ALONIA
Νέο Μέλος
Ο συγκεκριμένος "παλαίμαχος" που βλέπω εδω το συνηθίζει να ειρωνεύεται, αλλά αυτό σε αυτό το φόρουμ δεν εχει αξία. Η αλήθεια είναι, πως επειδή ίσως δεν γνωρίζει τα δικαιώματα του, τα ρέστα τα ζητάς απο την εταιρεία που διεξάγει το παιχνίδι, πληρώνεται απο σένα και συ παιζεις γιατι και κάποιοι άλλοι πληρώνουν για να έχεις εσύ το παιχνίδι. Εγω απλά ανέφερα πως σε αρκετά παιχνίδια, που υπήρξαν προβλήματα σύνδεσης, ειδικά όχι για άλλους αλλά για κάποιους, είθισται να αποζημιώνουν τους παίκτες, ειδικά οταν ενδέχεται να ξανασυμβούν αυτά. Και είτε συμπαθώ κάποιον είτε όχι, οταν συμβούν αυτά, θα είμαι πάντα με όσους αντιμετώπισαν τα προβλήματα. Θα είμαι πάντα με τους παίκτες. Στη λογική, οτι λίγα ή πολλά χρήματα εαν βάζουν για να παίξουν εγώ προσωπικά το σέβομαι. Αν γι αυτό είμαστε κάποιας ηλικίας, τότε αυτό λέγεται ωριμότητα και όχι κάτι άλλο. Για να κλείσω, και να μην είμαι και άδικος, με την εταιρεία, εδώ λίγα προβλήματα εχω αντιμετωπίσει, οπότε ούτε κλαίω, ούτε ζήτησα προσωπικά κάτι, ούτε κατηγόρησα την εταιρεία. Ωστόσο, οφείλει, εάν δεν παρείχε τις υπηρεσίες που πρέπει, ε, ας κάνει μια κίνηση να το γλυκάνει. Αυτό και δίκαιο είναι και σωστό απέναντι στους παίκτες. Δεν μπορεί, ακόμα κι αν δεν συμβεί σε μας, όλοι μας θα σχηματίζαμε αρνητική εικόνα για το παιχνίδι. Στην αντίθετη περίπτωση, να δοθεί μια μικρή ενίσχυση, πάλι θετική εικόνα θα σχηματίζαμε. Συγγνώμη εαν το τράβηξα, αλλά ειναι ενα σοβαρό θέμα, κατά την γνώμη μου.