Για να μπηκες εσυ noola στον κοπο να γραψεις στο φορουμ για τις περιπετειες λεει πολλα
Κατσε να δουμε απο που να αρχισουμε...
1)Για αρχη, πρεπει να αναθεωρηθει καπως ο τροπος που βαζει τους παιχτες στην ιδια ομαδα....
τα λβλ δεν πρεπεπει να ειναι το μοναδικο κριτηριο κατ' εμε
θα επρεπε να λαμβανονται υποψην τα εξης(με τη σειρα που φαινονται), προκειμενου οι ομαδες να ειναι οσο πιο ισοδυναμες γινεται:
ι)τα λβλ (για αρχικη ξεκαθαριση)
ιι)τα
ΟΠΛΑ (για ισοτητα της ζωης/ζημιας των ομαδων)
ιιι)το
ποσοστο νικων-ηττων (για ισοτητα της εμπειριας μεταξυ των παιχτων σε περιπτωση που εχει εξασφαλιστει το ιι)
2)Στο παιχνιδι μεσα τωρα που ειναι και το κυριως θεμα, ετσι οπως ειναι το συστημα το βασικο προβλημα ειναι οι τεραστιες ζημιες των οπλων(εχω δει μεχρι και 4κ ζημια απο διπλη βολη που το θεωρω τουλαχιστον υπερβολικο) οποτε τυχον λυσεις που σκεφτομαι ειναι οι εξης:
1η)αλλαγη της ζημιας των οπλων σε % της ζωης του αντιπαλου που βαρας(π.χ να βαραει καποιος περιπου απο 10-20%)
ετσι τα κ.ο δεν θα πεφτουν βροχη και τα μικρα λβλ δεν θα ειναι τοσο αχρηστα
2η)αλλαγη της φορμουλας της ζωης...αυτη τη στιγμη ο τυπος ειναι
1000 βασικοί πόντοι υγείας + (10 πόντοι υγείας * το επίπεδο σας) + ιδιότητα δύναμης από το όπλο + μπόνους άμυνας μάχης οχυρού
ετσι ενας 150αρης εχει 2500υγεια + 250ζωη περιπου (για καθε +1 δυναμη απο το τουφεκι) + 100ζωη περιπου(για καθε +1 αμυνα απο τα ρουχα) (τα οπλα που πλεον χρησιμοποιουνε ολοι εχουν απο 6-8 δυναμη, εκτος των λοταριας)
(πλεον φορανε ολοι τα τατανκα ή του αξιωματικου καθως τους εξασφαλιζει μεγαλυτερη ζημια,στοχο και καλυτερες αποφυγες...οποτε το +αμυνα κατα βαση ειναι απο τυχον ενισχυσεις, οι πιο κοινες ειναι π.χ απο ζωνη πυρομαχικων +4αμυνα και απο ναρκη +7αμυνα)
αρα
μιλαμε για μια ζωη 2500 + 1500-2000 + 400-700 = 4.4k - 5.2k ενος μεσου παιχτη
τετοια ζωη ειναι ανουσια οταν πλεον οι βολες πανω απο 1.5k πεφτουν βροχη....παιχτες με καλα οπλα πεφτουν απο 1-3 γυρους το πολυ
-σαν ενα προσθετο χαρακτηριστικο π.χ μπορουν να βαλουν τη δυναμη να μην επηρεαζει ποινη στο στοχο και την αποφυγη
3)Καποιες αλλαγες στις ικανοτητες
-οι
παγιδες κατα τη γνωμη μου χρειαζονται βελτιωση, η οποια θα μπορουσε να γινει ως εξης:
1)αρχικως να διευκρινιστει αν το bonus της +επιθεσης επηρεαζει θετικα το να πιασει μια παγιδα
2)το cooldown απο 5γυρους να γινει 3 ή 4 γυρους
3)και κυριοτερο, να προστεθει ζημια(οπως του αντιστοιχου φιδιου) ανα γυρο(συγκεκριμενα για 2 γυρους, εναν αυτον που επιασε και εναν τον επομενο που δεν μπορει να κουνηθει)
-
νεα ικανοτητα:εγω θα το ελεγα το
sniper, μια βολη που δεν θα αστοχει σε οποιαδηποτε αποσταση αρκει ο παιχτης να "βλεπει" τον αντιπαλο αλλα η ζημια της θα ειναι σταθερα -10 με -20% πιο χαμηλη απο την απλη βολη(αυτο θα ειναι το penalty δηλαδη)και σε αντιθεση με τις απλες βολες η ζημια της ΔΕΝ θα μειωνεται extra αναλογα με την αποσταση και θα εχει ενα cooldown 4-5 γυρους. Ειναι μια ικανοτητα βγαλμενη απο διαφορα σεναρια, τα οποια αν θελει καποιος να εξηγησω περαιτερω καλως
-η
θεραπεια και η
θεραπεια περιοχης χρειαζονται σιγουρα βελτιωση για να αρχισει ο κοσμος να τις επιλεγει οπως παλια...
