Tourkikos server

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος tsaldarakos
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
  • Ετικέτες Ετικέτες
    skouter+legolas=l.f.e.
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser

Guest
http://www.the-west.org/index.php

Παιδιά κάναμε πόλη στον τούρκικο server , όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου....Μην κάνετε παίχτη χωρίς να με ρωτήσετε γιατί βάζουμε συγκεκριμένα και κωδικοποιημένα ονόματα, οπότε όποιος θέλει ας μου στείλει ένα μήνυμα να τον ενημερώσω...Θα με βρείτε ως tsaldarakos σε όλους τους κόσμους.!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
βρε joahna γιατι να κλειδωσει???:confused:
δεν το καταλαβα:eek::eek:
 

???

τι να σταματήσουμε??

λολ...
πριν ποσταρει η τζοανα ειχε 2-3 ποστ με σπαμ...
εγραψε αυτο που εγραψε....εσβησε τα προηγουμενα....
και το αποτελεσμα ειναι να μην καταλαβαινει κανεις τι εννοει
και να σπαμαρουν ολοι για να ρωτησουν.... :rolleyes:

:eek: τελικα η τζοανα μας ωθει στο ανελεητο σπαμ... :eek:
αυτη μας καταντησε σπαμερ.... :cool:
 
http://www.the-west.org/index.php

παιδιά κάναμε πόλη στον τούρκικο server , όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου....μην κάνετε παίχτη χωρίς να με ρωτήσετε γιατί βάζουμε συγκεκριμένα και κωδικοποιημένα ονόματα, οπότε όποιος θέλει ας μου στείλει ένα μήνυμα να τον ενημερώσω...θα με βρείτε ως tsaldarakos σε όλους τους κόσμους.!!!!!

1. ε???
2. ποιον κόσμο λες?
 
λολ...
πριν ποσταρει η τζοανα ειχε 2-3 ποστ με σπαμ...
εγραψε αυτο που εγραψε....εσβησε τα προηγουμενα....
και το αποτελεσμα ειναι να μην καταλαβαινει κανεις τι εννοει
και να σπαμαρουν ολοι για να ρωτησουν.... :rolleyes:

:eek: τελικα η τζοανα μας ωθει στο ανελεητο σπαμ... :eek:
αυτη μας καταντησε σπαμερ.... :cool:

α οκ.... πάντως είχε πολύ πλάκα!!:d:d
 
δίνω παίκτη στον κόσμο 4 του τούρκικου σερβερ
ειναι 57 λβλ τυχοδιώκτης
με καλά στατς μονομαχίας αλλα και για καλες δουλειες
εχει και το οπλο bell star
οποιος θελει να τον παρει ας μου πει
 
ο λογαριασμός πωλήθηκε σε δημοπρασία τελικά στα 100 ευρο
ευχαριστώ
επόμενο κομμάτι
ενας φοβερός λογαριασμός στο κόσμο 3 του γαλλικού
τιμή εκκίνησης τα 30 ευρο
 
από τουρκία σε γαλλία? λοιπόν πωλείτε λογαριασμός στον κόσμο 3 70 επίπεδο (ένας από τους 20 πολλαπλούς μου), τιμή εκκίνησης 70 €
 
Λυπάμαι αλλα εδώ γράφουμε μονο Αγγλικά. Infraction και ban έχουν ήδη δοθεί, το θέμα κλειδώνει.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Πίσω
Κορυφή