καλησπέρα και απο μένα...

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος Cretemike
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.

DeletedUser

Guest
Καλησπερα απο μενα προς ολους τουσ πεχτες του the-west..μπηκα να δοκιμασω χτες το παιχνδι αυτο κ μου αρεσε πολυ. λοιπον παμε στο ψητο;)

ειμαι πολι active player ασπο χτες στισ 10 to πρωι μεχρι τωρα ειμαι στο pc σερι.
λοιπον.
αναζητω απο καπιον σοβαρο κ να εχει active players στην πολη του να με κανει κ μενα μελος σε αυτην.

εξης κρητηρια:
α) παρα πολλεσ ωρες πεχνδιιου κα8ε μερα
β) σοβαρος παιχτης

game username:Cretemike

χ: μονο σοβαρες προτασεις κ ευχαριστω που το διαβασατε!!
 
αδερφε παντα λιωνω:)

καλα ρε φιλε ειπαμε λιωνεις αλλα οχι κι ετσι.........
πολλες σοβαρες πολεις ψαχνουν παικτες που ειναι ναι μεν ον-λαιν για πολυ καιρο αλλα δεν πορωνονται τοσο κιολας!! παντα ο χαβαλες εχει σημασια, μην το παρακανεις!
 
σορρυ φιλε the leader..........
τελοσπαντων αν παρεις το παιχνιδι λιγο πιο χαλαρα και αν θελει και ο junior7 μπορεις να ερθεις σε εμας.
 
λοιπον ευχαριστω για αυτουσ που μπηκαν στον κοπο να διαβαζουν το ποστ μου

πριν απο λιγο βρηκα μια πολη το τρελοχωρι:)
 
αφους λεει μια οτι ειναι active player και μπλα μπλα μπλα και τωρα λεει ειμαι σε πολι:mad:
 
βρηκε πολη εκανε το θρεντ για αυτο το λογο....


edit: οκ τωρα?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
βρηκε πολη εκανε το θρεντ για αυτο το λογο....


Edit: οκ τωρα?

εγω τονισα το οτι εψαχνε σοβαρη πολη και τελικα κατεληξε στο τρελοχωριο...οχι οτι εχω κατι με την πολη!!!αυτο εννοουσα και δεν το πα με νευρα περισσοτερο ηταν ψιλογελοιο το γεγονος και συγγνωμη αν το εκλαβατε αλλιως!
 
Kαλημέρα

Εφοσον ο φιλος Cretemike βρήκε πόλη να μπει και να συνεχίσει το παιχνίδι, το παρόν θέμα κλειδώνει.

Αν θέλει να ανοίξει για να πει κάτι άλλο ας στείλει ενα πμ.

Καλη συνέχεια στο παιχνίδι
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Πίσω
Κορυφή