οδηγός μονομαχίας και συζήτηση

  • Δημιουργός θέματος Ripper
  • Ημερομηνία έναρξης

DeletedUser

Guest
Η μονομαχία

Μια μονομαχία έχει 8 γύρους. Ο κάθε παίκτης έχει 8 ευκαιρίες να προσπαθήσει να πετύχει και άλλο παίκτη και 8 ευκαιρίες να προσπαθήσει να τον αποφύγει. Για να πετύχεις τον αντίπαλό σου πρέπει να έχεις καλό ποσό επίθεσης. Για να αποφύγεις μια σφαίρα πρέπει να έχεις καλό ποσό αμύνης.

Ποσό επίθεσης

Το ποσό επίθεσης εξαρτάται από την ικανότητα σου στη στόχευση
aim.png
.

Είτε το ποσό επίθεσης του επιτιθέμενου είτε το ποσό επίθεσης του αμυνόμενου πέφτουν. Με την ικανότητα τακτική
tactic.png
μπορεί ο αμυνόμενος να χρησιμοποιήσει τα προνόμια της έδρας του. Επιλέγει σε ποια μεριά θα στέκεται και χρησιμοποιεί την γνώση της πόλης του. Ο επιτιθέμενος χρησιμοποιεί την εμφάνισή
appearance.png
του για να εκφοβίσει τον αμυνόμενο. Αν η τακτική ικανότητα του αμυνόμενου είναι υψηλότερη από την ικανότητα εμφάνισης του επιτιθέμενου, τότε το ποσό του επιτιθέμενου πέφτει. Αν είναι χαμηλότερη, το ποσό επίθεσης του αμυνόμενου πέφτει. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά μεταξύ των ικανοτήτων, τόσο περισσότερο πέφτει το ποσό επίθεσης.

Ο κάθε παίκτης παίρνει πρόσθετους 5 πόντους στο ποσό επίθεσης του. Ένας παίκτης με Premium λογαριασμό μονομαχίας παίρνει πρόσθετους 10 πόντους.

Ικανότητα αμύνης

Η ικανότητα αμύνης εξαρτάται από την ικανότητα του αποφυγής
dodge.png
σφαιρών.

Πρόσθετα παίρνει ο κάθε παίκτης 5 πόντους στο ποσό άμυνάς του. Ένας παίκτης με Premium λογαριασμός μονομαχίας παίρνει πρόσθετους 10 πόντους.
 

DeletedUser

Guest
Η Μάχη

Σε κάθε μάχη ο καθένας από τους μαχόμενους επιτίθεται 8 φορές. Και οι 2 μαχόμενοι έχουν 8 ευκαιρίες να πετύχουν τον αντίπαλό τους. Ο επιτιθέμενος επιτίθεται πρώτος. Οι μαχόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλων τον ειδών τα όπλα. Στην εξήγηση παρακάτω χρησιμοποιούμε μόνο πυροβόλα όλα για να την κρατήσουμε απλή.

Με κάθε πυροβολισμό το ποσό επίθεσης του επιτιθέμενου συγκρίνεται με το ποσό άμυνας του αμυνόμενου. Για αυτόν το λόγο ένα τυχαίο ποσό μεταξύ 1 και του ποσού επίθεσης και ένα τυχαίο ποσό μεταξύ 1 και του ποσού αμύνης. Αν το ποσό επίθεσης είναι μεγαλύτερο, η επίθεση πετυχαίνει τον αντίπαλο και τον τραυματίζει. Αν το ποσό είναι μικρότερο, η σφαίρα δεν πετυχαίνει τον στόχο της και δεν γίνεται τίποτα. Τώρα είναι η ώρα του αμυνόμενου να επιτεθεί.

Ζημιά

Ζημιά γίνεται όταν ένας παίκτης πετύχει τον αντίπαλο του, δηλαδή το ποσό επίθεσης του είναι μεγαλύτερο από το ποσό αμύνης του αντιπάλου του. Το μέγεθος της ζημιάς εξαρτάται από το όπλο του επιτιθέμενου. Το κάθε όπλο έχει ένα ελάχιστο και ένα μέγιστο ποσό ζημιάς. Κάθε φορά που κάποιος πετύχει κάποιον υπολογίζεται ένας τυχαίος αριθμός μεταξύ αυτών τον δυο ποσών. Ο αμυνόμενος χάνει αυτό το ποσό από τους πόντους ενέργειάς του.

