cord
Ex-The West Team
Θελοντας να δουμε στην πραξη την νεα φορμουλα για τις μαχες οχυρων, εχουμε ενεργοποιησει την νεα αυτη φορμουλα στον κοσμο Arizona με σκοπο να λαβουμε τις γνωμες των παιχτων.
Αναλυτικα, στην εκδοση 2.05.1, οταν το event της ημερας Ανεξαρτησιας ενεργοποιηθει, θα υπαρχουν 2 αλλαγες στις μαχες οχυρων.
Πρωτον, η επιδραση των Αντοχη, Κρυψιμο και Ηγεσιας θα αυξηθουν στους υπολογισμους στοχευσης και αποφυγης.
Δευτερον, δυο νεες φορμουλες θα εισαχθουν οι οποιες θα συμπεριλαμβανουν ζημια και αντισταση στις μαχες οχυρων.
Στοχευση και Αποφυγη
Προς το παρον, οι ικανοτητες των παιχτων λαμβανονται με τον εκθετη του ^0.4. Αυτο σημαινει πως για καθε επιπλεον ποντο που τοποθετειται σε Ηγεσια, Αντοχη, Κρυψιμο, Στοχευση ή Αποφυγη, το αντίκτυπο θα ειναι διαφορετικο απο πριν. Με τη νεα φορμουλα, ο εκθετης ανεβαινει στο ^0.6 για Αντοχη και Κρυψιμο και επιπροσθετα στο ^0.5 για την Ηγεσια.
Σημειωση: Στοχευση και Αποφυγη δεν εχουν αυξηθει!
Αυτο σημαινει οτι οι παιχτες θα λαβουν μεγαλυτερα bonus σε μεγαλυτερα επιπεδα. Η υπολοιπη φορμουλα, οπως φαινεται παρακατω, δεν εχει αλλαξει.
Ηγεσια ^0.5 + Ικανοτητα 2 ^0.4 + Ικανοτητα 3 ^0.6 + Bonus Τομεα Επιθεσης ή Bonus Τομεα Αμυνας + Ειδικο Bonus + Αρχικά Bonus
Οπου:
Ζημια και Αντισταση
Δυο νεες φορμουλες θα προστεθουν στο παιχνιδι. Αυτες αφορουν Ζημια και Αντισταση.
Ζημια: Ζημια Οπλου + (Ζημια Οπλου * Ηγεσια / Συνολική Ζωη)
Αντισταση: (1200 / Συνολική Ζωη) * (Αντοχη Ή Κρυψιμο) ^0.5
Επιπτωσεις:
Συνεπειες
Συνολικα, η υγεια/ζωη θα εξακολουθει να ειναι η κυρια ικανοτητα για μαχες οχυρων. Αυτο δεν εχει αλαξει. Ωστοσο, οι παικτες με υψηλες ικανοτητες θα παρατηρησουν οτι αποδιδουν λιγο καλυτερα. Η πιο προφανης αλλαγη θα ειναι η αυξημενη ζημια για αυτους τους παικτες - στεκομενος σε πυργο του χαρακτηρα του, ενας παιχτης θα εχει ενα καλο ατου π.χ. απο υψηλη Αντοχη και Ηγεσια.
Παρακαλουμε σημειωστε οτι την 4η Ιουλιου, οι αλλαγες θα προστεθουν σε ολους τους κοσμους, και μεχρι τοτε (3 του μηνος εως 23:59'), μονο για τον κοσμο 6 θα υπαρχει μια εκπτωση 50% σε ολα τα φιλτρα αλλαγης ιδιοτητων, ικανοτητων προκειμενου πολλοι παιχτες να δοκιμασουν τη νεα φορμουλα.
Παρακατω περιμενουμε και τις δικες σας αποψεις για το θεμα και πως βλεπετε τις αλλαγες αυτες οσοι πιθανον να συμμετασχετε σε επερχομενες μαχες. Παρακαλουμε θερμα το θεμα να κρατηθει καθαρο ωστε να συγκεντρωσουμε ολες τις αποψεις ευκολα και γρηγορα για να τις μεταφερουμε στο τμημα προγραμματισμου οπου σε συνδιασμο με αποψεις και απο αλλες χωρες θα αποφασισουμε για πιθανες τροποποιησεις.
Ευχαριστουμε.
Επεξηγησεις
- Το συμβολο ^ δηλωνει εκθεση, δηλαδη το ^0.5 σημαινει οτι ο αριθμος x ειναι εις την 0.5
- Ειναι πιθανο να γινουν αλλαγες στις ανω πληροφοριες
Αναλυτικα, στην εκδοση 2.05.1, οταν το event της ημερας Ανεξαρτησιας ενεργοποιηθει, θα υπαρχουν 2 αλλαγες στις μαχες οχυρων.
Πρωτον, η επιδραση των Αντοχη, Κρυψιμο και Ηγεσιας θα αυξηθουν στους υπολογισμους στοχευσης και αποφυγης.
