xD buffalo is back

ALONIA

Νέο Μέλος
Ο συγκεκριμένος "παλαίμαχος" που βλέπω εδω το συνηθίζει να ειρωνεύεται, αλλά αυτό σε αυτό το φόρουμ δεν εχει αξία. Η αλήθεια είναι, πως επειδή ίσως δεν γνωρίζει τα δικαιώματα του, τα ρέστα τα ζητάς απο την εταιρεία που διεξάγει το παιχνίδι, πληρώνεται απο σένα και συ παιζεις γιατι και κάποιοι άλλοι πληρώνουν για να έχεις εσύ το παιχνίδι. Εγω απλά ανέφερα πως σε αρκετά παιχνίδια, που υπήρξαν προβλήματα σύνδεσης, ειδικά όχι για άλλους αλλά για κάποιους, είθισται να αποζημιώνουν τους παίκτες, ειδικά οταν ενδέχεται να ξανασυμβούν αυτά. Και είτε συμπαθώ κάποιον είτε όχι, οταν συμβούν αυτά, θα είμαι πάντα με όσους αντιμετώπισαν τα προβλήματα. Θα είμαι πάντα με τους παίκτες. Στη λογική, οτι λίγα ή πολλά χρήματα εαν βάζουν για να παίξουν εγώ προσωπικά το σέβομαι. Αν γι αυτό είμαστε κάποιας ηλικίας, τότε αυτό λέγεται ωριμότητα και όχι κάτι άλλο. Για να κλείσω, και να μην είμαι και άδικος, με την εταιρεία, εδώ λίγα προβλήματα εχω αντιμετωπίσει, οπότε ούτε κλαίω, ούτε ζήτησα προσωπικά κάτι, ούτε κατηγόρησα την εταιρεία. Ωστόσο, οφείλει, εάν δεν παρείχε τις υπηρεσίες που πρέπει, ε, ας κάνει μια κίνηση να το γλυκάνει. Αυτό και δίκαιο είναι και σωστό απέναντι στους παίκτες. Δεν μπορεί, ακόμα κι αν δεν συμβεί σε μας, όλοι μας θα σχηματίζαμε αρνητική εικόνα για το παιχνίδι. Στην αντίθετη περίπτωση, να δοθεί μια μικρή ενίσχυση, πάλι θετική εικόνα θα σχηματίζαμε. Συγγνώμη εαν το τράβηξα, αλλά ειναι ενα σοβαρό θέμα, κατά την γνώμη μου.
 

Madara Uchiha

Παλαίμαχος
Ο συγκεκριμένος "παλαίμαχος" που βλέπω εδω το συνηθίζει να ειρωνεύεται,
Παλι καλα που το ξερεις δηλαδη. Μερικοι ξεχνατε οτι αυτο το παιχνιδι ειναι ενα παιχνιδι ρόλων , ο καθενας μπορει να διξει διαφορετικους χαρακτηρες , καλοι , κακοι , απεσιοι ( φυσικα οχι τοσο κακοι που θα βριζουν μανες και οικογενειες
δεν γνωρίζει τα δικαιώματα του, τα ρέστα τα ζητάς απο την εταιρεία που διεξάγει το παιχνίδι, πληρώνεται απο σένα και συ παιζεις γιατι και κάποιοι άλλοι πληρώνουν για να έχεις εσύ το παιχνίδι.
γνωριζω φιλτατε, αλλα δεν θα κατσω να ασχοληθω και να ζηταω ρεστα για ενα παιχνιδι που δεν ασχολουμαι ασχετως το οτι μπορει να με βλεπουν οι παραπανω σχεδον 24/7 μεσα, δεν βαζω χρημα, δεν χανω κατι , εχω φτιαξει ενα χαρακτηρα που θα με παρει για χρονια και δεν νομιζω να χρειαστει να βαλω ουτε και 1 σεντ για τα επομενα 10 χρονια.
Εγω απλά ανέφερα πως σε αρκετά παιχνίδια, που υπήρξαν προβλήματα σύνδεσης, ειδικά όχι για άλλους αλλά για κάποιους, είθισται να αποζημιώνουν τους παίκτες, ειδικά οταν ενδέχεται να ξανασυμβούν αυτά.
Για τι παιχνιδια μιλαμε? Αν ειναι τιτανο εταιρειες δυσκολα γινετε αυτο που λες , αν ειναι για μικρες εταιρειες οπως την ιννο , μπορει αλλα δεν ειναι αναγκαιο , στο τελος της ημερας αυτοι αποφασιζουν.
Και είτε συμπαθώ κάποιον είτε όχι, οταν συμβούν αυτά, θα είμαι πάντα με όσους αντιμετώπισαν τα προβλήματα. Θα είμαι πάντα με τους παίκτες. Στη λογική, οτι λίγα ή πολλά χρήματα εαν βάζουν για να παίξουν εγώ προσωπικά το σέβομαι.
Τι γλυκος που εισαι αχχχ
Αν γι αυτό είμαστε κάποιας ηλικίας, τότε αυτό λέγεται ωριμότητα και όχι κάτι άλλο
Δεν ηταν γι αυτο που αναφερα την ηλικια , οντως μερικοι παικτες ειναι μεγαλης ηλικιας και μπορει να μην γνωριζουν πολλα για το ιντερνετ γενικα.
Ωστόσο, οφείλει, εάν δεν παρείχε τις υπηρεσίες που πρέπει, ε, ας κάνει μια κίνηση να το γλυκάνει. Αυτό και δίκαιο είναι και σωστό απέναντι στους παίκτες. Δεν μπορεί, ακόμα κι αν δεν συμβεί σε μας, όλοι μας θα σχηματίζαμε αρνητική εικόνα για το παιχνίδι.

§ 15 Εγγύηση για τυχόν ελαττώματα και περιορισμός ευθύνης​


  1. 15.1 Με τη σύμβαση παραχώρησης άδειας χρήσης, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα χρήσης της τρέχουσας έκδοσης των παιχνιδιών. Ο χρήστης γνωρίζει ότι τα παιχνίδια που προσφέρονται από την InnoGames – όπως οποιοδήποτε λογισμικό – δεν είναι δυνατό να μην παρουσιάζει ποτέ ελαττώματα.
  • 15.5 Κατά βάση, κάθε ευθύνη της InnoGames αποκλείεται και ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που ακολουθούν.
  • Η InnoGames υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση για έξοδα («Αποζημίωση») λόγω παράβασης συμβατικών ή εξωσυμβατικών ευθυνών αποκλειστικά

  • σε περίπτωση πρόθεσης ή σοβαρής αμέλειας,
  • σε περίπτωση σοβαρής αμέλειας ή παραβίασης του δικαιώματος της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας και της υγείας,
  • σε περίπτωση σοβαρής παράλειψης συμβατικών υποχρεώσεων με πρόθεση ή από αμέλεια,
  • σε περίπτωση ρητής εγγύησης κατάστασης και ποιότητας,
  • βάσει της υποχρεωτικής ευθύνης σύμφωνα με το νόμο για την Ευθύνη από ελαττωματικά προϊόντα, καθώς και βάσει του πεδίου εφαρμογής του § 44 του TKG (Νόμου περί τηλεπικοινωνιών) ή
  • βάσει λοιπών υποχρεωτικών ευθυνών.
Οπως παντα ομως εξαρταται το ποσο γλυκος ειναι ο διευθηντης κοινοτητας και κανει τα στραβα ματια.
 
Κορυφή