Υπάρχουν 2 διαφορετικά όπλα μονομαχίας. Όπλα κοντινής μάχης και πυροβόλα όπλα. Η ζημιά που κάνει ένα όπλo κοντινής μάχης εξαρτάται από το σθένος
punch.png
του επιτιθέμενου και την ανθεκτικότητα
tough.png
του αμυνόμενου. Για πυροβόλα όπλα η ζημιά εξαρτάται από καλές ικανότητες του επιτιθέμενου στο σημάδι
shot.png
και τις ικανότητες αντανακλαστικών
reflex.png
του αμυνόμενου. Παίκτης με καλές ζωτικές ικανότητες πρέπει για αυτό να χρησιμοποιεί όπλα κοντινής μάχης και όχι πυροβόλα όπλα.

Περιοχές επαφής

Μπορείς να επιλέξεις μια τακτική μονομαχίας κάνοντας κλικ στο μενού "Μονομαχία". Επιλέγοντας τις περιοχές επαφής και περιοχές αποφύγεις μπορείς να μεταβάλλεις την ζημιά.

Εδώ μπορείς να επιλέξεις μερικά διαφορετικά πράματα. Για αρχή μπορείς να επιλέξεις που θέλεις να σημαδέψεις. Ανάλογα με την περιοχή που πετυχαίνεις κάνεις περισσότερη η λιγότερη ζημιά.
-Αν πετύχεις έναν ώμο κάνεις 15% περισσότερη ζημιά.
-Αν πετύχεις το κεφάλι δημιουργείς 50% περισσότερη ζημιά.

Μπορείς επίσης να επιλέξεις με ποιόν τρόπο θέλεις να αποφύγεις τις σφαίρες. Αν σκύψεις με το μέρος του σώματος σου που σημάδευε ο αντίπαλος σου διπλασιάζεται η ικανότητα αποφυγής σου.

* Μπορείς απλό να σκύψεις και έτσι προστατεύεις το κεφάλι και ώμους σου.
* Μπορείς να σκύψεις αριστερά και να προστατέψεις το κεφάλι σου, τον δεξί σου ώμο και το δεξί σου χέρι.
* Μπορείς να σκύψεις δεξιά και να προστατέψεις το κεφάλι σου, τον αριστερό σου ώμο και το αριστερό σου χέρι.
* Μπορείς να επιλέξεις να μην αποφύγεις και να έχεις περισσότερη συγκέντρωση στον επόμενο γύρο. Αυτό διπλασιάζει την αξία της επίθεσης.

Μια μονομαχία διαρκεί 8 γύρους. Οι επιλογές για τον γύρο 1 χρησιμοποιούνται επίσης για τον γύρο 5 κτλ.

Κερδίζοντας μια μονομαχία

Ο παίχτης που προκαλεί περισσότερη ζημιά στην μονομαχία κερδίζει. Αν και οι δύο παίχτες προκαλέσουν ακριβώς το ίδιο ποσό ζημιάς, ο αμυνόμενος κερδίζει. Αν ένας παίχτης χάσει όλους τους πόντους ζωής του σε μια μονομαχία, λιποθυμά. Σε αυτή την περίπτωση ο άλλος παίχτης είναι πάντα ο νικητής της μονομαχίας ακόμα κι αν έκανε λιγότερη ζημιά.

***από την βοήθεια του παιχνιδιού...
 

DeletedUser

Guest
προσοχή... έχει συζητηθεί κι άλλες φορές και το έψαξα... η φράση στην βοήθεια: "ούτε το ποσό επίθεσης του επιτιθέμενου ούτε το ποσό επίθεσης του αμυνόμενου πέφτουν." είναι λάθος μετάφραση... η σωστη είναι "είτε το ποσό επίθεσης του επιτιθέμενου είτε το ποσό επίθεσης του αμυνόμενου πέφτουν."
 

