Αλλαγη φορμουλας σε Μαχες Οχυρων

DeletedUser5084

Guest
Δεν πιστευω πως η μεγιστη ζωη στο ακολουθο τυπο αφορα τη ζωη του αντιπαλου… μαλλον προκειται για τη δικη μας ζωη

Στις επεξηγησεις γραφει το εξης:

Ζημια και Αντισταση
Δυο νεες φορμουλες θα προστεθουν στο παιχνιδι. Αυτες αφορουν Ζημια και Αντισταση.
Ζημια: Ζημια Οπλου + (Ζημια Οπλου * Ηγεσια / Συνολική Ζωη)
Επιπτωσεις:
  • Οι παιχτες θα κανουν περισσοτερη ζημια κατα μεσο ορο. Για τα "τανκς" ζωης αυτο θα εναι ενα δυσδιάκριτο ποσό, αλλά παιχτες με χαμηλη ζωη μπορει να δουν χτυπηματα της ταξης του 400 ζημια.

Μας λεει, πως αν εχουμε πχ. 10κ ζωης η έξτρα ζημιά που μπορεί να παρατηρήσουμε θα είναι δυσδιάκριτη (4, 5), ενώ αν είμαστε «noobs» με 1500 ζωη, θα πετυχαινουμε 30αρες+ εξτρα ζημιας.

To damage: 1.05 ή 1.11, κτλ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τι αντιπροσωπεύει… :hh
 

DeletedUser4509

Guest
:cnsΛογοκριμενο:cns

edit by joahna
εγινε επεξεργασία
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser5084

Guest
Αλλαγή πλεύσης

Αλλα και παλι το να κανω εξτρα ζημια αναλογος με την ζωη μου και οχι με την ζωη του στοχου μου ειναι πολυ κουλο! :hh

Θα σου πω πως το έχω αντιλυφθει...

Οι παίχτες πειραματίστηκαν και διαπίστωσαν πως η ικανότητα σε ζωή (πόντοι υγείας) είναι ο σημαντικότερος παράγοντας στις μάχες οχυρού. Με το καιρό στηθήκαν κατάλληλα λοιπόν, παραμερίζοντας τις οποίες άλλες ικανότητες και συνεπώς την ενασχόληση τους με άλλες πτυχές του παιχνιδιού. Πέραν του χρηματικού κόστους αυτής της στασιμότητας, το οποίο δεν θέλω να σχολιάσω, υπήρξε μια σχετική στασιμότητα των χαρακτήρων του παιχνιδιού. Δεν μπορούσες να κάνεις πολλές από τις «βασικές» καθημερινές εργασίες. Είχες εγκλωβιστεί στην φούσκα της «ζωής» σου και περίμενες μόνο να παίξεις μια μάχη την ημέρα, η οποία ενδεχομένως να κατέληγε και σε φιάσκο…

Η εταιρεία λοιπόν, αποφασίζει και ανακοινώνει την αλλαγή φόρμουλας, όσον αφορά τις μάχες οχυρού. Δίνει προτεραιότητα σε άλλες ικανότητες, πέραν της υγείας, η οποία συνεχίζει να παραμένει «ψηλά» αλλά δεν είναι πλέον η κυρίαρχη! Το «κρύψιμο» λύνει τα χέρια σε πολλούς οχυρομαχους τουμπανα, ξεκλειδώνοντας πολλές εργασίες που ειχαν ξεχαστεί εδώ και καιρό. Έτσι δίνει μια νέα πνοή στο παιχνίδι, με έναν ομολογουμένως έξυπνο τρόπο. Σου δίνει δυνατότητα αναδιανομής των ικανοτήτων που σχετίζονται με τα οχυρά (μέσω αποστολής), πρακτικά αυξάνει το μπόνους άμυνας και επίθεσης στο πεδίο της μάχης (παρέχοντας ενθουσιασμό στους ενδιαφερομένους) και συγχρόνως σου δίνει χρόνο να ασχοληθείς με εργασίες, να μαζέψεις υλικά, να χτισεις οχυρά, κτλ.

