επίπεδο και αυτό είναι ένα αξιόλογο επίπεδο και για τις μάχες δηλαδή ένας χαρακτήρας 140 επίπεδο είναι ένας μέτριος παίχτης και είμαι σίγουρος πως αν υπάρχει θέληση από παίχτες που θέλουν να πάνε σε ενεργό κόσμο θα βρουν την οποιαδήποτε βοήθεια.



Αλλά θα ήταν καλύτερα να κάνουν ότι κάνανε και στον τουρκικό σέρβερ να ενώσουν όλους τους παίχτες σε ένα η δύο κόσμους μίας και πολλά άτομα γκρινιάζετε για μικρό καταπατηματα τον παιχτών στους κανονισμούς έτσι η Ο.Δ θα έχει έναν καλύτερο καθημερινό ελενχο για όλη την επικράτεια του ελληνικού the west
 

Saul Goodman

Μέλος
Πιστευω ειναι ωρα μαζι με την βοηθεια της διαχειρισης να κανουμε ενα αιτημα στην ιννο και να σταματησουμε το ανοιγμα ενος νεου κοσμου παλι τον Οκτωμβρη. Αν καταφερουμε και γινει αυτο πρωτα, τοτε μετα θα μπορεσουμε να μιλαμε για ενωση κοσμων.
 

DoUzOs

Παλαίμαχος
Διαφωνώ με το γεγονός ότι οι καινούριοι κόσμοι που νεκρώνουν σύντομα φέρνουν περισσότερα έσοδα από τους παλιότερους κόσμους που έχουν πολλούς ενεργούς παίκτες. Δεν ξέρω αν τα νούμερα που χρησιμοποιείς, Προφ, είναι σωστά και αποδεδειγμένα, αλλά θεωρώ πως στους ενεργούς κόσμους υπάρχει πολύς περισσότερος ανταγωνισμός, άρα πέφτουν και περισσότερα λεφτά για να ανταπεξέλθουν οι παίκτες σ' αυτόν τον ανταγωνισμό. Σε έναν νέο κόσμο που θα νεκρώσει σε 6 μήνες, οι λοταρίες μετά από αυτούς τους 6 μήνες δεν θα βγάζουν τόσα κέρδη, αφού αυτοί που θα θέλουν τα όπλα θα είναι 2-3, μην σου πω και ένας. Στα τελειώματα του Ιντιάνα στην τελευταία λοταρία που έπαιξα έφτασα 50 θέσεις πίσω από τον 1ο παίζοντας μόνο με το νόμισμα του ηβέντ, σκέψου αν είχα και λεφτά να βάλω. Αν όμως μπουν όπλα λοταρίας (όπως τα Tombstone ή αυτά που μπήκαν στην τελευταία λοταρία και δεν θυμάμαι πώς λέγονται) κι έχεις 10-15 (και λίγους λέω) παίκτες που τα θέλουν, τότε από μία λοταρία θα βγάλει η Ίννο τα λεφτά ενός νέου κόσμου που θα ήταν ανοιχτός για έναν χρόνο. Είμαι σίγουρος πως οι παλιοί παίκτες που μπαίνουν στους νέους κόσμους ενθουσιάζονται με την ιδέα ενός νέου κόσμου, αλλά όταν αυτός αρχίσει και πεθαίνει πριν καν ξεκινήσει, δεν θα σκεφτούν ή δεν θα θελήσουν να ξοδέψουν λεφτά όταν δεν έχουν ανταγωνιστές. Κι ας μην χρησιμοποιώ μόνο τα λοταρίας για έναυσμα, ακόμα και τα σετ που μπαίνουν είναι ένας λόγος να ρίξει κάποιος λεφτά. Σκέψου αν μπει ένα πολύ δυνατό σετ για μονομαχίες ή για οχυρά, πόσοι παίκτες θα πέσουν να το αναβαθμίσουν για να είναι καλύτεροι από τους αντιπάλους τους;
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Πιστευω ειναι ωρα μαζι με την βοηθεια της διαχειρισης να κανουμε ενα αιτημα στην ιννο και να σταματησουμε το ανοιγμα ενος νεου κοσμου παλι τον Οκτωμβρη. Αν καταφερουμε και γινει αυτο πρωτα, τοτε μετα θα μπορεσουμε να μιλαμε για ενωση κοσμων.
Δεν θα γίνει αυτό, και να είχαν αποτελέσματα ότι το 100% της κοινότητας μας δεν θέλει άλλους κόσμους. Θα χάσουν λεφτά που θα πέσουν στις εκδηλώσεις ημέρα νεκρών, μαύρη Παρασκευή και Χριστούγεννα που αυτές οι 3 εκδηλώσεις φέρνουν το παραπάνω κέρδος.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να δουλέψουμε μαζί με την ΟΔ μας και να βρούμε μια λύση για ανενεργούς/νεκρούς κόσμους. Ας δίνουμε μια διορία 1 χρόνου για ενα καινούργιο κόσμο, αν σε εκείνο τον ένα χρόνο δεν έχει κίνηση σε οχυρά, μονομαχίες κλπ , να έχουν την δυνατότητα παίκτες να κάνουν μεταφορά σε πιο ενεργούς κόσμους.
 