DeletedUser

Guest
και μερικά facts που θα λύσουν πολλές απορίες:

1. το αν θα πετύχεις κάποιον εξαρτάται από την στόχευση και την εμφάνιση σου
2. το αν θα σε πετύχει κάποιος εξαρτάται από την αποφυγή και τις τακτικές σου
3. η ζημιά που κάνεις εξαρτάται από την ζημια που κανει το όπλο σου και το σθένος ή το σημάδι σου (ανάλογα το όπλο)
4. η ζημιά που θα σου κάνει κάποιος εξαρτάται από την ανθεκτικότητα ή τα αντανακλαστικά σου (ανάλογα το οπλο με το οποίο σου επιτίθεται)
5. η ζημιά είναι μεγαλύτερη αν πετύχεις ώμο ή κεφάλι (15 και 50% αντίστοιχα)
6. αν σε σημαδέψουν σε σημείο το οποίο έχεις βάλει να αποφεύγει (πράσινο) δε σημαίνει ότι αποφεύγεις το χτύπημα. Απλά διπλασιάζεται η αποφυγή σου.
7. αν βάλεις τον μονομάχο σου να μην αποφύγει καμμία σφαίρα (όλα κοκκινα) διπλασιάζεται το ποσό επίθεσης στον επόμενο γύρο. Δηλαδή έχεις διπλάσιες πιθανότητες να πετύχεις τον αντίπαλο (η ζημιά δεν επηρρεάζεται).

αυτά τα συμπεράσματα βγάζω εγώ μελετώντας τα παραπάνω, αν νομίζετε ότι κάνω λάθος κάπου να το συζητήσουμε.
 

DeletedUser315

Guest
και μερικά facts που θα λύσουν πολλές απορίες:

1. το αν θα πετύχεις κάποιον εξαρτάται από την στόχευση και την εμφάνιση σου
2. το αν θα σε πετύχει κάποιος εξαρτάται από την αποφυγή και τις τακτικές σου


sto 1 kai 2 nomizw exeis lathos
gt otan prokaleis esy kapoion to skill pou xrisimopoieis einai h emfanhsh kai oxi h taktikh
kai otan se prokaloun metraei mono h taktikh sou
ara to swsto tha nai

1. το αν θα πετύχεις κάποιον οταν εσυ τον προκαλεις εξαρτάται από την στόχευση και την εμφάνιση σου
2. το αν θα σε πετύχει κάποιος οταν εσυ τον προκαλεις εξαρτάται από την αποφυγή και την εμφάνιση σου
3. το αν θα πετύχεις κάποιον οταν σε προκαλουν εξαρτάται από την στόχευση και την τακτικη σου
4. το αν θα σε πετύχει κάποιος οταν σε προκαλουν εξαρτάται από την αποφυγή και την τακτικη σου
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
sto 1 kai 2 nomizw exeis lathos
gt otan prokaleis esy kapoion to skill pou xrisimopoieis einai h emfanhsh kai oxi h taktikh
kai otan se prokaloun metraei mono h taktikh sou
ara to swsto tha nai

1. το αν θα πετύχεις κάποιον οταν εσυ τον προκαλεις εξαρτάται από την στόχευση και την εμφάνιση σου
2. το αν θα σε πετύχει κάποιος οταν εσυ τον προκαλεις εξαρτάται από την αποφυγή και την εμφάνιση σου
3. το αν θα πετύχεις κάποιον οταν σε προκαλουν εξαρτάται από την στόχευση και την τακτικη σου
4. το αν θα σε πετύχει κάποιος οταν σε προκαλουν εξαρτάται από την αποφυγή και την τακτικη σου

ναι σωστότερα το έγραψες... :)
 

DeletedUser

Guest
εκέι που επιλέγεις που θα στοχεύσεις κτλ
"επίθεση" νομίζω ότι χαρακτηρίζει την εμφάνιση...όταν το είδα αυτό ψιλοχάθηκα...καμια ιδέα;
 

DeletedUser

Guest
εκέι που επιλέγεις που θα στοχεύσεις κτλ
"επίθεση" νομίζω ότι χαρακτηρίζει την εμφάνιση...όταν το είδα αυτό ψιλοχάθηκα...καμια ιδέα;

αν κατάλαβα καλά τι ρωτάς...
η εμφάνιση καθορίζει (σε συνδυασμό με την στόχευση σου και την αποφυγή και τακτικές του αντιπάλου) το πόσες φορές από τις 8 θα περάσεις χτύπημα.
 