Σε αυτά τα πλαίσια, δίνει «τυράκια» στους παίχτες ώστε να ΜΗΝ φορτώσουν αποκλειστικά πόντους υγείας και με αυτόν τον τρόπο μεταφέρει το μήνυμα ότι τα «τουμπανα» δεν θα είναι πλέον οι απόλυτοι πρωταγωνιστές των οχυρών (οι έχοντες τα νέα σετ κερδίζουν :w)

Σωστό ή λάθος, ο χρόνος θα δείξει.
 

DeletedUser4456

Guest
... Το «κρύψιμο» λύνει τα χέρια σε πολλούς οχυρομαχους τουμπανα, ξεκλειδώνοντας πολλές εργασίες που ειχαν ξεχαστεί εδώ και καιρό. Έτσι δίνει μια νέα πνοή στο παιχνίδι, με έναν ομολογουμένως έξυπνο τρόπο. Σου δίνει δυνατότητα αναδιανομής των ικανοτήτων που σχετίζονται με τα οχυρά (μέσω αποστολής), πρακτικά αυξάνει το μπόνους άμυνας και επίθεσης στο πεδίο της μάχης (παρέχοντας ενθουσιασμό στους ενδιαφερομένους) και συγχρόνως σου δίνει χρόνο να ασχοληθείς με εργασίες, να μαζέψεις υλικά, να χτισεις οχυρά, κτλ.

Μα τι λεμε τωρα, αφου εχουν ανοιξει/ξεκλειδωσει ολες οι δουλειες πλεον μεσω επιπεδου και οχι μεσω ιδιοτητων και αρα μπορεις και υλικα να μαζεψεις και ανοιχτες ειναι οι δουλειες ολες. Ας ειμαστε λοιπον πιο ειλικρινεις στα εγκωμια μας! Αυτο που εκαναν ειναι να ανακατεψουν λιγακι τον πατσα μπας και βγει κατι καλυτερο. Και ετσι το αντιλαμβανομαι εγω, αφου κατα την αποψη μου και παλι η ζωη θα κυριαρχει στις μαχες, εκτος αν θες να γινεις ο ηρωας του west fort stats οπου ομως βασικη σου προυποθεση θα ειναι να εισαι μονομαχος!
 

DeletedUser4356

Guest
Οι δουλειές ναι μεν ανοίξανε για όλους αλλά εν καιρώ μαχών κανείς οχυρομάχος δεν θα ρισκάρει να κάνει πχ μεταφορά αλκοόλ ή και στην χειρότερη κυνήγι πούμα ώστε να τσιμπήσει το δερματάκι για το ημερήσιο ομόλογο.

Τώρα που υπάρχει παύση μαχών, ναι....τις κάνουμε όλες τις δουλειές.
Τι να'χω 10κ ζωή...τι νάχω 2150 μετά από τέτοιες εργασίες και άντε να περάσει και κανείς μονομάχος από πάνω σου να τρυγήσει το κορμάκι σου :D ..δεν τίθεται πρόβλημα.

Από Σεπτέμβριο και μετά όμως δεν παίζει το σενάριο ο οχυρομάχος ο τουμπανιάρης να κάνει δουλειές με υψηλά ρίσκα....οπότε αυτό στην πράξη καθιστά τις περισσότερες δουλειές -και πάλι- απαγορευτικές.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser6199