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσει η εταιρεία, τουλάχιστον στην παρούσα φάση, το άνοιγμα νέων κόσμων. Πρέπει να το βγάλετε λιγάκι από το μυαλό σας αυτό το σενάριο και να το έχετε ως δεδομένο. Αυτή είναι η πολιτική που ακολουθεί και θα συνεχίζει να την ακολουθεί με τα υπέρ και τα κατά της.
Δεν γίνεται έτσι απλά να κλείσει ένας νέος κόσμος που μόλις άνοιξε. Έχετε δει πουθενά να ανοίγουν κόσμους και να τους κλείνουν μετά από 1 χρόνο; Αν ναι, πείτε μου και εμένα να το ελέγξω και εφόσον μπορεί να γίνει να το κάνουμε και εμείς.

Επίσης επειδή βλέπω ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάποιους να γράφουν για ένωση όλων των παικτών σε 1 κόσμο. Επειδή αυτό έγινε ψιλο πρόσφατα με κόσμους όπως ο Arizona-Buffalo-Dallas, που πολλοί από εκείνους τους παίκτες είχαν λογαριασμούς στους κόσμους που άνοιξαν οι μεταφορές, αναγκάστηκαν να διαγράψουν κάποιους κόσμους. Δεν νομίζω κανείς να θέλει να διαγράψει κάποιον παίκτη στην παρούσα φάση, όσο μεγαλύτερο λέβελ και να είνα ο "μεγάλος" λογαριασμός.
Για αυτόν τον λόγο προσπαθούμε να διοργανώνουμε όσο πιο συχνά γίνεται, εθνικά τουρνουά έτσι ώστε ολόκληρη η ελληνικη κοινότητα να παίζει μαζί έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
Διαφωνώ με το γεγονός ότι οι καινούριοι κόσμοι που νεκρώνουν σύντομα φέρνουν περισσότερα έσοδα από τους παλιότερους κόσμους που έχουν πολλούς ενεργούς παίκτες. Δεν ξέρω αν τα νούμερα που χρησιμοποιείς, Προφ, είναι σωστά και αποδεδειγμένα, αλλά θεωρώ πως στους ενεργούς κόσμους υπάρχει πολύς περισσότερος ανταγωνισμός, άρα πέφτουν και περισσότερα λεφτά για να ανταπεξέλθουν οι παίκτες σ' αυτόν τον ανταγωνισμό. Σε έναν νέο κόσμο που θα νεκρώσει σε 6 μήνες, οι λοταρίες μετά από αυτούς τους 6 μήνες δεν θα βγάζουν τόσα κέρδη, αφού αυτοί που θα θέλουν τα όπλα θα είναι 2-3, μην σου πω και ένας. Στα τελειώματα του Ιντιάνα στην τελευταία λοταρία που έπαιξα έφτασα 50 θέσεις πίσω από τον 1ο παίζοντας μόνο με το νόμισμα του ηβέντ, σκέψου αν είχα και λεφτά να βάλω. Αν όμως μπουν όπλα λοταρίας (όπως τα Tombstone ή αυτά που μπήκαν στην τελευταία λοταρία και δεν θυμάμαι πώς λέγονται) κι έχεις 10-15 (και λίγους λέω) παίκτες που τα θέλουν, τότε από μία λοταρία θα