DeletedUser437

Guest
αν κατάλαβα καλά τι ρωτάς...
η εμφάνιση καθορίζει (σε συνδυασμό με την στόχευση σου και την αποφυγή και τακτικές του αντιπάλου) το πόσες φορές από τις 8 θα περάσεις χτύπημα.

είσαι σίγουρος?? Μήπως είναι το...

πόσο ζημιά θα κάνει το χτύπημα σου?
και αντίστοιχα πόση λιγότερη ζημιά θα σου κάνει ένα χτύπημα αν έχεις μεγαλύτερες τακτικές?

Αυτό ακόμη με μπερδεύει...:confused:
 

DeletedUser

Guest
paidia ta pragmata einai apla

otan epititheste
pairnete thn emfanish sas kai thn taktikh tou antipalou sas
an einai megalyterh h emfanish sas tote meionete h stoxefsh tou alou
an einai megalyterh h taktikh tou tote meionete h diki sas stoxefsh

Etsi opws to grafei o anodinos einai

και αυτό είναι ένα χτυπητό παράδειγμα για το πόσο κακοφτιαφμένο είναι το παιχνίδι.

Εισάγουν 2 στοιχεία στις μονομαχίες, την εμφάνιση και την τακτική. Και αυτά τα 2 έχουν τις εξής λειτουργείες, η μία αυξάνει τη στόχευση σου (με το να εμποδίζει τον αντίπαλο να στην μειώσει) η άλλη αυξάνει την αποφυγή σου (με το να μειώνει τη στόχευση του αντιπάλου).

Έρχονται λοιπόν οι developers και σου λένε: έχεις να ακολουθήσεις πολλά paths, γιατί μπορείς να "παίξεις" με το χτίσιμο του χαρακτήρα σου.
Και συ πας και "παίζεις" με τον χαρακτήρα σου και βάζεις για παράδειγμα πόντους στην εμφάνιση. Για ποιο λόγο? Για να αυξήσεις την στόχευση σου (εμποδίζοντας τον αντίπαλο να στη μειώσει). Πώς το κάνεις αυτό όμως? ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΣΗ!!!! Δηλαδή σου ζητάει το game να ενισχύσεις τη στόχευσή σου με έναν έμεσο τρόπο, διαλύοντας την από μόνος σου!!!!

Η στόχευση και η εμφάνιση μοιράζονται τα ίδια resources. Και αυτά είναι οι ποντοι που παίρνεις από αντικείμενα ή από τα λέβελ. Και σου λέει το παιχνίδι, βάλε πόντους στο δεύτερο για να ενισχύσεις το πρώτο, τη στιγμή που με το να το κάνεις αυτό νερφάρεις από μόνος σου το πρώτο, καθώς οι πόντοι θα μπορούσαν να πάνε εκεί!!!
Είναι τελείως λάθος λογική game design. Είναι ανόητο.

Και αναρωτιέμαι αν δεν είναι μόνο η λογική λάθος. Αναρωτιέμαι αν και τα νούμερα ακυρώνουν το concept εμφάνιση/τακτικές. Θέλω να πω, βάζεις πόντους στην εμφάνιση την οποία χρησιμοποιείς ΜΟΝΟ όταν κάνεις επίθεση όχι οταν αμύνεσαι. Ε, πρέπει στο πόση στόχευση κερδίζεις με την εμφάνιση, η αναλογία να είναι ΠΟΛΥ πάνω από εμφάνιση/στόχευση κερδισμένη = 1/2, έτσι ώστε να πεις ότι αξίζει τον κόπο. Αλλίως ΚΑΙ τα νούμερα σε αυτό το ανόητο concept είναι λάθος.

Για την ανθεκτικότητα/αντανακλαστικα να μην μιλήσω καν, ενώ ΚΑΙ η αποφυγή παίζει να μην μετράει. Το build στόχευση/damage είναι εξαιρετικά viable, δημιουργεί μόνο ένα πρόβλημα και αυτό είναι η συχνότητα που μπορεις να κάνεις μονομαχία (και στην περίπτωση του στρατιώτη δεν είναι και τόσο μεγάλο το πρόβλημα), και σε βοηθάει να φτάσεις γρηγορότερα σε αποδοτικές δουλειές. Οπότε και το θέμα της αποφυγής είναι συζητήσιμο.