Guest
σκεφτομαι τωρα εγω:hh
εχουμε ενα τυχα με 120 λεβελ σετ jeremaia (οπλα& ρουχα) κ 7000 ζωη
εχουμε κ ενα μονομαχο 120λβλ στ Mammy (οπλα & ρουχα) στημενο για ζημια με 300 ηγεσια
κ ζωη 2500
ζημια 300χ350/2500=42
350+42+60=452
ο τυχας μας εχει λιγη αντοχη-κρυψιμο ας πουμε 100
300χ100/7000=4,28
60+4,28=64,28
452-64,28=387,72
θ αντεξει περιπου 17 γυρες
ας του ανεβασουμε κρυψιμο αντοχη στα 250 κ τη ζωη στα 4500
300χ250/4500=16,6
60+16,6=76,6
452-76,6=375,4
θ αντεξει περιπου 12 γυρες
(δεν μιλαμε για τα κριτικαλ του μονομαχου,απλως τον εθεσα ως παραδειγμα γτ συνηθως ο τυχας στηνεται στο πανω πεδιο απεναντι του)
το πιθανοτερο ειναι να κανω λαθος,αλλα ετσι βλεπω οτι καλυτερα ο τυχας μας να κρατησει τη ζωουλα του παρα ν ανεβασει το κρυψιμο-αντοχη:)
 

DeletedUser5084

Guest
Μα τι λεμε τωρα, αφου εχουν ανοιξει/ξεκλειδωσει ολες οι δουλειες πλεον μεσω επιπεδου και οχι μεσω ιδιοτητων και αρα μπορεις και υλικα να μαζεψεις και ανοιχτες ειναι οι δουλειες ολες. Ας ειμαστε λοιπον πιο ειλικρινεις στα εγκωμια μας! Αυτο που εκαναν ειναι να ανακατεψουν λιγακι τον πατσα μπας και βγει κατι καλυτερο. Και ετσι το αντιλαμβανομαι εγω, αφου κατα την αποψη μου και παλι η ζωη θα κυριαρχει στις μαχες, εκτος αν θες να γινεις ο ηρωας του west fort stats οπου ομως βασικη σου προυποθεση θα ειναι να εισαι μονομαχος!

Καταρχήν φίλε no mercy δείξε λίγο έλεος :)) και ρίξε τους τόνους. Μη πιάνεσαι από τις λεξεις και προσπαθησε να δεις το νοημα που κρυβεται πισω από αυτές.

Ανασκευάζω λοιπον τη πρόταση μου βάζοντας το ρήμα «ξεκλειδώσει» σε εισαγωγικά.

Ο Αλκης με καλυψε στο ποστ του… Ναι μεν ήταν ξεκλείδωτες όλες οι εργασίες λογω επίπεδου όπως πολύ σωστά λες, αλλά όποιος δοκίμασε να κάνει δύσκολη εργασία, φλέρταρε με τη λιποθυμία ανά πάσα στιγμή!

Με την ικανότητα κρύψιμο (και με τη βοήθεια των νέων σετακιων), προσωπικά έχω μόνο 4 εργασίες στα κόκκινα, ενώ πριν λίγες μέρες είχα 25.

-> επισης Κατά τη γνώμη μου το κούρεμα «ζωής» είναι της τάξεως του 20-25%. Λογω σετ Ναττυ που πλέον δεν χρησιμοποιείται από αυτούς που έχουν τα νέα σετακια και λογω προσθήκης ικανοτήτων σε «κρύψιμο» οι οποίες αφαιρέθηκαν κυρίως από τους πόντους υγείας. Η «υγεία» πρωτοστατεί αλλά οι «φούσκες ζωης» σκάσανε πλέον.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser4456

Guest
Ναι απο τις δουλειες μονο θα χασεις ζωη, αμα εχεις κρυψιμο θα ερθει ο αλλος 4 φορες και θα σε παει στο 2150. :wk:D:w
και οι τονοι μου δεν εχουν τπτ το κακο, απλα σχολιαζω οτι βλεπω.
 