βγάλει η Ίννο τα λεφτά ενός νέου κόσμου που θα ήταν ανοιχτός για έναν χρόνο. Είμαι σίγουρος πως οι παλιοί παίκτες που μπαίνουν στους νέους κόσμους ενθουσιάζονται με την ιδέα ενός νέου κόσμου, αλλά όταν αυτός αρχίσει και πεθαίνει πριν καν ξεκινήσει, δεν θα σκεφτούν ή δεν θα θελήσουν να ξοδέψουν λεφτά όταν δεν έχουν ανταγωνιστές. Κι ας μην χρησιμοποιώ μόνο τα λοταρίας για έναυσμα, ακόμα και τα σετ που μπαίνουν είναι ένας λόγος να ρίξει κάποιος λεφτά. Σκέψου αν μπει ένα πολύ δυνατό σετ για μονομαχίες ή για οχυρά, πόσοι παίκτες θα πέσουν να το αναβαθμίσουν για να είναι καλύτεροι από τους αντιπάλους τους;
Ισχύει ότι ένας παλιός κόσμος δείνει παραπάνω και αν υπάρξει ένας μόνο κόσμος εννοείτε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι ποίο παθιασμένος άρα και περισσότερο εισόδημα αλλά αυτήν την στιγμή με κάθε άνοιγμα περνούν σε 18 χώρες 55+ χιλιάδες ευρώ η εταιρεία οπότε να το βλέπουμε ρεαλιστικά
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Έχετε δει πουθενά να ανοίγουν κόσμους και να τους κλείνουν μετά από 1 χρόνο; Αν ναι, πείτε μου και εμένα να το ελέγξω και εφόσον μπορεί να γίνει να το κάνουμε και εμείς.
Δεν ειναι αυτο το θεμα Ανθραξ , αν αυτος ο κοσμος που ειναι 1 χρονου δεν εχει απολυτως καμια κινηση στους βασικους παραγωντες παιχνιδιου γιατι να φυλακιστουν οι παικτες σε εκεινο τον κοσμο επι χρονια?

Η καλυτερη ερωτηση ομως και αν γινετε να απαντησεις εσυ η ο ΔΚ , πως αποφασιζεται οτι ενας κοσμος χρειαζεται να κλεισει?
Δεν νομίζω κανείς να θέλει να διαγράψει κάποιον παίκτη στην παρούσα φάση, όσο μεγαλύτερο λέβελ και να είνα ο "μεγάλος" λογαριασμός.
Αυτο εξαρταται απο τον καθε παικτη , αλλα δεν το βρισκω λογικο , γιατι οταν εχεις ηδη ενα υπερ χαρακτηρα με πολλα λεβελ διαφορα απο τους αλλους που εχεις , γιατι να μην διαγραψεις τους αλλους και να κρατησεις τον καλυτερο? Επισης πιστευω οτι αν ειχαν την ικανοτητα να παρουν τα αντικειμενα τους απο τους αλλους χαρακτηρες τους θα το εκαναν ολοι χωρις δευτερη σκεψη, και αν δεν γινετε ολα τα αντικειμενα τουλαχιστον 10 η με καποιο οροιο.

Αποψη μου παντα.

Και τα τουρνουα οσο καλα και να ειναι , δεν θα λυσουν το προβλημα των νεκρων κοσμων οσο και να θελετε και εσεις και εμεις οι παικτες.
 