Για να μην ανοίξουμε θέμα και για το ηλίθιο μπόνους που έχουν δώσει στους στρατιώτες, στις τακτικές, που και καλά σε κάνει αμυντικό χαρακτήρα. Ενώ ξεχνάμε ότι για να είσαι αμυντικός χαρακτήρας, πρέπει να έχει και κάποιους extra λόγους ο επιτιθέμενος να σου κάνει επίθεση, αλλιώς είσαι απλά ένας βλάκας με μια ταμπέλα "ειμαι αμυντικός χαρακτηρας" που όλοι τον προσπερνάνε. 'H αλλιώς, tank σε ενα mmorpg χωρίς provoke ή hate ability.
Και η χαζομάρα συνεχίζεται σε όλα σχεδόν τα parts του game, έχω γράψει και σε άλλα θέματα καποια πράγματα, γιατουσ χτίστες και τα χρήματα.
Μονόπατο παιχνίδι. Simcity. Καμια στρατηγική.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser437

Guest
Takashi γι αυτό και μπερδευόμουνα…

Αν η εμφάνιση και οι τακτικές δεν έχουν σχέση με την ζημιά (όπως πίστευα μέχρι τώρα) αλλά με την στόχευση τότε είναι πραγματικά άχρηστες ικανότητες…

Και φυσικά έχεις δίκιο σε αυτά που λες.
 

DeletedUser

Guest
Ο/Η Takashi Miike έγραψε:
Η στόχευση και η εμφάνιση μοιράζονται τα ίδια resources. Και αυτά είναι οι ποντοι που παίρνεις από αντικείμενα ή από τα λέβελ. Και σου λέει το παιχνίδι, βάλε πόντους στο δεύτερο για να ενισχύσεις το πρώτο, τη στιγμή που με το να το κάνεις αυτό νερφάρεις από μόνος σου το πρώτο, καθώς οι πόντοι θα μπορούσαν να πάνε εκεί!!!

Δεν θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου κυριε Miike διοτι ανεβαζοντας την εμφανιση ξεκλειδωνεις δουλειες,ενω ανεβαζοντας την στοχευση οχι,και ειναι μια σημαντικη παραμετρος.Οποτε το διλλημα για το τι 8α ανεβασεις εχει καποια ουσια(θα στοχευω αλλα δεν 8α κανω δουλειες----Ή----θα στοχευω ενδεχομενως,αλλα θα κανω και δουλειες).Δεν μπορεις στα πλαισια του παιχνιδιου να βλεπεις τις μονομαχιες ξεχωριστα εντελως απο τις δουλειες,αρα το ιδιο σκεπτικο εφαρμοζω και για την ανθεκτικοτητα/αντανακλαστικα...
Επισης δινεται ενας καλος λογος να επιτεθεις σε εναν στρατιωτη και αυτος ειναι καλα XP.
Δεν προσπαθω να πω πως δεν θελει ακομα δουλεια το ολο θεμα αλλα εχει μια καλη λογικη απο πισω,βεβαια εκει που πιστευω πως υστερει ειναι το balance των ολων παραμετρων..(και στα MMO's ακομα καθε καινουριο patch διωρθωνει απειρα balance issues αλλα ακομα και ετσι παντα υπαρχει class imba,βλεπε Warlock στο WoW,nekromancer-l2 C4,gladiator μετα,και παει λεγοντας, βεβαια τα game mechanics τα διωρθωνουν απο τα beta αλλα εδω παιζει budget!!)

Σε γενικες γραμμες πιστευω πως ολα οσα αναφερες διορθονονται και δεν ειναι τοσο τραγικα,απλα θελει δουλεια και ειναι μλκια να ειναι τοσο ακριβο το Premium απο την στιγμη που το παιχνιδι προφανως ειναι σε beta stage. (Ξερω οτι ειναι τοσο ακριβο ακριβως επειδη θελει δουλεια ακομα----->αρα χρηματα).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

DeletedUser

Guest
τι φορουν στα αποθεματα??

