DeletedUser6888
Guest
και ποτε να μη μπουνε οι αλλαγες δεν χαθηκε ο κοσμος, ουτος ή αλλως ηταν ενα αδικο μετρο για ολους οσους δεν ηταν μονομαχοι
Μετα απο μακρα συζητηση που ειχαμε ολες οι χωρες μεταξυ μας, σκεφτηκαμε πως θα ηταν καλο να αποφασισει η καθε χωρα αν θελει τις αλλαγες αυτες ή οχι.
Επισης, ισως θα ηταν εφικτο να αφησουμε εξω την τελευταια αλλαγη με το 48ωρο απο δουλειες μια και σε αλλες χωρες δεν πολυ αρεσει και να περιλαβουμε ολες τις υπολοιπες.
Τι λετε?
Μετα απο μακρα συζητηση που ειχαμε ολες οι χωρες μεταξυ μας, σκεφτηκαμε πως θα ηταν καλο να αποφασισει η καθε χωρα αν θελει τις αλλαγες αυτες ή οχι.
Επισης, ισως θα ηταν εφικτο να αφησουμε εξω την τελευταια αλλαγη με το 48ωρο απο δουλειες μια και σε αλλες χωρες δεν πολυ αρεσει και να περιλαβουμε ολες τις υπολοιπες.
Τι λετε?
Οι Νεκροθεφτες να εμφανιζουν τωρα μια "αξια τιμης" που θα αντανακλα την ικανοτητα των αντιπαλων που θα προκαλειτε.
Όταν ένα μέλος πόλη ολοκληρώνει μια μονομαχία εναντίον ενός άλλου παίκτη, τα στατιστικά των δύο παικτών συγκρίνονται. Αν ο επιτιθεμενος έχει σημαντικά ισχυρότερες δεξιοτητες από τον αμυνομενο, τοτε η πόλη του χάνει ένα ποντο τιμής και αν ισχυει το αναποδο τοτε κερδιζει εναν ποντο τιμης. Οι τιμες αυτες δεν εχουν αναδρομική ισχύ! Όλες οι πόλεις ξεκινούν από το 0.
Επί του παρόντος, η τιμή αυτή αποτελεί μόνο ένα στατιστικό στοιχείο. Εξετάζουμε τις δυνατότητες, το αν και το πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί ως λειτουργία του παιχνιδιού.
Ολα τα παιχνιδια στο Λουνα Παρκ θα ειναι διαθεσιμα ταυτοχρονα
Το Λουνα Παρκ αλλαξε πολιτικη και απο την εκδοση 2.28 ολες οι ατραξιόν θα ειναι ανοιχτες καθε μερα! Ετσι, οι παιχτες θα μπορουν να επιλεγουν ποιο παιχνιδι/α θελουν να παιξουν οταν επισκεπτονται το Λουνα Παρκ.
Νεες συνταγες δημιουργιας
Εχουμε ετοιμασει μερικες νεες συνταγες υψηλων επιπεδων για ολα τα επαγγελματα.
Η λιποθυμία από εργασίες δεν θα παρέχει πλέον προστασία από μονομαχίες.
Αν λιποθυμήσετε σε κάποια δουλειά, δεν θα λαμβάνετε πλέον 48 ώρες προστασία από μονομαχία. Αυτό γίνεται για την εξισορρόπηση των επιπτώσεων της διάσπασης κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ (Παίκτη εναντίον Παίκτη) και ΠvΛ (Παίκτη εναντίον Ληστή) και την αύξηση του χαμηλότερου δυνατού κίνητρου μονομαχίας ΠvΠ.
Mπορει να ειναι σε πολη και να λυποθυμα απο καποιο μονομαχο της συμμαχιας του αν θελει ειναι πιο ευκολο απο να βγει καποιος απο μια πολη .Αλλα δε το αναφερει κανεις φυσικα λες και παλιοτερα δεν υπηρχε αυτος ο τροπος?εν αναγκη αν η συμμαχια του ειναι χωρις μονομαχους μπορει να πληρωνει να φαει 48ωρο η να βαραει αυτος με λιγη ζωη καποιον αντιπαλο μονομαχο.το να βγεις απο πολη ειναι τελευταια λυση επειδη φοβαται κατι αλλο.