Belle Bernice

Μέλος προσωπικού
Social Media Moderator
Δεν ειναι αυτο το θεμα Ανθραξ , αν αυτος ο κοσμος που ειναι 1 χρονου δεν εχει απολυτως καμια κινηση στους βασικους παραγωντες παιχνιδιου γιατι να φυλακιστουν οι παικτες σε εκεινο τον κοσμο επι χρονια?
Μια άλλη ερώτηση θα ήταν, γιατί να κάτσουν για χρόνια αφού δεν τους αρέσει μετά από 1 χρόνο? :)
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Μια άλλη ερώτηση θα ήταν, γιατί να κάτσουν για χρόνια αφού δεν τους αρέσει μετά από 1 χρόνο? :)
Είπα αν δεν τους αρέσει εγώ? Ξανά διάβασε καλά.

Μπαίνει ένας παίκτης σε ένα καινούργιο κόσμο. Αυτός ο παίκτης χώνει λεφτά παίρνει διάφορα κάνει τέλος πάντων επένδυση σε εκείνο τον χαρακτήρα νομίζοντας οτι ο κόσμος θα πάει μια χαρά. Μετά από λίγο καιρό αφού παίχτηκαν μερικές μάχες , μονομαχίες κλπ κλπ αρχίζει και πέφτει η κίνηση που στήν τελική δεν παίζονται πλέον μάχες και δεν παίζονται ούτε μονομαχίες. Αυτός ο παίκτης δηλαδή είναι καταδικασμένος και θα μείνει σε ενα νεκρό κόσμο που σπάνια παίζονται μάχες η μονομαχίες. Σπάνια θα βρεί ρούχα στην αγορά, σπάνια θα βρεί κάποιον να τον βοηθήσει για δημιουργίες. Δεν θα μπορεί να συμμετέχει σε εκδηλώσεις του παιχνιδιου δεν θα μπορεί να ολοκληρώνει αποστολές. Που να ήξερε αυτός ο παίκτης όμως οτι υπάρχουν άλλοι κόσμοι η κόσμος που είναι ενεργοί σχεδόν συνέχεια απο την στιγμή που όταν ενας παίκτης θέλει να κάνει εγγραφή ο μόνος κόσμος που του δείχνει είναι ο ποίο καινούργιος και πρέπει να ανοίξει από κάτω για να δει τούς άλλους, που να ξέρει ποιός είναι όμως ο ποίο ενεργός όταν αυτός ο παίκτης είναι ολοκαίνουργιος?

Αυτό είναι ενα παράδειγμα του Κίοβα αρκετοί παίκτες εκεί είναι ολοκαίνουργιοι και απλά κάθεται ο δυνατός χαρακτήρας τους χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Anthraxos

Μέλος προσωπικού
Δικαστής
Αυτο εξαρταται απο τον καθε παικτη , αλλα δεν το βρισκω λογικο , γιατι οταν εχεις ηδη ενα υπερ χαρακτηρα με πολλα λεβελ διαφορα απο τους αλλους που εχεις , γιατι να μην διαγραψεις τους αλλους και να κρατησεις τον καλυτερο? Επισης πιστευω οτι αν ειχαν την ικανοτητα να παρουν τα αντικειμενα τους απο τους αλλους χαρακτηρες τους θα το εκαναν ολοι χωρις δευτερη σκεψη, και αν δεν γινετε ολα τα αντικειμενα τουλαχιστον 10 η με καποιο οροιο.
Μπορώ να σου φέρω ένα απλό παράδειγμα. Έχω δύο κόσμους, στον έναν είμαι ~180 και στον άλλον ~160 . Για να είμαι τόσα λέβελ και στους δύο κόσμους σημαίνει ότι έχω επενδύσει αρκετό χρόνο και στο μεγαλύτερο διάστημα έχω επενδύσει παράλληλα τον χρόνο μου και για τους δύο κόσμους. Αν με ρωτάς, δεν θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να μου διαγραφεί ο χαρακτήρας μου ~160 λέβελ άσχετα που είναι μικρότερος σε "δύναμη". Και δεν το μετράω σε πόσα ευρώ έχω δώσει αλλά στον χρόνο που έχω προσφέρει για να τον έχω εκεί που είναι.
Και αν είσαι τόσο σίγουρος ότι οι παίκτες θα διέγραφαν τον λογαριασμό τους, να κάνουμε ένα poll εδώ πέρα να δεις σε πόσα άτομα θα τους κακοφανεί μια τέτοια κίνηση.