DeletedUser

Guest
Κύριοι καλημέρα,
η αποστολή του reskill έλεγε ότι θα είναι διαθέσιμη μέχρι 31 Ιουλίου.
Σήμερα είναι 31 Ιουλίου και η αποστολή έχει εξαφανιστεί!
Γιατί;
 

DeletedUser6533

Guest
οντως. και εγω περιμενα την τελευταια μερα για να αλλαξω. Αν δεν θελετε να γινονται τετοιες περεξηγησεις πρεπει να διασαφινιζετε την ημερονμηνια που τελειωνει. οταν λεμε μεχρι 31 εννοουμε μεχρι 31 23:59. Αυτο που εγινε ομως δεν ειναι δικαιο. πολλα παιδια οπως και εγω περιμεναν την τελευταια μερα για να κανουν το ρεσκιλ. τι θα γινει με αυτους?
 

DeletedUser

Guest
Κι εγώ έτσι την έπαθα, γιατί έκανα δουλειές που βοηθούσε το τρέχον στήσιμο και περίμενα τελευταία μέρα για το reskill. Τι να πω ....
 

cord

Ex-The West Team
Μεχρι τις 31 (εφοσον δεν αναγραφεται η ωρα ακριβως) σημαινει κατα τους κατασκευαστες οτι η προθεσμια τελειωνει στις 30, 23:59'. Οποτε η προθεσμια εχει παρελθει οταν θα εχουμε 31 του μηνος.
Βεβαια, σε πολλες χωρες αυτο εχει διαφορετικες ερμηνειες καθοτι σε αλλες λαμβανεται και η 31η ως χρονος εντος προθεσμιας.
Γι αυτο το λογο Vlad Koukles και sot k, μπορειτε να στειλετε αιτηση υποστηριξης και να βρουμε μια λυση δινοντας σας πισω τις ικανοτητες αυτες χειροκινητα αλλα χωρις να ολοκληρωθει η αποστολη μια και δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα τεχνικα.
Τελος, καλο ειναι να μην περιμενετε μεχρι τελευταια στιγμη να ολοκληρωσετε μια αποστολη με προθεσμια, ειδικα οταν δεν αναφερεται η ακριβης ωρα.
 

DeletedUser6533

Guest
οκ. θα το θημαμε. αλλα τις χρειαζομουν ετσι τις ικανοτητες.....
 

DeletedUser

Guest
Να πω την αλήθεια για μένα είχε ίση σημασία και η ολοκλήρωση της αποστολής,
επειδή πολλές αποστολές είναι αλυσίδα και αυτό μπορεί να επηρεάσει κάποια μελλοντική ενέργεια. Αν η ολοκλήρωση ή μη της αποστολής δεν επηρεάσει κάτι άλλο στην εξέλιξη του παιχνιδιού και αφορά μόνο στο reskill, τότε δεν με πειράζει.
Αλλά για το θέμα της ημερομηνίας διαφωνώ. Οπουδήποτε μπαίνει σαν όριο μια ημερομηνία και εαν δεν δηλώνεται ρητά η ώρα λήξης, η ημερομηνία αυτή συμπεριλαμβάνεται στο όριο. Αλλιώς δεν έχει νόημα να πεις 31/7, ας αναφέρονταν η 30/7.
 

DeletedUser

Guest
με το παλιο συστημα για τα οχυρα ισχυε το μπονους ικανοτητων... δηλαδη θα εχεις + 7 μπονους με 130 ποντους και ανω που θα βαζεις κτλ..αυτο ισχυει και με το καινουριο συστημα οχυρων?
 

DeletedUser5084

Guest
με το παλιο συστημα για τα οχυρα ισχυε το μπονους ικανοτητων... δηλαδη θα εχεις + 7 μπονους με 130 ποντους και ανω που θα βαζεις κτλ..αυτο ισχυει και με το καινουριο συστημα οχυρων?

Εχει αλλάξει η απόδοση των μπόνους λόγω του ότι οι ικανότητες σε αντοχή και κρύψουμε υψώνονται στην *0,6 και συνεπώς αποδίδουν πολυ αυξημένα μπόνους σε σχέση με το παρελθόν

Ανέτρεψε στην αρχή αυτού του θέματος και ίσως σου λυθούν αρκετές απορίες
 
Κορυφή