οταν παμε να κανουμε μια μονομαχια,την στιγμη που αρχιζουμε,
τι ρουχα (αποθεματα) φοραει ο αντιπαλος?
αυτα ακριβως που βλεπουμε, η αλλα?
δλδ τι εννοω- μπορει να εχει βαλει τα ρουχα δουλιας(κτισιματος) πχ,κ να μην εχει ποντους μονομαχιας!
την μια στιγμη να τον νικησουμε κ μετα απο μιση ωρα που θα φοραει ρουχα μονομαχιας,οχι!
ξερει καποιος τι ισχυει?
κ γιατι συνηθως σε μια πολη,μονο ενας η 2 ατομα μπορουν να μονομαχησουν?
οι αλλοι ειναι εργατες? κ πως μπορει να δηλωθει αυτο?
Σορρυ,πολλες αποριες εχω,αλλα θελω να αρχισω σιγα σιγα τις μονομαχιες!:cool:
 

DeletedUser

Guest
για να καταλάβω....δλδ όταν κάνεις επίθεση μετράει μόνο η εμφάνιση κ όταν δέχεσαι επίθεση μετράει μόνο οι τακτικές?
σορυ ρε παιδιά αλλά αυτό είναι ηλίθιο. με την ίδια λογική όταν την πέφτεις σε κάποιον θα έπρεπε να μετράει μόνο η στόχευσή σου κ αντίστοιχα η αποφυγή όταν δέχεσαι επίθεση.
το πιο λογικό .προσωπικά, εμένα μου φαίνεται ότι σε κάθε γύρο της μονομαχίας γίνονται συγκρίσεις,άσχετα με το αν είσαι εσύ που κάνεις την επίθεση ή όχι.
έστω ότι προκαλώ κάποιον σε μονομαχία:
αρχίζει ο 1ος γύρος:α) βαράω εγώ:σύγκριση στόχευσης/εμφάνισης επιτιθέμενου(δική μου) με αποφυγή/τακτικές αμυνόμενου(αντιπάλου).
μετα β) βαράει ο αμυνόμενος:σύγκριση στόχευσης/εμφάνισης αμυνόμενου(αντιπάλου) με αποφυγή/τακτικές επιτιθέμενου(δική μου).
τελος 1ου γύρου.
και αυτό μου φαίνετα το πιο λογικό...γιατί αν είναι μονόπλευρη η σύγκριση,δλδ μόνο στόχευση/εμφάνιση όταν κάνεις εσύ την μονομαχία και αποφυγή/τακτικές όταν την δέχεσαι, τότε όποτε κάναμε επίθεση σε χαρακτήρα που βάζει τα πάντα στην επιδεξιότητα κ στο σημάδι θα έπρεπε να τον πετυχαίναμε πάντα (καθώς θα είχε μηδενική αποφυγή-μόνο το μπόνους των ρούχων)
 

DeletedUser

Guest
για να καταλάβω....δλδ όταν κάνεις επίθεση μετράει μόνο η εμφάνιση κ όταν δέχεσαι επίθεση μετράει μόνο οι τακτικές?
σορυ ρε παιδιά αλλά αυτό είναι ηλίθιο. με την ίδια λογική όταν την πέφτεις σε κάποιον θα έπρεπε να μετράει μόνο η στόχευσή σου κ αντίστοιχα η αποφυγή όταν δέχεσαι επίθεση.
το πιο λογικό .προσωπικά, εμένα μου φαίνεται ότι σε κάθε γύρο της μονομαχίας γίνονται συγκρίσεις,άσχετα με το αν είσαι εσύ που κάνεις την επίθεση ή όχι.
έστω ότι προκαλώ κάποιον σε μονομαχία:
αρχίζει ο 1ος γύρος:α) βαράω εγώ:σύγκριση στόχευσης/εμφάνισης επιτιθέμενου(δική μου) με αποφυγή/τακτικές αμυνόμενου(αντιπάλου).
μετα β) βαράει ο αμυνόμενος:σύγκριση στόχευσης/εμφάνισης αμυνόμενου(αντιπάλου) με αποφυγή/τακτικές επιτιθέμενου(δική μου).
τελος 1ου γύρου.
και αυτό μου φαίνετα το πιο λογικό...γιατί αν είναι μονόπλευρη η σύγκριση,δλδ μόνο στόχευση/εμφάνιση όταν κάνεις εσύ την μονομαχία και αποφυγή/τακτικές όταν την δέχεσαι, τότε όποτε κάναμε επίθεση σε χαρακτήρα που βάζει τα πάντα στην επιδεξιότητα κ στο σημάδι θα έπρεπε να τον πετυχαίναμε πάντα (καθώς θα είχε μηδενική αποφυγή-μόνο το μπόνους των ρούχων)

