DeletedUser Guest 19. Σεπτ 2013 #1 γιατί ο λογαριασμός μου διαγράφηκε; δηλαδή τον έχω ακόμα αλλά είμαι επίπεδο 1 . επίσης άμα μπορείτε να μου δώσετε πίσω τα αντικείμενα γιατί ήταν πολύ καλά το όνομα μου ήταν AD-Gamer world Arizona.
γιατί ο λογαριασμός μου διαγράφηκε; δηλαδή τον έχω ακόμα αλλά είμαι επίπεδο 1 . επίσης άμα μπορείτε να μου δώσετε πίσω τα αντικείμενα γιατί ήταν πολύ καλά το όνομα μου ήταν AD-Gamer world Arizona.
black.thunder Μέλος 19. Σεπτ 2013 #2 Στείλε μια αίτηση υποστήριξης δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς εδώ στο φόρουμ για αυτό το θέμα. Το θέμα κλειδώνει.
Στείλε μια αίτηση υποστήριξης δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς εδώ στο φόρουμ για αυτό το θέμα. Το θέμα κλειδώνει.