π.χ για τη θεραπεια απο 5% να παει στο 7% ή 10% ενω για τη θεραπεια περιοχης απο 10% να παει στο 15-20%
4)
Νεο mode στις περιπετειες: αυτη τη στιγμη ειναι η καταληψη των κτιριων
θα μπορουσε να μπει ενα 2ο mode που θα αφορα τα κ.ο, γι αυτους που θελουν περισσοτερο πιστολιδι και λιγοτερο στρατηγικη
ιδιος χαρτης, ισχυει η καταληψη κτιριων με τον παραδοσιακο τροπο ΑΛΛΑ δεν δινει ποντους καθε γυρα....αντιθετα,δινει bonus στοχου αποφυγης(πιθανως και ζημιας θα τολμουσα να πω)
(δηλαδη σαν να μπαινει ενας παιχτης μεσα στην τραπεζα/σαλουν και να το χρησιμοποιει σαν οχυρωση του)
Νικητης: οποια ομαδα παρει 1η ενα συγκεκριμενο αριθμο κ.ο (π.χ 20κ.ο)
5)
ΑΛΛΑΓΗ στο Συστημα Ανταμοιβων στο καταστημα βετερανου
Ειμαστε στο 2020, οι ανταμοιβες που επιλεγεις για να εξαργυρωσεις τους ποντους βετερανου των περιπετειων αυτη τη στιγμη δεν ειναι ΚΑΝ δελεαστικες
Αν θελει η inno να προσελκυσει κοσμο, θα πρεπει ΣΙΓΟΥΡΑ να τις αναθεωρησει
Τα ρουχα/οπλα/αλογοσελο παρανομου ητανε χρησιμα για περιπετειες αλλα τωρα με οσα βγηκανε δεν προτιμωνται ιδιαιτερα ωστοσο παραμενουν καλες ανταμοιβες (και απο αποψη συλλογης για οσους παιζουν περιπετειες
), οι υπολοιπες πολυ απλα ειναι για πεταμα
θα μπορουσαν να βαλουν να εξαργυρωνεις τους ποντους αγοραζοντας π.χ τσαγια, καφεδες κτλ...(σαν τα ομολογα δηλαδη, αλλα να μην μπορεις οσα μπορεις με τα ομολογα) ή τιποτα θηκες ενδεχομενως....
6)
ΑΛΛΑΓΗ στο Συστημα Ανταμοιβων στη ληξη των περιπετειων
Τα droprates ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ, νομιζω ειναι περιπου 1/7 ΝΙΚΕΣ (1/7 στις καλες περιπτωσεις,γελανε και οι πετρες κοινως...)
Το 1/4 - 1/5 σιγουρα θα ητανε πιο ικανοποιητικο
Επισης πιθανως να μπορουσαν να βαλουν και καποιο μινι δωρο για τη συμμετοχη των παιχτων στις περιπετειες...
Το καθημερινο καθηκον που δινει 1 ομολογο για 1 Νικη σε περιπετεις, σιγουρα δεν ειναι αρκετο
π.χ 5 ομολογα για τη συμμετοχη στις 10 ή 15 περιπετειες (ειτε χασεις ειτε κερδισεις)
Να δωσουν δηλαδη καποιο extra κινητρο σε νεους (αλλα και παλιους) παιχτες να παιζουν περιπετειες....
Αυτα απο εμενα noola