η στοχευση και η αποφυγη μετρανε παντα

στον επιτιθεμενο μετραει και η εμφανιση και στον αμυνομενο και οι τακτικες κάτι που θεωρητικά είναι έξυπνο (ο πιστολάς έρχεται στην πολη και τρομάζει τους κατοικούς με το παρουσιαστικο του, ενω ο αμυνομενος ξερει τα κατατοπια στην πολη του και μπορει να τα εκμεταλλευτεί)
 

DeletedUser

Guest
να κάνω μια ερώτηση? γραφεις: το ποσό επίθεσης εξαρτάται από την ικανότητα σου στη στόχευση. αλλα μετά γραφεις: για πυροβόλα όπλα η ζημιά εξαρτάται από καλές ικανότητες του επιτιθέμενου στο σημάδι

δηλαδή αν η ζημια εξαρτάται από το σημάδι τότε η στόχευση που βοηθάει?



ευχάριστω!
 

DeletedUser

Guest
για να του κάνεις ζημιά πρέπει πρώτα να τον πετύχεις ;)
στόχευση λοιπόν για να τον πετύχεις και σημάδι για να του κάνεις παραπάνω ζημιά!
και σε όλα αυτά "παίζει" και η εμφάνιση όταν επιτίθεσαι εσύ....
 

DeletedUser

Guest
Μια ερωτηση εαν ξερει καποιος. για να σε προκαλεσει καποιος η να προκαλεσεις εσυ τι διαφορα επιπεδου πρεπει να εχεις ? και προς τα πανω και προς τα κατω. δηλ εαν εχω 25Lvl κανονικο και 25Lvl μονομαχιας τι παιχτης μπορει να με προκαλεσει? απο πιο Lvl μεχρι ποιο? πχ απο 15 εως 25 , και ποιο Lvl μετραει? το κανονικο η μονομαχιας?
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
 

DeletedUser

Guest
αν έψαχνες λίγο θα έβλεπες ότι έχει απαντηθεί.

μετράει το επίπεδο μονομαχίας μόνο και θα πρέπει η διαφορά

7*επιπεδο μονομαχίας ηττημένου - 5*επίπεδο μονομαχίας νικητή

να δίνει τουλάχιστον 5 εμπειρία.

αναφέρονται και στη βοήθεια παιχνιδιού αυτά.
 

DeletedUser3505

Guest
...

θα συμφωνησω στο οτι για την ωρα θελει ακομα δουλεια αρκετη το θεμα μονομαχια,
σε μια μονομαχια πιστευω σημβενει το εξης,
περνει ο server τα 2 stats που εχει βαλει ο καθενας σε αμυνα(τακτικες-αποφυγη-στοχευση) και της επιθεσης(εμφανιση-αποφυγη-στοχευση),και στις 2 περιπτοσεις (αμυνα-επιθεση) μετραει και η ανθεκτικοτητα-αντανακλαστικα του καθενος και τελος το οπλο.
με βαση ολα αυτα βγαζει ενα ποσοστο που εχει ο καθενας να βρει στοχο και σαν αμυνομενος και σαν επιτεθομενος,ακομα και αν εχεις στοχευσει σε σωστο σημειο δεν συμενη οτι θα πετιχεις αντιπαλο γιατι παιζεις με ποσοστο.
ειναι κατι σαν τις δουλειες παιδια,μια δουλεια σου δινει 20% να βρεις κατι σε μια ωρα,δεν συμενη κιολας οτι θα το βρεις αυτο που ψαχνεις...
αν και ξεκινησα αργα τις μονομαχιες αυτο το συμπερασμα δεν αργησα να το βγαλω.
 
Κορυφή