Η καλυτερη ερωτηση ομως και αν γινετε να απαντησεις εσυ η ο ΔΚ , πως αποφασιζεται οτι ενας κοσμος χρειαζεται να κλεισει?
Εύκολα μπορείτε να καταλάβετε ποιοι είναι οι παράμετροι που επιτρέπουν το κλείσιμο ενός κόσμου. Δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα κλείσει ένας κόσμος, έχουν προηγηθεί ήδη αρκετοί στο παρελθόν. Θα καταλήξω στο εξής, ότι την τελική απόφαση για μια τέτοια ενέργεια την έχει η εταιρεία. Όσο και να επιμένουμε εμείς, η εταιρεία έχει πολλά παραπάνω δεδομένα στα χέρια της και μπορεί να κρίνει εαν χρειάζεται να προβεί σε τέτοια ενέργεια.
 

MyTurn21

Μέλος
Μπορώ να σου φέρω ένα απλό παράδειγμα. Έχω δύο κόσμους, στον έναν είμαι ~180 και στον άλλον ~160 . Για να είμαι τόσα λέβελ και στους δύο κόσμους σημαίνει ότι έχω επενδύσει αρκετό χρόνο και στο μεγαλύτερο διάστημα έχω επενδύσει παράλληλα τον χρόνο μου και για τους δύο κόσμους. Αν με ρωτάς, δεν θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να μου διαγραφεί ο χαρακτήρας μου ~160 λέβελ άσχετα που είναι μικρότερος σε "δύναμη". Και δεν το μετράω σε πόσα ευρώ έχω δώσει αλλά στον χρόνο που έχω προσφέρει για να τον έχω εκεί που είναι.
Και αν είσαι τόσο σίγουρος ότι οι παίκτες θα διέγραφαν τον λογαριασμό τους, να κάνουμε ένα poll εδώ πέρα να δεις σε πόσα άτομα θα τους κακοφανεί μια τέτοια κίνηση.
Αυτό ακριβώς είναι που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Δε μιλάμε για χαρακτήρες που ο ένας είναι 100 και ο άλλος 180. Ο ένας χαρακτήρας που αναγκαστικά διέγραψα στο παρελθόν στον Buffalo θα ήταν στα 170 τώρα. Μιλάμε για χρόνια progress με 35εκ, σε χρήματα παιχνιδιού και αμέτρητα ολοκληρωμένα σετ τα οποία απλά χάθηκαν αφού δε μπορούσα να τα περάσω σε άλλο κόσμο.

Την δεύτερη φορά που χρειάστηκε να διαγράψω παίχτη επίσης 150+ τότε δεν μπήκα καν στη διαδικασία να "ζητήσω" 10 αντικείμενα απλά πάτησα διαγραφή γιατί το θεωρώ κοροϊδία. Οπότε θα συμφωνήσω με τον Madara στο ότι αν μεταφέρονταν όλα θα ήταν πιο εύκολο για κάποιους αλλά και πάλι όχι όσο εύκολο πιστεύετε. Έχω 3 ενεργούς ο πρώτος 182, ο δεύτερος 178 και ο τρίτος 168. Άν τους είχατε εσείς θα τους διαγράφατε για να κρατήσετε έναν;

Η κατάσταση στους νέους κόσμους είναι άθλια, το ξέρουμε όλοι και για αυτό συμφώνησα με τα παιδιά στο κλείσιμο κόσμων στο παρελθόν ώστε να μεταφέρουν τους καλούς τους χαρακρήρες σε πιο ενεργούς κόσμους αλλά το να τα κλείσουμε όλα και να έχουμε 1 κόσμο είναι το άλλο άκρο το οποίο με βρίσκει αντίθετο

