θα συμφωνησω εν μερη με τον
npsailas οχι τοσο στην αποχωρηση αλλα στα δυσκολα των αποστολων στο να βρεις αντικειμενα απο αλλους παικτες ειδικα σε νεκρους κοσμους που πλεον ειναι οι περισσοτεροι αλλα και στον περιορισμο χρονου που μπαινει ωστε να το πετυχεις αυτο σε ορισμενες. κι οχι μονο στα αντικειμενα αλλα ακομα και στο φαινομαινικα απλο να παρεις μερος σε περιπετεια που θελουν τοσες νεες αποστολες πλεον ως απαιτουμενο, και μαλιστα καποια να κερδισεις κιολας! πως να γινει οταν (κακα τα ψεματα αλλα ας μην κρυβομαστε) οι περιπετειες "στηνονται"; ειναι τοσο δυσκολο πια να βρεθουνε παικτες να παιξουν μια περιπετεια που κι οταν γινεται καποιοι οταν δεν τους αρεσουν οι ομαδες πριν ξεκινησει η περιπετεια, αποχωρουν.
απλα θα μενουν ατελεις οι περιπετειες απο πολλους και ο κοπος καποιων στην εταιρεια να τις δημιουργησει παει χαμενος.
ας πουλαει ο εμπορος κατασκευες στους νεκρους κοσμους η οι masters κι ας μπαινουν κανονικα μποτακια στις περιπετειες με AI ωστε να παιζουν οσοι θελουν και να βγαινουν και οι αποστολες.