Δευτερον, δυο νεες φορμουλες θα εισαχθουν οι οποιες θα συμπεριλαμβανουν ζημια και αντισταση στις μαχες οχυρων.
Στοχευση και Αποφυγη
Προς το παρον, οι ικανοτητες των παιχτων λαμβανονται με τον εκθετη του ^0.4. Αυτο σημαινει πως για καθε επιπλεον ποντο που τοποθετειται σε Ηγεσια, Αντοχη, Κρυψιμο, Στοχευση ή Αποφυγη, το αντίκτυπο θα ειναι διαφορετικο απο πριν. Με τη νεα φορμουλα, ο εκθετης ανεβαινει στο ^0.6 για Αντοχη και Κρυψιμο και επιπροσθετα στο ^0.5 για την Ηγεσια.
Σημειωση: Στοχευση και Αποφυγη δεν εχουν αυξηθει!
Αυτο σημαινει οτι οι παιχτες θα λαβουν μεγαλυτερα bonus σε μεγαλυτερα επιπεδα. Η υπολοιπη φορμουλα, οπως φαινεται παρακατω, δεν εχει αλλαξει.
Ηγεσια ^0.5 + Ικανοτητα 2 ^0.4 + Ικανοτητα 3 ^0.6 + Bonus Τομεα Επιθεσης ή Bonus Τομεα Αμυνας + Ειδικο Bonus + Αρχικά Bonus
Οπου:
- Ικανοτητα 2 ειναι Στοχευση ή Αποφυγη
- Ικανοτητα 3 ειναι Αντοχη ή Κρυψιμο
- Bonus Τομεα Επιθεσης ειναι το παρεχομενο bonus απο τα κτιρια (εαν υπαρχουν)
- Bonus Τομεα Αμυνας ειναι το παρεχομενο bonus Αποφυγης απο τα κτιρια (εαν υπαρχουν)
- Ειδικα bonus ειναι προσθετα bonus που παρεχονται απο κτιρια (π.χ. bonus πυργου χαρακτηρα)
- Αρχικά bonus ειναι 25 για Στοχευση και 10 για Αποφυγη
Ζημια και Αντισταση
Δυο νεες φορμουλες θα προστεθουν στο παιχνιδι. Αυτες αφορουν Ζημια και Αντισταση.
Ζημια: Ζημια Οπλου + (Ζημια Οπλου * Ηγεσια / Συνολική Ζωη)
Αντισταση: (1200 / Συνολική Ζωη) * (Αντοχη Ή Κρυψιμο) ^0.5
Επιπτωσεις:
- Οι παιχτες θα κανουν περισσοτερη ζημια κατα μεσο ορο. Για τα "τανκς" ζωης αυτο θα εναι ενα δυσδιάκριτο ποσό, αλλά παιχτες με χαμηλη ζωη μπορει να δουν χτυπηματα της ταξης του 400 ζημια.
- Παιχτες με πολυ χαμηλη ζωη, κυριως αυτοι κατω του επιπεδου 110, θα λαμαβανουν μικροτερες ζημιες.
Συνεπειες
Συνολικα, η υγεια/ζωη θα εξακολουθει να ειναι η κυρια ικανοτητα για μαχες οχυρων. Αυτο δεν εχει αλαξει. Ωστοσο, οι παικτες με υψηλες ικανοτητες θα παρατηρησουν οτι αποδιδουν λιγο καλυτερα. Η πιο προφανης αλλαγη θα ειναι η αυξημενη ζημια για αυτους τους παικτες - στεκομενος σε πυργο του χαρακτηρα του, ενας παιχτης θα εχει ενα καλο ατου π.χ. απο υψηλη Αντοχη και Ηγεσια.
Παρακαλουμε σημειωστε οτι την 4η Ιουλιου, οι αλλαγες θα προστεθουν σε ολους τους κοσμους, και μεχρι τοτε (3 του μηνος εως 23:59'), μονο για τον κοσμο 6 θα υπαρχει μια εκπτωση 50% σε ολα τα φιλτρα αλλαγης ιδιοτητων, ικανοτητων προκειμενου πολλοι παιχτες να δοκιμασουν τη νεα φορμουλα.
Παρακατω περιμενουμε και τις δικες σας αποψεις για το θεμα και πως βλεπετε τις αλλαγες αυτες οσοι πιθανον να συμμετασχετε σε επερχομενες μαχες. Παρακαλουμε θερμα το θεμα να κρατηθει καθαρο ωστε να συγκεντρωσουμε ολες τις αποψεις ευκολα και γρηγορα για να τις μεταφερουμε στο τμημα προγραμματισμου οπου σε συνδιασμο με αποψεις και απο αλλες χωρες θα αποφασισουμε για πιθανες τροποποιησεις.
Ευχαριστουμε.
Επεξηγησεις
- Το συμβολο ^ δηλωνει εκθεση, δηλαδη το ^0.5 σημαινει οτι ο αριθμος x ειναι εις την 0.5
- Ειναι πιθανο να γινουν αλλαγες στις ανω πληροφοριες