Θα γίνω κουραστικός άλλη μία φορά και θα πώ. Έστω οτι τους κλείνεις όλους και κρατάς 1 μόνο, πόση διαφορά πιστεύετε οτι θα υπάρχει σε αριθμούς; Ναι θα έχεις τον πιο δυνατό χαρακτήρα του κάθε παίχτη, μεγαλύτερα level αλλά πόσα + άτομα θα έχεις στον κόσμο σε σχέση με αυτούς που έχεις ήδη τώρα; Από αυτούς πόσοι θα θελήσουν να μπούν σε πόλη/συμμαχία; Πόσοι θέλουν να ασχοληθούν με μάχες οχυρών ενώ δε το κάνουν στον κόσμο που είναι τώρα; (δεν μιλάω για τους καινούριους κόσμους)

Καταλαβαίνω απόλυτα την θέληση των παιδιών να κάνουν κάτι καλύτερο για το παιχνίδι ώστε να μη πέσει στο μηδέν αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα σκεφτόμαστε ούτε για την λειτουργεία των κόσμων, ούτε για το πόσα πράγματα μπορεί να κάνει μία ΟΔ. Αυτό που χρειάζεται το παιχνίδι για να μη πεθάνει είναι marketing παντού και app μεταξύ πολλών άλλων.
 

selakano

Μέλος
Αυτό που χρειάζεται το παιχνίδι για να μη πεθάνει είναι marketing παντού και app μεταξύ πολλών άλλων.
Ξεκινησα να παιζω εξαιτιας ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ το μακρινό 2010. και εχω αναγκαστει να διαγραψω 2 χαρακτηρες αξιολογους σε μπουφαλο και αριζονα. Ανοιξτε καινουργιο Κοσμο οπου ο καθενας θα μπορει να μεταφερει ενα χαρακτηρα απο οπου επιθυμει. Οχι ξανα ξεκινημα απο την αρχη.
Εναν αποκλειστικά κοσμο μεταφορων, Δώστε εκει λιγο τυρακι για καποιο σεβαστο διαστημα στους παικτες να μεταφερθουν (μπονους εμπειριας ; τυχης; ευρεσης; κανα σετ αξιολογο ; ) θα δειτε πως θα ξεκθαρισει μονο του το θεμα.
 

*El Profesor*

Παλαίμαχος
Το θέμα μεταφορά..
Κανονική τα αποθέματα πρέπει να μεταφέρονται όλα από τον Β παίχτη στον Α παίχτη, θα μπορούσε να γίνει το ίδιο και με την εμπειρία.

Το θέμα κόσμοι
Απλά όσους νέους βλέπετε τους ενημερώνετε έτσι ώστε να μην σπαταλάνε χρόνο.

Το θέμα οχυρά
πλέων με τα νέα σετ που έχουμε τα τελευταία χρόνια και τα ποίο εξελιγμένα craft τα σετ ταχύτητας κάνανε άχρηστο το οχυρό σε ότι αφορούσε τον ύπνο.
Πλέον θεωρώ πως πρέπει να υπάρχουν 4οχυρα στον χάρτη με καθημερινή αυτόματη μάχη σε επιλεγμένη ώρα .
Πρέπει να βγάλουν το craft από τη επιλογή να τίς φτιάχνουν οι χαρακτήρες και να πάνε σε επιλογή να κατασκευάζονται τα crafts στα οχυρά μια ιδιότητα ανά οχυρό οπότε Κάπος έτσι αποκτά ενδιαφέρον γιατί κάποιος να πάει σε μια μάχη οχιρου επίσης όσοι περνούν μέρος σε μια μάχη οχιρου να λαμβάνουν ένα 24ωρο προνόμιο +25 εμπειρία, χρήματα , εύρεση, τύχη. Σε τυχαία επιλογή από το σύστημα
 
Τελευταία επεξεργασία:
Κορυφή